PROCEDURA din 19 februarie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL PENTRU ÎNTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 146 din 6 martie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEORDIN 74 04/04/2003
ActulMODIFICAT DEORDIN 74 04/04/2003
ActulMODIFICAT DEORDIN 126 12/09/2003
ActulRECTIFICAT DERECTIFICARE 36 19/02/2003
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 74 04/04/2003
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 587 13/06/2002
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 436 30/04/2002
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 370 11/06/2002 ART. 1
ActulREFERIRE INDIRECTA LAORDIN 251 23/12/2002 ART. 1
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 97 16/08/2002 ART. 4
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 313 08/03/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 189 17/04/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 76 24/05/2001 ART. 17
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 76 24/05/2001 ART. 18
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 18
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG (R) 76 24/05/2001 ART. 19
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 127 21/07/2000
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 17 14/03/2000 ART. 35
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 6 18/02/2000
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 217 29/12/1999 ART. 5
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOUG 215 29/12/1999 ART. 2
ActulREFERIRE LALEGE 143 27/07/1999
ActulREFERIRE LALEGE 133 20/07/1999
ActulREFERIRE LALEGE 133 20/07/1999 ART. 5
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOG 118 31/08/1999 ART. 113
ActulREFERIRE INDIRECTA LALEGE 99 26/05/1999 ART. 8
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 420 24/07/1998
ActulREFERIRE INDIRECTA LAHG 606 26/07/1996
ActulREFERIRE LAHG (R) 543 24/07/1995
ActulREFERIRE LAHG 518 10/07/1995
ActulREFERIRE LALEGE (R) 31 16/11/1990
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 35 19/02/2003
ActulCOMPLETAT DEORDIN 74 04/04/2003
ActulCONTINUT DEORDIN 35 19/02/2003
ActulMODIFICAT DEORDIN 74 04/04/2003
ActulMODIFICAT DEORDIN 126 12/09/2003
ActulRECTIFICAT DERECTIFICARE 36 19/02/2003
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 74 04/04/2003

de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului



1. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului, denumit în continuare Program, este facilitarea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) româneşti pe pieţele externe, a afirmarii şi valorificării potenţialului de export al acestora, precum şi reducerea decalajului de informaţii de piaţa, servicii de consultanţa şi instruire a IMM româneşti faţă de cele din Uniunea Europeană.Programul urmăreşte:a) promovarea produselor şi serviciilor IMM pe pieţele externe;b) stimularea comunicării şi a parteneriatului în afaceri la extern;c) pregătirea întreprinzătorilor în domeniul tehnicilor de promovare a exportului;d) îmbunătăţirea accesului IMM la informaţii de piaţa şi facilitarea valorificării acestor informaţii pe pieţele externe.2. Bugetul ProgramuluiBugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2003 este de 20 miliarde lei, defalcat astfel:– 19,8 miliarde lei pentru acordarea de alocaţii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;– 0,2 miliarde lei pentru asistenţa tehnica destinată Ministerului pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii şi Cooperatie (MIMMC), constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale şi servicii).3. Beneficiari eligibiliPot beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul Programului agenţii economici care îndeplinesc cumulativ, la data solicitării, următoarele criterii de eligibilitate:a) sunt organizaţi în baza Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările ulterioare;b) au capital social integral privat;c) au cifra de afaceri anuală până la echivalentul a 8 milioane euro, conform datelor din bilanţul contabil al ultimului an fiscal încheiat;d) numărul mediu scriptic anual de personal este de până la 249 (inclusiv), raportat în anul anterior;e) societăţile comerciale care nu se conformează definitiei de IMM au o pondere mai mica de 25% în capitalul social al agentului economic;f) au o durată de funcţionare de cel puţin un an la data depunerii solicitării.4. Tipurile ajutorului financiar4.1. Prin Program se susţin, prin alocaţie financiară nerambursabilă, următoarele activităţi de promovare a exportului desfăşurate de IMM în anul în curs:a) participari la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici;b) participari la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţara, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici;c) elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic, redactate în limbi de larga circulaţie internationala;d) realizarea unui site pe Internet, pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate, în limba română şi cel puţin într-o limbă de larga circulaţie internationala;e) participari la cursuri de pregătire, în ţara şi/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a exportului;f) contractarea unor servicii de consultanţa pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţa;g) achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate.4.2. Valoarea maxima a finanţării pentru fiecare dintre activităţile de promovare a exportului precizate la pct. 4.1, cheltuielile eligibile, precum şi cuantumul alocaţiei financiare nerambursabile sunt prevăzute în anexa nr. 1.4.3. În cadrul Programului nu se decontează cheltuielile aferente activităţilor pentru care solicitanţii au beneficiat de alocaţie financiară nerambursabilă în cadrul altor programe/subprograme de sprijinire a exporturilor, cu finanţare de la bugetul de stat.4.4. Valoarea alocaţiei financiare nerambursabile oferite beneficiarilor selectaţi este echivalentul a 60% din valoarea fiecărei cheltuieli eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar fără să depăşească plafoanele maxime stabilite pentru fiecare activitate eligibilă şi în limita sumei maxime de 80 milioane lei pentru un beneficiar.4.5. Fiecare beneficiar poate obţine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocaţie financiară nerambursabilă totală de maximum 80 milioane lei în cadrul Programului.5. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finanţare5.1. Orice aplicant trebuie să obţină o aprobare de principiu a finanţării în cadrul Programului înainte de efectuarea plăţilor şi de executarea activităţii/activităţilor eligibile de promovare a exportului, conform anexei nr. 1.5.2. În vederea obţinerii aprobării de principiu a finanţării, solicitantul va completa şi va transmite la MIMMC, cu cel puţin 20 de zile calendaristice înainte de a începe activitatea declarata de promovare a exportului, o cerere-tip de acord de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 2, însoţită de următoarele documente justificative:a) o copie a certificatului de înregistrare a solicitantului;b) certificat constatator emis de registrul comerţului, în care să se menţioneze reprezentanţii legali ai societăţii comerciale;c) o copie a buletinului de identitate/cărţii de identitate al/a persoanei autorizate să semneze Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare;d) dovada numărului mediu scriptic anual de personal şi a cifrei de afaceri în anul fiscal anterior, în conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1999 privind stimularea întreprinzătorilor privati pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare;e) împuternicirea pentru reprezentantul agentului economic care semnează Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, semnată şi stampilata de reprezentantul legal al societăţii comerciale, dacă este cazul;f) lista tuturor documentelor depuse în vederea obţinerii acordului de principiu pentru finanţare.5.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare completată, însoţită de documentele justificative, va fi transmisă prin posta sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) – Program de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului, din cadrul MIMMC, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, Bucureşti.Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare poate fi ridicată de la sediul MIMMC, fiind disponibilă şi pe pagina de Internet, la adresa: www.mimmc.ro.Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare se completează în limba română şi poarta semnatura în original a reprezentantului legal sau a împuternicitului agentului economic, caz în care se anexează împuternicirea în original, semnată şi stampilata de reprezentantul legal al societăţii comerciale. Completarea Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare se face prin tehnoredactare.6. Procedura de înregistrare, evaluare şi selecţie a beneficiarilor6.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare completată, însoţită de documentele justificative, va fi înregistrată la UIP-MIMMC, în Registrul special al Programului, menţionându-se data, ora şi numărul de înregistrare ale cererii.Înregistrarea cererilor-tip de acord de principiu pentru finanţare se va efectua conform urmatorului program: luni-vineri, orele 8,30-16,30.6.2. Solicitarile vor fi analizate şi selectate conform principiului "primul venit – primul servit", în limita bugetului alocat Programului, în concordanta cu data şi cu ora înregistrării la MIMMC a documentelor prevăzute la pct. 5.2, în baza verificării Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activităţilor şi cheltuielilor eligibile.6.3. MIMMC are obligaţia de a face publică epuizarea bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs, data de la care nu se mai înregistrează cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare.6.4. Data limita de depunere a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare este 1 noiembrie a anului bugetar în curs, în condiţiile neepuizarii până la această dată a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs.6.5. MIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitării în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, însoţită de toate documentele justificative. Solicitanţilor selectaţi pentru finanţare MIMMC le va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 3, pentru realizarea finanţării în condiţiile precizate în Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare.În cazul în care Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare nu este completată corect sau nu este însoţită de toată documentaţia necesară ori exista neconcordante în informaţiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data înregistrării noii Cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare, cu completările şi corectiile efectuate.6.6. Solicitanţii care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute la pct. 3, cei care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate privind activităţile şi cheltuielile în conformitate cu anexa nr. 1 sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finanţare după data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat vor primi scrisoare de înştiinţare a respingerii Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare.6.7. Prin ordin al ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie se constituie UIP, compusa din reprezentanţi ai MIMMC, în scopul evaluării solicitărilor şi implementarii Programului.7. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile7.1. Alocaţia financiară nerambursabilă va fi acordată solicitanţilor care au fost selectaţi, după ce aceştia au efectuat activitatea/activităţile eligibile şi plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, în conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare.7.2. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile se face pe baza unei Cereri-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, prezentată în anexa nr. 5, pe care solicitantul selectat trebuie să o transmită la MIMMC prin posta sau curier, însoţită de următoarele documente:a) notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare, în original;b) formularul de decont prevăzut în anexa nr. 6, însoţit de documentele justificative prevăzute în anexa nr. 1, în original şi în copie, în ordinea activităţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont;c) lista tuturor documentelor depuse în vederea eliberării alocaţiei financiare nerambursabile.7.3. Termenul limita pentru depunerea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile completate este 1 decembrie a anului bugetar în curs.7.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii între părţile contractante, în cadrul activităţilor şi cheltuielilor eligibile.7.5. În cazul plăţilor în valută se decontează valoarea în lei la cursul Băncii Naţionale a României din ziua efectuării plăţii de către beneficiar.7.6. Virarea efectivă a sumei care constituie alocaţie financiară nerambursabilă se face de către MIMMC în contul beneficiarului, deschis la trezoreria statului în a carei raza teritorială îşi are sediul sau la care este luat în evidenta fiscală, după caz, pe baza analizei setului de documente prevăzute la pct. 7.2, în termen de 20 de zile calendaristice de la înregistrarea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 5. Documentele originale vor fi ridicate de către beneficiari de la sediul MIMMC, după verificarea conformitatii copiilor şi virarea efectivă a sumei reprezentând alocaţia financiară nerambursabilă.7.7. MIMMC are dreptul sa verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, activităţilor şi cheltuielilor făcute de beneficiar în cadrul Programului.În cazul în care, în urma controalelor efectuate de reprezentanţii MIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constată că beneficiarii au făcut declaraţii incomplete şi/sau false pentru a obţine alocaţia financiară nerambursabilă sau au deturnat destinaţia acesteia, beneficiarul are obligaţia de a rambursa sumele primite.8. Anularea cererii de solicitare a alocaţiei financiare nerambursabile8.1. În cazul în care una sau mai multe dintre informaţiile cuprinse în Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare pentru care MIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu se modifica, solicitanţii au obligaţia de a transmite la MIMMC prin posta sau prin curier Cererea-tip de anulare totală sau parţială a finanţării, pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 4. Solicitantul beneficiază de alocaţie financiară nerambursabilă pentru activităţile şi cheltuielile rămase nemodificate. Pentru activităţile, cheltuielile eligibile şi părţile contractante care au suferit modificări, solicitantul poate transmite o noua Cerere-tip de acord de principiu pentru finanţare, concomitent sau ulterior transmiterii Cererii-tip de anulare totală sau parţială a finanţării.8.2. Cererea-tip de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care exista acordul de principiu se completează în limba română şi poarta semnatura în original a reprezentantului legal sau a împuternicitului agentului economic, caz în care se anexează împuternicirea în original, semnată şi stampilata de împuternicitul legal al societăţii comerciale. Completarea Cererii-tip de anulare totală sau parţială a finanţării se face prin tehnoredactare. + 
Anexa 1––-la procedura––––

           
    ACTIVITĂŢILE  de stimulare a exportului şi cheltuieli eligibile aferente care constituie obiectul finanţării
  Nr. crt. Activitatea eligibilă Cheltuielile eligibile Valoarea maximă a finanţării pe activităţi – lei- Documentele justificative
  1. Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici – Cheltuieli pentru: 80.000.000 – Contractul cu organizatorul târgului/expoziţiei
  ▪ taxa de participare
  ▪ închirierea standului – Ordin de deplasare
  ▪ amenajarea standului – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Cheltuieli de transport1) – Documente de plată – bilete pentru mijloacele de transport
  – Cheltuieli de cazare1) pe perioada târgului
  – Asigurare auto şi carte verde (dacă este cazul)
  – Cheltuieli cu transportul mostrelor
  – Foaie de parcurs (dacă este cazul)
  – Ordine de plată
  – Dispoziţii de plată valutară externă
  – Declaraţie de export temporar (pentru mostre)
  – Copie de pe extrasul de cont
  2. Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici – Cheltuieli pentru: 50.000.000 – Contractul cu organizatorul târgului/ expoziţiei
  ▪ taxa de participare
  ▪ închirierea standului – Ordin de deplasare
  ▪ amenajarea standului – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Cheltuieli de transport2) – Documente de plată – bilete pentru mijloacele de transport
  – Cheltuieli de cazare2) pe perioada târgului
  – Foaie de parcurs (dacă este cazul)
  – Ordine de plată
  – Copie de pe extrasul de cont
  3. Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic3) Cheltuieli pentru elaborarea şi producţia materialelor de promovare: 80.000.000 – Contracte de furnizare6)
  – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Ordine de plată
  a) pliante – Copie de pe extrasul de cont
  b) broşuri – Mostre pentru materialele de promovare realizate
  c) cataloage
  d) afişe
  e) CD-uri
  4. Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate4) Elaborare de pagini web pentru prezentarea pe Internet a activităţii solicitantului şi a produselor promovate la export 10.000.000 – Contracte de servicii7)
  – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Ordine de plată
  – Copie de pe extrasul de cont
  5. Participări la cursuri de pregătire în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehnicilor de promovare a exportului – Taxă de participare pentru salariaţii solicitantului 80.000.000 – Contracte de prestări de servicii8)
  – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Ordine de plată
  – Cheltuieli pentru transport5) – Ordin de deplasare
  – Documente de plată – bilete pentru mijloacele de transport
  – Cheltuieli pentru cazare pentru personalul angajat al solicitantului5), pe perioada cursului
  – Asigurare auto şi carte verde (dacă este cazul)
  – Foaie de parcurs (dacă este cazul)
  – Copie de pe extrasul de cont
  6. Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă Cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de export şi/sau a studiilor de piaţă de la firme specializate 50.000.000 – Contracte de furnizare9)
  – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Ordine de plată
  – Copie de pe extrasul de cont
  7. Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate Cheltuieli pentru achiziţionarea de informaţii referitoare la pieţele externe, furnizate de firme specializate 30.000.000 – Contracte de furnizare9)
  – Factură fiscală/chitanţă fiscală
  – Ordine de plată
  – Copie de pe extrasul de cont

1) Vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute înHotărârea Guvernului nr. 518/1995privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare. Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară targul/expozitia, exclusiv transportul în localitate.2) Vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute înHotărârea Guvernului nr. 543/1995privind drepturile băneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegării, detaşării în alta localitate, precum şi în cazul deplasarii în cadrul localităţii, în interesul serviciului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (exclusiv transportul mostrelor). Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară targul/expozitia, exclusiv transportul în localitate.3) Materialele promotionale vor fi realizate în limbi de larga circulaţie internationala.4) Site-ul se realizează în limba română şi cel puţin într-o limbă de larga circulaţie internationala.5) Pentru acţiunile din ţara vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute înHotărârea Guvernului nr. 543/1995privind drepturile băneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegării, detaşării în alta localitate, precum şi în cazul deplasarii în cadrul localităţii, în interesul serviciului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (exclusiv transportul mostrelor).Pentru acţiunile care se desfăşoară în străinătate vor fi decontate 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute înHotărârea Guvernului nr. 518/1995privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare.Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară cursul, exclusiv transportul în localitate.6) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii şi limba/limbile în care se realizează materialele promotionale.7) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii, limbile în care se realizează site-ul şi adresa paginii web.8) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a cursului/cursurilor şi numărul de persoane participante.9) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii. + 
Anexa 2––-la procedura––––-

                                      
(Se completează numai de către MIMMC.)

Data şi ora înregistrării ………..

Numărul cererii …………………

Numele reprezentantului
MIMMC ………………………….

Semnatura

         
  CERERE-TIP de acord de principiu pentru finanţare (Se completează toate rubricile din formularul-tip în limba română, prin tehnoredactare.)
   
  Subscrisa, . . . . . . . . . . . . . . . . , având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentată legal prin domnul/doamna . . . . . . . . . . . . ., având calitatea de . . . . . . . . . . ., solicit finanţarea în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie nr. 35/2003.
   
  SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului
   
  Denumirea societăţii comerciale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . fax . . . . . . . . . . . . . . . e-mail . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data înregistrării societăţii comerciale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. de înmatriculare la Oficiul registrului comerţului (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Codul fiscal (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Codul unic de înregistrare (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. contului în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile (ROL) . . , deschis la Trezoreria . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Forma juridică . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  Forma de proprietate 100% privată DA [ ]
    NU [ ]
   
  Capitalul social: . . . . . . . . . . . . . . . . . . milioane lei, deţinut de:
  – persoane fizice . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .%;
  – IMM1) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . %;
  – societăţi comerciale mari2) . . . . . . . . . . . . . . .%.
  Obiectul principal de activitate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Cod CAEN . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Numărul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior)3) . . . . . . . . . . . . . . . .
  Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) . . . . . . . . . . . . mii lei
  Profitul net/pierderea (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) . . . . . . . . mii lei
  În prezent desfăşor activitate de export:
  [ ] DA Valoarea exportului realizat în anul fiscal precedent (mii euro) . . . . . . . . . . . .
      Ţările în care am realizat export . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
      Produsele pe care doresc să le promovez la export cu sprijinul acestui program . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [ ] NU Produsele pe care doresc să le promovez la export cu sprijinul acestui program . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________
  1) IMM sunt definite ca societăţi comerciale cu numărul mediu scriptic de personal până la 249 (inclusiv), raportat în anul anterior, care au cifra de afaceri anuală în echivalentul a până la 8 milioane euro, conform datelor din bilanţul contabil al ultimului an fiscal încheiat, şi cu o pondere a societăţii comerciale mari în capitalul social al acţionarilor IMM mai mică de 25%.
  2) Societatea comercială mare este acea societate comercială cu numărul mediu scriptic de personal mai mare de 250 (inclusiv) sau cifra de afaceri anuală peste echivalentul a 8 milioane euro.
  3) Anexaţi dovada numărului mediu scriptic anual de personal şi a cifrei de afaceri, conform art. 5 din Legea nr. 133/1999 privind stimularea întreprinzătorilor privaţi pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, şi în conformitate cu pct. 5.2 din Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a IMM în dezvoltarea exportului, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie nr. 35/2003.
                   
  SECŢIUNEA B
  Prezentarea activităţilor pentru care se solicită finanţare în cadrul Programului
   
  Tipul activităţilor pentru care se solicită finanţarea:
  [ ] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [ ] Participări la cursuri în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehnicilor de promovare a exportului
  [ ] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [ ] Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă
  [ ] Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic [ ] Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate
  [ ] Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate
               
  Denumirea activităţii Tipul de cheltuială pentru care se solicită finanţare Valoarea cheltuielilor eligibile1) Din care: valoarea finanţării solicitate2)
  – lei – – lei –
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici3) [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:    
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . . . . . . . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare pe perioada târgului . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli cu transportul mostrelor . . . . . . . . . . . . . . . .
  TOTAL: . . . . . . . . . . . . . . . .
  Denumirea târgului/expoziţiei internaţional/internaţionale4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Perioada de desfăşurare a activităţii: de la . . . . . . . . . . . . . . . . . . (ziua/luna/anul) la . . . . . . . . . . . . . . (ziua/luna/anul)
  Date privind organizatorul5):
  Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Numărul de persoane care vor participa la activitate din partea solicitantului . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________
  1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  3) Suma totală nu trebuie să depăşească 80 milioane lei.
  4) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie internaţional/internaţională.
  5) Se completează pentru fiecare organizator.
               
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici3) [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:    
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . . . . . . . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare pe perioada târgului . . . . . . . . . . . . . . . .
  TOTAL: . . . . . . . . . . . . . . . .
  Denumirea târgului/expoziţiei internaţional/internaţionale4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Perioada de desfăşurare a activităţii: de la . . . . . . . . . . . . . . . . . . (ziua/luna/anul) la . . . . . . . . . . . . . . . . (ziua/luna/anul)
  Date privind organizatorul5):
  Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Numărul de persoane care vor participa la activitate din partea solicitantului . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic6) [] Elaborarea şi producţia materialelor publicitare stipulate în contractul ce urmează să fie semnat cu furnizorul5) . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – pliante        
  – broşuri Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – cataloage Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – afişe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  – CD . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________
  1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  3) Suma totală nu trebuie să depăşească 50 milioane lei.
  4) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie internaţional/internaţională.
  5) Se completează pentru fiecare organizator/furnizor.
  6) Suma solicitată nu va depăşi 80 milioane lei.
   
  [] Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate3) [] Elaborare de pagini web pentru prezentarea pe Internet a activităţii solicitantului şi a produselor promovate la export . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Date privind partenerul4) contractual:
  Denumirea: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Participări la cursuri de pregătire în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehnicilor de promovare a exportului5) [] Taxă de participare pentru salariaţii solicitantului . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Cheltuieli cu cazarea pentru personalul angajat al solicitantului pe perioada cursului . . . . . . . . . . . . . . . . .
  TOTAL: . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Denumirea cursului6) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Date privind organizatorul4):
  Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________  1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.  2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A. 3) Suma solicitată nu va depăşi 10 milioane lei.  4) Se completează pentru fiecare organizator/partener.  5) Suma totală nu va depăşi 80 milioane lei.  6) Se completează pentru fiecare curs.    
  [] Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă3) [] Cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de export şi/sau a studiilor de piaţă de la firme specializate . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Date privind organizatorul4):
  Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate5) [] Cheltuieli pentru achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Date privind partenerul/partenerii4)
  contractual/contractuali:
  Denumirea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________
  1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fără T.V.A.
  3) Suma totală nu va depăşi 50 milioane lei.
  4) Se completează pentru fiecare organizator/partener.
  5) Suma totală nu va depăşi 30 milioane lei.
             
  SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria răspundere
   
  Subsemnatul/Subsemnata, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , identificat/identificată cu actul de identitate seria . . nr. . . . . ., eliberat de . . . . . . la data de . . . . . . . . . . . . . . ., cu domiciliul în localitatea . . . . . . . . ., str. . . . . . . . nr. . . . . , bl. . . , sc. . . ., ap. . . , sectorul/judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , în calitate de reprezentant legal al Societăţii Comerciale . . . . . . . . . . . . ., declar pe propria răspundere că toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte şi complete.
  Înţeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsită conform legii.
  Declar pe propria răspundere că activităţile pentru care solicit finanţarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la bugetul de stat.
  De asemenea, declar pe propria răspundere că în ultimii 3 (trei) ani:
  [ ] nu am beneficiat de ajutor de stat;
  [ ] am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:
  Nr. crt. Anul acordării ajutorului de stat Forma ajutorului de stat Instituţia finanţatoare Programul prin care am beneficiat de finanţare Cuantumul ajutorului de stat acordat
   
   
   
   
   
  în conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificările şi completările ulterioare.
   
  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului*) Funcţia
  Data semnării:
  ___________
  *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoană autorizată să reprezinte legal societatea comercială.

––––Notă *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comercială. + 
Anexa 3

    ––-
la procedura
––––
                                       
Data …………………………

Numărul notificării ……………

                 
  NOTIFICARE1) privind acordul de principiu pentru finanţare
   
  (în condiţiile prevăzute în anexa nr. 2)
   
  Destinatar: Societatea Comercială . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Data înregistrării societăţii comerciale . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Nr. de înmatriculare la Oficiul registrului comerţului (după caz) . . . . . . . . . . .
    Codul fiscal (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Codul unic de înregistrare (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  Ca urmare a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare nr. . . . . . . . . . . . din data de . . . . . . . . . . ., vă notificăm prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finanţarea următoarelor activităţi şi cheltuieli aferente acestora:
  Denumirea activităţii Tipul de cheltuială pentru care se acordă finanţare Valoarea finanţării aprobate de principiu  – lei –
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:  
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare pe perioada târgului . . . . . .
  [] Cheltuieli cu transportul mostrelor . . . . . .
  TOTAL: . . . . . .
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:  
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare pe perioada târgului . . . . . .
  TOTAL: . . . . . .
  ___________
  1) Se completează de către MIMMC.
   
  [] Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic [] Elaborarea şi producţia materialelor publicitare stipulate în contractul ce urmează să fie semnat cu furnizorul . . . . . .
  [] Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate [] Elaborarea de pagini web pentru prezentarea pe Internet a activităţii solicitantului şi a produselor promovate la export . . . . . .
  [] Participări la cursuri de pregătire în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehnicilor de promovare a exportului [] Taxă de participare pentru salariaţii solicitantului . . . . . .
  [] Cheltuieli pentru transport . . . . . .
  [] Cheltuieli cu cazarea pentru personalul angajat al solicitantului, pe perioada cursului . . . . . .
      TOTAL: . . . . . .
  [] Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă [] Cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de export şi/sau a studiilor de piaţă de la firme specializate . . . . . .
  [] Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate [] Cheltuieli pentru achiziţionarea de informaţii referitoare la pieţele externe, furnizate de firme specializate . . . . . .
    Valoarea totală a finanţării aprobate de principiu . . . . . .
  Coordonator UIP,  
  Semnătura

 + 
Anexa 4––-la procedura––––

               
  CERERE-TIP
  de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care există acord de principiu
  (Se completează în cazul modificării uneia dintre condiţiile în care s-a
  obţinut acordul de principiu asupra finanţării.)
   
  Subscrisa, . . . . . . . . . . . . . . . . , având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentată legal prin domnul/doamna . . . . . . . . . . . . , având calitatea de . . . . . . . . . . . . , solicit anularea finanţării pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.
   
  SECŢIUNEA A
  Prezentarea solicitantului
   
  Denumirea societăţii comerciale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Adresa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . fax . . . . . . . . . . . . . . e-mail . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data înregistrării societăţii comerciale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. de înmatriculare la Oficiul registrului comerţului (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Codul fiscal (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Codul unic de înregistrare (după caz) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. contului în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile (ROL) . . , deschis la Trezoreria . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  SECŢIUNEA B
  Cheltuieli pentru care se solicită anularea finanţării
   
  Denumirea activităţii   Tipul de cheltuială Valoarea finanţării pentru care se solicită finanţarea  – lei –
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:  
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare pe perioada târgului . . . . . .
  [] Cheltuieli cu transportul mostrelor . . . . . .
  TOTAL: . . . . . .
    Denumirea târgului/expoziţiei internaţional/internaţionale
    la care se renunţă1): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  ___________
  1) Se completează pentru fiecare partener.
   
  [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de participare conform contractului cu organizatorul, incluzând:  
    [] Închirierea standului, taxa de participare . . . . . .
    [] Amenajarea standului . . . . . .
  [] Cheltuieli de transport pe perioada târgului . . . . . .
  [] Cheltuieli de cazare . . . . . .
  TOTAL: . . . . . .
    Denumirea târgului/expoziţiei internaţional/internaţionale la care se renunţă1) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic: [] Elaborarea şi producţia materialelor publicitare stipulate în contractul ce urmează să fie semnat cu furnizorul . . . . . .
    – pliante  
    – broşuri Denumirea partenerului contractual1) la care se renunţă
    – cataloage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    – afişe  
    – CD  
  [] Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate [] Elaborarea de pagini web pentru prezentarea pe Internet a activităţii solicitantului şi a produselor promovate la export . . . . . .
  Denumirea partenerului contractual1) la care se renunţă
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Participări la cursuri de pregătire în ţară şi/sau în străinătate în domeniul tehnicilor de promovare a exportului [] Taxă de participare pentru salariaţii solicitantului . . . . . .
  [] Cheltuieli pentru transport . . . . . .
  [] Cheltuieli pentru cazare pentru personalul angajat al solicitantului, pe perioada cursului . . . . . .
  TOTAL: . . . . . .
  Denumirea cursului la care se renunţă2)
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Contractarea unor servicii de consultanţă pentru elaborarea strategiilor de export şi/sau a studiilor de piaţă [] Cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de export şi/sau a studiilor de piaţă de la firme specializate . . . . . .
      Denumirea partenerului la care se renunţă1) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  [] Achiziţionarea de informaţii privind pieţele externe, furnizate de firme specializate [] Cheltuieli pentru achiziţionarea de informaţii referitoare la pieţele externe, furnizate de firme specializate . . . . . .
  Denumirea partenerului la care se renunţă1)
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
  SECŢIUNEA C
  Declaraţie pe propria răspundere
   
  Subsemnatul/Subsemnata, . . . . . . . . . . . . ., identificat/identificată cu actul de identitate seria . . . . . . nr. . . . . . . . . , eliberat de . . . . . . la data de . . . . . . . . , cu domiciliul în localitatea . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . nr. . . , bl. . . , sc. . . , ap. . . , sectorul/ judeţul . . . . , în calitate de reprezentant legal al Societăţii Comerciale . . . . . . . . , declar pe propria răspundere că solicit anularea totală sau parţială a finanţării pentru care am primit acordul de principiu al MIMMC.
   
  Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului3) Funcţia
   
  Data semnării:
  ___________
  1) Se completează pentru fiecare partener.
  2) Se completează pentru fiecare curs.
  3) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoană autorizată să reprezinte legal societatea comercială.

 + 
Anexa 5––-la procedura––––CERERE – TIPde eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile(Se completează toate rubricile în limba română, prin tehnoredactare.)Subscrisă, ……………………………, având datele de identificare menţionate mai jos, reprezentată legal prin domnul/doamna ………………., având calitatea de ………………….., identificat/identificata cu actul de identitate seria …………… nr. ………….., eliberat de …………… la data de …………….., cu domiciliul în localitatea ……………….., str. ………… nr. .., bl. .., sc. .., ap. .., sectorul/judeţul …………, cod poştal …………………., solicit eliberarea alocaţiei financiare nerambursabile în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie nr. 35/2003.Datele de identificare a societăţii comerciale solicitante:Denumirea societăţii comerciale ………………………………Adresa …………………………………………………….Telefon ………………… fax …………. e-mail ………….Data înregistrării societăţii comerciale ………………………Nr. de înmatriculare în Oficiul registrului comerţului (după caz) ……Codul fiscal (după caz) ………………………………………Codul unic de înregistrare (după caz) ………………………….Cont bancar nr. ……., deschis la Trezoreria …………………..Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 6), precum şi documentele justificative prevăzute în anexa nr. 1, în original şi în copie, în ordinea activităţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont.Semnatura autorizata şi ştampila solicitantului*) FuncţiaData semnării:––––Notă *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comercială.
 + 
Anexa 6    ––-la procedura––––

                         
  FORMULAR DE DECONT1)
   
  Societatea Comercială solicitantă . . . . . . . . . . . . Data: . . . . . . . . . . .
  – lei2) –
  Activitatea3) Obiectul facturii Nr. facturii Data facturii Valoarea facturii     Document de plată
  Cu T.V.A. Fără T.V.A. Felul documentului Nr. Data Valoarea
  Cu T.V.A. Fără T.V.A.
                       
                       
                       
  Total:                    

Semnatura şi ştampila*4)–––1) La prezentul decont se vor anexa lista documentelor justificative în conformitate cu anexa nr. 1 şi în ordinea activităţilor prezentate în decont, precum şi documentele justificative, în original şi în copie.2) Pentru plăţile efectuate în valută conversia se face utilizându-se cursul de schimb comunicat de Banca Naţionala a României, valabil pentru ziua efectuării plăţii de către beneficiar.3) Conform cheltuielilor eligibile prevăzute în anexa nr. 1.4) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea comercială.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x