Având în vedere referatul Direcției transport naval nr. 17.389/647 din 28.04.2021 de aprobare a Ordinului ministrului transporturilor și infrastructurii pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 1.132/2013 privind aplicarea Codului de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), adoptat de Adunarea Organizației Maritime Internaționale prin Rezoluția A.1048(27) din 30 noiembrie 2011,în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim și pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii,ministrul transporturilor și infrastructurii emite prezentul ordin. + Articolul IOrdinul ministrului transporturilor nr. 1.132/2013 privind aplicarea Codului de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), adoptat de Adunarea Organizației Maritime Internaționale prin Rezoluția A.1048(27) din 30 noiembrie 2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 633 și 633 bis din 14 octombrie 2013, se modifică și se completează după cum urmează:1.Titlul ordinului se modifică și va avea următorul cuprins:ORDINprivind aplicarea Codului de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), adoptat de Adunarea Organizației Maritime Internaționale prin Rezoluția A.1048(27) din 30 noiembrie 2011, precum și a amendamentelor ulterioare la acesta … 2.Articolul 1 și nota de subsol se modifică și vor avea următorul cuprins: + Articolul 1Se aprobă aplicarea Codului de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), adoptat de Adunarea Organizației Maritime Internaționale prin Rezoluția A.1048(27) din 30 noiembrie 2011, prevăzută în anexa nr. 1*), precum și a amendamentelor aprobate de Comitetul de siguranță maritimă al Organizației Maritime Internaționale și difuzate prin circulara MSC.1/Circ.1.624 din 7 decembrie 2020, prevăzută în anexa nr. 2.*) Anexa nr. 1 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 663 bis din 14 octombrie 2013. … 3.După articolul 2 se introduce un nou articol, articolul 2^1, cu următorul cuprins: + Articolul 2^1Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. … 4.După anexă, care devine anexa nr. 1, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 2, având cuprinsul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. … + Articolul IIAutoritatea Navală Română va lua măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prezentului ordin. + Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul transporturilor și infrastructurii, Cătălin DrulăBucurești, 6 aprilie 2021.Nr. 956. + ANEXĂ(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 1.132/2013)MSC.1/Circ.1.6247 decembrie 2020AMENDAMENTEla Codul de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011)1Adunarea, la cea de-a douăzeci și șaptea sesiune a sa (noiembrie 2011), a adoptat, prin rezoluția A.1048(27), Codul de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011). … 2Comitetul de siguranță maritimă, la cea de-a 102-a sesiune a sa (4-11 noiembrie 2020), a aprobat amendamentele la Codul de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), astfel cum au fost elaborate de Subcomitetul privind transportul mărfurilor și containerelor, la cea de-a șasea sesiune a sa (9-13 septembrie 2019), așa cum sunt prevăzute în anexă. … 3Statele membre sunt invitate să aducă amendamentele în atenția armatorilor, operatorilor de nave, comandanților și echipajelor navelor, precum și tuturor părților interesate. … + ANEXĂla circulara MSC.1/Circ.1.624 + PARTEA BProiectarea modurilor de dispunere a dispozitivelor de amarare a încărcăturii + Capitolul 6Principii alternative de proiectare6.2Accelerații și forțe care acționează asupra încărcăturii1.Paragraful 6.2.1 se înlocuiește cu următorul:Modul de dispunere a dispozitivelor de amarare a încărcăturii ar trebui să fie proiectat pentru a rezista la accelerațiile, precum și la forțele produse de vânt și mare, calculate în conformitate cu anexa 13 la Codul CSS. … 2.Paragrafele de la 6.2.2 până la și inclusiv 6.2.5 se șterg. … … + ANEXA BExemple de moduri de stivuire și de amarareB.5Exemplu de calcul – Montanți pentru lemne rotundeExemplul B.5.3 – Montanți pentru lemne rotunde pe o navă de 6.000 TDW, ce navighează în Marea Baltică … 3Textul de sub figura B.7 se înlocuiește cu următorul:Nava asigură un serviciu comercial în Marea Baltică, cu o prognoză meteorologică ce prevede o înălțime semnificativăa valului de până la 5,5 metri. Astfel, factorul de reducere pentru operarea în pase cu restricții este calculat astfel: … B.6Exemplu de calcul – Amararea prin frecare a lemnelor rotunde stivuite transversalExemplul B.6.1 – Amararea prin frecare a lemnelor rotunde pe o navă de 6.000 TDW … 4Ultimul paragraf de sub figura B.8 se înlocuiește cu următorul:Valoarea maximă permisă a înălțimii semnificative a valului H_S în acest mod de stivuire este calculată ca fiind egală cu 2,4 m conform următoarelor formule: …
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 1.132/2013 privind aplicarea Codului de reguli practice de siguranță din 2011 pentru navele care transportă încărcături de lemn pe punte (Codul TDC 2011), adoptat de Adunarea Organizației Maritime Internaționale prin Rezoluția A.1048(27) din 30 noiembrie 2011
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.