ORDIN nr. 960 din 3 noiembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELORNr. 3.204 din 30 octombrie 2008MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSENr. 960 din 3 noiembrie 2008
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 791 din 26 noiembrie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ART. 1MODIFICA PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
ART. 2MODIFICA PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ART. 2MODIFICA PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ANEXA 3INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008
ActulREFERIRE LAHG 386 25/04/2007 ART. 11
ActulREFERIRE LAHG 381 25/04/2007 ART. 14
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ART. 1MODIFICA PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
ART. 2MODIFICA PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ART. 2MODIFICA PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 225 31/03/2008 ANEXA 3
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3INLOCUIESTE PEORDIN 972 28/03/2008 ANEXA 16
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 2
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 193 17/05/2006 ART. 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea anexei nr. 3 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor şi al ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 971/225/2008 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor şi a anexelor nr. 2 şi 16 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 972/2008 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 pentru unii operatori economici din domeniul energiei aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor



Având în vedere prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare,în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul economiei şi finanţelor şi ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emit următorul ordin: + 
Articolul IAnexa nr. 3 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor şi al ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 971/225/2008 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 pentru unii operatori economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 304 din 18 aprilie 2008, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIAnexele nr. 2 şi 16 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 972/2008 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 pentru unii operatori economici din domeniul energiei aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 309 din 21 aprilie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 2 şi 3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIICheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli ale operatorilor economici aflaţi sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor reprezintă limita maximă ce nu poate fi depăşită decât cu aprobarea Ministerului Economiei şi Finanţelor şi a Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse.p. Ministrul economiei şi finanţelor,Cătălin Doica,secretar de statMinistrul muncii,familiei şi egalităţii de şanse,Mariana Câmpeanu
 + 
Anexa 1–––(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 971/225/2008)––––––––––––––MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORSocietatea Comercială "Icemenerg" – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2008al Societăţii Comerciale "Icemenerg" – S.A.

*Font 8*
                                                                                  – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rd.

Propu-
nere
recti-
ficare

0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 17.036
1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 16.946
a) producţia vândută 3 15.746
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete,
din care:
5

0

– subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6
– transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare, din care: 9 1.200
2. Venituri financiare – total, din care 10 90
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii financiare şi împrumuturi care fac parte
din activele imobilizate
12

c) venituri din dobânzi 13 90
d) alte venituri financiare 14
3. Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 49) 16 16.936
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 16.936
a) cheltuieli materiale 18 1.200
– tichete de masă 19
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 300
c) cheltuieli privind mărfurile 20
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 9.257
– salarii 22 6.507
– contracte de mandat/contracte de performanţă 23 400
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 1.796
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 1.347
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 69
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 380
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 554
– cheltuieli sociale prevăzute de art. 21, alin. 3, lit. c) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, din care:
29

134

– tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30
– tichete cadou (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 31 50
– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32
– tichete de masă 33 370
e) ajustări de valori privind imobilizările corporale şi necorporale 34 1.000
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 35 5.179
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 36 5.179
– cheltuieli de protocol, din care 37 8
– tichete cadou pentru cheltuieli de protocol (cf. art. 2 din Legea
nr. 193/2006)
38

– cheltuieli de reclamă şi publicitate 39 40
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate (cf. art. 2
din Legea nr. 193/2006)
40

20

– tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul
pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr.
193/2006)
41

20

– cheltuieli cu sponsorizarea 42
– alte cheltuieli, din care: 43
– taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 44
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 45
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 46
– cheltuieli privind dobânzile 47
– alte cheltuieli financiare 48
3. Cheltuieli extraordinare 49
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 50 100
IV. IMPOZIT PE PROFIT 51 15
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 52 85
1. Rezerve legale 53 5,0
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 54
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 55
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din
împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare
rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi
altor costuri aferente acestor împrumuturi externe
56

5. Alte repartizări prevăzute de lege 57
6.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net,
dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la
nivelul agentului economic în exerciţiul financiar de referinţă
58

8

7.

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor
autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor
naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar
de stat
59

40

8.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-7 se
repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare
60

32

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 61 1.820
1. Surse proprii 62 1.000
2. Alocaţii de la buget 63 820
3. Credite bancare 64
– interne 65
– externe 66
4. Alte surse 67
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 68 1.820
1.

Cheltuieli aferente Investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor
în curs la finele anului
69

1.820

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 70
– interne 71
– externe 72
VIII. REZERVE, din care: 73 5
1. Rezerve legale 74 5
2. Rezerve statutare 75
3. Alte rezerve 76
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 77
1. Venituri totale 78 17.036
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 79 16.936
3. Număr prognozat de personal la finele anului 80 200
4. Număr mediu de salariaţi total 81 192
5. Fond de salarii, din care: 82 6.507
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract
individual de muncă cu durată nelimitată de timp
83

6.199

b) alte cheltuieli cu personalul 84 308
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/pers.) 85 2.691
7.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/pers.)
(rd. 78/rd. 81) – în preţuri curente
86

89

8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/pers.)
(rd. 78/rd. 81) – în preţuri comparabile
87

9.

Productivitatea muncii din activitatea de cercetare pe total personal
mediu lei/pers
88

40

10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli
totale/venituri totale x 1000) (rd. 77/rd. 76)
89

994

11. Plăţi restante – total 90 927
– preţuri curente 91 927
– preţuri comparabile (rd. 91 x indicele de creştere a preţurilor
prognozate)
92

12. Creanţe restante – total 93 251,8
– preţuri curente 94 251,8
– preţuri comparabile (rd. 94 x indicele de creştere a preţurilor
prognozate)
95

 + 
Anexa 2––-(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 972/2008)––––––––––––-MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORSocietatea Comercială TELETRANS – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2008al Societăţii Comerciale TELETRANS – S.A.

*Font 8*
                                                                                            – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rd.

BVC
recti-
ficat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 35.742
1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 35.642
a) producţia vândută 3 35.204
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 371
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri, din care: 5
– subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6
– transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8
e) alte venituri din exploatare, din care: 9 67
– venituri din subvenţii de exploatare aferente altor venituri 9a
– alte venituri din exploatare 9b 67
2. Venituri financiare – total, din care: 10 100
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele
imobilizate
12
c) venituri din dobânzi 13 100
d) alte venituri financiare 14
3. Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 49) 16 29.714
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 29.619
a) cheltuieli materiale 18 1.499
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19 197
c) cheltuieli privind mărfurile 20 371
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 17.550
– salarii 22 12.186
– contracte de mandat/contracte de performanţă 23 399
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 3.763
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 2.561
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 349
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 853
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 1.202
– cheltuieli sociale prevăzute la art. 21, al. (3). lit. c) din Legea nr. 571/2003
privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:
29

244

– tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30
– tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 31 202
– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 35
– tichete de masă 33 464
e) ajustarea valorii imobilizărilor corporale şi necorporale 34 1.461
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 35 8.541
– cheltuieli cu prestaţiile din afara societăţii, din care: 36 7.595
– cheltuieli de protocol, din care: 37 117
– tichete cadou pentru cheltuieli de protocol (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 38
– cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: 39 399
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate (cf. art. 2 din Legea
nr. 193/2006)
40

50

– tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe pieţe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
41

50

– cheltuieli cu sponsorizarea 42
– alte cheltuieli, din care: 43 946
– taxa pt. activitate a de exploatare a resurselor minerale 44
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 45
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 46 95
– cheltuieli privind dobânzile 47
– alte cheltuieli financiare 48 95
3. Cheltuieli extraordinare 49
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 50 6.028
IV. IMPOZIT PE PROFIT 51 916
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 52 5.112
1. Rezerve legale 53 301
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 54
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 55
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din
împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării
ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente
acestor împrumuturi externe
56

5. Alte repartizări prevăzute de lege 57
6.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai
mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului
economic în exerciţiul financiar de referinţă
58

459

7.

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori
dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor
comerciale cu capital integral sau majoritar de stat
59

2.405

8.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-7 se repartizează la
alte rezerve şi constituie sursa proprie de finanţare
60

1.946

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 61 11.443
1. Surse proprii 62 4.189
2. Alocaţii de la buget 63
3. Credite bancare 64
– interne 65
– externe 66
4. Alte surse 67 7.254
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 68 11.443
1.

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la
finele anului
69

11.443

2. Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 70
– interne 71
– externe 72
VIII. REZERVE, din care: 73 301
1. Rezerve legale 74 301
2. Rezerve statutare 75
3. Alte rezerve 76
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 77
1. Venituri totale 78 35.742
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 79 29.714
3. Număr prognozat de personal la finele anului 80 265
4. Număr mediu de personal total 81 265
5. Fond de salarii, din care: 82 12.186
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual
de muncă cu durată nelimitată de timp
83

11.639

b) alte cheltuieli cu personalul 84 547
6. Câştigul mediu lunar pe salariat*) 85 3.674
7.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 78/rd. 81) –
în preţuri curente
86

135

8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 78/rd. 81) –
în preţuri comparabile
87

9.

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (cantitate de
informaţie transmisă pe secundă/nr. persoane)
88

73

10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
(cheltuieli totale/ venituri totale x 1000) (rd. 16/rd. 1 x 1000)
89

831

11. Plăţi restante – total 90 68
– preţuri curente 91 68
– preţuri comparabile (rd. 91 x indicele de creştere a preţurilor prognozate) 92 68
12. Creanţe restanţe – total 93 305
– preţuri curente 94 305
– preţuri comparabile (rd. 94 x indicele de creştere a preţurilor prognozate) 95 305

 + 
Anexa 3––-(Anexa nr. 16 la Ordinul nr. 972/2008)–––––––––––––MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORSocietatea Comercială TERMOSERV ROVINARI – S.A.BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2008al Societăţii Comerciale TERMOSERV ROVINARI – S.A.

*Font 8*
                                                                                           – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rd.

BVC
2008
recti-
ficat
0 1 2 3 4
I. VENITURI TOTALE (rd. 02 + rd. 10 + rd. 15) 1 56.500
1. Venituri din exploatare – total, din care: 2 56.469
a) producţia vândută 3 55.099
b) venituri din vânzarea mărfurilor 4 40
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 30
– subvenţii, cf. preved. legale în vigoare 6
– transferuri, cf. preved. legale în vigoare 7
d) producţia imobilizată 8 30
e) alte venituri din exploatare 9 1.300
2. Venituri financiare – total, din care: 10 31
a) venituri din interese de participare 11
b) venituri din alte investiţii financiare şi împrumuturi care fac parte din
activele imobilizate
12

c) venituri din dobânzi 13 15
d) alte venituri financiare 14 16
3. Venituri extraordinare 15
II. CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 46 + rd. 49) 16 51.700
1. Cheltuieli de exploatare – total, din care: 17 51.645
a) cheltuieli materiale 18 6.607
b) alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) 19
c) cheltuieli privind mărfurile 20 6
d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 35.882
– salarii 22 25.710
– contracte de mandat/contracte de performanţă 23 215
– cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24 7.302
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 5.013
– cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 514
– cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 1.774
– alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 2.605
– cheltuieli sociale prevăzute de art. 21, alin. 3, lit. c) din Legea nr. 571/2003
privind Codul Fiscal, din care:
29

423

– tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30
– tichete cadou (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 31 465
– fonduri speciale aferente fondului de salarii 32 100
– tichete de masă 33 1.380
e) ajustări de valori privind imobilizările corporale şi necorporale 34 900
f) alte cheltuieli de exploatare, din care: 35 8.250
– cheltuieli privind prestaţiile externe, din care: 36 6.448
– cheltuieli de protocol, din care: 37 8
– tichete cadou pentru cheltuieli de protocol (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 38 2
– cheltuieli de reclamă şi publicitate 39 10
– tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate (cf. art. 2 din Legea
nr. 193/2006)
40

5

– tichete cadou pentru cheltuieli pentru campanii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe pieţe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006)
41

3

– cheltuieli cu sponsorizarea 42 2
– alte cheltuieli, din care: 43 1.802
– taxă pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 44
– redevenţa din concesionarea bunurilor publice 45
2. Cheltuieli financiare – total, din care: 46 55
– cheltuieli privind dobânzile 47 50
– alte cheltuieli financiare 48 5
3. Cheltuieli extraordinare 49
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 50 4.800
IV. IMPOZIT PE PROFIT 51 768
V. PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 52 4.032
1. Rezerve legale 53
2. Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 54
3. Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 55
4.

Constituirea surselor proprii de finanţare pt. Proiecte cofinanţate din
împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare rambursării
ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente
acestor împrumuturi externe
56

5. Alte repartizări prevăzute de lege 57
6.

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai
mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului
economic în exerciţiul financiar de referinţă
58

403

7.

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori
dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor
comerciale cu capital integral sau majoritar de stat
59

2.016

8.

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-7 se repartizează la
alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare
60

1.613

VI. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 61 2.100
1. Surse proprii 62 2.100
2. Alocaţii de la buget 63
3. Credite bancare 64
– interne 65
– externe 66
4. Alte surse 67
VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 68 2.100
1.

Cheltuieli aferente Investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la
finele anului
69

2.100

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 70
– interne 71
– externe 72
VIII. REZERVE, din care: 73 2.060
1. Rezerve legale 74 257
2. Rezerve statutare 75
3. Alte rezerve 76 1.803
IX. DATE DE FUNDAMENTARE 77
1. Venituri totale 78 56.500
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 79 51.700
3. Număr prognozat de personal la finele anului 80 775
4. Număr mediu de salariaţi total 81 775
5. Fond de salarii, din care: 82 25.710
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de
muncă cu durată nelimitată de timp
83

25.422

b) alte cheltuieli cu personalul 84 288
6. Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/pers.) 85 2.726
7.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 78/rd. 81) –
în preţuri curente
86

73

8.

Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/pers.) (rd. 78/rd. 81) –
în preţuri comparabile
87

9.

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu
(unităţi fizice/persoană)
88

1.776

10.

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale x
1000) (rd. 77/rd. 76)
89

915

11. Plăţi restante – total 90 4
– preţuri curente 91 4
– preţuri comparabile (rd. 95 x indicele de creştere a preţurilor prognozate) 92
12. Creanţe restante – total 93
– preţuri curente 94
– preţuri comparabile (rd. 98 x indicele de creştere a preţurilor prognozate) 95

––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x