ORDIN nr. 946 din 13 iunie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/02/2025


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 476 din 28 iunie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 32 04/02/2025
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 946 13/06/2014
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul de aprobare nr. 111.199 din 26 mai 2014 al Direcției generale politici agricole și strategii – Direcția îmbunătățiri funciare, fond funciar și organizări de piață în sectorul vegetal,pentru aplicarea prevederilor art. 75 alin. (2) și ale art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările și completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Lista specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă atribuțiile specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzute în anexa nr. 2. + 
Articolul 3Se aprobă Lista specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3. + 
Articolul 4(1)Specialiștii prevăzuți la art. 3 au calitatea de agenți constatatori și primesc, fiecare în parte, o legitimație specială.(2)Legitimațiile speciale se emit și se eliberează, după cum urmează:a)pentru specialiștii din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și pentru cei care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, de către minister;b)pentru specialiștii din cadrul Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare, de către agenție.(3)Legitimația specială atestă o împuternicire nominală a titularului și are prevăzut spațiu pentru viză anuală. + 
Articolul 5(1)Se aprobă modelul și conținutul legitimației speciale utilizate pentru identificarea specialiștilor nominalizați în anexa nr. 3, prevăzute în anexa nr. 4.(2)Legitimațiile speciale sunt vizate anual de către instituția emitentă, conform art. 4 alin. (2).(3)Evidența legitimațiilor speciale se ține de către instituția emitentă într-un registru general, în care se vor menționa, pentru fiecare legitimație de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele și funcția titularului. + 
Articolul 6(1)Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimației speciale încetează, acesta o va preda emitentului, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidență.(2)Pierderea sau furtul legitimației speciale se comunică emitentului în termen de 15 zile și se publică în presă.
 + 
Articolul 7Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 5. + 
Articolul 8Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 9Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 10La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 340/2014 privind aprobarea Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului legitimației de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 12 martie 2014, se abrogă. + 
Articolul 11Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Viceprim-ministru, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,
Dumitru Daniel Botănoiu,
secretar de stat
București, 13 iunie 2014.Nr. 946. + 
Anexa nr. 1
LISTA
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor
pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte
din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare

Nr. crt. Numele și prenumele specialistului Locul de muncă al specialistului Adresa de poștă electronică
1. Zgâia Gheorghe Spineanu Nicolae Direcția pentru Agricultură a Județului Alba dadr.ab@madr.ro
2. Nadiu Monica Mihaela Vanci Valentin Direcția pentru Agricultură a Județului Arad dadr.ar@madr.ro
3. Dumitrescu Silviu Mihail Popescu Marcellina Violetta Direcția pentru Agricultură a Județului Argeș dadr.ag@madr.ro
4. Iurașcu Vasile Pascaru Cristina Direcția pentru Agricultură a Județului Bacău dadr.bc@madr.ro
5. Bulzan Florica Cornelia Adrelean Lenuta Florentina Direcția pentru Agricultură a Județului Bihor dadr.bh@madr.ro
6. Roșu Simona-Alina Moga Vasile-Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Bistrița-Năsăud dadr.bn@madr.ro
7. Turtă Dumitru-Cesar Direcția pentru Agricultură a Județului Botoșani dadr.bt@madr.ro
8. Purice Mihai Direcția pentru Agricultură a Județului Brașov dadr.bv@madr.ro
9. Albei Cristian Direcția pentru Agricultură a Județului Brăila dadr.br@madr.ro
10. Ioniță Claudiu Nicolae Loredana Direcția pentru Agricultură a Județului Buzău dadr.bz@madr.ro
11. Miu Lucian Bugariu Remus Direcția pentru Agricultură a Județului Caraș-Severin dadr.cs@madr.ro
12. Crângașu Dorel Direcția pentru Agricultură a Județului Călarași dadr.cl@madr.ro
13. Bodea Marinela Bumb Vasile Claudiu Direcția pentru Agricultură a Județului Cluj dadr.cj@madr.ro
14. Stoica Ionuț Direcția pentru Agricultură a Județului Constanța dadr.ct@madr.ro
15. Santa Maria Direcția pentru Agricultură a Județului Covasna dadr.cv@madr.ro
16. Botoaca Mihaela Balan Valentin Direcția pentru Agricultură a Județului Dâmbovița dadr.db@madr.ro
17. Boboc Dorina Urucu Nicoleta Direcția pentru Agricultură a Județului Dolj dadr.dj@madr.ro
18. Lupu Gabriel Direcția pentru Agricultură a Județului Galați dadr.gl@madr.ro
19. Bucur Mihăiță Ionel Ferchedău Niculina Direcția pentru Agricultură a Județului Giurgiu dadr.gr@madr.ro
20. Mareși Ramona Direcția pentru Agricultură a Județului Gorj dadr.gj@madr.ro
21. Kurko Erno Direcția pentru Agricultură a Județului Harghita dadr.hr@madr.ro
22. Bugariu Adrian Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Hunedoara dadr.hd@madr.ro
23. Radu Carmen Viorica Direcția pentru Agricultură a Județului Ialomița dadr.il@madr.ro
24. Aioanei Florin Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Iași dadr.is@madr.ro
25. Sabău Dan Direcția pentru Agricultură a Județului Maramureș dadr.mm@madr.ro
26. Barbu Dumitru Țîrăi Mircea Direcția pentru Agricultură a Județului Mehedinți dadr.mh@madr.ro
27. Moldovan Dumitru Direcția pentru Agricultură a Județului Mureș dadr.ms@madr.ro
28. Dănilă Horațiu Direcția pentru Agricultură a Județului Neamț dadr.nt@madr.ro
29. Ciobanu Marius Direcția pentru Agricultură a Județului Olt dadr.ot@madr.ro
30. Divoiu Marian Bejgu Ana Direcția pentru Agricultură a Județului Prahova dadr.ph@madr.ro
31. Pal Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Satu Mare dadr.sm@madr.ro
32. Cheseli Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Sălaj dadr.sj@madr.ro
33. Băilă Andrea-Erika Kovaks Adrian Direcția pentru Agricultură a Județului Sibiu dadr.sb@madr.ro
34. Alina Olari Direcția pentru Agricultură a Județului Suceava dadr.sv@madr.ro
35. Călin Gabriel Laurențiu Trasa Robert Direcția pentru Agricultură a Județului Teleorman dadr.tr@madr.ro
36. Ilaș Gabriel Rezean Ramona Lidia Bugaiu Lia Direcția pentru Agricultură a Județului Timiș dadr.tm@madr.ro
37. Dragnea Maria Direcția pentru Agricultură a Județului Tulcea dadr.tl@madr.ro
38. Apostu Teodor-Dorian Direcția pentru Agricultură a Județului Vaslui dadr.vs@madr.ro
39. Costin Turcu Dumitru Dumitrana Direcția pentru Agricultură a Județului Vâlcea dadr.vl@madr.ro
40. Budescu Adrian Sorin Direcția pentru Agricultură a Județului Vrancea dadr.vn@madr.ro
41. Apostu Daniela Oprea Lorica Burcea Marian Copăescu Ionuț Marius Direcția pentru Agricultură a Județului Ilfov dadr.if@madr.ro
42. Carabageac Mioara Direcția pentru Agricultură a Municipiului București dadr.b@madr.ro

(la 11-02-2025,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 32 din 4 februarie 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 121 din 11 februarie 2025
)

 + 
Anexa nr. 2
ATRIBUȚIILE
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a
municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare
Specialiștii care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, au următoarele atribuții:a)constată fapte care pot constitui contravenții de natura celor prevăzute de art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și întocmesc referate privind constatările făcute;b)constată faptele prevăzute la art. 82 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care pot constitui infracțiuni;c)pentru constatările prevăzute la lit. a) și/sau b) întocmesc referate care sunt supuse aprobării directorului executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București;d)referatele prevăzute la lit. c) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OROIF) din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) în termen de cel mult 5 zile de la data aprobării acestora și, dacă este cazul, în același termen, conducerea direcției pentru agricultură județene și a municipiului București va sesiza organele locale de cercetare penală pentru a verifica dacă aspectele constatate pot întruni elementele constitutive ale unei infracțiuni;e)controlează bianual, în teren, modul de exploatare, întreținere, reparație și asigurare a pazei infrastructurii de îmbunătățiri funciare aflate în proprietatea sau folosința organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OIF)/federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare (FOIF) și verifică modul în care au fost respectate prevederile din protocolul de transmitere a infrastructurii de îmbunătățiri funciare, aprobat prin ordin al ministrului, și din procesul-verbal de predare-primire și întocmește rapoarte aprobate de directorul executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București, pentru perioada 1 octombrie anul anterior până la 31 martie anul în curs și pentru perioada 1 aprilie – 30 septembrie anul în curs;f)rapoartele prevăzute la lit. e) vor fi transmise la OROIF din cadrul MADR până cel mai târziu în cea de a zecea zi lucrătoare de la sfârșitul perioadei raportate;g)verifică la fiecare OIF și FOIF dacă situațiile financiare anuale au fost supuse auditului de către auditori externi independenți, potrivit legii, și dacă acestea au respectat prevederile din Normele tehnice privind situația sintetică tehnico-economică a performanțelor anuale ale organizației de îmbunătățiri funciare și ale federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 192/2012 și din Normele privind modelul registrelor ce se vor ține de organizațiile de îmbunătățiri funciare și de federațiile de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 895/2005;h)colaborează pe probleme tehnice cu Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare și cu filialele/unitățile de administrare ale acesteia;i)solicită asistență tehnică din partea filialei/unității de administrare a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare;j)acordă consultanță și asistență proprietarilor de teren agricol și utilizatorilor lucrărilor de îmbunătățiri funciare privind aplicarea actelor normative specifice;k)verifică realitatea și legalitatea documentelor de constituire, divizare, fuzionare sau, după caz, reorganizarea, dizolvarea și lichidarea OIF sau a FOIF ori de reorganizare a asociațiilor utilizatorilor de apă pentru irigații (AUAI) și întocmesc un referat privind constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului, pe care îl înaintează către OROIF din cadrul MADR, în care prezintă constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului;l)solicită OROIF din cadrul MADR formularea unor soluții unitare la nivel național privind rezolvarea diferitelor situații concrete apărute pe parcursul constituirii OIF;m)solicită OIF, FOIF și AUAI informații și rapoarte privind exploatarea, întreținerea și protecția infrastructurii de îmbunătățiri funciare ce le-a fost transmisă în folosință sau proprietate, completează baza de date și raportează la OROIF, conform instrucțiunilor emise de acesta;n)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transferul infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului sau unităților administrativ-teritoriale, în condițiile legii, în domeniul privat al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;o)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea în folosință gratuită la FOIF a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;p)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea gratuită către OIF, în proprietate, respectiv în folosință, a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul privat sau domeniul public al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, situată pe teritoriul organizației sau federației și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;q)efectuează verificări ale registrelor și evidențelor unei OIF sau FOIF și, după caz, solicită consiliului de administrație al OIF sau FOIF convocarea adunării generale pentru luarea măsurilor de remediere necesare;r)în cadrul inspecțiilor solicită OIF sau FOIF să execute, unde este necesar, lucrări pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;s)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind modificarea sau completarea statutului și actului constitutiv ale OIF sau FOIF și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;ș)pentru reorganizarea AUAI în OIF, specialiști OROIF vor verifica modul în care au fost respectate procedurile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Legii îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1.872/2005, cu modificările ulterioare, referitoare la constituirea, autorizarea și înregistrarea OIF și de normele subsecvente;t)acordă asistență tehnică OIF sau FOIF pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;ț)propune conducerii direcției pentru agricultură județene sau a municipiului București programele lunare de verificare și control al modului în care sunt respectate prevederile Legii nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cuprinsul tematicilor de verificare și control prevăzute în aceste programe lunare;u)verifică continuitatea și contiguitatea teritoriilor organizațiilor ori federațiilor și urmărește nesuprapunerea teritoriilor a două sau mai multe organizații ori federații și respectarea condiției de a nu se împiedica formarea ulterioară a altor organizații sau federații cu funcționare autonomă și transmite situația spre certificare OROIF din cadrul MADR;v)în situația în care suprafața amenajărilor de îmbunătățiri funciare intră în aria de competență teritorială a două sau mai multe direcții pentru agricultură județene, prevederile lit. u) intră în atribuțiile tuturor direcțiilor pentru agricultură județene implicate;w)îndeplinește alte atribuții prevăzute de lege, de ordinele și instrucțiunile emise de MADR.
 + 
Anexa nr. 3
LISTA
specialiștilor de îmbunătățiri funciare împuterniciți să constate contravențiile
și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată,
cu modificările și completările ulterioare
I.Specialiști din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Specialist împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare Funcția
Numele Prenumele
1. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale Trifan Alin-Romeo Consilier
2. Cristescu Sergiu Consilier

II.Specialiști din Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Numele Prenumele Funcția
1 1. Unitatea centrală Popa Cornel Director general
2 Bodea Traian Director general adjunct
3 Birzoi Adrian Constantin Director general adjunct
4 Dumitru Andreea-Valentina Director
5 Barabulea Andrei Director
6 Milea Elisabeta-Iuliana-Mari-Flor Șef serviciu
7 Lungu Cristina-Lucica Consilier
8 Kisielefschi Cristina Consilier
9 Popescu Paul Valentin Consilier
10 Dragomir Teodora-Nasty Consilier
11 Găman Viorel Daniel Consilier
12 Drinceanu Claudiu-Alex Consilier
13 Stoleriu Mariana-Dorina Consilier
14 Laită Mihai-Daniel Șef serviciu
15 Prisecaru Mariana-Mirela Consilier
16 Mărăcineanu Ionuț Consilier
17 Cîmpeanu Ramona-Irina Consilier
18 Vasile Cristian-Nicoale Consilier
19 Cantaragiu Cătălin Florian Consilier
20 Marin Carmen Șef birou
21 Cocu Călin-Ion Consilier
22 Moldoveanu Georgiana Maria Șef serviciu
23 Ioniță Andrei Alexandru Consilier
24 Arișanu Iuliana Consilier
25 Iagăru Laurențiu-Ioan Consilier
26 Vasile Sebastian-Marius Consilier
27 Mitrică Mihaela-Cristina Consilier
28 Diaconeasa Andreea Maria Consilier
29 Mitu Ionel Șef serviciu
30 Trifan Karina Consilier
31 Alecu Diana Elena Consilier
32 Colac Marius Consilier
33 Dinulescu Daniel-Victor Șef serviciu
34 Voinea Monica Consilier
35 Doogaru Nicolae Consilier
36 Necula-Țibulcă Carmen-Adriana Consilier
37 Dinu Andrei-Mădălin Consilier
38 Dumitru Eduard-Alexandru Consilier
39 Roza Albertino Șef serviciu
40 Lulea Marinela Consilier
41 Turcaș Alexandra Consilier
42 Ene Mihai-Silviu Consilier
43 Costea Adriana Maria Consilier
44 Dănacu Ovidiu-Viorel Consilier
45 Manda Iuliana Șef serviciu
46 Caraulea Viorela-Cristina Consilier
47 Zeldea Alina-Cornelia Consilier
48 Teodosie-Bojoacă Dumitru Referent
49 Andronache Mircea Matei Consilier
50 Vasilescu Florentin Consilier
51 2. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Alba Sorescu Laura Delia Director
52 Steop Ildiko Șef serviciu
53 Moldovan Triscau Adrian Consilier
54 3. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Arad Pantea Alexandru-Iulian Director
55 Rus Eugen Vasile Șef serviciu
56 Toba Hortensia Sena Șef serviciu
57 Nițoiu Dan Consilier
58 Roman Alexandru Eugen Consilier
59 Meriu Alina Aurelia Inspector de specialitate
60 Unc Dimitrie Inspector de specialitate
61 Pasc Antonia Mariana Inspector de specialitate
62 Hutanu Ana Teodora Inspector de specialitate
63 4. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Argeș Șerban Cristian Director
64 Milescu Lucian Șef serviciu
65 Sora Nicolae Șef serviciu
66 Țicu Gheorghe Consilier
67 Zafiu Paul Nicușor Consilier
68 Ologeanu Florin Consilier
69 Moșoianu Alexandru Florin Consilier
70 Ghergina Isabella-Gabriela Consilier
71 Stoica Ofelia Consilier
72 Oprescu Marius Consilier
73 5. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bacău Stoican Iulian-Vasile Director
74 Bahrim Claudia Șef serviciu
75 Manole Cerasela Șef serviciu
76 Popa Liliana-Sorina Consilier
77 Ciobanu-Harhas Cristian-Cosmin Inspector de specialitate
78 Zarzu Octavian-Ciprian Inspector de specialitate
79 Stratula Costel Inspector de specialitate
80 Andrei Ștefan-Nicolae Inspector de specialitate
81 Verbuță Iuliana Consilier
82 Sâia Andrei-Alexandru Consilier
83 Dumitrașc Valentina-Adelina Consilier
84 Turcu Florin Consilier
85 6. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bihor Gligor Claudiu Octavian Dinu Director
86 Tulvan Adina-Olimpia Șef serviciu
87 Bungiu Nicolae Șef serviciu
88 Vetesi Jozsef Subinginer
89 Ciuciuc Lucica Consilier
90 Balaj Iosif Ciprian Inspector de specialitate
91 Bocșan Emanoil Referent
92 7. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bistrița-Năsăud Dedean-Bortăș Ioan Director
93 Chilom Ion-Liviu Șef serviciu
94 Gosav Vasile Consilier
95 8. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Botoșani Aostăcioae Marin Director
96 Gradinaru Arnold Șef serviciu
97 Apăvăloaie Maricel Șef serviciu
98 Ifrim Eugen Șef birou
99 Trocin Dana-Maria Consilier
100 Federovici Ionut-Silviu Consilier
101 Pronciac Ionuț-Dan Consilier
102 9. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brașov Hogea Călin Director
103 Jianu Daniel Ioan Șef serviciu
104 Mantarau Ion Șef serviciu
105 Găureanu Mariana-Aurora Consilier
106 Bajko Haralambie-Antoniu Consilier
107 Litoiu Valeriu-Emanuel Consilier
108 Rautu Constantin Șef birou
109 10. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brăila Turcitu Vasile Director
110 Mihai Marius Director adjunct
111 Durbacă Nicolae Director adjunct
112 Andone Romică Șef serviciu
113 Ilie Georgeta Șef serviciu
114 Solomon Mihai Consilier
115 Pascale Alfredo Vasile Șef birou
116 Geangoș Aurelian Subinginer
117 11. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Buzău Carpen Claudiu Director
118 Duță Marinela Șef serviciu
119 Mihalache Gheorghe Șef serviciu
120 Petre Angela Simona Consilier
121 Stan Marian Referent
122 Tuzu Ștefan Subinginer
123 Drăgan Monica Consilier
124 Dumitrașcu Dragoș Dumitru Consilier
125 Neagu Costin Mădălin Consilier
126 Simion Gheorghe Șef birou
127 12. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Caraș-Severin Lolea Viorel Director
128 Maran Ilie Ciprian Șef serviciu
129 Iancu Claudiu-Adelin Consilier
130 Vuc Adina-Mărioara Consilier
131 13. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Călărași Pandelescu Laurențiu-Valeriu Director
132 Fleșeru Stefan Șef serviciu
133 Vlădescu Mihaela Șef serviciu
134 Dincă Viorel-Dorinel Consilier
135 Bobică Alexandru-Marius Consilier
136 Bădică Alexandru-Mădălin Consilier
137 Dedu Costin Consilier
138 Radu Florin-Lucian Consilier
139 Stanciu Marian Șef birou
140 Osiac Constantin Consilier
141 Eftene Tudor Consilier
142 14. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Cluj Cornea Marius-Romulus Director
143 Aciobăniței Corina-Teofila Șef serviciu
144 Buzaș Cătălin Mihael Șef serviciu
145 Pleșa Ioan Consilier
146 Palffi Pataki Csilla Subinginer
147 Mureșan Lorell Sorin Inspector
148 Ivașcău Ovidiu Ioan Consilier
149 Buna Maria Cătălina Consilier
150 Zaha Adela-Florina Consilier
151 Suciu Andrei-Nicolae Consilier
152 15. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Constanța Nedea Lia Director
153 Plăeșu Lavinia Șef serviciu
154 Marin Daniela-Mirabela Șef birou
155 Dogaru Elena Inspector de specialitate
156 Mînzală Laurențiu Inspector de specialitate
157 Gărgăianu Ecaterina Șef birou
158 Caragheorghe Mihaela Inspector de specialitate
159 16. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Covasna Moraru Mihai-Ioan Director
160 Strîmbu Mioara Șef serviciu
161 Știrbăț Alexandru-George Consilier
162 Ivăncică Stela Consilier
163 17. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dâmbovița Alexandru Ion Director
164 Pieptea Ion Șef serviciu
165 Boboc Ion Florin Consilier
166 Chindris Radu Liviu Consilier
167 18. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dolj Păsculescu Veta Director
168 Mogoșanu Adrian-Marian Director adjunct
169 Constantin Constantin Adrian Danut Șef serviciu
170 Nica Dumitru Șef serviciu
171 Roman Mihai Dan Șef birou
172 Serban Bogdan Inspector de specialitate
173 Musuroi Ionel Inspector de specialitate
174 Georgescu Marin Inspector de specialitate
175 Giorgescu Mircea Inspector
176 Rosculeasca Nicolae Inspector de specialitate
177 Ionele Gheorghe Inspector de specialitate
178 Hapca Cristian-Ionel Consilier
179 19. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Galați Pîrvu Sorin Adrian Director
180 Șerban Alexandru Gabriel Director adjunct
181 Vițel Iulian Șef birou
182 Roșu Tatian Inspector de specialitate
183 Ivan Vasile Inspector de specialitate
184 Capotă Giovana Luminița Inspector de specialitate
185 Șerban Maricel Inspector
186 Matei Răzvan Daniel Inspector de specialitate
187 Țocu Vlad Inspector de specialitate
188 Chicoș Dragoș Inspector de specialitate
189 20. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Giurgiu Păun Viorel-Cosmin Director
190 Petcu Adrian Șef serviciu
191 Zamfir Elena Șef serviciu
192 Vîrban Mariana Consilier
193 Bigica Marian Referent
194 Ene Gheorghe Inspector
195 Croitoru Alina-Paula Consilier
196 Căpitanu Ana-Diana Consilier
197 Țîru Daniel-Bogdan Consilier
198 21. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Gorj Contoloru Constantin Director
199 Pistol Dragoș Dumitru Șef serviciu
200 22. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Harghita Tompa Enikő Director
201 Tamás Emil Șef serviciu
202 Darvas Gabriela-Florina Consilier
203 Ilaș-Ion Mihai-Cristian Consilier
204 Ilaș-Ion Irina Consilier
205 Burján György Consilier
206 23. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Hunedoara Omotă Felicia Anișoara Director
207 Vasile Marcel Nicușor Șef serviciu
208 Bacîzu Adrian Consilier
209 Nicula Daniel Cornel Consilier
210 24. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ialomița Lache Sorin Stefan Director
211 Pirpiliu Marius Romeo Director adjunct
212 Zavelea Rodica Director adjunct
213 Mihai Cezar Adrian Șef serviciu
214 Popescu Ionut Șef serviciu
215 Popa Eugen Subinginer
216 Petre Doru Șef birou
217 Serban Claudiu-Ionut Șef birou
218 25. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Iași Horea-Serban Marius-Mihai Director
219 Văleanu Cătălin Șef serviciu
220 Neagu Ioan Șef serviciu
221 Maxim Constantin Consilier
222 Enache Alina Paraschiva Consilier
223 Scripcariu Daniel Consilier
224 Hutopilă-Petraru Camelia-Georgiana Consilier
225 Samoilă Valentin Consilier
226 Boboc Iulian Consilier
227 Albert Vasile Consilier
228 Paraschivescu Mariana-Clarisa Consilier
229 Rusu Daniel Consilier
230 Ilinca Mihaela Lica Consilier
231 26. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ilfov Ciucu Adriana-Stefania Director
232 Fazacaș Ilie Consilier
233 Porumbiță Ana-Maria Consilier
234 Grădinaru Victoria Consilier
235 Vînatoru Stelian Consilier
236 27. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Maramureș Panait Marius Cristian Director
237 Pașca Grigore Vlad Șef serviciu
238 Poduț Ciprian Ionel Consilier
239 Chișiu Dan-Ionuț Consilier
240 Pop Dinu-Gheorghe Consilier
241 28. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mehedinți Stăicuț Alexandru-Silviu Director
242 Bogasieru Marilena Șef serviciu
243 Pănescu Dan Șef serviciu
244 Blendea Marin Consilier
245 Vlaicu Nicolae Subinginer
246 Țurai Andreea Consilier
247 Stoica Daniela-Cristina Consilier
248 Boescu Carmen-Daniela Consilier
249 Palașcă Gheorghe-Sorin Consilier
250 Popescu Cosmina Consilier
251 Picioruș Valentin-Eugen Consilier
252 Popescu Adrian Șef birou
253 29. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mureș Chende Silviu-Cristian Director
254 Soțan Petru Andrei Șef serviciu
255 Iurian Alexandru Cătălin Consilier
256 30. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Neamț Daia Despina Director
257 Ciobotă Ana-Ramona Șef serviciu
258 Vartic Mihail Consilier
259 Ciobotă Vasile Valentin Consilier
260 31. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Olt Pavel Cristian-Constantin Director
261 Puchiu Adrian Șef serviciu
262 Jilavu Cristian Șef serviciu
263 Coțovanu Tatiana Consilier
264 Gheorghe Emanuel Adrian Consilier
265 Manolache Laurențiu Ionuț Consilier
266 Stoican Maria Corina Consilier
267 Alesu Marin Consilier
268 Stănoi Florea Consilier
269 Cazacu Constantin Inspector de specialitate
270 Ciocionică Florin Consilier
271 Costică Nicu Consilier
272 Cioacă Marian Consilier
273 Epure Cazacu Manuel Stelică Consilier
274 Dumitra Bogdan Constantin Consilier
275 Ciulavu Laurențiu Consilier
276 Epuran Dan Consilier
277 Dulea Valentin Subinginer
278 Constantinescu Aurelian Gabriel Consilier
279 Bușică Marian Subinginer
280 Berche Andrei Consilier
281 Georgescu Cristian Consilier
282 Badea Cornel Florin Consilier
283 Știrbu Petre Consilier
284 Bătrânca Emil Cornel Consilier
285 32. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Prahova Ardeleanu Vasile Director
286 Rusinaru Silviu Șef serviciu
287 Grigore Alexandru-Bogdan Șef Serviciu
288 Dumitrescu Ciprian Șef birou
289 Berbec Daniel Inspector de specialitate
290 Coscovatu Robert Nicolae Consilier
291 33. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Satu Mare Nagy Otto-Csaba Director
292 Pop Zoltan-Carol Director adjunct
293 Donka Vasile-Nicolae Șef serviciu
294 Kornis Robert Inspector de specialitate
295 Ravdan Horia-Gheorghe Inspector de specialitate
296 Kornis David Inspector de specialitate
297 Avram Bogdan Inspector de specialitate
298 Toth Stefan Inspector de specialitate
299 34. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sălaj Crișan Mariana-Dana Director
300 Muresan Nicolae Mircea Șef serviciu
301 Vaida Ioan-Vasile Șef serviciu
302 Bâlc Mihai Consilier
303 Stan Adrian-Călin Consilier
304 Zah Lilioara Consilier
305 Filip Ioan Consilier
306 35. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sibiu Baba Ioan-Cristian Director
307 Bogdan Valentin Virgiliu Șef serviciu
308 Stanciu Dan Consilier
309 Armenean Ioan Constantin Consilier
310 Ispas Ruxandra Consilier
311 David Ioan Consilier
312 36. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Suceava Florea Florin Nicolae-Răzvan Director
313 Costan Florin-Traian Șef serviciu
314 Moldoveanu Marius-Ioan Șef serviciu
315 Savencu Simion-Ioan Consilier
316 Moga Valentin Consilier
317 37. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Teleorman Cișmelaru Ionel Director
318 Lungu Floricel Șef serviciu
319 Iordan Liviu-Corneliu Șef serviciu
320 Șerbănescu Florin Consilier
321 Nica Gherghina Consilier
322 Cristea Diana Consilier
323 Vida Florian-Marian Inspector de specialitate
324 Jianu Ion Subinginer
325 Iliescu Monica-Sanda Consilier
326 Deca Monica-Florentina Consilier
327 38. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Timiș Cojocinescu Florian Director
328 Sirbu Diana Șef serviciu
329 Bota Marcela Simona Șef serviciu
330 Bedreag Victor Consilier
331 Arnautu Elena Mariana Consilier
332 Valcaneant Mihai Gheorghe Inspector
333 Nicorescu Ciprian Mihai Consilier
334 Bosneag-Antila Marian Consilier
335 Dragan Valentin Consilier
336 39. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Tulcea Constantinescu Emil Director
337 Damian Florica-Eugenia Șef serviciu
338 Genunche Alina-Denisia Șef serviciu
339 Tudor Cristian Consilier
340 Damian Marius-Florin Inspector de specialitate
341 Tudor Gică Inspector de specialitate
342 Genuche Daniel Consilier
343 40. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vaslui Damian Sandu Director
344 Anea Magdalena Cristina Șef serviciu
345 Simion Ancuța Șef serviciu
346 Negară Claudiu-Andrei Consilier
347 Balan Ionuț Inspector de specialitate
348 Roșca Marian Inspector de specialitate
349 Gheorghiu Paul Inspector
350 41. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vâlcea Ghermac Eftimie Director
351 Tanasie Dumitru Emilian Șef serviciu
352 Stelian Andreea-Maria Șef serviciu
353 Olteanu Alexandru Consilier
354 Din Paul Marian Consilier
355 Dogariu Ovidiu Inspector de specialitate
356 42. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vrancea Bunghez Daniel Director
357 Mocanu Dan Adrian Șef serviciu
358 Anghel Mihaela Greta Renata Consilier
359 Sandu Nicolaie Consilier
360 Bălan Georgian Consilier
361 Căldărescu Culiță Consilier
362 Popa Eugen Vasile Consilier

(la 11-02-2025,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 32 din 4 februarie 2025, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 121 din 11 februarie 2025
)
 + 
Anexa nr. 4
MODELUL
legitimației speciale de identificare a specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute
la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE …………………………*1) Posesorul acestei legitimații speciale este împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pe întreg teritoriul României. Orice faptă săvârșită împotriva agentului constatator se sancționează potrivit legii.
Foto LEGITIMAȚIE SPECIALĂ Seria …. nr. …. Numele: Prenumele: BI/CI: seria nr. CNP: ………………*2)
Data eliberării: Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201..
Legitimația nu este transmisibilă.

*1) Se menționează instituția emitentă a legitimației.*2) Semnătura conducătorului instituției emitente a legitimației și ștampila instituției.

 + 
Anexa nr. 5MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE……………………………………..*1)Adresa: …………………………………
MODELUL
procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare
Seria ……………nr. …………….Încheiat în ziua ………… luna ……………….anul ………, ora ……….., locul ………………….Subsemnatul/Subsemnata ……..(numele și prenumele)………., având calitatea de agent constatator și funcția de ……………………..în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale -……………………………..*2), împuternicit să constat contravenții și să aplic sancțiuni în domeniul îmbunătățirilor funciare prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, nr. 946/2014 privind aprobarea Listei și a atribuțiilor specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, și a Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului legitimației speciale de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, având legitimația seria …… nr. …….. din data de ………, în urma controlului efectuat la ……………… am constatat*3):………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………*1) Se menționează instituția din cadrul căreia face parte agentul constatator.*2) Idem *1).*3) Se descriu fapta contravențională, articolul de lege încălcat și împrejurările în care a fost săvârșită contravenția ce pot servi la aprecierea gravității faptei și la evaluarea eventualelor pagube pricinuite.Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenție/contravenții conform art. 83 alin. (1) lit. …….. din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se sancționează potrivit art. 83 ……………………………….. din același act normativ.Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de ………, ora ……, locul …………… și se sancționează cu ………., conform ………….. .De săvârșirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovați contravenientul/contravenienții*4):A.……………….., în calitate de persoană juridică, cu sediul în ……………, cod fiscal ………., nr. J…/……., cod unic de înregistrare (CUI) nr. …………………….., reprezentată prin ……….., funcția ………, legitimația seria…… nr. ………., eliberată de ………… la data de …………………………….;B.………………., în calitate de persoană fizică, cu domiciliul în ……………, legitimat cu B.I./C.I. seria …. nr. ………, eliberat/eliberată de ………. la data de ……….., C.N.P. ……, având ocupația …………….. la ………………. .Alte mențiuni: Obiecțiuni ale contravenientului/contravenienților: ……………………………………………………………………………..S-au constatat următoarele fapte și s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu: …………………………………………………………….Contravenientul/Contravenienții nu este/nu sunt de față/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.Amenda se achită integral în contul nr. ………….., în termen de 15 zile de la comunicare.O copie de pe dovada plății, însoțită de copia procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, va fi comunicată prin poștă sau fax instituției noastre, astfel: …………………………………………..*5), adresa …………., nr. fax ………… .Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, care ține loc și de înștiințare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârșit fapta.Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poștă cu aviz de primire.Agent constatator – specialist împuternicit Contravenient,cu constatarea contravențiilor și aplicarea …….(semnătura)………sancțiunilor pentru contravențiile prevăzutela art. 83 din Legea nr. 138/2004,republicată, cu modificările și completărileulterioare…….(semnătura)………La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și aplicare a sancțiunilor a fost de față …………………………….., în calitate de martor, domiciliat în …………………., str. ………………… nr……., județul ……………….., legitimat cu B.I./C.I. seria …… nr. …….., C.N.P. …………………….. eliberat/eliberată de ………………………… la data de ………….. .Semnătura martorului ……………………………Data ……………………Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ……………………………………………………Agent constatator – specialist împuternicit cuconstatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilorpentru contravențiile prevăzute la art. 83 dinLegea nr. 138/2004, republicată, cu modificările, șicompletările ulterioare ……………………….(semnătura)………*4) În cazul contravenienților cetățeni străini, persoane fără cetățenie sau cetățeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse și următoarele date: seria și numărul pașaportului ori ale altui document de trecere a frontierei de stat, data eliberării acestuia și statul emitent.În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde și numele, prenumele și domiciliul părinților sau ale altor reprezentanți ori ocrotitori legali ai acestuia.*5) Idem *1).

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x