Informatii Document
Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURIINr. 566 din 27 iulie 2011MINISTERUL APARARII NATIONALENr. M.75 din 16 august 2011
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 615 din 31 august 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Nu exista acte care fac referire la acest act | |
privind limitele regiunii de control terminal Bucureşti
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 4 din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,pentru aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 3 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 912/2010 pentru aprobarea procedurii de autorizare a zborurilor în spaţiul aerian naţional, precum şi a condiţiilor în care decolarea şi aterizarea aeronavelor civile se pot efectua şi de pe/pe alte terenuri sau suprafeţe de apă decât aerodromurile certificate,în temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006, cu modificările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii şi ministrul apărării naţionale emit următorul ordin: +
Articolul 1Limitele regiunii de control terminal Bucureşti sunt următoarele:a) limitele orizontale sunt delimitate de punctele determinate prin coordonate geografice N44°04' 47"/E025°15' 11" – N44°37' 37"/ E025°08' 58" – N45°04' 34"/E025°11' 30" – N45°04' 34"/ E026°27' 15" – N44°53' 23"/E026°58' 01" – N44°20' 00"/ E027°00' 00" – N44°00' 00"/E025°40' 00" – N44°04' 47"/ E025°15' 11"; … b) limita verticală superioară este stabilită la nivelul de zbor (FL) 175; … c) limita verticală inferioară este stabilită la 4500 ft QNH în zona de nord, care este delimitată de punctele determinate prin coordonate geografice N44°55' 05"/E025°10' 36" – N45°04' 34"/ E025°11' 30" – N45°04' 34"/E026°27' 15" – N45°01' 22"/ E026°36' 08" – N44°48' 00"/E025°58' 00" – N44°55' 05"/ E025°10' 36"; … d) limita verticală inferioară este stabilită la 2000 ft QNH în zona de sud, care este delimitată de punctele determinate prin coordonate geografice N44°55' 05"/E025°10' 36" – N44°37'37"/E025°08'58" – N44°04'47"/E025°15'11" – N44°00' 00"/ E025°40' 00" – N44°20' 00"/E027°00' 00" – N44°53' 23"/ E026°58' 01" – N45°01' 22"/E026°36' 08" – N44°48' 00"/ E025°58' 00" – N44°55' 05"/E025°10' 36". … +
Articolul 2Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" asigură publicarea în Publicaţia de Informare Aeronautică – AIP România a informaţiilor prevăzute la art. 1, în conformitate cu reglementările aplicabile în vigoare. +
Articolul 3Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" şi Regia Autonomă "Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian" – ROMATSA vor lua măsurile necesare ducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. +
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul transporturilorşi infrastructurii,Anca Daniela BoagiuMinistrul apărării naţionale,Gabriel Oprea___________