ORDIN nr. 946 din 13 iunie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 476 din 28 iunie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 946 13/06/2014
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul de aprobare nr. 111.199 din 26 mai 2014 al Direcției generale politici agricole și strategii – Direcția îmbunătățiri funciare, fond funciar și organizări de piață în sectorul vegetal,pentru aplicarea prevederilor art. 75 alin. (2) și ale art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările și completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Lista specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă atribuțiile specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzute în anexa nr. 2. + 
Articolul 3Se aprobă Lista specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3. + 
Articolul 4(1)Specialiștii prevăzuți la art. 3 au calitatea de agenți constatatori și primesc, fiecare în parte, o legitimație specială.(2)Legitimațiile speciale se emit și se eliberează, după cum urmează:a)pentru specialiștii din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și pentru cei care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, de către minister;b)pentru specialiștii din cadrul Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare, de către agenție.(3)Legitimația specială atestă o împuternicire nominală a titularului și are prevăzut spațiu pentru viză anuală. + 
Articolul 5(1)Se aprobă modelul și conținutul legitimației speciale utilizate pentru identificarea specialiștilor nominalizați în anexa nr. 3, prevăzute în anexa nr. 4.(2)Legitimațiile speciale sunt vizate anual de către instituția emitentă, conform art. 4 alin. (2).(3)Evidența legitimațiilor speciale se ține de către instituția emitentă într-un registru general, în care se vor menționa, pentru fiecare legitimație de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele și funcția titularului. + 
Articolul 6(1)Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimației speciale încetează, acesta o va preda emitentului, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidență.(2)Pierderea sau furtul legitimației speciale se comunică emitentului în termen de 15 zile și se publică în presă.
 + 
Articolul 7Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 5. + 
Articolul 8Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 9Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 10La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 340/2014 privind aprobarea Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului legitimației de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 12 martie 2014, se abrogă. + 
Articolul 11Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Viceprim-ministru, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,
Dumitru Daniel Botănoiu,
secretar de stat
București, 13 iunie 2014.Nr. 946. + 
Anexa nr. 1
LISTA
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură
județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare

Nr. crt. Numele și prenumele specialistului Locul de muncă al specialistului Adresa de poștă electronică
1. Zgâia Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Alba office@dadralba.ro
2. Mocuța Felicia Direcția pentru Agricultură a Județului Arad dgaia.arad@rdslink.ro
3. Dumitrescu Silviu MihailPîrvulețu Monica Mihaela Direcția pentru Agricultură a Județului Argeș dga-ag@rdspt.ro
4. Iurașcu Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Bacău dadr@dadrbacau.ro
5. Feher Adrian Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Bihor dadr.bh@madr.ro
6. Roșu Simona-AlinaMoga Vasile-Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Bistrița-Năsăud dadr.bn@madr.ro
7. Baciu Costică Direcția pentru Agricultură a Județului Botoșani dadr.bt@madr.ro
8. Purice Mihai Florin Direcția pentru Agricultură a Județului Brașov dadr.bv@madr.ro
9. Chiper Ion Direcția pentru Agricultură a Județului Brăila dadrbr@madr.ro
10. Lupu Tatiana Direcția pentru Agricultură a Județului Buzău dadrbuzau@clicknet.ro
11. Stângu Ioan Răzvan Direcția pentru Agricultură a Județului Caraș-Severin dadrcs@resita.rdsnet.ro
12. Crângașu Dorel Direcția pentru Agricultură a Județului Călarași dgaa_cl@saltine.ro
13. Mudure Mircea Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Cluj office@dadrcj.ro
14. Stoica Ionuț Direcția pentru Agricultură a Județului Constanța dadr.ct@madr.ro
15. Bene Erzsebet Direcția pentru Agricultură a Județului Covasna dadr.cv@madr.ro
16. Pleșa Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Dâmbovița relatii@dadrdambovita.ro
17. Urucu Nicoleta ConstanțaObleaga Meca Ovidiu Marius Direcția pentru Agricultură a Județului Dolj dadr_dolj@rdscv.ro
18. Lupu Gabriel Direcția pentru Agricultură a Județului Galați dadr.gl@dadrgl.ro
19. Daia Emilia Direcția pentru Agricultură a Județului Giurgiu dadr_giurgiu@yahoo.com
20. Dragănescu Dumitru Direcția pentru Agricultură a Județului Gorj dadr@targujiu.rdsnet.ro
21. Kurko Erno Direcția pentru Agricultură a Județului Harghita dgaa@topnet.ro
22. Bugariu Adrian Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Hunedoara dadr.hd@madr.ro
23. Vișan Georgeta Direcția pentru Agricultură a Județului Ialomița dadr.il@madr.ro
24. Sandu Eogen Direcția pentru Agricultură a Județului Iași dadr@dadris.ro
25. Sabău Dan Florin Direcția pentru Agricultură a Județului Maramureș dadr.mm@madr.ro
26. Barbu Dumitru Direcția pentru Agricultură a Județului Mehedinți dadr.mh@madr.ro
27. Borsan Tudor Viorel Direcția pentru Agricultură a Județului Mureș dadr.ms@madr.ro
28. Diaconu Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Neamț dadr.nt@madr.rosecretariat.neamt@madr.ro
29. Ciobanu Marius Nicolas Direcția pentru Agricultură a Județului Olt director.executiv@dadr-olt.ro
30. Divoiu MarianBeigu Ana Direcția pentru Agricultură a Județului Prahova directiaagricola@dadrph.ro
31. Pal Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Satu Mare dadr.sm@madr.ro
32. Crețu LoredanaZsigmond Alexandru Direcția pentru Agricultură a Județului Sălaj dadrsj@info-plus.ro
33. Stoia Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Sibiu dadr.sb@madr.ro
34. Stetco Nelu Direcția pentru Agricultură a Județului Suceava dadrsuceava@yahoo.com
35. Găina Stelian Direcția pentru Agricultură a Județului Teleorman dgaiatr@yahoo.com
36. Demenovschi Nicolae Direcția pentru Agricultură a Județului Timiș dadr-tm@dnttm.ro
37. Dragnea Maria Direcția pentru Agricultură a Județului Tulcea office@dadrtulcea.ro
38. Stan Mihai Direcția pentru Agricultură a Județului Vaslui office@dadrvaslui.ro
39. Ceaușescu Dorian Direcția pentru Agricultură a Județului Vâlcea diragrvl@yahoo.com
40. Tătaru Carmina Direcția pentru Agricultură a Județului Vrancea secretariat@dadrvrancea.ro
41. Ivanof Marinel Direcția pentru Agricultură a Județului Ilfov dadr_ilfov@yahoo.comhttp://www.dadrilfov.ro
42. Carabageac Mioara Direcția pentru Agricultură a Municipiului București dadr.b@madr.rohttp://www.damb.ro

(la 06-12-2021,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 335 din 3 decembrie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1155 din 06 decembrie 2021
)
 + 
Anexa nr. 2
ATRIBUȚIILE
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a
municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare
Specialiștii care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, au următoarele atribuții:a)constată fapte care pot constitui contravenții de natura celor prevăzute de art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și întocmesc referate privind constatările făcute;b)constată faptele prevăzute la art. 82 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care pot constitui infracțiuni;c)pentru constatările prevăzute la lit. a) și/sau b) întocmesc referate care sunt supuse aprobării directorului executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București;d)referatele prevăzute la lit. c) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OROIF) din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) în termen de cel mult 5 zile de la data aprobării acestora și, dacă este cazul, în același termen, conducerea direcției pentru agricultură județene și a municipiului București va sesiza organele locale de cercetare penală pentru a verifica dacă aspectele constatate pot întruni elementele constitutive ale unei infracțiuni;e)controlează bianual, în teren, modul de exploatare, întreținere, reparație și asigurare a pazei infrastructurii de îmbunătățiri funciare aflate în proprietatea sau folosința organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OIF)/federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare (FOIF) și verifică modul în care au fost respectate prevederile din protocolul de transmitere a infrastructurii de îmbunătățiri funciare, aprobat prin ordin al ministrului, și din procesul-verbal de predare-primire și întocmește rapoarte aprobate de directorul executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București, pentru perioada 1 octombrie anul anterior până la 31 martie anul în curs și pentru perioada 1 aprilie – 30 septembrie anul în curs;f)rapoartele prevăzute la lit. e) vor fi transmise la OROIF din cadrul MADR până cel mai târziu în cea de a zecea zi lucrătoare de la sfârșitul perioadei raportate;g)verifică la fiecare OIF și FOIF dacă situațiile financiare anuale au fost supuse auditului de către auditori externi independenți, potrivit legii, și dacă acestea au respectat prevederile din Normele tehnice privind situația sintetică tehnico-economică a performanțelor anuale ale organizației de îmbunătățiri funciare și ale federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 192/2012 și din Normele privind modelul registrelor ce se vor ține de organizațiile de îmbunătățiri funciare și de federațiile de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 895/2005;h)colaborează pe probleme tehnice cu Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare și cu filialele/unitățile de administrare ale acesteia;i)solicită asistență tehnică din partea filialei/unității de administrare a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare;j)acordă consultanță și asistență proprietarilor de teren agricol și utilizatorilor lucrărilor de îmbunătățiri funciare privind aplicarea actelor normative specifice;k)verifică realitatea și legalitatea documentelor de constituire, divizare, fuzionare sau, după caz, reorganizarea, dizolvarea și lichidarea OIF sau a FOIF ori de reorganizare a asociațiilor utilizatorilor de apă pentru irigații (AUAI) și întocmesc un referat privind constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului, pe care îl înaintează către OROIF din cadrul MADR, în care prezintă constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului;l)solicită OROIF din cadrul MADR formularea unor soluții unitare la nivel național privind rezolvarea diferitelor situații concrete apărute pe parcursul constituirii OIF;m)solicită OIF, FOIF și AUAI informații și rapoarte privind exploatarea, întreținerea și protecția infrastructurii de îmbunătățiri funciare ce le-a fost transmisă în folosință sau proprietate, completează baza de date și raportează la OROIF, conform instrucțiunilor emise de acesta;n)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transferul infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului sau unităților administrativ-teritoriale, în condițiile legii, în domeniul privat al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;o)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea în folosință gratuită la FOIF a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;p)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea gratuită către OIF, în proprietate, respectiv în folosință, a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul privat sau domeniul public al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, situată pe teritoriul organizației sau federației și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;q)efectuează verificări ale registrelor și evidențelor unei OIF sau FOIF și, după caz, solicită consiliului de administrație al OIF sau FOIF convocarea adunării generale pentru luarea măsurilor de remediere necesare;r)în cadrul inspecțiilor solicită OIF sau FOIF să execute, unde este necesar, lucrări pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;s)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind modificarea sau completarea statutului și actului constitutiv ale OIF sau FOIF și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;ș)pentru reorganizarea AUAI în OIF, specialiști OROIF vor verifica modul în care au fost respectate procedurile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Legii îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1.872/2005, cu modificările ulterioare, referitoare la constituirea, autorizarea și înregistrarea OIF și de normele subsecvente;t)acordă asistență tehnică OIF sau FOIF pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;ț)propune conducerii direcției pentru agricultură județene sau a municipiului București programele lunare de verificare și control al modului în care sunt respectate prevederile Legii nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cuprinsul tematicilor de verificare și control prevăzute în aceste programe lunare;u)verifică continuitatea și contiguitatea teritoriilor organizațiilor ori federațiilor și urmărește nesuprapunerea teritoriilor a două sau mai multe organizații ori federații și respectarea condiției de a nu se împiedica formarea ulterioară a altor organizații sau federații cu funcționare autonomă și transmite situația spre certificare OROIF din cadrul MADR;v)în situația în care suprafața amenajărilor de îmbunătățiri funciare intră în aria de competență teritorială a două sau mai multe direcții pentru agricultură județene, prevederile lit. u) intră în atribuțiile tuturor direcțiilor pentru agricultură județene implicate;w)îndeplinește alte atribuții prevăzute de lege, de ordinele și instrucțiunile emise de MADR.
 + 
Anexa nr. 3
LISTA
specialiștilor de îmbunătățiri funciare împuterniciți să constate contravențiile și să aplice
sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată,
cu modificările și completările ulterioare
I.Specialiști din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Specialist împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare*) Funcția
Numele Prenumele
1 Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale Cristea Sanda consilier
2 Iurco Gabriel consilier
3 Trifan Alin-Romeo consilier

*) În situația în care specialiștii împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, nu mai dețin funcția din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale sau nu mai pot îndeplini atribuțiile de agent constatator, aceștia vor fi înlocuiți, cu aprobarea secretarului de stat care răspunde de îmbunătățiri funciare.II.Specialiști din Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Numele Prenumele Funcția
1 Unitatea Centrală a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare Popa Cornel director
2 Bodea Traian director general adjunct
3 Bîrzoi Adrian-Constantin director general adjunct
4 Iosub Andreea-Valentina director
5 Barabulea Andrei director
6 Milea Elisabeta-Iuliana-Mari-Flor șef serviciu
7 Lungu Cristina-Lucica consilier
8 Kisielefschi Cristina consilier
9 Popescu Paul Valentin consilier
10 Dragomir Teodora-Nasty consilier
11 Mihalcea Corina Gabriela consilier
12 Prisecaru Mariana-Mirela șef serviciu
13 Luca Mariana Emilia consilier
14 Cîmpeanu Irina consilier
15 Marin Carmen șef birou
16 Diniță Doinița consilier
17 Cocu Călin-Ion consilier
18 Moldoveanu Georgiana Maria șef serviciu
19 Ioniță Andrei Alexandru consilier
20 Arișanu Iuliana consilier
21 Pătrașcu Petrișor consilier
22 Mâiță Toma-Victor șef serviciu
23 Duce Mihai-Radu consilier
24 Trifan Karina consilier
25 Mitu Ionel consilier
26 Alecu Diana Elena consilier
27 Șimon Nicoleta șef serviciu
28 Voinea Monica consilier
29 Doogaru Nicolae consilier
30 Dinulescu Daniel-Victor șef serviciu
31 Ioan Marian șef serviciu
32 Roza Albertino consilier
33 Lulea Marinela consilier
34 Turcaș Alexandra consilier
35 Ene Mihai-Silviu consilier
36 Costea Adriana Maria consilier
37 Ivăncescu Iuliana șef serviciu
38 Caraulea Viorela-Cristina consilier
39 Zeldea Alina-Cornelia consilier
40 Bojoacă Dumitru referent
41 Andronache Mircea Matei consilier
42 Mitrițoaia Daniel Iulian consilier
43 Vasilescu Florentin consilier
44 1. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Alba Ispas Aurel-Costică director
45 Sorescu Laura Delia șef serviciu
46 Steop Ildiko consilier
47 Moldovan Triscau Adrian consilier
48 2. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Arad Vlaicu Hergane Traian Ion director
49 Rus Eugen Vasile șef serviciu
50 Roman Alexandru Eugen consilier
51 Meriu Alina Aurelia inspector de specialitate
52 Unc Dimitrie inspector de specialitate
53 Faur Zeni inspector de specialitate
54 Pașc Antonia Mariana inspector de specialitate
55 Toba Hortensia Sena șef serviciu
56 3. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Argeș Zenovie Manuel director
57 Milescu Lucian șef serviciu
58 Sora Nicolae șef serviciu
59 Țicu Gheorghe consilier
60 Zafiu Paul Nicușor consilier
61 Ologeanu Florin consilier
62 Ghergina Isabella-Gabriela consilier
63 Stoica Ofelia consilier
64 Oprescu Marius consilier
65 4. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bacău Stoican Iulian-Vasile director
66 Bahrim Claudia șef serviciu
67 Manole Cerasela șef serviciu
68 Popa Liliana-Sorina consilier
69 Istrate Vasilică consilier
70 Zarzu Octavian-Ciprian inspector de specialitate
71 Stratula Costel inspector de specialitate
72 Andrei Ștefan-Nicolae inspector de specialitate
73 Verbuță Iuliana consilier
74 Sâia Andrei-Alexandru consilier
75 Dumitrașc Valentina-Adelina consilier
76 Turcu Florin consilier
77 5. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bihor Gligor Claudiu Octavian Dinu director
78 Tulvan Adina-Olimpia șef serviciu
79 Bungiu Nicolae șef serviciu
80 Vetesi Jozsef subinginer
81 Balaj Iosif Ciprian inspector de specialitate
82 Popoviciu Alexandru Gheza inspector de specialitate
83 Bocșan Emanoil referent
84 6. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bistrița-Năsăud Dedean-Bortăș Ioan director
85 Chilom Ion-Liviu șef serviciu
86 Chiș Steliana consilier
87 Gosav Vasile consilier
88 7. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Botoșani Aostăcioae Marin director
89 Gradinaru Arnold șef serviciu
90 Apăvăloaie Maricel șef serviciu
91 Ifrim Eugen consilier
92 Trocin Dana-Maria consilier
93 Fedorovici Ionut-Silviu consilier
94 8. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brașov Hogea Călin director
95 Necșulescu Dumitru Dorel șef serviciu
96 Mantarau Ion șef serviciu
97 Rautu Constantin consilier
98 Găureanu Mariana-Aurora consilier
99 Bajko Haralambie-Antoniu consilier
100 Litoiu Valeriu-Emanuel consilier
101 Vornicesu Elena Maria consilier
102 Jianu Daniel Ioan șef birou
103 9. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brăila Bordei Mihaela Raluca director
104 Pascale Alfredo Vasile director adjunct
105 Mocanu Tudora șef serviciu
106 Ilie Georgeta șef serviciu
107 Dragulin Stelea subinginer
108 Mihai Marius consilier
109 Solomon Mihai consilier
110 Culescu Ioan Mircea consilier
111 Niculcencu Viorel șef birou
112 Durbaca Nicolae șef birou
113 Geangos Aurelian subinginer
114 10. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Buzău Carpen Claudiu director
115 Duță Marinela șef serviciu
116 Mihalache Gheorghe șef serviciu
117 Petre Angela Simona consilier
118 Stan Marian referent
119 Tuzu Ștefan subinginer
120 Drăgan Monica consilier
121 Dumitrașcu Dragoș Dumitru consilier
122 Neagu Costin Mădălin consilier
123 Simion Gheorghe șef birou
124 11. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Caraș-Severin Maran Ilie Ciprian director
125 Mutascu Ghită șef serviciu
126 Nistora Vasile-Ioan subinginer
127 Pandelescu Laurențiu-Valeriu director
128 Osiac Constantin director adjunct
129 12. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Călărași Achim Vasilică șef serviciu
130 Vlădescu Mihaela șef serviciu
131 Dincă Viorel-Dorinel consilier
132 Fleancu Georgeta consilier
133 Bobică Alexandru-Marius consilier
134 Bădică Alexandru-Mădălin consilier
135 Fleșeru Stefan inspector de specialitate
136 Dedu Costin consilier
137 Radu Florin-Lucian consilier
138 Stanciu Marian șef birou
139 Eftene Tudor consilier
140 13. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Cluj Cornea Marius-Romulus director
141 Aciobăniței Corina-Teofila șef serviciu
142 Buzaș Cătălin Mihael șef serviciu
143 Pleșa Ioan consilier
144 Palffi Pataki Csilla subinginer
145 Savan Vlad consilier
146 Mureșan Lorell Sorin inspector
147 Ivașcău Ovidiu Ioan consilier
148 Buna Maria Cătălina consilier
149 Zaha Adela-Florina consilier
150 Suciu Andrei-Nicolae consilier
151 14. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Constanța Nedea Lia director
152 Bolma Gheorghe-Andrian șef serviciu
153 Plăeșu Lavinia șef serviciu
154 Marin Daniela-Mirabela șef birou
155 Popa Florică inspector
156 Onuță Simona Cornelia inspector
157 Gărgăianu Ecaterina șef birou
158 Caragheorghe Mihaela inspector de specialitate
159 15. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Covasna Moraru Mihai-Ioan director
160 Știrbăț Alexandru-George consilier
161 Ivăncică Stela consilier
162 16. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dâmbovița Alexandru Ion director
163 Pieptea Ion șef serviciu
164 Boboc Ion Florin consilier
165 Chindris Radu Liviu consilier
166 17. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dolj Păsculescu Veta director
167 Mogoșanu Adrian-Marian director adjunct
168 Constantin Constantin Adrian Danut șef serviciu
169 Nica Dumitru șef serviciu
170 Roman Mihai Dan șef birou
171 Serban Aurel inspector de specialitate
172 Musuroi Ionel inspector de specialitate
173 Georgescu Marin inspector de specialitate
174 Giorgescu Mircea inspector
175 Rosculeasca Nicolae inspector de specialitate
176 Ionele Gheorghe inspector de specialitate
177 Hapca Cristian-Ionel consilier
178 18. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Galați Pîrvu Sorin Adrian director
179 Vițel Iulian șef birou
180 Roșu Tatian inspector de specialitate
181 Ivan Vasile inspector de specialitate
182 Capotă Giovana Luminița inspector de specialitate
183 Asăndulesei Dumitru-Gicu inspector de specialitate
184 Șerban Maricel inspector
185 Matei Răzvan Daniel inspector de specialitate
186 Țocu Vlad inspector de specialitate
187 Chicoș Dragoș inspector de specialitate
188 19. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Giurgiu Ardei Dumitru director
189 Bădoi Mihai șef serviciu
190 Zamfir Elena șef serviciu
191 Petcu Adrian consilier
192 Vîrban Mariana consilier
193 Bigica Marian referent
194 Ene Gheorghe inspector
195 20. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Gorj Contoloru Constantin director
196 Pistol Dragoș Dumitru șef serviciu
197 21. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Harghita Tompa Enikö director
198 Tamás Emil șef serviciu
199 Darvas Gabriela-Florina consilier
200 Ilaș-Ion Mihai-Cristian consilier
201 Ilaș-Ion Irina consilier
202 Burján György consilier
203 22. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Hunedoara Omotă Felicia Anișoara director
204 Vasile Marcel Nicușor șef serviciu
205 Bacîzu Adrian consilier
206 Nicula Daniel Cornel consilier
207 23. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ialomița Marin Jean director
208 Lache Sorin Stefan director adjunct
209 Pirpiliu Marius Romeo director adjunct
210 Mihai Cezar Adrian șef serviciu
211 Popescu Ionut șef serviciu
212 Petre Doru consilier
213 Popa Eugen subinginer
214 Cila Constantin inspector
215 Zavelea Rodica inspector de specialitate
216 Serban Claudiu-Ionut șef birou
217 24. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Iași Horea-Serban Marius-Mihai director
218 Văleanu Cătălin șef serviciu
219 Neagu Ioan șef serviciu
220 Carp Ana consilier
221 Carp Marcel consilier
222 Maxim Constantin consilier
223 Enache Alina Paraschiva consilier
224 Scripcariu Daniel consilier
225 Samoilă Valentin consilier
226 Boboc Iulian consilier
227 Albert Vasile consilier
228 Paraschivescu Mariana-Clarisa consilier
229 Rusu Daniel consilier
230 Ilinca Mihaela Lica consilier
231 25. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ilfov Ciucu Adriana-Stefania director
232 Vînatoru Stelian șef serviciu
233 Dobre Paul consilier
234 Constantin Ana-Maria consilier
235 Onica Liliana Carmen consilier
236 26. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Maramureș Panait Marius Cristian director
237 Pasca Grigore Vlad șef serviciu
238 Isvoranu Ionel-Dorinel consilier
239 Podut Ciprian Ionel consilier
240 Chisiu Dan-Ionuț consilier
241 Pop Dinu-Gheorghe consilier
242 27. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mehedinți Bogasieru Marilena director
243 Untaru Daniela-Cristina șef serviciu
244 Căprărescu Constantin șef serviciu
245 Vlaicu Nicolae subinginer
246 Drăghia Eleodor subinginer
247 Țurai Andreea consilier
248 Boescu Carmen-Daniela consilier
249 Picioruș Valentin-Eugen consilier
250 Guran Andrada consilier
251 Popescu Adrian șef birou
252 Stăicuț Alexandru-Silviu consilier
253 28. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mureș Jude Vasile director
254 Chende Silviu-Cristian șef serviciu
255 Iurian Alexandru Cătălin consilier
256 29. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Neamț Daia Despina director
257 Ciobotă Ana-Ramona șef serviciu
258 Vartic Mihail consilier
259 Pricop Costică consilier
260 30. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Olt Pavel Cristian-Constantin director
261 Puchiu Irina șef serviciu
262 Jilavu Cristian șef serviciu
263 Puchiu Gabriel consilier
264 Gheorghe Emanuel Adrian consilier
265 Gavrilă Dumitru consilier
266 Alesu Marin consilier
267 Cazacu Constantin inspector de specialitate
268 Ciocionică Florin consilier
269 Dumitra Bogdan Constantin consilier
270 Ciulavu Laurențiu consilier
271 Berche Andrei consilier
272 Georgescu Cristian consilier
273 Badea Cornel Florin consilier
274 Știrbu Petre consilier
275 Bătrânca Emil Cornel consilier
276 31. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Prahova Ardeleanu Vasile director
277 Rusinaru Silviu șef serviciu
278 Grigore Alexandru-Bogdan șef serviciu
279 Dumitrescu Ciprian șef birou
280 Berbec Daniel inspector de specialitate
281 Coscovatu Robert Nicolae consilier
282 32. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Satu Mare Nagy Otto-Csaba director
283 Pop Zoltan-Carol director adjunct
284 Donka Vasile-Nicolae șef serviciu
285 Goja Aneta Nicoleta șef serviciu
286 Salajan Leontin-Cosmin consilier
287 Kornis Robert inspector de specialitate
288 Ravdan Horia-Gheorghe inspector de specialitate
289 Kornis David inspector de specialitate
290 Avram Bogdan inspector de specialitate
291 Stier Eniko șef birou
292 Bucurestean Adrian inspector de specialitate
293 Toth Stefan inspector de specialitate
294 33. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sălaj Crișan Mariana-Dana director
295 Muresan Nicolae Mircea șef serviciu
296 Vaida Ioan-Vasile șef serviciu
297 Bâlc Mihai consilier
298 Stan Adrian-Călin consilier
299 Zah Lilioara consilier
300 Filip Ioan consilier
301 34. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sibiu Baba Ioan-Cristian director
302 Bogdan Valentin Virgiliu șef serviciu
303 Stanciu Dan consilier
304 Armenean Ioan Constantin consilier
305 Ispas Ruxandra consilier
306 David Ioan consilier
307 35. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Suceava Florea Florin Nicolae-Răzvan director
308 Filip Mircea șef serviciu
309 Moldoveanu Marius-Ioan șef serviciu
310 Vatamanu Gheorghe subinginer
311 Savencu Simion-Ioan consilier
312 Hutopilă-Petraru Camelia-Georgiana consilier
313 Moga Valentin consilier
314 Costan Florin-Traian consilier
315 Dașa Ionel director
316 Lungu Floricel șef serviciu
317 Iordan Liviu-Corneliu șef serviciu
318 Macovei Floricica consilier
319 36. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Teleorman Lungu Maria consilier
320 Șerbănescu Florin consilier
321 Nica Gherghina consilier
322 Cișmelaru Ionel inspector de specialitate
323 Vida Florian-Marian inspector de specialitate
324 Trifu Lucică inspector de specialitate
325 Chiriță Alexandra subinginer
326 Jianu Ion subinginer
327 Iliescu Monica-Sanda consilier
328 Deca Monica-Florentina consilier
329 37. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Timiș Cojocinescu Florian director
330 Sirbu Diana șef serviciu
331 Bota Marcela Simona șef serviciu
332 Bedreag Victor consilier
333 Arnautu Elena Mariana consilier
334 Valcaneant Mihai Gheorghe inspector
335 Nicorescu Ciprian Mihai consilier
336 Bosneag-Antila Marian consilier
337 Dragan Valentin consilier
338 38. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Tulcea Constantinescu Emil director
339 Damian Florica-Eugenia șef serviciu
340 Genunche Alina-Denisia șef serviciu
341 Tudor Cristian consilier
342 Damian Marius-Florin inspector de specialitate
343 Tudor Gică inspector de specialitate
344 Genuche Daniel consilier
345 39. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vaslui Damian Sandu director
346 Anea Magdalena Cristina șef serviciu
347 Simion Ancuța șef serviciu
348 Negară Claudiu-Andrei consilier
349 Balan Ionuț inspector de specialitate
350 Spuză Gheorghe inspector de specialitate
351 Roșca Marian inspector de specialitate
352 Gheorghiu Paul inspector
353 40. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vâlcea Ghermac Eftimie director
354 Tanasie Dumitru Emilian șef serviciu
355 Din Paul Marian șef serviciu
356 Olteanu Alexandru consilier
357 Dogariu Ovidiu inspector de specialitate
358 41. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vrancea Popa Eugen Vasile director
359 Mocanu Dan Adrian șef serviciu
360 Păunescu Tatiana șef serviciu
361 Anghel Mihaela Greta Renata consilier
362 Sandu Nicolaie consilier
363 Bălan Georgian consilier
364 Căldărescu Culiță consilier
365 Chirilă Gheorghe șef birou

(la 20-09-2022,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 273 din 12 septembrie 2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 919 din 20 septembrie 2022
)
 + 
Anexa nr. 4
MODELUL
legitimației speciale de identificare a specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute
la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE …………………………*1) Posesorul acestei legitimații speciale este împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pe întreg teritoriul României. Orice faptă săvârșită împotriva agentului constatator se sancționează potrivit legii.
Foto LEGITIMAȚIE SPECIALĂ Seria …. nr. …. Numele: Prenumele: BI/CI: seria nr. CNP: ………………*2)
Data eliberării: Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201..
Legitimația nu este transmisibilă.

*1) Se menționează instituția emitentă a legitimației.*2) Semnătura conducătorului instituției emitente a legitimației și ștampila instituției.

 + 
Anexa nr. 5MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE……………………………………..*1)Adresa: …………………………………
MODELUL
procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare
Seria ……………nr. …………….Încheiat în ziua ………… luna ……………….anul ………, ora ……….., locul ………………….Subsemnatul/Subsemnata ……..(numele și prenumele)………., având calitatea de agent constatator și funcția de ……………………..în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale -……………………………..*2), împuternicit să constat contravenții și să aplic sancțiuni în domeniul îmbunătățirilor funciare prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, nr. 946/2014 privind aprobarea Listei și a atribuțiilor specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, și a Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului legitimației speciale de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, având legitimația seria …… nr. …….. din data de ………, în urma controlului efectuat la ……………… am constatat*3):………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………*1) Se menționează instituția din cadrul căreia face parte agentul constatator.*2) Idem *1).*3) Se descriu fapta contravențională, articolul de lege încălcat și împrejurările în care a fost săvârșită contravenția ce pot servi la aprecierea gravității faptei și la evaluarea eventualelor pagube pricinuite.Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenție/contravenții conform art. 83 alin. (1) lit. …….. din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se sancționează potrivit art. 83 ……………………………….. din același act normativ.Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de ………, ora ……, locul …………… și se sancționează cu ………., conform ………….. .De săvârșirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovați contravenientul/contravenienții*4):A.……………….., în calitate de persoană juridică, cu sediul în ……………, cod fiscal ………., nr. J…/……., cod unic de înregistrare (CUI) nr. …………………….., reprezentată prin ……….., funcția ………, legitimația seria…… nr. ………., eliberată de ………… la data de …………………………….;B.………………., în calitate de persoană fizică, cu domiciliul în ……………, legitimat cu B.I./C.I. seria …. nr. ………, eliberat/eliberată de ………. la data de ……….., C.N.P. ……, având ocupația …………….. la ………………. .Alte mențiuni: Obiecțiuni ale contravenientului/contravenienților: ……………………………………………………………………………..S-au constatat următoarele fapte și s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu: …………………………………………………………….Contravenientul/Contravenienții nu este/nu sunt de față/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.Amenda se achită integral în contul nr. ………….., în termen de 15 zile de la comunicare.O copie de pe dovada plății, însoțită de copia procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, va fi comunicată prin poștă sau fax instituției noastre, astfel: …………………………………………..*5), adresa …………., nr. fax ………… .Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, care ține loc și de înștiințare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârșit fapta.Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poștă cu aviz de primire.Agent constatator – specialist împuternicit Contravenient,cu constatarea contravențiilor și aplicarea …….(semnătura)………sancțiunilor pentru contravențiile prevăzutela art. 83 din Legea nr. 138/2004,republicată, cu modificările și completărileulterioare…….(semnătura)………La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și aplicare a sancțiunilor a fost de față …………………………….., în calitate de martor, domiciliat în …………………., str. ………………… nr……., județul ……………….., legitimat cu B.I./C.I. seria …… nr. …….., C.N.P. …………………….. eliberat/eliberată de ………………………… la data de ………….. .Semnătura martorului ……………………………Data ……………………Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ……………………………………………………Agent constatator – specialist împuternicit cuconstatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilorpentru contravențiile prevăzute la art. 83 dinLegea nr. 138/2004, republicată, cu modificările, șicompletările ulterioare ……………………….(semnătura)………*4) În cazul contravenienților cetățeni străini, persoane fără cetățenie sau cetățeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse și următoarele date: seria și numărul pașaportului ori ale altui document de trecere a frontierei de stat, data eliberării acestuia și statul emitent.În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde și numele, prenumele și domiciliul părinților sau ale altor reprezentanți ori ocrotitori legali ai acestuia.*5) Idem *1).

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x