ORDIN nr. 952 din 16 iunie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 559 din 30 iunie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 1COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 2COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 3COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 4COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 412 23/03/2004 ART. 2
ActulREFERIRE LAHG 412 23/03/2004 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 10 18/01/1995 ART. 38
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 1COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 2COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 3COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
ANEXA 4COMPLETEAZA PEORDIN 907 11/05/2004
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru completarea Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 907/2004 pentru aprobarea Reglementării tehnice „Normativ pentru evaluarea stării de degradare a îmbrăcămintei bituminoase pentru drumuri cu structuri rutiere suple şi semirigide – Revizuire AND 540-98”, indicativ AND 540-2003



În conformitate cu prevederile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 2 pct. 45 şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin: + 
Articolul IReglementarea tehnică "Normativ pentru evaluarea stării de degradare a îmbrăcămintei bituminoase pentru drumuri cu structuri rutiere suple şi semirigide – Revizuire AND 540-98", indicativ AND 540-2003, aprobată prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 907/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 397 şi nr. 397 bis din 11 mai 2005, se completează cu anexele nr. 1-4 care fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul transporturilor,construcţiilor şi turismului,Gheorghe DobreBucureşti, 16 iunie 2005.Nr. 952.
 + 
Anexa 1––-(Anexa nr. 1 la normativ)––––––––- + 
Anexa 1.1                     Degradări de tip structural

       
  Nr. crt. Tipul degradării Simbol
  1. Degradări datorate oboselii structurii
  2. Faianţări
  3. Fisuri şi crăpături longitudinale
  4. Plombări
  5. Făgaşe Conform formular 2
  6. Gropi care afectează structura

    NOTA(CTCE)    –––-    *) Simbolul Degradării de tip structural – se găseşte în Monitorul Oficial    al României, Partea I, nr. 559 din 30 iunie 2005, la pagina 9.    (a se vedea imaginea asociata) + 
Anexa 1.2                    Degradări de suprafaţă

       
  Nr. crt. Tipul degradării Simbol
  7. Degradări de margine
  8. Fisuri transmise la rosturile de lucru
  9. Fisuri şi crăpături transversale
  10. Gropi care afectează stratul de suprafaţă
  11. Văluriri
  12. Suprafaţă exudată
  13. Suprafaţă şlefuită
  14. Suprafaţă cu ciupituri
  15. Cedări acostamente Conform formular 2

    NOTA(CTCE)    –––-    *) Simbolul Degradării de suprafaţa – se găseşte în Monitorul Oficial    al României, Partea I, nr. 559 din 30 iunie 2005, la pagina 10.    (a se vedea imaginea asociata) + 
Anexa 2––-(Anexa nr. 2 la normativ)––––––––-DRDP DNKm ….. km ….

                                   
  Poziţie kilometrică 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
  Trafic                                
  Tip structură                                
  Anul ultimei intervenţii                                
  Secţiuni omogene                                
  Vizualizare stare degradare                                
  Subsecţiuni omogene                                
  Poziţie km eşantioane                                

 + 
Anexa 3––-(Anexa nr. 3 la normativ)––––––––-ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A DRUMURILOR – D.R.D.PDN……….. Poziţie km eşantion: Operatori:Data ……….FORMULAR CENTRALIZATOR┌─────┬────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐│Indi-│ TIP DEGRADARE │U.M.│Grad de severitate││cativ│ │ ├───────────┬──────┤│ │ │ │Redus│Mediu│Ridica││ │ │ │ (r) │ (M) │ t(R) │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 1. │Degradări datorate oboselii structurii rutiere │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 2. │Faianţări │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 3a. │Fisuri şi crăpături longitudinale pe urma roţii │ m │ │ │ ││ │Lungime colmatată │ m │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 3b. │Fisuri şi crăpături longitudinale în afara │ │ │ │ ││ │urmei roţii │ m │ │ │ ││ │Lungime colmatata │ m │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 4 │Plombări │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┴─────┴─────┴──────┤│ 5 │Făgaşe │ Conform formular ││ │ │ făgaşe │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┬─────┬─────┬──────┤│ 6 │Gropi care afectează structura rutieră │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 7 │Degradări de margine │ m │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 8 │Număr fisuri transversale transmise la │ │ │ │ ││ │rosturile de lucru │ nr.│ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Fisuri transversale transmise la rosturile │ │ │ │ ││ │de lucru │ ml │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Lungime colmatată │ ml │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Fisuri longitudinale │ ml │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Lungime colmatata │ ml │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ 9 │Numă fisuri transversale │ nr │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Lungime necolmatată │ ml │ │ │ ││ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│ │Lungime colmatată │ ml │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│10 │Gropi care afectează stratul de suprafaţă │ mp │ │xxxxx│xxxxxx│├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│11 │Valuriri │ ml │ │xxxxx│xxxxxx│├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│12 │Suprafaţă exudată │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│13 │Suprafaţa şlefuită │ mp │ │xxxxx│xxxxxx│├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤│14 │Suprafaţă cu ciupituri │ mp │ │ │ │├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┴─────┴──────┤│15 │Cedări acostamente │ │Conform ││ │ │ │formularului ││ │ │ │cedari ││ │ │ │acostamente │└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────────────┘FĂGAŞE:

             
  Făgaşe spre axa drumului Făgaşe spre marginea părţii carosabile
  Nr. pichet Distanţa dintre picheţi (m) Adâncime făgaş (mm) Nr. pichet Distanţa dintre picheţi (m) Adâncime făgaş (mm)
  1 0     0  
  2 15     15  
  3 30     30  

CEDĂRI ACOSTAMENTE:

       
  Nr. Pichet Distanţa dintre picheţi (m) Diferenţa între nivelul acostamentului şi al suprafeţei îmbrăcăminţii (mm)
  1 0  
  2 15  
  3 30  

NOTĂ:– pentru tipurile de degradări pentru care nu sunt atribuite grade de severitate se completează în căsuţa nehaşurată; pentru tipurile de degradări nesemnalate se completează valoarea zero.    ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILOR – D.R.D.P. ……..    DN -………… Poziţie km eşantion:    Tip structura (SS, SSR)*……..    Data…………….                                             Operatori:                          FORMULAR 1

                                                                                         
  5 m  
                                                               
  4 m                                                            
                                                             
  3 m                                                            
                                                             
  2 m                                                            
                                                             
  1 m                                                            
                                                             
  0 m                                                            
  1 m 2 m 3 m 4 m 5 m 6 m 7 m 8 m 9 m 10 m 11 m 12 m 13 m 14 m 15 m
  5 m
                                                               
  4 m                                                            
                                                             
  3 m                                                            
                                                             
  2 m                                                            
                                                             
  1 m                                                            
                                                             
  0 m                                                            
  16 m 17 m 18 m 18 m 20 m 21 m 22 m 23 m 24 m 25 m 26 m 27 m 28 m 29 m 30 m
 

–––    *) SS – structuri rutiere suple, conform CD 155       SSR – structuri rutiere semirigide, conform CD 155 + 
Anexa 4(Anexa nr. 4 la normativ)––––––––-ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILORDRDP …………………..OPERATORI:DN… 2………..Poziţie km eşantion: 130+200drFORMULAR 1-1-Data: 20.08.20031M = 2,5 mp 3Rb = 3,0 m1r = 0,75 mp 3Ma = 1,0 m2M = 3*0.75 = 2,25 mp 4M = 0,5 m3rac = 2,0 m 6R = 1,0 mp ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILORDRDP …………………..OPERATORI:DN… 2………..Poziţie km eşantion: 130+200drFORMULAR 1-2-Data: 20.08.20037R = 5,0 m 9M = 1,0 m 11 = 3,0 mp8ra = 3,75 m 9Mc = 1,5 m 12R = 0,76*6 = 4,56 mp8rac = 3,75 m 9r = 2,0 m 13 = 3,0 mp8rb = 4,0 m 10 = 0,5 mp 14M = 4,5* 1,3-5,85 mp––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x