PROCEDURĂ din 19 februarie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 215 din 11 martie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 161 19/04/2003 ART. 9
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 434 27/06/2002
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 370 11/06/2002 ART. 1
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 37 21/03/2002
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 415 18/07/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 272 22/02/2001
ActulREFERIRE LAHG 244 15/02/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 76 24/05/2001 ART. 17
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 76 24/05/2001 ART. 18
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 18
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 19
ActulREFERIRE LANORMA 15/02/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 297 30/12/2000 ART. 1
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 127 21/07/2000
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOG 64 17/08/2000 ART. 1
ActulREFERIRE LALEGE 133 20/07/1999
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 99 26/05/1999 ART. 8
ActulREFERIRE LALEGE (R) 31 16/11/1990
ANEXA 1REFERIRE LAHG (R) 543 24/07/1995
ANEXA 1REFERIRE LAHG 518 10/07/1995
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 143 27/07/1999
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 133 20/07/1999 ART. 5
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 54 19/02/2004
ActulCONTINUT DEORDIN 54 19/02/2004

de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului



1. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului, denumit în continuare Program, este facilitarea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) româneşti pe pieţele externe, a afirmării şi valorificării potenţialului de export al acestora, precum şi reducerea decalajului de informaţii de piaţă, servicii de consultanţă şi instruire a IMM româneşti faţă de cele din Uniunea Europeană.Programul urmăreşte:a) promovarea produselor şi serviciilor întreprinderilor mici şi mijlocii pe pieţele externe;b) stimularea comunicării şi a parteneriatului în afaceri la extern;c) pregătirea întreprinzătorilor în domeniul tehnicilor de promovare a exportului;d) îmbunătăţirea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii la informaţii de piaţă şi facilitarea valorificării acestor informaţii pe pieţele externe.2. Bugetul ProgramuluiBugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2004 este de 100 miliarde lei, defalcat astfel:– 99,8 miliarde lei – pentru acordarea de alocaţii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;– 0,2 miliarde lei – pentru asistenţa tehnică destinată Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale şi servicii).3. Beneficiari eligibiliPot beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul Programului agenţii economici care îndeplinesc cumulativ, la data solicitării, următoarele criterii de eligibilitate:a) sunt organizaţi în baza Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată;b) au capital social integral privat;c) au cifra de afaceri anuală până la echivalentul a 8 milioane euro, stabilită pe baza datelor din bilanţul contabil al ultimului an fiscal încheiat, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 244/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 133/1999 privind stimularea întreprinzătorilor privaţi pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii;d) au cifra de afaceri mai mare de zero lei în anul fiscal anterior;e) numărul mediu scriptic anual de personal este până la 249 (inclusiv) raportat în anul anterior, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 244/2001;f) au numărul mediu scriptic anual de personal de minimum unu în anul fiscal anterior;g) ponderea în capitalul social al agentului economic a societăţilor care nu se conformează definiţiei de întreprindere mică şi mijlocie conform legislaţiei române, în calitate de acţionari sau asociaţi, este mai mică de 25%;h) au o durată de funcţionare de cel puţin un an la data depunerii solicitării;i) desfăşoară activităţi de producţie bunuri şi/sau servicii.Sunt excluse de la finanţare:● societăţile bancare, societăţile de asigurare şi reasigurare, societăţile de administrare a fondurilor financiare de investiţii, societăţile de valori mobiliare, societăţile cu activitate principală: de comerţ, activităţi de intermedieri financiare, activităţi auxiliare intermedierilor financiare, activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management, activităţi juridice, de contabilitate şi revizie contabilă, consultanţă în domeniul fiscal, selecţia şi plasarea forţei de muncă, precum şi furnizorii de instruire şi/sau consultanţă;● societăţile care au ca obiect principal de activitate tipărirea materialelor pentru publicitate (cod CAEN 221, 222, 223), în cazul solicitării de finanţare pentru activitatea prevăzută la pct. 4.1 lit. c).4. Tipurile ajutorului financiar4.1. Prin Program se susţin, prin alocaţie financiară nerambursabilă, următoarele activităţi de promovare a exportului desfăşurate de IMM în anul în curs:a) participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici;b) participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici;c) elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic, redactate în limbi de largă circulaţie internaţională;d) realizarea unui site pe Internet, pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate, în limba română şi cel puţin într-o limbă de largă circulaţie internaţională;e) participări la cursuri de pregătire, în ţară şi/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a exportului;f) contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă; g) achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe furnizate de firme specializate.4.2. Valoarea maximă a finanţării pentru fiecare dintre activităţile eligibile precizate la pct. 4.1, cheltuielile eligibile, precum şi cuantumul alocaţiei financiare nerambursabile sunt prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta procedură.4.3. În cadrul Programului nu se decontează cheltuielile aferente activităţilor pentru care solicitanţii au beneficiat de alocaţie financiară nerambursabilă sau orice tip de subvenţie în cadrul altor programe/subprograme cu finanţare de la bugetul de stat.4.4. Valoarea alocaţiei financiare nerambursabile oferite beneficiarilor selectaţi este echivalentul a 60% din valoarea fiecărei cheltuieli eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar fără să depăşească plafoanele maxime stabilite pentru fiecare activitate eligibilă şi în limita sumei maxime de 80 milioane lei pentru un beneficiar.4.5. Fiecare beneficiar poate obţine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocaţie financiară nerambursabilă totală de maximum 80 milioane lei în cadrul acestui Program.5. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finanţare5.1. Orice aplicant trebuie să obţină o aprobare de principiu a finanţării în cadrul Programului înainte de efectuarea plăţilor şi de executarea activităţii/activităţilor eligibile de promovare a exportului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedură.5.2. În vederea obţinerii aprobării de principiu a finanţării, solicitantul va completa şi va transmite la Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (ANIMMC), cu cel puţin 20 de zile calendaristice înainte de a începe activitatea declarată de promovare a exportului, o cerere-tip de acord de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 2 la prezenta procedură, însoţită de următoarele documente justificative:a) o copie a certificatului de înregistrare a solicitantului sau, după caz, a certificatului de înmatriculare, precum şi o copie a certificatului de înregistrare fiscală;b) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea, în care să se menţioneze reprezentanţii legali ai societăţii, precum şi toate domeniile de activitate principale şi secundare ale societăţii solicitante;c) o copie a buletinului de identitate/cărţii de identitate a persoanei autorizate să semneze cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare;d) dovada, în original, a numărului mediu scriptic anual de personal (minimum unu) în conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1999 privind stimularea întreprinzătorilor privaţi pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare;e) dovada, în original, a cifrei de afaceri în anul fiscal anterior (mai mare de zero lei), în conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1999, cu modificările şi completările ulterioare;f) certificate privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor, taxelor şi datoriilor către bugetul de stat şi bugetele locale, precum şi la fondul asigurărilor de stat, asigurărilor sociale de sănătate şi asigurărilor sociale de şomaj, pe anul fiscal anterior;g) împuternicirea pentru reprezentantul agentului economic care semnează cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al societăţii, dacă este cazul;h) lista tuturor documentelor depuse în vederea obţinerii acordului de principiu pentru finanţare.5.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, completată, însoţită de documentele justificative, va fi transmisă prin poştă sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) – Program de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) în dezvoltarea exportului, din cadrul ANIMMC, str. Poteraşi nr. 11, sectorul 4, Bucureşti.Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare poate fi ridicată de la sediul ANIMMC, fiind disponibilă şi pe pagina de Internet, la adresa: www.mimmc.ro.Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare se completează în limba română şi poartă semnătura în original a reprezentantului legal sau a împuternicitului agentului economic, caz în care se anexează împuternicirea în original, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al societăţii. Completarea cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare se face prin tehnoredactare.6. Procedura de înregistrare, evaluare şi selecţie a beneficiarilor6.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, completată, însoţită de documentele justificative, va fi înregistrată la UIP-ANIMMC, în Registrul special al Programului, menţionându-se data, ora şi numărul de înregistrare al cererii.Înregistrarea cererilor de acord de principiu pentru finanţare va începe după intrarea în vigoare a ordinului preşedintelui ANIMMC de aprobare a procedurii de implementare a Programului pentru anul bugetar în curs şi se va efectua conform următorului program: Luni-Vineri orele 8,30-16,30.6.2. Solicitările vor fi analizate şi selectate conform principiului "primul venit – primul servit" în limita bugetului alocat Programului, în concordanţă cu data şi ora înregistrării la ANIMMC a documentelor prevăzute la pct. 5.2, în baza verificării cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, conformităţii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activităţilor şi cheltuielilor eligibile.6.3. ANIMMC are obligaţia de a face publică epuizarea bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs, dată de la care nu se mai înregistrează cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare.6.4. Data limită de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare este 15 octombrie a anului bugetar în curs, în condiţiile neepuizării până la această dată a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs.6.5. ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitării în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, însoţită de toate documentele justificative. Pentru solicitanţii selectaţi pentru finanţare, ANIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedură, pentru realizarea finanţării în condiţiile precizate în cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare.În cazul în care cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare nu este completată corect sau nu este însoţită de toată documentaţia necesară ori există neconcordanţe în informaţiile furnizate, atunci procesul de evaluare se va relua de la data înregistrării noii cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare cu completările şi corecţiile efectuate.6.6. Solicitanţii care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute la pct. 3, cei care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate privind activităţile şi cheltuielile în conformitate cu anexa nr. 1 la prezenta procedură sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finanţare după data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat vor primi scrisoare de înştiinţare a respingerii cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare în termen de 20 de zile lucrătoare.6.7. Prin ordin al preşedintelui ANIMMC se constituie Unitatea de Implementare a Programului (UIP), compusă din reprezentanţi ai ANIMMC, în scopul evaluării solicitărilor şi implementării Programului pentru anul în curs.7. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile7.1. Alocaţia financiară nerambursabilă va fi acordată solicitanţilor care au fost selectaţi, după ce aceştia au efectuat activitatea/activităţile eligibilă/eligibile şi plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, în conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare.7.2. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile se face pe baza unei cereri-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, prezentată în anexa nr. 5 la prezenta procedură, pe care solicitantul selectat trebuie să o transmită la ANIMMC prin poştă sau curier, însoţită de următoarele documente:a) notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare, în original;b) formularul de decont prevăzut în anexa nr. 6 la prezenta procedură, însoţit de documentele justificative prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta procedură, în original şi în copie, în ordinea activităţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont;c) declaraţia privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat, în original, înregistrată la casa teritorială de pensii, valabilă pentru luna/lunile anterioară/anterioare efectuării activităţilor, însoţită de declaraţia pe propria răspundere, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al societăţii sau de împuternicitul agentului economic, privind evidenţa nominală a salariaţilor, respectiv funcţiile de decizie sau de execuţie deţinute de aceştia în cadrul societăţii beneficiare, în cazul solicitanţilor care au participat la activităţile de promovare a exportului prevăzute la pct. 4.1 lit. a), b) şi e);d) lista tuturor documentelor depuse în vederea eliberării alocaţiei financiare nerambursabile.7.3. Termenul limită pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, completată, este 15 noiembrie a anului bugetar în curs.7.4. Nu se acceptă deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plăţi compensatorii între părţile contractante, în cadrul activităţilor şi cheltuielilor eligibile.7.5. În cazul plăţilor în valută se decontează valoarea în lei la cursul Băncii Naţionale a României din ziua efectuării plăţii de către beneficiar.7.6. Virarea efectivă a sumei care constituie alocaţie financiară nerambursabilă se face de către ANIMMC, în contul beneficiarului deschis la trezoreria statului în a cărei rază teritorială îşi are sediul sau la care este luat în evidenţă fiscală, după caz, pe baza analizei setului de documente prevăzute la pct. 7.2, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 5 la prezenta procedură. Documentele originale vor fi ridicate de către beneficiari de la sediul ANIMMC, după verificarea conformităţii copiilor şi virarea efectivă a sumei reprezentând alocaţia financiară nerambursabilă.7.7. ANIMMC are dreptul să verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, activităţilor şi cheltuielilor făcute de beneficiar în cadrul Programului.În cazul în care, în urma controalelor efectuate de reprezentanţii ANIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constată că beneficiarii au făcut declaraţii incomplete şi/sau false pentru a obţine alocaţia financiară nerambursabilă sau au deturnat destinaţia acesteia, beneficiarul are obligaţia de a rambursa sumele primite.8. Anularea cererii de solicitare a alocaţiei financiare nerambursabile8.1. În cazul în care una sau mai multe dintre informaţiile cuprinse în cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare pentru care ANIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu se modifică, solicitanţii au obligaţia de a transmite la ANIMMC, prin poştă ori curier, cererea-tip de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care există acord de principiu, conform anexei nr. 4 la prezenta procedură. Solicitantul beneficiază de alocaţie financiară nerambursabilă pentru activităţile şi cheltuielile rămase nemodificate. Pentru activităţile, cheltuielile eligibile şi părţile contractante care au suferit modificări, solicitantul poate transmite o nouă cerere-tip de acord de principiu pentru finanţare, concomitent sau ulterior transmiterii cererii-tip de anulare totală sau parţială a finanţării.8.2. Cererea-tip de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care există acordul de principiu se transmite semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al societăţii sau de împuternicitul agentului economic, după caz. Cererea-tip de anulare totală sau parţială a finanţării se face prin tehnoredactare şi se completează în limba română.8.3. Beneficiarii sunt obligaţi să efectueze activităţile pentru care au solicitat finanţare şi să depună cererea de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile în termen de maximum două luni de la data emiterii notificării de acord de principiu pentru finanţare, cu excepţia activităţilor prevăzute la pct. 4.1 lit. a), b) şi e) pentru care termenul limită de depunere a cererii de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile este de 15 zile lucrătoare de la data finalizării activităţii.În caz contrar solicitantul nu va mai putea beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program multianual, pe toată durata derulării acestuia.9. ConfidenţialitateDocumentele justificative depuse de către solicitanţi în cadrul prezentului program sunt confidenţiale, membrii Unităţii de Implementare a Programului (UIP) având obligaţia de a nu dezvălui informaţiile menţionate în acestea către terţe persoane. + 
Anexa 1la procedură)

              ACTIVITĂŢILE DE STIMULARE A EXPORTULUI ŞI CHELTUIELI
             ELIGIBILE AFERENTE CARE CONSTITUIE OBIECTUL FINANŢĂRII
Nr.
crt

Activitatea
eligibilă

Cheltuieli
eligibile

Valoarea
maximă a
finanţării
pe activi-
tăţi – lei
Documente
justificative

1.

Participări la
târguri şi expozi-
ţii internaţiona-
le, organizate în
străinătate, cu
stand propriu sau
în asociere cu
alţi agenţi econo-
mici

– Cheltuieli pentru:
– Taxa de partici-
pare
– Închiriere stand
– Amenajare stand
– Cheltuieli de
transport*1)
– Cheltuieli de ca-
zare*1) pe peri-
oada târgului
– Cheltuieli de
transportul
mostre

80.000.000

– Contractul cu orga-
nizatorul târgului/
expoziţiei
– Ordin de deplasare
– Factură fiscală*3)
– Documente plată –
bilete pentru mij-
loacele de trans-
port
– Ordine de plată/
chitanţă fiscală
– Dispoziţii de plată
valutară externă
– Asigurare auto şi
carte verde (dacă
este cazul)
– Foaie de parcurs
(dacă este cazul)
– Declaraţie de ex-
port temporar (pen-
tru mostre)
– Copie după extrasul
de cont
2.

Participări la
târguri şi expozi-
ţii internaţiona-
le, organizate în
ţară, cu stand
propriu sau în
asociere cu alţi
agenţi economici

– Cheltuieli pentru
– Taxa de partici
pare
– Închiriere stan
– Amenajare stand
– Cheltuieli de
transport*2)
– Cheltuieli de ca-
zare*2) pe peri-
oada târgului

50.000.000

– Contractul cu orga-
nizatorul târgului/
expoziţiei
– Ordin de deplasare
– Factură fiscală*3)
– Documente plată –
bilete pentru mij-
loacele de trans-
port
– Foaie de parcurs
(dacă este cazul)
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Copie după extrasul
de cont

___________*1) Va fi decontată 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare. Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară târgul/expoziţia – exclusiv transportul în localitate.*2) Va fi decontată 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 543/1995, republic aţă, cu modificările ulterioare, privind drepturile băneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegării, detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în cadrul localităţii în interesul serviciului (exclusiv transport mostre). Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară târgul/expoziţia -exclusiv transportul în localitate.*3) În cazul facturilor de cazare acestea trebuie să fie emise de unităţi de cazare cu menţiunea categoriei acestora şi numele persoanelor cazate.

Nr.
crt

Activitatea
eligibilă

Cheltuieli
eligibile

Valoarea
maximă a
finanţării
pe activi-
tăţi – lei
Documente
justificative

3.

Elaborarea şi pro-
ducţia de materia-
le tipărite de
promovare a agen-
tului economic*1)

– Cheltuieli pentru
elaborarea şi pro-
ducţia materiale-
lor de promovare:
a) pliante
b) broşuri
c) cataloage
d) Afişe
e) CD-uri

80.000.000

– Contracte de furni-
zare*4)
– Factură fiscală*7)
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Copie după extrasul
de cont
– Mostre pentru mate-
rialele de promova-
re realizate
4.

Realizarea unui
site pe Internet
pentru prezentarea
activităţii soli-
citantului şi a
produselor promo-
vate*2)
– Elaborare de pagi-
ni WEB pentru pre-
zentarea pe Internet
a activităţii soli-
citantului şi a pro-
duselor promovate la
export
10.000.000

– Contracte de
servicii*5)
– Factură fiscală*7)
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Copie după extrasul
de cont
5.

Participări la
cursuri de pregă-
tire în ţară şi/
sau în străinătate
în domeniul tehni-
cilor de promovare
a exportului

– Taxă de participa-
re pentru salari-
aţii solicitantu-
lui
– Cheltuieli pentru
transport*3)
– Cheltuieli pentru
cazare pentru per-
sonalul angajat al
solicitantului*3),
pe perioada cursu-
lui

80.000.000
(10.000.000 tări servicii*6)
pe cursant
pentru ta-
xa de par-
ticipare
la cursuri
de pregă-
tire în
ţară)

– Contracte de pres-
– Factură fiscală*8)
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Ordin de deplasare
– Documente plată-
bilete pentru mij-
loace de transport
– Asigurare auto şi
carte verde (dacă
este cazul)
– Copie după extrasul
de cont

____________*1) Materialele promotionale vor fi realizate în limbi de largă circulaţie internaţională.*2) Site-ul se realizează în limba română şi cel puţin într-o limbă de largă circulaţie internaţională.*3) Pentru acţiunile din ţară, va fi decontată 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 543/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, privind drepturile băneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegării, detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în cadrul localităţii în interesul serviciului (exclusiv transport mostre); Pentru acţiuni care se desfăşoară în străinătate, va fi decontată 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare.Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară cursul – exclusiv transportul în localitate.*4) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii şi limba/limbile în care se realizează materialele promotionale, precum şi, informaţii privind: caracteristicile materialelor realizate, tirajul şi preţul unitar.*5) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii, limbile în care se realizează site-ul şi adresa paginii WEB.*6) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a cursului/cursurilor şi numărul de persoane participante.*7) Factura fiscală trebuie să conţină informaţii detaliate privind obiectul plăţii.*8) În cazul facturilor de cazare acestea trebuie să fie emise de unităţi de cazare cu menţiunea categoriei acestora şi numele persoanelor cazate.

Nr.
crt

Activitatea
eligibilă

Cheltuieli
eligibile

Valoarea
maximă a
finanţării
pe activi-
tăţi – lei
Documente
justificative

6.

Contractarea unor
servicii de con-
sultanţă pentru
elaborarea strate-
giilor de export
şi/sau a studiilor
de piaţă

– Cheltuieli pentru
achiziţia de ser-
vicii de consul-
tanţă în vederea
elaborării stra-
tegiei de export
şi/sau a studiilor
de piaţă de la
firme specializate

50.000.000

– Contracte de furni-
zare*1)
– Factură fiscală
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Copie după extrasul
de cont
– Copie după materia-
lele elaborate în
cadrul contractelor
încheiate cu furni-
zorii de servicii
7.

Achiziţionarea de
informaţii privind
pieţele externe
furnizate de fir-
me specializate

– Cheltuieli pentru
achiziţionarea de
informaţii referi-
toare la pieţele ex-
terne, furnizate de
firme specializate

30.000.000

– Contracte de
furnizare*1)
– Factură fiscală
– Ordine de plată/
chitanţe fiscale
– Copie după extrasul
de cont
– Copie după materia-
lele elaborate în
cadrul contractelor

_________*1) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii. + 
Anexa 2la procedură

               CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
                      (Se completează toate rubricile din
             formularul – tip în limba română, prin tehnoredactare)
  Subscrisa…………….., având datele de identificare menţionate la sec-
  ţiunea A, reprezentată legal prin dl/dna ………………………. având
  calitatea de …………………, solicit finanţarea în condiţiile prevede-
  rilor programului aprobat prin Ordinul Preşedintelui nr……….
  SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului
  Denumirea societăţii comerciale……………………………………….
  Adresa……………………………………………………………..
  Telefon: ……………. Fax: …………… E-mail: …………….
  Data înregistrării societăţii comerciale……………………………….
  Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrul comerţului(după caz)……………
  Codul fiscal (după caz)……………………………………………….
  Codul unic de înregistrare (după caz)………………………………….
  Nr. cont în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile
  (ROL) ……………………… deschis la Trezoreria………………….
  Forma juridică:………………………………….
                                                       _
  Forma de proprietate 100% privată DA │_│
                                                       _
                                               NU │_│
  Capitalul social: …………. milioane lei deţinut de
  – persoane fizice …….. %
  – IMM *1): ………%
  – societăţi comerciale mari*2): ………%.
  Obiectul principal de activitate ……………………………………..
  …………………………………………………………………..
  …………………………………………………………………..
  Cod CAEN……………………………………………………………
  Numărul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior)*3)
  ……………………………….
  Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat)
  ……………………………… mii lei,
  Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual
  aprobat)………………………. mii lei
  În prezent desfăşor activitate de export:
   _
  │_│ DA Valoarea exportului realizat în anul fiscal precedent (mii euro)
               ……………………………………………………….
               ……………………………………………………….
               Ţări în care am realizat export……………………………
               ……………………………………………………….
   _ ……………………………………………………….
  │_│ NU Produsele pe care doresc să le promovez la export cu sprijinul
               acestui program………………………………………….
               ……………………………………………………….
_________
    *1) IMM sunt definite ca societăţi comerciale cu numărul mediu scriptic de
    personal până la 249 (inclusiv) raportat în anul anterior, au cifra de afa-
    ceri anuală echivalentul a până la 8 milioane Euro, conform datelor din bi-
    lanţul contabil al ultimului an fiscal încheiat şi cu o pondere a societăţi
    mari în capitalul social al acţionarilor IMM mai mică de 25%.
    *2) societatea mare este acea societate comercială cu numărul mediu scrip-
    tic de personal mai mare decât 250 (inclusiv) sau cifra de afaceri anuală
    peste echivalentul a 8 milioane euro.
    *3) Anexaţi dovada numărului mediu scriptic anual de personal şi a cifrei
    de afaceri conform art. 5 din Legea nr. 133/1999 privind stimularea întreprin-
    zătorilor privaţi pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici
    şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, şi în conformitate
    cu pct, 5.2 din Procedura de implementare a Programului naţional multianual
    pe perioada 2002-2005 de sprijinire a IMM în dezvoltarea exportului, apro-
    bată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru întreprinderi
    Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 54/2004.
  SECŢIUNEA B Prezentarea activităţilor pentru care solicit finanţare în
                cadrul Programului
  Tipul activităţilor pentru care se solicită finanţarea:
   _
  │_│ Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străi-
       nătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici
   _
  │_│ Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară,
       cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici
   _
  │_│ Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului
       economic redactate în limbi de largă circulaţie internaţională
   _
  │_│ Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solici-
       tantului şi a produselor promovate
   _
  │_│ Participări la cursuri în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehni-
       cilor de promovare a exportului
   _
  │_│ Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor
       de export şi/sau a studiilor de piaţă
   _
  │_│ Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe furnizate de firme
       specializate
                                                                     Din care:
                                                       Valoarea valoarea
                                                       cheltu- finanţă-
                          Tipul de cheltuială ielilor rii soli-
 Denumirea activităţii pentru care se solicită eligibile*1) citate*2)
                                 finanţare -lei- -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 _ Participări la târ- _ Cheltuieli de partici-
│_│ guri şi expoziţii │_│ pare conform contrac-
    internaţionale, or- tului cu organizatorul,
    ganizate în străi- incluzând:
    nătate, cu stand _
    propriu sau cu alţi │_│ Închiriere stand, ……….. ………
    agenţi economici*3) taxa de participare
                              _
                             │_│ Amenajare stand ……….. ………
                          _
                         │_│ Cheltuieli de transport ……….. ………
                          _
                         │_│ Cheltuieli de cazare pe ……….. ………
                             perioada târgului
                          _
                         │_│ Cheltuieli cu transpor- ……….. ………
                             tul mostrelor
                         TOTAL ……….. ………
                         Denumire târg/expoziţie
                         internaţională*4)
                         Perioada de desfăşurare
                         a activităţii: de la………….la………………
                                             (zi/lună/an) (zi/lună/an)
                         Date privind organizatorul târgului
                             Denumire…………………………………..
                             Adresa…………………………………….
______________
  *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA
  *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA
  *3) Suma totală nu trebuie să depăşească 80 milioane lei
  *4) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie internaţională
                                                                     Din care:
                                                       Valoarea valoarea
                                                       cheltu- finanţă-
                          Tipul de cheltuială ielilor rii soli-
 Denumirea activităţii pentru care se solicită eligibile*1) citate*2)
                                 finanţare -lei- -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                          Telefon: …………….
                          Fax: ………………..
                       Număr de persoane care vor participa în activitate din
                       partea solicitantului
                       ………………………………………………
 _ Participări la târ- _ Cheltuieli de partici-
│_│ guri şi expoziţii │_│ pare conform contrac-
    internaţionale, or- tului cu organizatorul,
    ganizate în ţară incluzând:
    cu stand propriu sau _
    în asociere cu alţi │_│ Închiriere stand, ……….. ………
    agenţi economici*3) taxa de participare
                              _
                             │_│ Amenajare stand ……….. ………
                          _
                         │_│ Cheltuieli de transport ……….. ………
                          _
                         │_│ Cheltuieli de cazare pe ……….. ………
                             perioada târgului
                         TOTAL ……….. ………
                         Denumire târg/expoziţie
                         internaţională*4)
                         Perioada de desfăşurare
                         a activităţii: de la………….la………………
                                             (zi/lună/an) (zi/lună/an)
                         Date privind organizatorul târgului*5)
                             Denumire…………………………………..
                             Adresa…………………………………….
                       Număr de persoane care vor participa în activitate din
                       partea solicitantului
                       ……………………………………………….
 _ _
│_│ Elaborarea şi producţia de │_│ Elaborarea şi producţia materialelor
    materiale tipărite de publicitare stipulate în contractul
    promovare a agentului ce urmează a
    economic*6) fi semnat cu furnizorul*5)
    – pliante
    – broşuri ……….. ………
    – cataloage
    – afişe Denumire furnizor:…………………
    – CD-uri Adresa:
                                      …………………………………
                                      …………………………………
                                      Telefon:………………
                                      Fax:………………….
________________
  *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA
  *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA
  *3) Suma totală nu trebuie să depăşească 50 milioane lei
  *4) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie internaţională
  *5) Se completează pentru fiecare furnizor
  *6) Suma solicitată nu va depăşi 80 milioane Iei
                                                                     Din care:
                                                       Valoarea valoarea
                                                       cheltu- finanţă-
                          Tipul de cheltuială ielilor rii soli-
 Denumirea activităţii pentru care se solicită eligibile*1) citate*2)
                                 finanţare -lei- -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 _ Realizarea unui site _ Elaborare de pagini
│_│ pe Internet pentru │_│ WEB pentru prezentarea
    prezentarea activi- pe Internet a activi-
    tăţii solicitantului tăţii solicitantului
    şi a produselor şi a produselor promo-
    promovate*3) vate la export ……….. ………
                         Date privind partenerul*4)
                         contractual:
                             Denumire:………………………………….
                             Adresa
                             ………………………………………….
                             Telefon …………………..
                             Fax ………………………
 _ Participări la cur- _ Taxă de participare pentru
│_│ suri de pregătire │_│ salariaţii
    în ţară şi/sau în solicitantului ……….. ………
    străinătate în do- _
    meniul tehnicilor │_│ Cheltuieli pentru ……….. ………
    de promovare a ex- transport
    portului*5) _
                         │_│ Cheltuieli pentru ……….. ………
                             cazare pentru per-
                             sonalul angajat al
                             solicitantului pe
                             perioada cursului
                         TOTAL ……….. ………
                         Denumire curs*6):………………………………
                         Perioada de desfăşurare a cursului:
                         de la ……………… la …………………..
                                (zi/ lună/ an) (zi/ lună/ an)
                         Date privind organizatorul*7):
                             Denumire: …………………………………
                             Adresa
                             ………………………………………….
                             ………………………………………….
                             Telefon ……………….
                             Fax …………………..
                        Număr de persoane care vor participa în activitate din
                        partea solicitantului
                        ………………………………………………
___________
  *1) Valoarea cheltuielilor eligibile rară TVA
  *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA.
  *3) Suma solicitată nu va depăşi 10 milioane lei
  *4) Se completează pentru fiecare partener
  *5) Suma totală nu va depăşi 80 milioane lei pentru cursuri în străinătate şi
      10 milioane lei pe cursant pentru cursuri în ţara
  *6) Se completează pentru fiecare curs
  *7) Se completează pentru fiecare organizator
                                                                     Din care:
                                                       Valoarea valoarea
                                                       cheltu- finanţă-
                          Tipul de cheltuială ielilor rii soli-
 Denumirea activităţii pentru care se solicită eligibile*1) citate*2)
                                 finanţare -lei- -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 _ Contractarea unor _ Cheltuieli pentru
│_│ servicii de consul- │_│ achiziţia de servicii
    tanţă pentru elabo- de consultanţă în ve-
    rarea strategiilor derea elaborării stra-
    de export şi/sau a tegiei de export şi/
    studiilor de sau a studiilor de
    piaţă*3) piaţă de la firme
                             specializate ……….. ………
                             Obiectul contractului
                             de consultanţă ……………………………
                             Date privind furnizorul*4):
                                Denumire: ……………………………..
                                Adresa
                                ………………………………………
                                ………………………………………
                                Telefon …………………
                                Fax …………………….
 _ Achiziţionarea de _ Cheltuieli pentru
│_│ informaţii privind │_│ achiziţionarea de în-
    pieţele externe formaţii privind pie-
    furnizate de firme ţele externe furni-
    specializate*5) zate de firme specia-
                             lizate ……….. ………
                         Tipul de informaţii ce se vor achiziţiona…………
                         Date privind partenerul/partenerii*4)contractuali:
                            Denumire:…………………………………..
                            Adresa
                            …………………………………………..
                            …………………………………………..
                            Telefon ………………………
                            Fax ………………………….
______________
  *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA
  *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără T4VA
  *3) Suma totală nu va depăşi 50 milioane lei
  *4) Se completează pentru fiecare furnizor/partener contractual
  *5) Suma totală nu va depăşi 30 milioane lei
  SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria răspundere
  Subsemnatul/Subsemnata ………………………., identificat/identificată
  cu actul de identitate seria ….., nr. ……………………, eliberat de
  ………………….. la data de …………, cu domiciliul în localitatea
  ……………….., str. ………………………. nr. …. bl. …….,
  sc. ……, ap. …….., sectorul/judeţul ………………, în calitate de
  reprezentant legal al societăţii ……………………., declar pe propria
  răspundere că toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere
  sunt corecte şi complete.
  Înţeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în
  scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsită conform legii.
  Declar pe propria răspundere că activităţile pentru care solicit finanţarea
  prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la buge-
  tul de stat.
  De asemenea declar pe propria răspundere că în ultimii 3 (trei) ani:
     _
    │_│ nu am beneficiat de ajutor de stat;
     _
    │_│ am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:
 

┌────┬──────────────┬──────────┬────────────┬─────────────────┬───────────┐ │Nr. │Anul acordării│ Forma │Instituţia │ Programul prin │ Cuantumul │ │crt.│ajutorului de │ajutorului│finanţatoare│care a beneficiat│ajutorului │ │ │ stat │ de stat │ │ de finanţare │ de stat │ │ │ │ │ │ │ acordat │ ├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼───────────┤ ├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼───────────┤ ├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼───────────┤ ├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼───────────┤ ├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼───────────┤ └────┴──────────────┴──────────┴────────────┴─────────────────┴───────────┘  în conformitate cu prevederile Legii 143/1999 privind ajutorul de stat,  cu modificările şi completările ulterioare.  Notă!  Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei per-  soane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezen-  tanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii, toate sau doar p parte din elemen-  tele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul  acestora.  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului*) Funcţia  Data semnării:________  * Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi    persoană autorizată să reprezinte legal societatea + 
Anexa 3la procedură

                            
Data: …………………….

Numărul notificării: …………………….

                                – NOTIFICARE*) –
                                    PRIVIND
                     ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
                      (în condiţiile prevăzute în ANEXA 2)
  DESTINATAR: Societatea comercială:……………………………………
               Data înregistrării societăţii……………………………..
               Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrul comerţului (după caz):
               …………….
               Codul fiscal (după caz): …………………………………
               Codul unic de înregistrare (după caz): …………………….
               Adresa: ………………………………………………..
  Ca urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finanţare nr. ……….
  din data de …………….., vă notificăm prin prezenta acordul nostru de
  principiu pentru finanţarea următoarelor activităţi şi cheltuieli aferente
  acestora:
                                                                    Valoarea
                                                                   finanţării
                          Tipul de cheltuială pentru care aprobată de
 Denumirea activităţii se acordă finanţare principiu
                                                                     -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 _ Participări la târ- _ Cheltuieli de participare conform
│_│ guri şi expoziţii │_│ contractului cu organizatorul,
    internaţionale, or- incluzând:
    ganizate în străi- _
    nătate, cu stand │_│ Închiriere stand, taxa de ………..
    propriu sau în aso- participare
    ciere cu alţi agen- _
    ţi economici │_│ Amenajare stand ………..
                               _
                              │_│ Cheltuieli de transport ………..
                               _
                              │_│ Cheltuieli de cazare pe ………..
                                  perioada târgului
                               _
                              │_│ Cheltuieli de transport ………..
                                  mostre
                              TOTAL ………..
                                  Denumire târg/expoziţie…………………
                                  Denumire organizator……………………
 _ Participări la târ- _ Cheltuieli de participare conform
│_│ guri şi expoziţii │_│ contractului cu organizatorul,
    internaţionale, or- incluzând:
    ganizate în ţară, _
    cu stand propriu │_│ Închiriere stand, taxa de ………..
    sau în asociere participare
    cu alţi agenţi _
    economici │_│ Amenajare stand ………..
                               _
                              │_│ Cheltuieli de transport ………..
                               _
                              │_│ Cheltuieli de cazare pe ………..
                                  perioada târgului
                              TOTAL ………..
                                  Denumire târg/expoziţie…………………
                                  Denumire organizator……………………
_________
  *) se completează de către ANIMMC
                                                                    Valoarea
                                                                   finanţării
                          Tipul de cheltuială pentru care aprobată de
 Denumirea activităţii se acordă finanţare principiu
                                                                     -lei-
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 _ _
│_│ Elaborarea şi pro- │_│ Elaborarea şi producţia
    ducţia de materiale materialelor publicitare
    tipărite de promovare stipulate în contractul ………..
    a agentului economic ce urmează a fi semnat
                              cu furnizorul
                              Denumire furnizor…………………………
 _ Realizarea unui site _ Elaborare de pagini
│_│ pe Internet pentru │_│ WEB pentru prezentarea
    prezentarea activi- pe Internet a activi- ………..
    tăţii solicitantului tăţii solicitantului
    şi a produselor şi a produselor promo-
    promovate vate la export
                             Denumire furnizor………………………….
 _ Participări la cur- _ Taxă de participare pentru
│_│ suri de pregătire │_│ salariaţii
    în ţară şi/sau în solicitantului ………..
    străinătate în do- _
    meniul tehnicilor │_│ Cheltuieli pentru ………..
    de promovare a ex- transport
    portului _
                         │_│ Cheltuieli pentru ………..
                             cazare pentru per-
                             sonalul angajat al
                             solicitantului pe
                             perioada cursului
                         TOTAL ………..
 _ Contractarea unor _ Cheltuieli pentru
│_│ servicii de consul- │_│ achiziţia de servicii
    tanţă pentru elabo- de consultanţă în ve-
    rarea strategiilor derea elaborării stra- ………..
    de export şi/sau a tegiei de export şi/
    studiilor de sau a studiilor de
    piaţă piaţă de la firme
                             specializate
                             Obiectul contractului
                             de consultanţă ……………………………
                             Denumire furnizor………………………….
 _ Achiziţionarea de _ Cheltuieli pentru
│_│ informaţii privind │_│ achiziţionarea de în-
    pieţele externe formaţii privind pie-
    furnizate de firme ţele externe furni-
    specializate zate de firme specia-
                             lizate ……….
                         Tipul de informaţii ce se vor achiziţiona………..
                         Denumire furnizor……………………………..
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
              Valoarea totală a finanţării aprobate de principiu …………
  Coordonator UIP:
  Semnătura ……………..

 + 
Anexa 4la procedură                                   CERERE-TIP        de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care există                              acord de principiu   (se completează în cazul modificării uneia dintre condiţiile în care s-a                     obţinut acordul de principiu                               asupra finanţării)  Subscrisa ……….. având datele de identificare menţionate la secţiunea A,  reprezentată legal prin dl/dna …………………….. având calitatea de  ………………, solicit anularea acordului de principiu pentru finanţare,  obţinut prin Notificarea nr. ….. din data de ………, pentru categoriile  de cheltuieli prezentate în secţiunea B.  SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului  Denumirea societăţii comerciale: …………………………………….  Adresa:……………………………………………………………  Telefon: …………… Fax: ………….. E-mail: ……………..  Data înregistrării societăţii comerciale: …………………………….  Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrului comerţului (după caz):  ………………………………………….  Codul fiscal (după caz): ……………………………………………  Codul unic de înregistrare (după caz):………………………………..  SECŢIUNEA B Cheltuieli pentru care se solicită anularea finanţării                                                         Valoarea finanţării                                                          pentru care se Denumirea activităţii Tipul de cheltuială solicită anularea                                                               -lei-────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── _ Participări la târ- _ Cheltuieli de participare│_│ guri şi expoziţii │_│ conform contractului cu    internaţionale, or- organizatorul, incluzând:    ganizate în străi- _    nătate, cu stand │_│ Închiriere stand, …………….    propriu sau în aso- taxa de participare    ciere cu alţi agen- _    ţi economici │_│ Amenajare standului …………….                               _                              │_│ Cheltuieli de trans- …………….                                  port                               _                              │_│ Cheltuieli de cazare, …………….                                  pe perioada târgului                               _                              │_│ Cheltuieli cu trans- …………….                                  portul mostrelor                              TOTAL …………….                                  Denumirea târgului/                                  expoziţiei interna- ……………                                  ţionale la care se                                  renunţă: _ Participări la târ- _ Cheltuieli de participare│_│ guri şi expoziţii │_│ conform contractului cu    internaţionale, or- organizatorul, incluzând:    ganizate în ţară, _    cu stand propriu │_│ Închirierea standului, …………..    sau în asociere taxa de participare    cu alţi agenţi _    economici │_│ Amenajarea standului …………..                               _                              │_│ Cheltuieli de trans- …………..                                  port, pe perioada                                  târgului                               _                              │_│ Cheltuieli de cazare …………..                              TOTAL …………..                                  Denumirea târgului/ …………..                                  expoziţie interna-                                  ţională la care se                                  renunţă: _ _│_│ Elaborarea şi pro- │_│ Elaborarea şi producţia    ducţia de materiale materialelor publicitare    tipărite de promovare stipulate în contractul …………..    a agentului economic ce urmează a fi semnat    – pliante cu furnizorul    – broşuri Denumire partener contrac- …………..    – cataloage tual la care se renunţă    – afişe    – CD-uri _ Realizarea unui site _ Elaborare de pagini│_│ pe Internet pentru │_│ WEB pentru prezentarea    prezentarea activi- pe Internet a activi- …………..    tăţii solicitantului tăţii solicitantului    şi a produselor şi a produselor promo-    promovate vate la export                             Denumire partener con- …………..                             tractual la care se                             renunţă _ Participări la cur- _ Taxă de participare pentru│_│ suri de pregătire │_│ salariaţii    în ţară şi/sau în solicitantului …………..    străinătate în do- _    meniul tehnicilor │_│ Cheltuieli pentru …………..    de promovare a ex- transport    portului _                         │_│ Cheltuieli pentru …………..                             cazare pentru per-                             sonalul angajat al                             solicitantului pe                             perioada cursului                         TOTAL ………….. _ Contractarea unor _ Cheltuieli pentru│_│ servicii de consul- │_│ achiziţia de servicii    tanţă pentru elabo- de consultanţă în ve-    rarea strategiilor derea elaborării stra- …………..    de export şi/sau a tegiei de export şi/    studiilor de sau a studiilor de    piaţă piaţă de la firme                             specializate                             Denumire partener                             la care se renunţă …………..                             Denumire furnizor _ Achiziţionarea de _ Cheltuieli pentru│_│ informaţii privind │_│ achiziţionarea de în-    pieţele externe formaţii privind pie- …………..    furnizate de firme ţele externe furni-    specializate zate de firme specia-                             lizate                             Denumire partener la                             care se renunţă: …………..  SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria răspundere  Subsemnatul/subsemnata ………………., identificat/identificată cu actul  de identitate seria …….. nr. ……….., eliberat de ……………….  la data de …………….. cu domiciliul în localitatea ……………….  str. ………. nr. …. bl….. sc. ….. ap…..sectorul/judeţul………..  în calitate de reprezentant legal al societăţii ………………………..  declar pe propria răspundere că solicit anularea totală sau parţială a  finanţării pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC.  Notă!  Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei per-  soane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezen-  tanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii, toate sau doar o parte din elemen-  tele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul  acestora.  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului*1) Funcţia  Data semnării:_________  *1) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi      persoană autorizată să reprezinte legal societatea
 + 
Anexa 5la procedură                                   CERERE-TIP               de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile     (Se completează toate rubricile în limba română, prin tehnoredactare)  Subscrisa …………….. având datele de identificare menţionate mai jos,  reprezentată legal prin domnul/doamna………………………….. având  calitatea de ……………identificat/identificată cu actul de identitate  seria ….. nr. ……..eliberat de ……………..la data de………..  cu domiciliul în localitatea ………………str. …………………..  nr. ….. bl. …. sc. …… ap. ……sectorul/judeţul……………….  cod poştal. …….. solicit eliberarea alocaţiei financiare nerambursabile  în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Preşedintelui  nr. ………  Datele de identificare a societăţii solicitante:  Denumirea societăţii comerciale……………………………………..  Adresa……………………………………………………………  Telefon:…………….. Fax:………………… E-mail……………..  Data înregistrării societăţii comerciale …………………………….  Numărul de înmatriculare în Registrul comerţului (după caz)…………….  Codul fiscal (după caz)…………………………………………….  Codul unic de înregistrare (după caz)………………………………..  Cont bancar nr……………… deschis la Trezoreria…………………  Anexez la prezenta formularul de decont (conform Anexa 6 la Procedură)  precum şi documentele justificative prevăzute în Anexa l la Procedură, în  original şi în copie, în ordinea activităţilor şi documentelor justificative  completate în formularul de decont.  Notă!  Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei  persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri.  Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii, toate sau doar o parte  din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în  locul acestora.  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului*) Funcţia  Data semnării  *) toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi     persoană autorizată să reprezinte legal societatea
 + 
Anexa 6la procedură                           – FORMULAR DE DECONT*1) –  Societatea comercială solicitantă ………………. Data:…………                                                                     lei*2) ┌──────┬──────┬──────┬──────┬─────────────┬───────────────────────────────┐ │Acti- │Obiec-│ Nr. │Data │ Valoarea │ Document de plată │ │vita- │tul │factu-│factu-│ facturii ├─────┬─────┬─────┬─────────────┤ │tea*3)│factu-│rii │rii ├──────┬──────┤Felul│ Nr. │Data │ Valoarea │ │ │rii │ │ │Cu TVA│ Fără │docu-│ │ ├──────┬──────┤ │ │ │ │ │ │ TVA │men- │ │ │Cu TVA│ Fără │ │ │ │ │ │ │ │tului│ │ │ │ TVA │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │Total:│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┘  Notă!  Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei  persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestui formular.  Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte  din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea  în locul acestora.  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului *4) Funcţia_________  *1) la prezentul decont se vor anexa: lista documentelor justificative în  ordinea activităţilor prezentate în decont, precum şi documentele justifica-  tive în original şi în copie în conformitate cu Anexa l la procedură  *2) pentru plăţile efectuate în valută, conversia se face utilizând cursul  de schimb comunicat de BNR, valabil pentru ziua efectuării plătii de către  beneficiar  *3) conform cheltuielilor eligibile prevăzute în Anexa l la Procedură  *4) toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi  persoană autorizată să reprezinte legal societatea––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x