PROCEDURĂ DE NOTIFICARE din 5 aprilie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 309 din 13 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2071 16/12/2008
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2071 16/12/2008
ActulREFERIT DEORDIN 2169 24/12/2007
ActulREFERIT DEORDIN 1882 29/12/2006
ActulAPROBAT DEORDIN 315 05/04/2005
ActulCONTINUT DEORDIN 315 05/04/2005
ART. 3REFERIT DEORDIN 1600 20/09/2007

a administratorilor de scheme de intercomparare laboratoare de analize medicale



 + 
Articolul 1Solicitantul adresează o cerere Direcţiei de sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii, prin care cere notificarea ca administrator de scheme de intercomparare laboratoare de analize medicale, la care ataşează formularul de notificare prevăzut în anexa nr. 1, pentru fiecare schemă de intercomparare pentru care solicită notificarea, însoţit de documentaţia prevăzută în anexa nr. 3. Ministerul Sănătăţii va asigura accesibilitatea la formularul electronic de notificare, prin afişarea acestuia pe site-ul oficial al instituţiei.
 + 
Articolul 2Direcţia de sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii evaluează conformitatea documentaţiei depuse şi transmite solicitantului, în termen de 5 zile lucrătoare, adeverinţa de notificare prevăzută în anexa nr. 2 sau motivaţia neacordării acesteia.
 + 
Articolul 3Pentru fiecare notificare se achită o taxă al cărei cuantum este de 200.000 lei.
 + 
Articolul 4Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta procedură de notificare.
 + 
Anexa 1la procedura de notificareFORMULAR DE NOTIFICAREpentru schema de intercomparare ……………………..1. Date despre solicitant (denumirea, adresa, telefon, fax, nr. de înregistrare la registrul comerţului):2. În regulamentul de organizare şi funcţionare sau în obiectul de activitate înregistrat la registrul comerţului figurează şi "furnizarea de servicii de administrator de scheme de intercomparare laboratoare de analize medicale sau de administrator/organizator de programe de evaluare externă de calitate":[] Da [] Nu3. Domeniul schemei de intercomparare oferite ……………, inclusiv o scurtă descriere a specificaţiilor corespunzătoare schemei (din prospect)4. Certificat de acreditare ISO 43-1 nr. ……….., emis de …………………. la data de ………….., valabil până la data de …………………..5. Sistem de management al calităţii, certificat ISO 9001:2000:[] Da [] Nu [] În curs de implementareCertificat nr. ………., emis de …………… la data de ………., valabil până la data de …………. (inclusiv pentru procesul de furnizare de materiale de referinţă şi/sau de testare, precum şi pentru procesul de administrare de scheme de intercomparare)6. Producătorul/producătorii şi, dacă este cazul, şi distribuitorul/distribuitorii de materiale de referinţă şi/sau de testare, utilizate pentru schema de intercomparare, sunt (pentru fiecare material de referinţă/testare utilizat în schemă):Numele şi prenumele, adresa, telefon, fax, e-mail:7. Certificat ISO 9001:2000 al producătorului şi, dacă este cazul, şi al distribuitorului de la care sunt procurate materialele de referinţă şi/sau de testare:[] Da [] Nu [] În curs de implementareCertificat nr. ………., emis de ……………. la data de ………, valabil până la data de …………8. Deţin certificate de conformitate pentru fiecare material de referinţă/testare utilizat în schemă, eliberate de către producător.9. Declaraţia solicitantului:Declar pe propria răspundere că datele şi informaţiile de mai sus sunt corecte.……………………………………….(numele, prenumele şi semnătura conducătoruluiorganizaţiei solicitante)Data ……………. L.S.
 + 
Anexa 2la procedura de notificareMINISTERUL SĂNĂTĂŢIIDirecţia de sănătate publicăADEVERINŢĂ DE NOTIFICARENr. ……… din ……………..Se acordă prezenta adeverinţă de notificare organizaţiei …..(denumirea, adresa, telefon, fax, e-mail, nr. de înregistrare la registrul comerţului)…… privind schema (schemele) de intercomparare laboratoare de analize medicale ………………………, valabilă ….. ani, de la ……………… până la ………………….. .Cererea de notificare a fost înregistrată la nr. …………… din ………………… .Director,……………..
 + 
Anexa 3la procedura de notificareLISTAcuprinzând documentele care trebuie depuseîmpreună cu formularul de notificare1. Copie de pe certificatul de acreditare ISO 43-12. Prospectul schemei de intercomparare3. Copie de pe certificatul ISO 9001:2000 al solicitantului4. Copii de pe certificatele ISO 9001:2000 ale producătorilor/distribuitorilor de materiale de referinţă şi/sau de testare5. Copie de pe regulamentul de organizare şi funcţionare sau certificatul de înregistrare la registrul comerţului.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x