ORDIN nr. 964 din 30 iulie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 592 din 7 august 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3ABROGA PEORDIN 140 11/02/2008
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 367 18/04/2007 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 408 11/10/2004
ActulREFERIRE LAOG 58 29/07/2004 ART. 6
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 16
ART. 3ABROGA PEORDIN 140 11/02/2008
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2008 al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER



În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare, ale art. 6 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 58/2004 privind înfiinţarea Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 408/2004, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2008 al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţat din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară se aprobă de către Consiliul de conducere al acesteia.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Centrul Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
 + 
Articolul 3Ordinul ministrului transporturilor nr. 140/2008 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară CENAFER, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 123 din 15 februarie 2008, se abrogă.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
 + 
Articolul 5Centrul Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER va duce la îndeplinire prezentul ordin.p. Ministrul transporturilor,Septimiu Buzaşu,secretar de statBucureşti, 30 iulie 2008.Nr. 964.
 + 
Anexa MINISTERUL TRANSPORTURILORBUGETUL RECTIFICAT PE ANUL 2008al Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER

*Font 7*
Capitol/
Titlu
Subcap./
Articol
Paragraf
Alineat
Denumirea indicatorilor

Program
2008
Influenţe
(+/-)
Program 2008
rectificat
A 1 2 3=1+2
VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI 13.900,00 13.900,00
VENITURI CURENTE 13.900,00 13.900,00
C VENITURI NEFISCALE 13.900,00 13.900,00
C1 VENITURI DIN PROPRIETATE 1.660,00 1.660,00
30.10 Venituri din proprietate 1.660,00 1.660,00
05 Venituri din concesiuni şi închirieri 1.660,00 1.660,00
C2 VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII 12.240,00 12.240,00
33.10 Venituri din prestări de servicii şi alte activităţi 12.240,00 12.240,00
08 Venituri din prestări de servicii (MID) 260,00 260,00
17

Venituri din organizări de cursuri de calificare şi conv.
profesională
11.936,00

11.936,00

20 Venituri din cercetare 44,00 44,00
CHELTUIELI TOTAL 13.900,00 13.900,00
CHELTUIELI CURENTE (10 + 20) 12.242,00 240 12.482,00
10 Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL 7.777,00 240 8.017,00
10.01 Cheltuieli salariale în bani 5.642,00 250 5.892,00
01 Salarii de bază 3.840,00 70 3.910,00
02 Salarii de merit
03 Indemnizaţie de conducere 149,00 -82 67,00
04 Spor de vechime 630,00 230 860,00
05 Sporuri pentru condiţii de muncă 58,00 -18 40,00
06 Alte sporuri 8,00 4 12,00
07 Ore suplimentare 40,00 40,00
08 Fond de premii 360,00 90 450,00
09 Prima de vacanţă 148,00 40 188,00
10 Fondul pentru posturi ocupate prin cumul 2,00 2,00
11 Fond aferent plăţii cu ora 67,00 -22 45,00
12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 181,00 26 207,00
13 Indemnizaţii de delegare 104,00 -68 36,00
15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă
30 Alte drepturi salariale în bani 55,00 -20 35,00
10.02 Cheltuieli salariate în natură 553,00 -81 472,00
01 Tichete de masă 360,00 -2 358,00
03 Uniforme şi echipament obligatoriu 9,00 -9
04 Locuinţa de serviciu folosită de salariat şi familia sa 12,00 12,00
05 Transportul la şi de la locul de muncă 10,00 -10
30 Alte drepturi salariale în natură 162,00 -60 102,00
10.03 Contribuţii 1.582,00 71 1.653,00
01 Contribuţii pentru asigurările sociale de stat 1.080,00 63 1.143,00
02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 83,00 -10 73,00
03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 304,00 18 322,00
04 Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă 55,00 3 58,00
06 Contribuţii pt. concedii şi indemnizaţii 47,00 3 50,00
07

Contribuţii la fondul de garantare pt. plata creanţelor
salariale
13,00

-6

7,00

20 Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII 4.465,00 4.465,00
20.01 Bunuri şi servicii 2.536,00 2.536,00
01 Furnituri de birou 80,00 80,00
02 Materiale pentru curăţenie 60,00 60,00
03 Încălzit, iluminat şi forţă motrică 1.160,00 1.160,00
04 Apă, canal şi salubritate 180,00 180,00
05 Carburanţi şi lubrifianţi 48,00 48,00
06 Piese de schimb 28,00 28,00
07 Transport 20,00 20,00
08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 260,00 260,00
09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 300,00 300,00
30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 400,00 400,00
20.02 Reparaţii curente 530,00 530,00
20.03 Medicamente şi materiale sanitare 9,00 9,00
01 Medicamente 1,00 1,00
04 Dezinfectanţi 8,00 8,00
20.05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 218,00 218,00
05 Uniforme şi echipament 8,00 8,00
03 Lenjerie şi accesorii de pat 40,00 40,00
30 Alte obiecte de inventar 170,00 170,00
20.06 Deplasări, detaşări, transferări 140,00 140,00
01 Deplasări interne 90,00 90,00
02 Deplasări în străinătate 50,00 50,00
20.09 Materiale de laborator 1,00 1,00
20.10 Cercetare dezvoltare 57,00 57,00
20.11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 63,00 63,00
20.12 Consultanţă şi expertiză 88,00 88,00
20.13 Pregătire profesională 80,00 80,00
20.14 Protecţia muncii 45,00 45,00
20.27 Tichete cadou 20,00 20,00
20.25 Chelt. Judiciare şi extrajudiciare
20.30 Alte cheltuieli 678,00 678,00
01 Reclamă şi publicitate 50,00 50,00
02 Protocol şi reprezentare 40,00 40,00
03 Prime de asigurare non/viaţă 17,00 17,00
07 Fondul conducătorului instituţiei 16,00 16,00
04 Chirii
30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 555,00 555,00
CHELTUIELI DE CAPITAL 1.658,00 -240 1.418,00
71 Titlul X. ACTIVE NEFINANCIARE 1.658,00 -240 1.418,00
71.01 Active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 1.418,00 1.418,00
01 Construcţii 185,00 185,00
02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 812,00 812,00
03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 323,00 323,00
30 Alte active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 98,00 98,00
71.03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 240,00 -240

Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2008:1. Număr mediu de personal: 200 de persoane.2. Câştigul mediu brut lunar: 2.324 lei/salariat.3. În câştigul mediu brut lunar de la pct. 2 nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 99 mii lei).4. În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor Consiliului de conducere (suma de 207 mii lei), precum şi suma aferentă indemnizaţiei de delegare (suma de 36 mii lei).–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x