ORDIN nr. 96 din 6 iulie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 674 din 2 august 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 106 22/09/2015
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 53
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 54
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 55
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 56
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 57
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 59
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 510
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 35
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 41
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 42
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 44
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 46
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 47
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 49
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 52
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 3
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 6
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 7
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 8
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 9
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 10
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 11
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 12
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 106 22/09/2015
ActulREFERIRE LAPROCEDURĂ 22/09/2015
ActulREFERIRE LAHG 1415 18/11/2009
ActulREFERIRE LALEGE 215 27/05/2004
ActulREFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 10
ActulREFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 15
ART. 1REFERIRE LAORDIN 106 22/09/2015
ART. 1MODIFICA PEORDIN 106 22/09/2015
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 55
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 35
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 41
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 7
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 10
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 53
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 56
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 59
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 42
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 52
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 8
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 11
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 57
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 510
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 46
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 49
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 9
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 12
ART. 1REFERIRE LAPROCEDURĂ 22/09/2015
ART. 1ABROGA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 54
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 44
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ART. 47
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 3
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURĂ 22/09/2015 ANEXA 6
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul de aprobare nr. 1.163 din 3 mai 2018, întocmit de Direcția generală control oficial din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor,având în vedere prevederile art. 10 lit. b) și art. 15 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activității sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările și completările ulterioare,având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea și funcționarea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor și a unităților din subordinea acesteia, cu modificările și completările ulterioare,președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor emite următorul ordin: + 
Articolul IProcedura privind decontarea acțiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 106/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 769 din 15 octombrie 2015, se modifică după cum urmează:1.La punctul 2, subpunctele 2.1, 2.72.9, 2.122.14 și subpunctul 2.15 litera b) vor avea următorul cuprins:2.1.Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, formularele, echipamentele de tehnică de calcul și de comunicație, produsele medicinale veterinare imunologice și reagenții, produsele parafarmaceutice, precum și orice alte produse și echipamente necesare realizării acțiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediție/bon de transfer, cantitativ și valoric, emis de către Serviciul/Biroul economic și administrativ, în funcție de repartizarea efectuată de către Biroul/Compartimentul identificare și înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare și evidență informatizată sau de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală, după caz, din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București.(…)2.7.Prezintă medicului veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale deconturile întocmite la sfârșitul lunii și/sau acțiunii sanitar-veterinare, prevăzute la subpct. 2.5, în primele 5 zile ale lunii, pentru luna anterioară și/sau pentru acțiunea sanitar-veterinară încheiată, în vederea verificării și avizării tehnico-administrative.2.8.După avizarea deconturilor justificative prevăzute la subpct. 2.5 de către medicul veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale, medicul veterinar de liberă practică împuternicit depune decontul până la data de 15 a lunii curente pentru luna anterioară, la Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală.2.9.Factura fiscală aferentă acțiunilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor sau aferentă acțiunilor neprogramate ori altor categorii de acțiuni este emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit în termen de 3 zile de la avizarea decontului lunar de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, precum și a municipiului București; emitentul depune factura fiscală până la data de 25 a lunii curente, pentru luna anterioară/sau pentru acțiunea sanitar-veterinară efectuată, la registratura instituției mai sus menționate.(…)2.12.Prezintă decontul lunar prevăzut la subpct. 2.10, precum și exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) medicului veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale, în primele 5 zile ale lunii, pentru luna anterioară, în vederea verificării și avizării tehnico-administrative.2.13.După avizarea decontului lunar prevăzut la subpct. 2.10 de către medicul veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale depune până la data de 15 a lunii curente decontul justificativ lunar și exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) la Biroul/Compartimentul identificare și înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare și evidență informatizată. 2.14.Întocmește factura fiscală aferentă acțiunilor/serviciilor de înregistrare și identificare a animalelor, pe care o depune la registratura direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, după avizarea decontului lunar de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală, în termenele prevăzute la subpct. 2.9, pentru luna anterioară.(…)2.15.b) avizul de expediție/bonul de transfer al produselor medicinale veterinare imunologice, al reagenților și produselor parafarmaceutice, al formularelor, precum și al oricăror altor produse și echipamente necesare realizării acțiunilor sanitar-veterinare, emis de Serviciul/Biroul economic și administrativ din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București;2.Punctul 3 va avea următorul cuprins: „Responsabilitățile medicului veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale“.3.La punctul 3, subpunctul 3.5 va avea următorul cuprins:3.5.Prelevarea de probe în cazul existenței unei suspiciuni sau a confirmării unei boli prevăzute în Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor se face numai de către medicul veterinar oficial al circumscripției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale și de medicii veterinari oficiali din cadrul Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală, iar, în situații speciale de ordin epidemiologic, de către un medic veterinar specialist din cadrul laboratorului sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor județean, respectiv al municipiului București.4.Punctul 4 va avea următorul cuprins:4.Responsabilitățile Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București5.La punctul 4, subpunctele 4.1, 4.2, 4.44.7 și 4.9 vor avea următorul cuprins:4.1.Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor prevăzute la subpct. 2.5 și 2.10 pentru respectarea prevederilor tehnice din Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor, stabilește circumscripțiile sanitar-veterinare de asistență, exploatațiile și animalele care vor fi verificate în teren, în maximum 7 zile de la depunerea deconturilor de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit, dar nu mai târziu de data de 22 a lunii curente, pentru luna anterioară, în vederea avizării pentru realitatea, regularitatea și conformitatea cu prevederile tehnice din programul menționat.4.2.Prin intermediul nivelului de acces la informațiile și la sistemul informatic al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, stabilit de Serviciul/Biroul catagrafie, autorizare, înregistrare și evidență informatizată pentru fiecare cont de utilizator, în funcție de atribuțiile înscrise în fișa postului, persoanele care verifică deconturile, desemnate prin decizia directorului executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, au obligația să verifice, conform prevederilor subpct. 4.1, dacă datele înscrise în documentele prezentate prin decontul justificativ privind proprietarii, numărul de animale, numărul/seria elementului de identificare și înregistrare a animalelor, precum și codul exploatațiilor corespund cu B.N.D.(…)4.4.Verifică aleatoriu, prin supracontrol în teren, în proporție de minimum 10%, lunar, circumscripțiile sanitar-veterinare de asistență, conform planului de control aprobat de conducerea direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, având în vedere un număr reprezentativ de circumscripții pentru care deconturile au fost avizate deja de medicii veterinari oficiali din circumscripțiile sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale, precum și acele circumscripții sanitar-veterinare de asistență în care s-au constatat probleme, și avizează decontul prevăzut la subpct. 2.5 și 2.10 pentru realitatea, regularitatea și conformitatea cu prevederile Programului acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor a acțiunilor/serviciilor sanitar-veterinare cuprinse în decont; atunci când constată neconformități între datele din B.N.D., datele din documentele decontului și situația din teren, persoanele desemnate prin decizia directorului executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București pentru efectuarea supracontrolului aplică măsurile prevăzute la subpct. 4.8.4.5.Întocmește nota de constatare prevăzută în anexa nr. 10a și nota de control prevăzută în anexa nr. 10c.4.6.În urma acțiunii de supracontrol prevăzută la subpct. 4.4, șeful Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală aplică, pe toate deconturile justificative depuse de medicii veterinari de liberă practică împuterniciți în luna curentă pentru luna anterioară la direcția sanitar-veterinară și pentru siguranța alimentelor județeană, respectiv a municipiului București, ștampila dreptunghiulară care conține următorul text: «Certificăm realitatea și conformitatea datelor din înscrisuri. Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală. Data. Semnătura.»4.7.La avizarea deconturilor prevăzute la subpct. 2.5 și 2.10 se iau în considerare și probele conforme prelevate în cadrul Programului acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor, în baza cererilor de analiză emise de medicul veterinar de liberă practică, operate în LIMS și avizate de laboratorul sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor județean, respectiv al municipiului București, pentru conformitatea probelor, astfel: «Se certifică conformitatea unui număr de ……………. probe din totalul de ………. probe aduse»; se vor urmări specia, integritatea, calitatea, prospețimea, cantitatea și prevederile Programului acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor.(…)4.9.Predă deconturile prevăzute la subpct. 4.1, însoțite de exemplarul original al centralizatorului prevăzut în anexele nr. 11 și 12, până la data de 25 a lunii curente pentru luna anterioară și/sau pentru acțiunea sanitar-veterinară încheiată, la Serviciul/Biroul economic și administrativ din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București.6.Punctul 5 va avea următorul cuprins: „Responsabilitățile Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare și evidență informatizată din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București“.7.La punctul 5, subpunctele 5.1 și 5.2 vor avea următorul cuprins:5.1.Stabilește, în funcție de domeniul specific de activitate al fiecărei structuri din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, nivelul de acces la informațiile și la sistemul informatic al acestei instituții pentru fiecare cont de utilizator, în funcție de atribuțiile înscrise în fișa postului, astfel încât medicii veterinari oficiali ai circumscripțiilor sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor oficiale și persoanele care verifică deconturile, desemnate prin decizia directorului executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, sau care au aceste atribuții prevăzute în fișa postului să poată verifica dacă datele înscrise în documentele prezentate prin decontul justificativ privind proprietarii, numărul de animale, numărul/seria elementului de identificare și înregistrare a animalelor, precum și codul exploatațiilor corespund cu B.N.D.5.2.Verifică, prin intermediul personalului din cadrul Biroului/Compartimentului identificare și înregistrare animale, corespondența datelor din BND cu cele din deconturile întocmite de medicii veterinari de liberă practică împuterniciți privind acțiunile de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor și caprinelor și stabilește eșantionul de control pe domeniul specific de activitate, pe care îl comunică Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală.8.La punctul 5, subpunctele 5.35.7 se abrogă.9.La punctul 5, subpunctul 5.8 va avea următorul cuprins:5.8.Predă, prin intermediul personalului din cadrul Biroului/Compartimentului identificare și înregistrare animale, până la data de 17 a lunii curente, decontul justificativ lunar prevăzut la subpct. 2.10 împreună cu exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) și eșantionul de control stabilit Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, unde se avizează de către persoana/persoanele desemnată/ desemnate prin decizia directorului executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București sau care are/au aceste atribuții prevăzute în fișa postului.10.La punctul 5, subpunctele 5.9 și 5.10 se abrogă.11.La punctul 6, subpunctul 6.1, subpunctul 6.2. litera d) și subpunctele 6.4 și 6.8 vor avea următorul cuprins:6.1.Emite avizul de expediție/bonul de transfer, cantitativ și valoric, al formularelor, al cărților de exploatație, al echipamentelor de tehnică de calcul și de comunicație, al produselor medicinale veterinare imunologice și reagenți, produse parafarmaceutice, precum și al oricăror altor produse și echipamente necesare realizării acțiunilor sanitar-veterinare, în funcție de repartizarea efectuată de către Biroul/Compartimentul identificare și înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare și evidență informatizată sau de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate și bunăstare animală, după caz, din cadrul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București.(…)6.2.d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ștersături, fiind identică cu cea din deconturile transmise de structura prevăzută la subpct. 6.8.(…)6.4.Preia centralizatoarele prevăzute în anexele nr. 11 și 12, întocmite de structura prevăzută la subpct. 6.8., cu datele cantitative introduse de aceasta, verifică valorile pentru fiecare acțiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalitățile conform prevederilor contractuale și determină valoarea totală pentru fiecare acțiune sanitar-veterinară; centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare cabinet medical veterinar/societate comercială; TVA se va evidenția separat pe centralizatoare.(…)6.8.Centralizatoarele finale prevăzute la subpct. 6.4, respectiv cele din anexele nr. 11 și 12 sunt semnate de către șeful Serviciului/Biroului control oficial sănătate și bunăstare animală, de către șeful Serviciului/Biroului economic și administrativ, de către directorul executiv adjunct, precum și de către directorul executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București și vor cuprinde sintagma «Subsemnații certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea și regularitatea celor înscrise mai sus», conform înscrisurilor din documentele justificative care alcătuiesc deconturile.12.La anexele nr. 1, 2, 3a, 3b, 5, 6, 7, 9b, 9c, 10a, 10b, 10c, 10d și 11, sintagmele „Circumscripția Sanitar-Veterinară Zonală“, „medic veterinar oficial al Circumscripției Sanitar-Veterinare Zonale“ și „Serviciul/Biroul/Compartimentul Control Oficial Sănătate Animală“ se înlocuiesc cu sintagmele „Circumscripția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Oficială“, „medic veterinar oficial al Circumscripției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficiale“ și „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate și Bunăstare Animală“.13.La anexa nr. 8, sintagma „Biroul/Compartimentul sănătate animală“ se înlocuiește cu sintagma „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate și Bunăstare Animală“.14.La anexele nr. 10c și 12, sintagma „Serviciul/Biroul/Compartimentul evidență informatică și control administrativ“ se înlocuiește cu sintagma „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate și Bunăstare Animală“.15.Anexa nr. 9a se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor,
Geronimo Răducu Brănescu
București, 6 iulie 2018.Nr. 96. + 
Anexa nr. 1(Anexa nr. 9a la procedură)Cabinet medical veterinar/Societatea Comercială ………………………………..Județul ……………………………………………………..Nr. …………/………………………………………………..Circumscripția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Oficială………………………………………………………………..Nr. …………………./………………………………………Verificat și avizat,Medic veterinar oficial al Circumscripției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficială,………………………………………………………………,(semnătura, ștampila, parafa)Direcția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor …………………………..Aprobat,Director executiv adjunct,……………………………………………………………………….Avizat,Serviciul/Biroul economic și administrativ ……………………………………………………………………….Avizat,Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate și Bunăstare Animală……………………………………………………………………….Verificat,Serviciul/Biroul Catagrafie, Autorizare, Înregistrare și Evidență Informatizată……………………………………………………………….Biroul/Compartimentul Identificare și Înregistrare Animale………………………………………………………..……..
DECONT JUSTIFICATIV
pentru încasarea contravalorii manoperei acțiunilor/serviciilor de înregistrare și identificare a animalelor, în luna ……………………/anul 20….
Cabinetul medical veterinar/S.C. ……………………………., în temeiul Contractului de concesiune nr. ………./………../Contractului de servicii nr. ………./………, am efectuat/prestat următoarele acțiuni/servicii de identificare și înregistrare a animalelor din cadrul localității ………………., județul ………………. :

Nr. crt. Identificarea și înregistrarea animalelor din specia Număr capete Tarif/cap Valoare decont
0 1 2 3 4
1. Bovine
2. Ovine
3. Caprine
4. Suine
TOTAL


Medic veterinar de liberă practică împuternicit ………………
Semnătura reprezentantului legal ………………..
Ștampila și parafa …………………………………..

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x