PROCEDURĂ din 1 aprilie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 281 din 16 aprilie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1309 16/09/2021
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 01/04/2014
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 456 din 1 aprilie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 281 din 16 aprilie 2014.
 + 
Capitolul IScop + 
Articolul 1Prezenta procedură stabilește exercitarea unitară a controlului de stat privind verificarea modului în care sunt respectate reglementările legale referitoare la emiterea certificatelor de urbanism.
 + 
Capitolul IIDomeniul de aplicare + 
Articolul 2Prezenta procedură se aplică de către Inspectoratul de Stat în Construcții – I.S.C., prin personalul cu atribuții de control, în vederea verificării la autoritățile administrației publice locale/județene emitente ale certificatului de urbanism a modului în care sunt respectate cerințele specifice prevăzute de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 50/1991, și de Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare, denumite în continuare Norme metodologice, precum și de Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 350/2001.
 + 
Capitolul IIICadrul legal + 
Articolul 3La baza prevederilor cuprinse în prezenta procedură au stat următoarele acte normative și reglementări tehnice:a)Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare;b)Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;c)Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările ulterioare;d)Legea nr. 372/2005 privind performanța energetică a clădirilor, republicată;e)Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare;f)Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare (Codul civil);g)Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;h)Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare;i)Ordonanța Guvernului nr. 63/2001 privind înființarea Inspectoratului de Stat în Construcții – I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările și completările ulterioare;j)Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare;k)Hotărârea Guvernului nr. 560/2005 pentru aprobarea categoriilor de construcții la care este obligatorie realizarea adăposturilor de protecție civilă, precum și a celor la care se amenajează puncte de comandă, cu modificările ulterioare;l)Hotărârea Guvernului nr. 1.739/2006 pentru aprobarea categoriilor de construcții și amenajări care se supun avizării și/sau autorizării privind securitatea la incendiu, cu modificările și completările ulterioare;m)Procedura privind emiterea acordului de către Inspectoratul de Stat în Construcții – I.S.C. pentru intervenții în timp asupra construcțiilor existente, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și locuințelor și al inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcții nr. 486/500/2007, cu modificările ulterioare;n)Regulamentul de organizare și funcționare al Inspectoratului de Stat în Construcții – I.S.C., aprobat prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și administrației publice nr. 3.429/2013*), cu modificările și completările ulterioare;Notă *) Ordinul ministrului dezvoltării regionale și administrației publice nr. 3.429/2013 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.o)Ordinul ministrului sănătății nr. 1.030/2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitară pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire și pentru funcționarea obiectivelor ce desfășoară activități cu risc pentru starea de sănătate a populației, cu modificările și completările ulterioare;p)reglementări tehnice – regulamente, proceduri, specificații, normative, instrucțiuni, ghiduri, metodologii, manuale și altele.
 + 
Capitolul IVProcedura de control + 
Articolul 4Controlul statului privind respectarea prevederilor legale la emiterea certificatului de urbanism se realizează de către Inspectoratul de Stat în Construcții – I.S.C. în temeiul dispozițiilor art. 29 din Legea nr. 50/1991. + 
Secţiunea 1Constatări + 
Articolul 5Prezenta procedură reglementează metodologia de control privind verificarea prevederilor legale la emiterea certificatului de urbanism, constatările privind încălcarea prevederilor legale, stabilirea măsurilor ce trebuie dispuse, precum și modelul procesului-verbal de control, prevăzut în anexa nr. 1.1, care face parte integrantă din prezenta procedură. + 
Articolul 6Controlul se efectuează în baza delegației de serviciu, în care se vor menționa:1.felul controlului, după caz:a)control curent;b)control efectuat ca urmare a unei/unor sesizări;c)control tematic cu indicarea temei controlului;2.perioada în care se efectuează controlul;3.administrația publică la care se efectuează controlul. + 
Articolul 7În activitatea de control se va verifica dacă:A.certificatul de urbanism:1.este întocmit cu respectarea formularului F.6 din anexa nr. 1 la Normele metodologice;2.poartă semnăturile prevăzute la art. 6 alin. (3) din Legea nr. 50/1991, după caz;3.este emis cu respectarea termenului prevăzut la art. 6 alin. (2) din Legea nr. 50/1991;4.este emis cu respectarea competențelor prevăzute la art. 4 din Legea nr. 50/1991, după caz;5.se menționează în mod expres scopul solicitării actului;6.dacă se menționează câte pagini sau file cuprinde;7.în cazul în care a fost prelungită valabilitatea acestuia, dacă a fost făcută în conformitate cu art. 40 din Normele metodologice;B.există documentația necesară emiterii certificatului de urbanism, conform prevederilor art. 19 din Normele metodologice:1.cererea-tip cuprinzând:a)elementele de identificare a solicitantului;b)elementele de identificare a imobilului pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism, respectiv localitate, număr cadastral și număr de carte funciară, în cazul în care legea nu dispune altfel;c)elementele care definesc scopul solicitării;2.planuri cadastrale/topografice, cu evidențierea imobilelor în cauză, astfel:a)pentru imobilele neînscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: plan de încadrare în zonă, la una dintre scările 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000, 1:500, după caz, eliberat, la cerere, de către oficiul de cadastru și publicitate imobiliară;b)pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: extras din planul cadastral de pe ortofotoplan și extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate, la cerere, de către biroul de cadastru și publicitate imobiliară;C.regimul juridic al imobilului și dacă în conținut se precizează informații referitoare la:1.situarea terenului, respectiv dacă acesta se situează în intravilanul sau în extravilanul localității;2.natura proprietății;3.dacă se instituie sau nu restricții asupra imobilului teren și/sau construcție, respectiv servitute, zonă de utilitate publică sau alte restricții;4.dacă imobilul – teren și construcție este monument istoric, se află în zonă protejată ori în zonă de protecție a unui monument istoric sau sunt instituite alte restricții de către Ministerul Culturii ori este construcție cu valoare arhitecturală și istorică deosebită, stabilită prin documentații de urbanism legal aprobate;D.regimul economic al imobilului și dacă în conținut se precizează informații referitoare la:1.folosința actuală;2.destinația stabilită prin planurile de urbanism și de amenajare a teritoriului aprobate;3.reglementări ale administrației publice centrale și/sau locale cu privire la obligațiile fiscale ale investitorului;4.alte prevederi rezultate din hotărârile consiliului local sau județean cu privire la zona în care se află imobilul;E.regimul tehnic al imobilului și dacă în conținut se precizează informații referitoare la:1.informații extrase din documentațiile de urbanism, inclusiv din regulamentele de urbanism aferente, și dacă acestea sunt corecte;2.subzona în care se încadrează terenul;3.regimul de aliniere a terenului și construcțiilor față de drumurile publice adiacente;4.retragerile și distanțele obligatorii la amplasarea construcțiilor față de proprietățile vecine;5.elementele privind volumetria și/sau aspectul general al clădirilor în raport cu imobilele învecinate, precum și alte prevederi extrase din documentațiile de urbanism, din regulamentul local de urbanism – P.U.G., din planul urbanistic zonal – P.U.Z., din planul urbanistic de detaliu – P.U.D., aprobate potrivit legii;6.înălțimea maximă admisă pentru construcțiile noi: totală, la cornișă, la coamă, după caz, și caracteristicile volumetrice ale acestora, exprimate atât în număr de niveluri, cât și în dimensiuni reale – metri;7.procentul maxim de ocupare a terenului – P.O.T.;8.coeficientul maxim de utilizare a terenului – C.U.T.;9.echiparea cu utilități existente;10.circulația pietonilor și a autovehiculelor, accesele auto și parcajele necesare în zonă, numărul de locuri de parcare necesare investiției, iar în cazul în care nu există un act care să reglementeze aceste prevederi, se vor aplica prevederile Regulamentului general de urbanism, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 525/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;11.în situația în care pentru solicitarea precizată sunt necesare întocmirea, avizarea și aprobarea unei documentații de urbanism, se va verifica dacă:a)prin certificatul de urbanism s-a respins în mod justificat cererea de modificare a prevederilor documentațiilor de urbanism;b)tipul documentației de urbanism este corect solicitat, în funcție de derogările stabilite prin P.U.Z. sau P.U.D., conform art. 32 din Legea nr. 350/2001;c)prin certificatul de urbanism s-a solicitat întocmirea unei documentații de urbanism P.U.Z. în baza unui aviz de oportunitate;F.se va verifica dacă:a)au fost solicitate avizele, acordurile, studiile de specialitate necesare și obligatorii autorizării lucrărilor, precum și documentațiile de urbanism suplimentare;b)a fost solicitat acordul vecinilor conform prevederilor Codului civil și ale anexei nr. 1 la Legea nr. 50/1991.
 + 
Secţiunea a 2-aMăsuri + 
Articolul 8(1)În situația în care se constată că certificatul de urbanism a fost emis în baza unei documentații de urbanism aprobate cu nerespectarea prevederilor legale, faptă constatată ca urmare a unui alt act de control și asupra căreia nu există informații că ar fi atacată în instanța de contencios administrativ, Inspectoratul de Stat în Construcții – I.S.C. va transmite certificatul de urbanism și actul de control asupra acestuia organelor abilitate conform legii și/sau, după caz, instituției prefectului.(2)În situația în care, în baza certificatului de urbanism controlat emis cu nerespectarea prevederilor legale, s-a emis autorizație de construire, nu se mai dispun măsurile din prezenta procedură, în acest caz fiind aplicabile prevederile art. 8 din Procedura de control al statului la autoritățile administrației publice locale/județene privind respectarea prevederilor legale la emiterea autorizațiilor de construire/desființare, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin.
 + 
Articolul 9În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. A, se vor dispune următoarele măsuri:1.pentru pct. A.1 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării;2.pentru pct. A.2 – neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat;3.pentru pct. A.3 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991;4.pentru pct. A.4 – neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat;5.pentru pct. A.5, A.6 și A.7 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării.
 + 
Articolul 10În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. B, se va dispune măsura de atenționare a factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării. + 
Articolul 11În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. C, se vor dispune următoarele măsuri:1.pentru pct. C.1 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991 pentru conținerea de date eronate;2.pentru pct. C.2 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991 pentru conținerea de date eronate;3.pentru pct. C.3 – neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991;4.pentru pct. C.4 – neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991. + 
Articolul 12În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. D, se vor dispune următoarele măsuri:1.pentru pct. D.1 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării;2.pentru pct. D.2 – neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat și sancționarea conform art. 26 din Legea nr. 50/1991 pentru conținerea de date eronate;3.pentru pct. D.3 și D.4 – atenționarea factorilor răspunzători în vederea corectării ulterioare și a prevenirii repetării.
 + 
Articolul 13În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. E, se va dispune neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat și se va sancționa conform art. 26 din Legea nr. 50/1991. + 
Articolul 14În cazul nerespectării prevederilor legale, pentru constatările prevăzute la art. 7 pct. F, se va dispune neemiterea autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat și se va sancționa conform art. 26 din Legea nr. 50/1991. + 
Articolul 15În procesul-verbal de control la capitolul măsuri nu se vor menționa sancțiunile dispuse, acestea urmând a fi menționate și aplicate prin procesul-verbal de constatare și sancționare a contravențiilor.
 + 
Secţiunea a 3-aSancțiuni + 
Articolul 16În cazul în care aspectele constate constituie contravenții, în condițiile Legii nr. 50/1991, se dispune sancționarea persoanelor vinovate prin procesul-verbal de constatare și sancționare a contravențiilor, care se va întocmi cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 2/2001, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare. + 
Articolul 17Sancțiunile se aplică numai în situația în care abaterile constatate nu au mai fost sancționate anterior pentru aceeași faptă și numai dacă aspectele sesizate nu constituie fapte care, în condițiile legii, atrag răspunderea penală a autorilor acestora. + 
Articolul 18În cazul în care se constată prin procesul-verbal de control că certificatul de urbanism a fost emis cu nerespectarea prevederilor legale, pe lângă sancțiunile dispuse în condițiile art. 26 din Legea nr. 50/1991, se va dispune administrației publice controlate și măsura neemiterii autorizației de construire în baza certificatului de urbanism controlat. + 
Articolul 19În cazul în care există fapte constatate care atrag răspunderea penală, se va informa Oficiul juridic din cadrul inspectoratului regional în construcții în vederea luării măsurilor necesare pentru sesizarea organelor de urmărire penală. + 
Articolul 20Atunci când se dispun măsuri pentru nerespectarea dispozițiilor legale la emiterea certificatelor de urbanism, se vor urmări îndeplinirea acestora și sancționarea reprezentanților administrației publice pentru neducerea la îndeplinire a măsurilor dispuse prin actul de control. + 
Articolul 21Abrogat.(la 27-09-2021,
Articolul 21 din Sectiunea a 3-a , Capitolul IV a fost abrogat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 1.309 din 16 septembrie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 27 septembrie 2021
)
 + 
Anexa 1.1la Procedura de control al statului la autoritățileadministrației publice locale/județene privindrespectarea prevederilor legale la emitereacertificatelor de urbanismINSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCȚII – I.S.C.INSPECTORATUL REGIONAL ÎN CONSTRUCȚII …………….Nr. …….. Data ………..Unitatea controlată: ………………….Nr. ……… Data ……………
PROCES-VERBAL DE CONTROL
Încheiat astăzi, ………….., la sediul ……………………

De către personalul cu atribuții de control: (numele și prenumele) Nr. legitimație
1. Baza legală a controlului:
Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările ulterioare; Legea nr. 372/2005 privind performanța energetică a clădirilor, republicată; ►Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare; Legea nr. 287/2009 privind Codul civil,republicată, cu modificările ulterioare;Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare; Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privindregimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificărileși completările ulterioare; Ordonanța Guvernului nr. 63/2001privind înființarea Inspectoratului de Stat în Construcții – I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările și completările ulterioare; ► Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare; Hotărârea Guvernului nr. 560/2005pentru aprobarea categoriilor de construcții la care este obligatorie realizarea adăposturilor de protecțiecivilă, precum și a celor la care se amenajează puncte de comandă, cu modificările ulterioare; Hotărârea Guvernului nr. 1.739/2006pentru aprobarea categoriilor de construcții și amenajări care se supun avizării și/sau autorizării privind securitatea la incendiu, cu modificările și completările ulterioare; ►Regulamentul de organizare și funcționare al Inspectoratului de Stat în Construcții – I.S.C., aprobatprin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și administrației publice nr. 3.429/2013, cu modificările și completările ulterioare; ►Procedura privind emiterea acorduluide către Inspectoratul de Stat în Construcții – I.S.C. pentru intervenții în timp asupra construcțiilor existente, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării,lucrărilor publice și locuințelor și al inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcții nr. 486/500/2007, cu modificările ulterioare; ►Ordinul ministrului sănătății nr. 1.030/2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitarăpentru proiectele de amplasare, amenajare, construire și pentru funcționarea obiectivelor ce desfășoară activități cu risc pentru starea de sănătate a populației, cu modificările și completările ulterioare; ►reglementări tehnice – regulamente, proceduri, specificații, normative, instrucțiuni, ghiduri, metodologii, manuale și altele.
2. Controlul s-a efectuat în perioada , la:
AUTORITATEA PUBLICĂ Primăria Adresa: ………………………. Tel.:
Primar:
Viceprimar: Reprezentată prin: …………….. Calitatea:
Secretar:
Arhitect-șef: Nr. cod fiscal:
3. Obiectivul controlului: verificarea legalității la emiterea certificatelor de urbanism (CU)
4. La control au mai participat: 5. S-au prezentat următoarele documentele: (DA sau NU)
Numele și prenumele Calitatea Registrul de evidență a certificatelor de urbanism
6. Situația certificatelor de urbanism:
Număr de certificate de urbanism emise: în perioada:
pentru construire: Locuințe: Anexe: Comerț- industrie- servicii: Social- culturale: Edilitare:
pentru desființare: pentru informare/operațiuni notariale/operațiuni cadastrale/etc.: Altele:
7. Stadiul elaborării documentațiilor de urbanism:
P.U.G. și R.L.U. aprobate prin H.C.L. al nr. din
Au fost verificate prin sondaj următoarele certificate de urbanism, conform fișelor de verificare anexate:
………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. …………………………………………………………………..

Str. ………. nr. …, cod …., localitate ……., județ ….., RomâniaTel. ………….., e-mail ……………. @isc-web.ro; www.isc-web.roCont …………., Trezoreria …………., cod fiscal …………….*)–––-*) Aceste informații se vor menționa în subsolul de pe prima pagină aprocesului-verbal.Fișa de verificare anexă la P.V.C. nr. ……../…………

Certificatul de urbanism nr.
emis pentru
Adresa: str. nr. județ/localitate/sector
tarla parcelă număr cadastral
Privitor la informațiile conținute se constată:
emis în baza documentației:
P.U.G. aprobat prin H.C.L. nr.
P.U.Z. aprobat prin H.C.L. nr.
P.U.D. aprobat prin H.C.L. nr.
DA NU Observații
Cererea-tip este completată integral.
Redactat pe formularul legal
Semnat conform art. 6 alin. (3) din Legea nr. 50/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare
Se respectă competențele de emitere.
Este emis în termenul legal.
Scopul solicitat este precizat.
Termenul de valabilitate este precizat.
A fost prelungit cu respectarea prevederilor legii.
Planșe anexe vizate spre neschimbare
Documentația prezintă planuri cadastrale cu evidențierea imobilului.
Extras carte funciară de informare actualizat
Extras plan cadastral/topografic actualizat, cu evidențierea imobilelor în cauză
Rubrica REGIM JURIDIC menționează:
încadrarea imobilului în INTRAVILAN/EXTRAVILAN
natura proprietății
restricții/regim special instituit
restricții/servituți
Rubrica REGIM ECONOMIC menționează:
folosința actuală
destinația zonei conform R.L.U.
prevederi specifice, ca urmare a unor hotărâri ale administrației publice centrale/locale
obligații fiscale, ca urmare a unor hotărâri ale administrației publice centrale/locale
Rubrica REGIM TEHNIC menționează:
subzona conform R.L.U.
P.O.T.
C.U.T.
R.M.H.
R.Min. H.
H cornișă
H maxim
Regim aliniere teren/construcții față de drumurile publice adiacente
Retragerile minime față de limitele laterale și de spate
Volumetrie/Aspect conform prevederilor R.L.U.
Referiri la utilitățile existente
Circulații/Parcări conform R.L.U. sau R.G.U., aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 525/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare
ELEMENTE CE AU DETERMINAT RESPINGEREA
Solicitare întocmire P.U.Z./P.U.D.
Avize, acorduri, studii solicitate:
Nr. document DA NU Observații
Aviz deținător rețea apă
Aviz deținător rețea canalizare
Aviz deținător rețea electricitate
Aviz deținător rețea gaze naturale
Aviz deținător rețea telefonie
Aviz
Aviz
Aviz
Aviz
Aviz
Aviz
Aviz P.S.I.
Aviz I.S.U.
Aviz sanitar
Aviz sanitar-veterinar
Acord A.P.M.
Acord I.S.C.
Expertiza tehnică
P.U.Z. aprobat
P.U.D. aprobat
Studiu geotehnic
Studiu conform art. 9 alin. (1) din Legea nr. 372/2005, republicată
Studiu
Studiu
8. Neconformități constatate: Abateri față de:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..……………………..
9. Măsuri dispuse:
01 Termen:
Răspunde:
02 Termen:
Răspunde:
03 Termen:
Răspunde:
04 Termen:
Răspunde:
10. Paginile ………. anexate, de detaliere a rubricilor ……………… de mai sus, fac parte integrantă din prezentul proces-verbal.
Prezentul proces-verbal, având ………………………. de pagini, a fost întocmit în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară. Va fi adus la cunoștința primarului/președintelui C.J. …………………….,doamna/domnul ……………………………………………. . Modul de îndeplinire a măsurilor va fi comunicat în scris la Inspectoratul Regional în Construcții ………………………………….., în termenul stabilit.
SEMNĂTURI
Personalul cu atribuții de control I.S.C. I.R.C. ……………. Numele …………….. Prenumele ………….. Semnătura ………….. Vizat inspector-șef județean/regional*): (după caz) –––- *) Se va viza numai exemplarul care se va arhiva la I.J.C./I.R.C. Reprezentantul instituției controlate: Numele ……………. Prenumele …………. Funcția …………… Semnătura ………….

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x