ORDONANŢA DE URGENTA nr. 232 din 24 noiembrie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 613 din 29 noiembrie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulRESPINS DELEGE 457 08/07/2002
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 6
ActulABROGA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 8
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 3
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 4
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 5
ANEXA 1MODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ANEXA 1
ANEXA 2MODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulABROGA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 6
ActulABROGA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 8
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 3
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 4
ActulMODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 108 10/10/1996
ActulREFERIRE LAOG 11 23/01/1996
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991 ART. 114
ANEXA 1MODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ANEXA 1
ANEXA 2MODIFICA PEOUG 95 29/06/2000 ANEXA 2
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEDECRET 626 04/07/2002
ActulRESPINS DELEGE 457 08/07/2002

pentru modificarea Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000 privind stingerea unor obligaţii ale agenţilor economici care furnizează produse şi prestează servicii pentru instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala



În temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constituţia României,Guvernul României adopta prezenta ordonanţă de urgenţă. + 
Articolul UNICOrdonanţa de urgenta a Guvernului nr. 95/2000 privind stingerea unor obligaţii ale agenţilor economici care furnizează produse şi prestează servicii pentru instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 307 din 4 iulie 2000, se modifica după cum urmează:1. Articolul 1 va avea următorul cuprins:"Art. 1. – Obligaţiile datorate bugetului de stat, scadente până la data de 31 decembrie 1999 şi neachitate de agenţii economici care furnizează produse şi prestează servicii pentru instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala se sting, prin compensare, cu sumele aferente achiziţiilor de bunuri şi servicii contractate cu aceste instituţii publice, până la data de 15 decembrie 2000, în limitele prevăzute pentru fiecare furnizor şi instituţie beneficiara, conform prevederilor anexei nr. 1."2. Articolul 2 va avea următorul cuprins:"Art. 2. – Obligaţiile de plată rezultate din achiziţionarea de produse şi servicii se înscriu de fiecare instituţie publică în documentul întocmit conform anexei nr. 2 şi precizărilor care o însoţesc, urmând a se prezenta agentului economic furnizor, precum şi ordonatorului principal de credite, în vederea confirmării realităţii şi exactităţii acestor obligaţii şi pentru verificarea încadrării acestora în limitele sumelor menţionate pentru agentul economic respectiv în anexa nr. 1."3. Articolul 3 va avea următorul cuprins:"Art. 3. – Organele fiscale teritoriale la care agenţii economici prevăzuţi la art. 1 sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe, precum şi sucursalele acestora stabilesc obligaţiile de plată datorate de aceştia la bugetul de stat la data de 31 decembrie 1999 şi neachitate până la data stingerii şi le vor stinge în funcţie de cuantumul valoric al achiziţiilor efectuate de instituţiile publice, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobată şi modificată prin Legea nr. 108/1996, cu modificările şi completările ulterioare.”4. Articolul 4 va avea următorul cuprins:"Art. 4. – Pe baza documentelor justificative aprobate de organele fiscale la care agenţii economici nominalizaţi în anexa nr. 1 sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe, precum şi unităţile subordonate acestora vor opera în contabilitatea proprie stingerea sumelor datorate la bugetul de stat, până la concurenta sumelor aferente produselor achiziţionate şi serviciilor prestate către instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala. Pentru agenţii economici prevăzuţi în anexa nr. 1, care au livrat produse ori au prestat servicii facturate până la data de 31 octombrie 2000 inclusiv, în limita sumelor prevăzute pentru fiecare agent economic în aceeaşi anexa, compensarea obligaţiilor bugetare prevăzute la art. 1 se considera efectuată la data de 31 octombrie 2000."5. Articolul 5 va avea următorul cuprins:"Art. 5. – Instituţiile publice care efectuează operaţiuni de stingere prin compensare, potrivit prevederilor art. 1, întocmesc «Contul de execuţie privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare», care se prezintă ca anexa distinctă la darea de seama contabila anuală."6. Articolele 6 şi 8 se abroga.7. Anexele nr. 1 şi 2 se modifica şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 la prezenta ordonanţă de urgenţă.PRIM-MINISTRUMUGUR CONSTANTIN ISARESCUContrasemnează:–––––Ministru de interne,Constantin Dudu IonescuMinistrul apărării naţionale,Sorin Frunzaverdep. Directorul Serviciului deInformaţii Externe,Constantin RotaruDirectorul Serviciului Romande Informaţii,Costin GeorgescuDirectorul Serviciului deProtecţie şi Paza,Neculai StoinaŞeful Direcţiei Generale aPenitenciarelor,Zinica TrandafirescuDirectorul Serviciului deTelecomunicaţii Speciale,Ioan Simap. Ministrul finanţelor,Sebastian Vladescu,secretar de statMinistrul industriei şicomerţului,Radu Berceanup. Ministrul agriculturii şialimentaţiei,Aurel Până,secretar de stat
 + 
Anexa 1LISTAcu furnizorii de la care se pot achizitiona produse şi serviciiprin stingerea unor obligaţii către bugetul de stat*Font 7*                                                                                                                   milioane lei+–-+–––––––––––––––+–––––––––––––––––––––––––+| | | Valoarea maxima a produselor şi serviciilor achiziţionate ||Nr. | +–––+–––––––––––––––––––––-+|crt.| DENUMIRE FURNIZORI | | din care: || | | TOTAL +–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| | | | M.I.1) |M.Ap.N.2)|S.R.I.3)|S.I.E.4)|S.P.P.5)|S.T.S.6)|D.G.P.7)|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 1 |SC APULUM SA – A. Iulia – jud. Alba | 21| 0| 0| 21| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 2 |SC INCOV SA – jud. Alba | 1.714| 1.714| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 3 |FILIALA SC CUGIR SA-CN ROMARM SA – jud. Alba | 26.944| 26.904| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 4 |SC ELECTROARGES Curtea de Arges – jud. Arges | 1.700| 500| 500| 100| 500| 100| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 5 |SC BAICULESTI ARGES – jud. Arges | 13.270| 13.270| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 6 |SC ARO SA CAMPULUNG – jud. Arges | 49.113| 26.113| 2.000| 3.000| 6.000| 2.000| 10.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 7 |SC COMPONENTE AUTO Topoloveanu – jud. Arges | 299| 299| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 8 |SC NOVATEX SA Pitesti – jud. Arges | 16.750| 16.550| 0| 0| 0| 200| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 9 |SC IPEE CURTEA DE ARGES – jud. Arges | 2.200| 0| 1.500| 0| 200| 0| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 10 |SC STOFE SA BUHUSI – jud. Bacau | 4.540| 3.300| 0| 0| 500| 200| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 11 |SC ROBINETE INDUSTRIALE SA Bacau – jud. Bacau| 500| 500| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 12 |SC ELBAC SA Bacau – jud. Bacau | 3.000| 0| 0| 1.000| 1.000| 1.000| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 13 |SC METALICA SA Oradea – jud. Bihor | 270| 220| 0| 50| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 14 |SC CLASICOR SA Oradea – jud. Bihor | 64| 64| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 15 |SC UAMT SA Oradea – jud. Bihor | 37.500| 34.000| 0| 0| 0| 0| 2.000| 1.500|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 16 |SC RADIATOARE SA – jud B. Nasaud | 190| 140| 0| 0| 50| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 17 |SC ROMCARBON SA Buzau – jud. Buzau | 1.183| 1.183| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 18 |SC GEROM SA Buzau – jud. Buzau | 3.350| 1.600| 500| 0| 300| 250| 700| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 19 |SC AROMET SA Buzau – jud. Buzau | 13.056| 13.056| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 20 |SC CONTACTOARE SA Buzau – jud. Buzau | 1.000| 0| 0| 0| 0| 0| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 21 |SC LEGUME-FRUCTE SA Buzau- jud. Buzau | 7.036| 7.036| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 22 |SC SANTIERUL NAVAL SA BRAILA – jud. Braila | 2.018| 0| 2.018| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 23 |SC CEPROREX SA Braila – jud. Braila | 300| 0| 300| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 24 |SC TRACTORUL UTB SA Brasov – jud. Brasov | 46.200| 8.000| 10.000| 200| 1.000| 2.000| 10.000| 15.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 25 |SC ROMAN SA Brasov – jud. Brasov | 72.500| 40.000| 500| 0| 10.000| 2.000| 20.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 26 |FILIALA SC CARFIL SA Brasov – CN ROMARM | 9.900| 8.700| 0| 0| 200| 0| 1.000| 0|| |SA – jud. Brasov | | | | | | | | |+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 27 |SC ELECTROPRECIZIA SA Sacele – jud. Brasov | 1.400| 0| 0| 300| 500| 100| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 28 |SCIUS SA Brasov – jud. Brasov | 4.000| 1.000| 500| 500| 500| 500| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 29 |SC RULMENTUL SA Brasov – jud. Brasov | 918| 118| 500| 0| 300| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 30 |SC ROMRADIATOARE SA Brasov – jud. Brasov | 12.900| 6.000| 1.000| 400| 300| 200| 5.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 31 |SC FARTEC SA Brasov – jud. Brasov | 2.600| 1.000| 0| 200| 200| 200| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 32 |SC MOTOR UTB SA Brasov – jud. Brasov | 2.000| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 33 |SC ELECTROCONTACT SA Botosani – jud. Botosani| 1.560| 560| 0| 0| 500| 0| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 34 |SC UTILAJE PIESE DE SCHIMB SI SERVICII | 1.939| 1.939| 0| 0| 0| 0| 0| 0|| |SA – jud. Botosani | | | | | | | | |+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 35 |FILIALA SC ARSENAL SA – Sucursala SANTIERUL | | | | | | | | || |NAVAL MANGALIA – CN ROMARM SA- jud. Constanta| 1.461| 1.461| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 36 |SC SAREX SA Constanta – jud. Constanta | 699| 699| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 37 |SC MICON SA CORBU – jud. Constanta | 7.552| 7.552| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 38 |SC SUBANSAMBLE AUTO SA (IMASA) | | | | | | | | || |Sf. Gheorghe – jud. Covasna | 10.000| 8.600| 1.000| 0| 400| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 39 |SC SCULE DE FILETAT SA (IMASA) Sf. Gheorghe -| | | | | | | | || |jud. Covasna | 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 40 |SC ACCESORII MECANICE SA (IMASA) | | | | | | | | || |Sf. Gheorghe – jud. Covasna | 500| 0| 500| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 41 |SC TEXTILA OLTUL SA Sf. Gheorghe – | | | | | | | | || |jud. Covasna | 1.020| 420| 0| 0| 500| 100| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 42 |SC SINTEROM SA Cluj – jud. Cluj | 2.750| 1.000| 500| 100| 50| 100| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 43 |SC ATLAS SA Cluj – jud. Cluj | 1.850| 1.850| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 44 |SC CARBOCHIM SA Cluj – jud. Cluj | 500| 500| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 45 |SC COS TARGOVISTE – jud. Dambovita | 3.500| 2.500| 1.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 46 |SC VICTORIA SA Targoviste – jud. Dambovita | 4.641| 0| 0| 50| 200| 0| 4.391| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 47 |SC TRAINICA SA PUCIOASA – jud. Dambovita | 956| 456| 400| 0| 0| 100| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 48 |SC ROMCIF SA FIENI – jud. Dambovita | 24.268| 18.048| 3.000| 0| 200| 20| 1.000| 2.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 49 |SC STEAUA ELECTRICA SA Fieni – jud. Dambovita| 11.755| 8.005| 1.000| 50| 400| 100| 1.000| 1.200|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 50 |SC ROMLUX SA TARGOVISTE – jud. Dambovita | 1.104| 404| 0| 200| 200| 300| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 51 |SC IMUT SA MORENI – jud. Dambovita | 2.000| 0| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 52 |SUCURSALA MIJA – CN ROMARM SA – | | | | | | | | || |jud. Dambovita | 7.716| 136| 4.000| 380| 200| 3.000| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 53 |SC MAT SA CRAIOVA – jud. Dolj | 15.000| 0| 0| 0| 0| 0| 0| 15.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 54 |SC AVIOANE SA Craiova – jud. Dolj | 4.807| 0| 4.807| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 55 |SUCURSALA FILIASI – CN ROMARM SA – jud. Dolj | 1.646| 0| 646| 600| 0| 400| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 56 |SC INTFOR SA Galaţi – jud. Galaţi | 2.000| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 57 |SC MACOFIL SA Tg. Jiu – jud. Gorj | 2.000| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 58 |FILIALA SC ARSENAL SA – SUCURSALA SADU-CN | | | | | | | | || |ROMARM SA – jud. Gorj | 4.550| 2.500| 1.000| 350| 350| 350| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 59 |SC DUNAREANA SA Giurgiu – jud. Giurgiu | 6.416| 6.416| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 60 |SC HART SA Miercurea Ciuc – jud. Harghita | 4.300| 0| 3.000| 0| 300| 0| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 61 |SC FAVIOR – VIDRA ORASTIE – jud. Hunedoara | 3.069| 2.569| 0| 0| 0| 500| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 62 |SC MOBILA SA Slobozia – jud. Ialomita | 261| 261| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 63 |SC NICOLINA SA Iasi – jud. Iasi | 3.000| 0| 3.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 64 |SC ARTECA SA JILAVA – jud. Ilfov | 3.280| 1.230| 500| 0| 500| 50| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 65 |SC NUCLEAR VACUUM SA – jud. Ilfov | 1.070| 570| 500| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 66 |SC ACUMULATORUL SA – jud. Ilfov | 21.045| 21.045| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 67 |SC NEFERAL SA – jud. Ilfov | 9.094| 8.094| 0| 0| 0| 0| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 68 |SC MATRICON SA TG. Mures – jud. Mures | 6.000| 1.000| 0| 0| 0| 0| 0| 5.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 69 |SC PULSOR SA Scornicesti – jud. Olt | 50| 0| 50| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 70 |SC MEFIN SA SINAIA – jud. Prahova | 2.700| 0| 2.000| 0| 200| 0| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 71 |SC HIDROJET SA BREAZA – jud. Prahova | 50| 0| 0| 0| 50| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 72 |SCCA TROMET PLOIESTI – jud. Prahova | 3.300| 3.000| 0| 0| 300| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 73 |FILIALA SC PLOPENI SA – CN ROMARM SA – | | | | | | | | || |jud. Prahova | 5.050| 1.500| 3. 550| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 74 |SC CAHIRO SA BOLD. SCAIENI – jud. Prahova | 3.300| 2.500| 0| 0| 300| 0| 500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 75 |SC PETROUTILAJ SA Poiana Campina – jud. | | | | | | | | || |Prahova | 2.000| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 76 |SC VICTORIA FLORESTI SA – jud. Prahova | 1.900| 0| 1.000| 0| 300| 600| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 77 |SC SAMSTAR SRL Satu Mare – jud. Satu Mare | 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 78 |SC AUTOMECANICA SA MEDIAS – jud. Sibiu | 23| 0| 23| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 79 |SC GEROMED SA Medias – jud. Sibiu | 600| 500| 0| 0| 0| 100| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 80 |SC METALCAR SA Sibiu – jud. Sibiu | 1.233| 1.233| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 81 |SC COMPA SA Sibiu – jud. Sibiu | 94| 0| 0| 0| 0| 0| 94| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 82 |SC COVTEX SA CISNADIE – jud. Sibiu | 12.000| 6.000| 1.000| 0| 1.500| 500| 3.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 83 |SC SITEX DUMBRAVA SA Sibiu – jud. Sibiu | 74| 0| 0| 74| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 84 |SC HIDROTERM CONFORT SA Suceava – jud. | | | | | | | | || |Suceava | 600| 600| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 85 |SC MOPAN SA Suceava – jud. Suceava | 500| 0| 0| 0| 500| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 86 |SC CARPATIS SRL Suceava – jud. Suceava | 216| 216| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 87 |SC ALBER SA Zalau Criseni – jud. Salaj | 35| 35| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 88 |SC SILVANIA SA ZALAU – jud. Salaj | 200| 0| 0| 0| 200| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 89 |SC ARPILUX SA Timisoara – jud. Timiş | 4.468| 3.968| 500| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 90 |SC MULTIM SA Timisoara – jud. Timiş | 2.000| 0| 2.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 91 |SC SIAJ SA Tulcea – jud. Tulcea | 7.836| 5.000| 0| 0| 0| 0| 0| 2.836|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 92 |SC DELTA PAN SA Tulcea – jud. Tulcea | 30| 30| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 93 |SC TEHNIC GRUP NAVAL Tulcea – jud. Tulcea | 274| 274| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 94 |SC OLTCHIM SA Rm. Valcea – jud. Valcea | 8.846| 8.846| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 95 |SC PRELCHIM SA Rm. Valcea – jud. Valcea | 97| 97| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 96 |SC ROTRICO SA Rosiori de Vede – jud. | | | | | | | | || |Teleorman | 686| 686| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 97 |SC RULMENTI SA BARLAD – jud. Vaslui | 300| 0| 0| 0| 100| 200| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 98 |SC FEPA SA BARLAD – jud. Vaslui | 7.500| 7.000| 0| 0| 500| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| 99 |SC VIGOTEX SA BARLAD – jud. Vaslui | 1.587| 1.587| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|100 |SC COMP. INDUSTRIALA GRIVITA SA – sect. 1 | 5.629| 4.629| 0| 0| 400| 0| 0| 600|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|101 |SC DUNAREA SA – sect. 1 | 740| 740| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|102 |SC ENERGOCONSTRUCTIA – sect. 1 | 29.214| 28.914| 0| 0| 300| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|103 |SC ENERGOMONTAJ SA – sect. 1 | 13.260| 11.760| 0| 0| 0| 0| 1.500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|104 |SC PRECIZIA SA – sect. 1 | 3.347| 3.347| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|105 |SC AXEL TELECOM SA – sect. 1 | 110| 0| 0| 0| 0| 0| 110| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|106 |SC METAV SA – sect. 1 | 30.000| 0| 30.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|107 |CONEL/SC ELECTRICA SA – sect. 1 | 272.055| 80.648| 150.000| 10.000| 5.000| 1.000| 10.000| 15.407|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|108 |SC AVERSA SA – sect. 2 | 4.400| 2.000| 0| 500| 200| 200| 1.500| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|109 |SC COMPANIA ETALON SA – sect. 2 | 12| 12| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|110 |SC SINATEX SA – sect. 2 | 1.822| 1.312| 500| 0| 0| 10| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|111 |SC IEMI SA – sect. 2 | 2.000| 600| 1.000| 0| 100| 100| 200| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|112 |ICE FELIX FABRICA DE CALCULATOARE – sect. 2 | 1.900| 1.500| 0| 0| 100| 0| 300| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|113 |SC PIPERA SA – sect. 2 | 7.897| 7.897| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|114 |SC CONDOR SA – sect. 2 | 2.944| 1.444| 1.500| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|115 |SC ELPROF SA – sect. 2 | 3.500| 0| 2.500| 0| 0| 0| 1.000| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|116 |SC STIMPEX SA – sect. 3 | 605| 605| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|117 |SC PRO OPTICA SA – sect. 3 | 242| 242| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|118 |SC PRO AUTO INDUSTRIES SA – sect. 3 | 76| 76| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|119 |SC ROMBETON SA – sect. 3 | 2.968| 2.968| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|120 |SC IMPERA COMPREST SRL – sect. 3 | 806| 806| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|121 |SC TEXTILA UNIREA SA – sect. 3 | 1.250| 0| 1.000| 0| 100| 150| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|122 |SC ROMPRIM SA – sect. 4 | 11.699| 5.000| 4.474| 0| 400| 1.825| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|123 |SC TOFAN GROUP SA – sect. 4 | 42.000| 19.500| 15.000| 1.500| 1.000| 0| 2.000| 3.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|124 |SUCURSALA INSTITUTUL DE CERCETARE PROIECTARE | | | | | | | | || |SISTEME DE PRODUCTIE-CN ROMARM SA – sect. 1 | 350| 350| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|125 |SC AMIRO SA – sect. 4 | 3.500| 0| 3.000| 0| 500| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|126 |SC BLANURI SA – sect.5 | 638| 125| 263| 0| 0| 250| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|127 |SC INOX SA – sect. 5 | 1.022| 400| 0| 50| 50| 50| 100| 372|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|128 |SC M G EDIL CONFORT – sect. 5 | 184| 184| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|129 |SC UNIVERSAL COOP SA – sect. 5 | 337| 337| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|130 |SC ROCAR SA – sect. 5 | 2.285| 0| 0| 0| 0| 0| 0| 2.285|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|131 |SC CONIMPEX COMPANY SRL – sect. 5 | 8.449| 6.260| 0| 2.189| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|132 |SC CONIMPEX GRUP SA – sect. 5 | 3.190| 3.190| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|133 |SC ARECA SA – sect. 5 | 1.280| 780| 500| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|134 |SC CRISMAR CONSTRUCT SRL – sect. 6 | 375| 375| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|135 |SC SEMCONS SA – sect. 6 | 338| 338| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|136 |SC CONDEM SA – sect. 6 | 9.654| 9.654| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|137 |SC TURBOMECANICA SA – sect. 6 | 23.000| 0| 23.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|138 |SC LEGUME FRUCTE MILITARI – sect. 6 | 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|139 |SC AEROTEH SA – sect. 6 | 12.000| 0| 12.000| 0| 0| 0| 0| 0|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|140 |SN A PETROLULUI PETROM | 700.000| 467.000| 150.000| 15.000| 8.000| 5.000| 15.000| 40.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+|141 |SN ROMGAZ/DISTRIGAZ SUD B | 398.269| 4.000| 378.969| 1.500| 3.000| 800| 5.000| 5.000|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––++–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+| |TOTAL GENERAL |2.182.561|1.027.147| 830.000| 38.314| 48.450| 24.555| 104.895| 109.200|+–-+–––––––––––––––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+–––+––––1) = Ministerul de Interne2) = Ministerul Apărării Naţionale3) = Serviciul Român de Informaţii4) = Serviciul de Informaţii Externe5) = Serviciul de Protecţie şi Pază6) = Serviciul de Telecomunicaţii Speciale7) = Direcţia Generală a Penitenciarelor
 + 
Anexa 2    Ministerul ……………………    Instituţia*1) …………………    Adresa ……………………….    Codul fiscal ………………….                         DOCUMENTUL                 nr. …… din ………       de stingere a obligaţiilor de plată, potrivit prevederilor     Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, modificată prin          Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. …….               în relaţia cu*2) …………………..                                …………………..                                                             ┌──────────────┐                                                             │ COD FISCAL │                                                             ├──────────────┤                                                             │*2) │                                                             ├──────────────┤                                                             │*3) │                                                             └──────────────┘┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Explicaţii Nr. Suma ││ rând – lei – │├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│1. Suma reprezentând contravaloarea facturilor privind ││ livrarea/prestarea de*3) ………….., datorate şi ││ neachitate până la data stingerii obligaţiilor de plată. 01 …….. ││ ││ Raspundem pentru datele de mai sus. ││ ││ Ordonator de credite, Conducătorul compartimentului ││ L.S. financiar-contabil, ││ ││2. Agentul economic*2) ……………………………….. ││ ││ Confirmăm exactitatea datelor de la pct. 1. ││ ││ Director, Conducătorul compartimentului ││ L.S. financiar-contabil, ││ ││3. Confirmăm pe propria răspundere datele de la pct. 1 şi ││ încadrarea în limita maxima precizată pentru ││ furnizorul*2) ………………………………………. ││ ││ Ordonator principal de credite, Director economic, ││ L.S. ││ ││4. Organ fiscal teritorial …………………………….. ││ ││4.1. Datoriile către bugetul de stat ale*2) …………….., ││ în suma totală de …………….., 02 …….. ││ din care: ││a) 010100 Impozit pe profit …………………………… 03 …….. ││b) 020101 Impozit pe salarii ………………………….. 04 …….. ││c) 080103 Impozit pe dividende de la societăţile ││ comerciale …………………………………. 05 …….. ││d) 130100 Taxa pe valoarea adăugată ……………………. 06 …….. ││e) 140101 Accize …………………………………….. 07 …….. ││f) 140102 Impozit la ţiţeiul şi gazele naturale din producţia ││ interna ……………………………………. 08 …….. ││ ││4.2. Se sting obligaţiile către bugetul de stat ale*2) ……, ││ în suma totală de: ………………………………., 09 …….. ││ din care: ││a) 010100 Impozit pe profit …………………………… 10 …….. ││b) 020101 Impozit pe salarii ………………………….. 11 …….. ││c) 080103 Impozit pe dividende de la societăţile ││ comerciale …………………………………. 12 …….. ││d) 130100 Taxa pe valoarea adăugată ……………………. 13 …….. ││e) 140101 Accize …………………………………….. 14 …….. ││f) 140102 Impozit la ţiţeiul şi gazele naturale din producţia ││ interna ……………………………………. 15 …….. ││ ││4.3. Obligaţii ale instituţiei publice rămase nestinse la ││ nivelul organelor fiscale teritoriale în evidenta cărora ││ se afla înregistrate sucursalele şi/sau filialele, ││ transmise pentru a fi stinse de către organele fiscale ││ teritoriale în a căror evidenta se afla agentul ││ economic, persoana juridică, căruia îi sunt ││ subordonate (pct. 1 – pct. 4.2) ……………….. 16 ……… ││ ││ Director, Şef serviciu, ││ L.S. ││ ││5. Organul fiscal teritorial în a cărui raza îşi are ││ sediul fiscal agentul economic, persoana ││ juridică, din care face parte furnizorul/prestatorul ││ ││ 5.1 Obligaţii datorate bugetului de stat de*4) …….., în ││ suma totală de ……………, 17 ……… ││ din care: ││a) 010100 Impozit pe profit …………………………… 18 …….. ││b) 020101 Impozit pe salarii ………………………….. 19 …….. ││c) 080103 Impozit pe dividende de la societăţile ││ comerciale …………………………………. 20 …….. ││d) 130100 Taxa pe valoarea adăugată ……………………. 21 …….. ││e) 140101 Accize …………………………………….. 22 …….. ││f) 140102 Impozit la ţiţeiul şi gazele naturale din producţia ││ interna ……………………………………. 23 …….. ││5.2 Se sting obligaţiile către bugetul de stat ale*4) ……., ││ în suma totală de: ……………, 24 …….. ││ din care: ││a) 010100 Impozit pe profit …………………………… 25 …….. ││b) 020101 Impozit pe salarii ………………………….. 26 …….. ││c) 080103 Impozit pe dividende de la societăţile ││ comerciale …………………………………. 27 …….. ││d) 130100 Taxa pe valoarea adăugată ……………………. 28 …….. ││e) 140101 Accize …………………………………….. 29 …….. ││f) 140102 Impozit la ţiţeiul şi gazele naturale din producţia ││ interna ……………………………………. 30 …….. ││ ││ Director, Şef serviciu, ││ L.S. │└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘–––*1) Denumirea completa a instituţiei publice, fără iniţiale.*2) Denumirea completa a agentului economic furnizor/prestator, fără iniţiale, adresa şi codul fiscal. În cazul în care este sucursala sau filiala, se indica şi denumirea persoanei juridice căreia îi sunt subordonate.*3) Se înscrie, după caz, produsul sau serviciul achiziţionat.*4) Se completează numai în cazul furnizorilor/prestatorilor, persoane juridice, care au sucursale şi/sau filiale.PRECIZĂRIprivind întocmirea şi circuitul documentului de stingerea obligaţiilor de plată, precum şi reflectarea încontabilitate a operaţiunilor de stingere a acestoraI. Întocmirea şi circuitul documentului de stingere a obligaţiilor de plată1. Documentul de stingere a obligaţiilor de plată se întocmeşte în 5 exemplare originale de către fiecare instituţie publică din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala, pentru fiecare agent economic fata de care are obligaţii de plată.Ordonatorul de credite al instituţiei publice înscrie, pe propria răspundere (pct. 1), suma reprezentând obligaţiile de plată datorate agentului economic pentru livrarea/prestarea unor produse/servicii, pe baza facturilor şi a altor documente legal întocmite, primite de la acesta.Toate exemplarele documentului de stingere a obligaţiilor de plată sunt transmise de instituţia publică furnizorului/prestatorului menţionat în document, în vederea confirmării obligaţiilor datorate de aceasta (pct. 2), precum şi ordonatorului principal de credite, pentru confirmarea pe propria răspundere a obligaţiilor instituţiei publice fata de furnizor/prestator şi, totodată, a încadrării acestor sume în limita maxima precizată în anexa nr. 1, pentru furnizorul/prestatorul respectiv (pct. 3).După obţinerea acestor confirmări instituţia publică transmite toate exemplarele documentului de stingere a obligaţiilor de plată organului fiscal teritorial la care furnizorul/prestatorul este înregistrat ca plătitor de impozite şi taxe (pct. 4).Organul fiscal teritorial verifica întocmirea corecta a documentului de stingere a obligaţiilor de plată şi înscrie (pct. 4.1) cuantumul obligaţiilor datorate bugetului de stat de către furnizorul/prestatorul respectiv, scadente până la data de 31 decembrie 1999 şi neachitate până la data stingerii, pe felurile de impozite şi taxe menţionate în formular, cumulat cu cel al majorărilor de întârziere aferente acestora, calculate tot la data de 31 decembrie 1999.Organul fiscal teritorial efectuează stingerea obligaţiilor datorate bugetului de stat, nominalizate în formular (pct. 4.2), în ordinea prevăzută de Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobată şi modificată prin Legea nr. 108/1996, cu modificările şi completările ulterioare, îşi retine un exemplar al documentului, iar pe celelalte 4 exemplare le transmite:– instituţiei publice;– unităţii furnizoare/prestatoare;– ordonatorului principal de credite din care face parte instituţia publică;– direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti (Serviciul buget şi achiziţii publice), în a carei raza teritorială îşi are sediul instituţia publică.2. În cazul în care furnizorul/prestatorul este o sucursala sau o filiala subordonata unui agent economic persoana juridică, instituţia publică va întocmi documentul de stingere a obligaţiilor de plată în 7 exemplare.a) Dacă nivelul obligaţiilor de plată datorate bugetului de stat de sucursala sau de filiala este mai mare decât suma de încasat de la instituţia publică, organul fiscal teritorial la care sucursala/filiala este înregistrată ca plătitor de impozite şi taxe va proceda conform pct. 1, transmitand apoi exemplarele 6 şi 7 organului fiscal teritorial la care este înregistrat ca plătitor de impozite şi taxe agentul economic din care face parte subunitatea furnizoare/prestatoare. Acesta îşi va retine un exemplar, iar celălalt exemplar îl va transmite agentului economic, persoana juridică, din care face parte sucursala sau filiala.b) În condiţiile în care o sucursala sau o filiala, subordonata unui agent economic persoana juridică, care a furnizat produse/servicii unei instituţii publice, nu are obligaţii restante la bugetul de stat sau nivelul acestora este mai mic decât suma de încasat de la instituţia publică în cauza, suma, respectiv diferenţa datorată de instituţia publică furnizorului respectiv, va fi stinsă, la nivel central, cu obligaţiile datorate bugetului de stat de către agentul economic, persoana juridică, căruia îi este subordonata unitatea furnizoare.În situaţiile menţionate mai sus organul fiscal teritorial la care sucursala/filiala este înregistrată ca plătitor de impozite şi taxe îşi retine un exemplar, un exemplar îl transmite sucursalei sau filialei în cauza, iar celelalte 5 exemplare le transmite organului fiscal teritorial la care este înregistrat ca plătitor de impozite şi taxe agentul economic din care face parte unitatea furnizoare/prestatoare (pct. 5).Acest organ fiscal, după evidenţierea obligaţiilor datorate bugetului de stat de către agentul economic persoana juridică (pct. 5.1) şi după efectuarea stingerii obligaţiilor respective (pct. 5.2), retine un exemplar al documentului de stingere a obligaţiilor de plată, iar celelalte 4 exemplare le transmite:– instituţiei publice;– agentului economic persoana juridică;– ordonatorului principal de credite din care face parte instituţia publică;– direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti (Serviciul buget şi achiziţii publice), în a carei raza teritorială îşi are sediul instituţia publică, pentru preluarea şi prelucrarea datelor din documentul de stingere a obligaţiilor de plată.Direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în a căror raza teritorială îşi au sediul instituţiile publice, lunar, până în ultima zi a fiecărei luni, pentru documentele primite până la data de 25 a lunii respective vor transmite informaţiile respective Ministerului Finanţelor – Direcţia generală tehnologia informatiei, în conformitate cu instrucţiunile transmise de aceasta direcţie.II. Reflectarea în contabilitate a operaţiunilor de stingere a obligaţiilor de plată1. În contabilitatea agenţilor economiciAgenţii economici cărora li s-au stins obligaţiile datorate bugetului de stat, prin compensare cu sumele aferente produselor achiziţionate şi serviciilor prestate către instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala, efectuează în baza "Documentului de stingere a obligaţiilor de plată, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare”, aprobat de organele de drept, înregistrarea:           % = 411 "Clienţi"     441 "Impozitul pe profit"    4423 "TVA de plată"     444 "Impozitul pe salarii"     446 "Alte impozite, taxe şi          vărsăminte asimilate"     448 "Alte datorii şi creanţe          cu bugetul statului"cu sumele stinse, prevăzute la pct. 4.2 şi 5.2, după caz, din documentul prevăzut în anexa nr. 2.2. În contabilitatea instituţiilor publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionalaÎn contabilitatea instituţiilor publice operaţiunile de stingere a obligaţiilor datorate agenţilor economici, prin compensare cu sumele datorate de aceştia la bugetul de stat, se reflecta în creditul contului 701 "Finanţarea în baza unor acte normative speciale – analitic 701.01 Finanţarea în baza Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare”.În creditul acestui cont instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala înregistrează sumele datorate şi neachitate diverşilor furnizori de bunuri şi servicii, care au intrat în acţiunea de stingere a unor obligaţii bugetare, conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare.Pe baza "Documentului de stingere a obligaţiilor de plată, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare”, aprobat de organele în drept, se efectuează înregistrarea:      234 "Furnizori" – = 701 "Finanţarea în baza           analitic distinct unor acte normative                                        speciale –                                        analitic 701.01                                        Finanţarea în baza                                        Ordonanţei de                                        urgenta a Guvernului nr.                                        95/2000, cu modificările                                        ulterioare"                                        analitic: capitol, subcapitol,                                        titlu, articol, alineatcu sumele stinse prevăzute la pct. 4.2 şi 5.2, după caz, din documentul cuprins în anexa nr. 2.Instituţiile publice din sistemul de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţă naţionala, ale căror obligaţii de plată rezultate din livrarea/prestarea unor produse/servicii de către anumiţi agenţi economici furnizori/prestatori, conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare, întocmesc „Contul de execuţie privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare, potrivit Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare”, conform modelului prezentat mai jos, pe baza sumelor evidenţiate în cadrul contului 701.01.Contul de execuţie respectiv se prezintă ca anexa distinctă la darea de seama contabila anuală pentru instituţii publice.Sumele compensate nu se cuprind în "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice" (anexa nr. 10) şi în "Detalierea cheltuielilor" (anexa nr. 14) la bilanţul contabil pentru instituţii publice.3. Operaţiunile financiare prevăzute mai sus se vor termina până la data de 15 decembrie 2000.Contul 701 "Finanţarea în baza unor acte normative speciale – analitic 701.01 Finanţarea în baza Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000, cu modificările ulterioare” se raportează în Darea de seama contabila pentru instituţii publice în subsolul paginii 8, cu codul 357 şi se aduna la codul 341.    MINISTERUL (Instituţia) ………………………                     CONTUL DE EXECUŢIE      privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare     în baza Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2000,                cu modificările ulterioare                   – model –                                                  – mii lei – ┌────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ Codul*) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Denumirea indicatorilor*) Capitolul Titlul Cheltuieli │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Autorităţi publice 51.01 │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Cheltuieli materiale şi servicii 20 │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Cheltuieli de capital 70 │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ etc. │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ ├────────────────────────────────────────────────────────────────┤ └────────────────────────────────────────────────────────────────┘        Ordonator de credite, Conducătorul compartimentului              L.S. financiar-contabil,––––Notă *) Se înscriu denumirea şi simbolul capitolelor şi titlurilor de cheltuieli.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x