ORDIN nr. 946 din 13 iunie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 476 din 28 iunie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 273 12/09/2022
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 946 13/06/2014
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 273 12/09/2022
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 273 12/09/2022
ANEXA 3REFERIT DEORDIN 273 12/09/2022





Văzând Referatul de aprobare nr. 111.199 din 26 mai 2014 al Direcției generale politici agricole și strategii – Direcția îmbunătățiri funciare, fond funciar și organizări de piață în sectorul vegetal,pentru aplicarea prevederilor art. 75 alin. (2) și ale art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările și completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Lista specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă atribuțiile specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, prevăzute în anexa nr. 2. + 
Articolul 3Se aprobă Lista specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3. + 
Articolul 4(1)Specialiștii prevăzuți la art. 3 au calitatea de agenți constatatori și primesc, fiecare în parte, o legitimație specială.(2)Legitimațiile speciale se emit și se eliberează, după cum urmează:a)pentru specialiștii din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și pentru cei care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, de către minister;b)pentru specialiștii din cadrul Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare, de către agenție.(3)Legitimația specială atestă o împuternicire nominală a titularului și are prevăzut spațiu pentru viză anuală. + 
Articolul 5(1)Se aprobă modelul și conținutul legitimației speciale utilizate pentru identificarea specialiștilor nominalizați în anexa nr. 3, prevăzute în anexa nr. 4.(2)Legitimațiile speciale sunt vizate anual de către instituția emitentă, conform art. 4 alin. (2).(3)Evidența legitimațiilor speciale se ține de către instituția emitentă într-un registru general, în care se vor menționa, pentru fiecare legitimație de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele și funcția titularului. + 
Articolul 6(1)Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimației speciale încetează, acesta o va preda emitentului, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidență.(2)Pierderea sau furtul legitimației speciale se comunică emitentului în termen de 15 zile și se publică în presă.
 + 
Articolul 7Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 5. + 
Articolul 8Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 9Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 10La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 340/2014 privind aprobarea Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului legitimației de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 12 martie 2014, se abrogă. + 
Articolul 11Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Viceprim-ministru, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,
Dumitru Daniel Botănoiu,
secretar de stat
București, 13 iunie 2014.Nr. 946. + 
Anexa nr. 1
LISTA
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură
județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare

Nr. crt. Numele și prenumele specialistului Locul de muncă al specialistului Adresa de poștă electronică
1. Zgâia Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Alba office@dadralba.ro
2. Mocuța Felicia Direcția pentru Agricultură a Județului Arad dgaia.arad@rdslink.ro
3. Dumitrescu Silviu MihailPîrvulețu Monica Mihaela Direcția pentru Agricultură a Județului Argeș dga-ag@rdspt.ro
4. Iurașcu Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Bacău dadr@dadrbacau.ro
5. Feher Adrian Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Bihor dadr.bh@madr.ro
6. Roșu Simona-AlinaMoga Vasile-Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Bistrița-Năsăud dadr.bn@madr.ro
7. Baciu Costică Direcția pentru Agricultură a Județului Botoșani dadr.bt@madr.ro
8. Purice Mihai Florin Direcția pentru Agricultură a Județului Brașov dadr.bv@madr.ro
9. Chiper Ion Direcția pentru Agricultură a Județului Brăila dadrbr@madr.ro
10. Lupu Tatiana Direcția pentru Agricultură a Județului Buzău dadrbuzau@clicknet.ro
11. Stângu Ioan Răzvan Direcția pentru Agricultură a Județului Caraș-Severin dadrcs@resita.rdsnet.ro
12. Crângașu Dorel Direcția pentru Agricultură a Județului Călarași dgaa_cl@saltine.ro
13. Mudure Mircea Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Cluj office@dadrcj.ro
14. Stoica Ionuț Direcția pentru Agricultură a Județului Constanța dadr.ct@madr.ro
15. Bene Erzsebet Direcția pentru Agricultură a Județului Covasna dadr.cv@madr.ro
16. Pleșa Gheorghe Direcția pentru Agricultură a Județului Dâmbovița relatii@dadrdambovita.ro
17. Urucu Nicoleta ConstanțaObleaga Meca Ovidiu Marius Direcția pentru Agricultură a Județului Dolj dadr_dolj@rdscv.ro
18. Lupu Gabriel Direcția pentru Agricultură a Județului Galați dadr.gl@dadrgl.ro
19. Daia Emilia Direcția pentru Agricultură a Județului Giurgiu dadr_giurgiu@yahoo.com
20. Dragănescu Dumitru Direcția pentru Agricultură a Județului Gorj dadr@targujiu.rdsnet.ro
21. Kurko Erno Direcția pentru Agricultură a Județului Harghita dgaa@topnet.ro
22. Bugariu Adrian Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Hunedoara dadr.hd@madr.ro
23. Vișan Georgeta Direcția pentru Agricultură a Județului Ialomița dadr.il@madr.ro
24. Sandu Eogen Direcția pentru Agricultură a Județului Iași dadr@dadris.ro
25. Sabău Dan Florin Direcția pentru Agricultură a Județului Maramureș dadr.mm@madr.ro
26. Barbu Dumitru Direcția pentru Agricultură a Județului Mehedinți dadr.mh@madr.ro
27. Borsan Tudor Viorel Direcția pentru Agricultură a Județului Mureș dadr.ms@madr.ro
28. Diaconu Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Neamț dadr.nt@madr.rosecretariat.neamt@madr.ro
29. Ciobanu Marius Nicolas Direcția pentru Agricultură a Județului Olt director.executiv@dadr-olt.ro
30. Divoiu MarianBeigu Ana Direcția pentru Agricultură a Județului Prahova directiaagricola@dadrph.ro
31. Pal Ioan Direcția pentru Agricultură a Județului Satu Mare dadr.sm@madr.ro
32. Crețu LoredanaZsigmond Alexandru Direcția pentru Agricultură a Județului Sălaj dadrsj@info-plus.ro
33. Stoia Vasile Direcția pentru Agricultură a Județului Sibiu dadr.sb@madr.ro
34. Stetco Nelu Direcția pentru Agricultură a Județului Suceava dadrsuceava@yahoo.com
35. Găina Stelian Direcția pentru Agricultură a Județului Teleorman dgaiatr@yahoo.com
36. Demenovschi Nicolae Direcția pentru Agricultură a Județului Timiș dadr-tm@dnttm.ro
37. Dragnea Maria Direcția pentru Agricultură a Județului Tulcea office@dadrtulcea.ro
38. Stan Mihai Direcția pentru Agricultură a Județului Vaslui office@dadrvaslui.ro
39. Ceaușescu Dorian Direcția pentru Agricultură a Județului Vâlcea diragrvl@yahoo.com
40. Tătaru Carmina Direcția pentru Agricultură a Județului Vrancea secretariat@dadrvrancea.ro
41. Ivanof Marinel Direcția pentru Agricultură a Județului Ilfov dadr_ilfov@yahoo.comhttp://www.dadrilfov.ro
42. Carabageac Mioara Direcția pentru Agricultură a Municipiului București dadr.b@madr.rohttp://www.damb.ro

(la 06-12-2021,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 335 din 3 decembrie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1155 din 06 decembrie 2021
)
 + 
Anexa nr. 2
ATRIBUȚIILE
specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a
municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare
Specialiștii care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, au următoarele atribuții:a)constată fapte care pot constitui contravenții de natura celor prevăzute de art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și întocmesc referate privind constatările făcute;b)constată faptele prevăzute la art. 82 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care pot constitui infracțiuni;c)pentru constatările prevăzute la lit. a) și/sau b) întocmesc referate care sunt supuse aprobării directorului executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București;d)referatele prevăzute la lit. c) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OROIF) din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) în termen de cel mult 5 zile de la data aprobării acestora și, dacă este cazul, în același termen, conducerea direcției pentru agricultură județene și a municipiului București va sesiza organele locale de cercetare penală pentru a verifica dacă aspectele constatate pot întruni elementele constitutive ale unei infracțiuni;e)controlează bianual, în teren, modul de exploatare, întreținere, reparație și asigurare a pazei infrastructurii de îmbunătățiri funciare aflate în proprietatea sau folosința organizațiilor de îmbunătățiri funciare (OIF)/federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare (FOIF) și verifică modul în care au fost respectate prevederile din protocolul de transmitere a infrastructurii de îmbunătățiri funciare, aprobat prin ordin al ministrului, și din procesul-verbal de predare-primire și întocmește rapoarte aprobate de directorul executiv al direcției pentru agricultură județene și a municipiului București, pentru perioada 1 octombrie anul anterior până la 31 martie anul în curs și pentru perioada 1 aprilie – 30 septembrie anul în curs;f)rapoartele prevăzute la lit. e) vor fi transmise la OROIF din cadrul MADR până cel mai târziu în cea de a zecea zi lucrătoare de la sfârșitul perioadei raportate;g)verifică la fiecare OIF și FOIF dacă situațiile financiare anuale au fost supuse auditului de către auditori externi independenți, potrivit legii, și dacă acestea au respectat prevederile din Normele tehnice privind situația sintetică tehnico-economică a performanțelor anuale ale organizației de îmbunătățiri funciare și ale federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 192/2012 și din Normele privind modelul registrelor ce se vor ține de organizațiile de îmbunătățiri funciare și de federațiile de organizații de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 895/2005;h)colaborează pe probleme tehnice cu Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare și cu filialele/unitățile de administrare ale acesteia;i)solicită asistență tehnică din partea filialei/unității de administrare a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare;j)acordă consultanță și asistență proprietarilor de teren agricol și utilizatorilor lucrărilor de îmbunătățiri funciare privind aplicarea actelor normative specifice;k)verifică realitatea și legalitatea documentelor de constituire, divizare, fuzionare sau, după caz, reorganizarea, dizolvarea și lichidarea OIF sau a FOIF ori de reorganizare a asociațiilor utilizatorilor de apă pentru irigații (AUAI) și întocmesc un referat privind constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului, pe care îl înaintează către OROIF din cadrul MADR, în care prezintă constatările rezultate din analiza documentației de constituire sau reorganizare și propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului;l)solicită OROIF din cadrul MADR formularea unor soluții unitare la nivel național privind rezolvarea diferitelor situații concrete apărute pe parcursul constituirii OIF;m)solicită OIF, FOIF și AUAI informații și rapoarte privind exploatarea, întreținerea și protecția infrastructurii de îmbunătățiri funciare ce le-a fost transmisă în folosință sau proprietate, completează baza de date și raportează la OROIF, conform instrucțiunilor emise de acesta;n)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transferul infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului sau unităților administrativ-teritoriale, în condițiile legii, în domeniul privat al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;o)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea în folosință gratuită la FOIF a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul public al statului și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;p)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind transmiterea gratuită către OIF, în proprietate, respectiv în folosință, a infrastructurii de îmbunătățiri funciare din domeniul privat sau domeniul public al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, situată pe teritoriul organizației sau federației și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;q)efectuează verificări ale registrelor și evidențelor unei OIF sau FOIF și, după caz, solicită consiliului de administrație al OIF sau FOIF convocarea adunării generale pentru luarea măsurilor de remediere necesare;r)în cadrul inspecțiilor solicită OIF sau FOIF să execute, unde este necesar, lucrări pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;s)verifică realitatea și legalitatea documentelor privind modificarea sau completarea statutului și actului constitutiv ale OIF sau FOIF și elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;ș)pentru reorganizarea AUAI în OIF, specialiști OROIF vor verifica modul în care au fost respectate procedurile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Legii îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1.872/2005, cu modificările ulterioare, referitoare la constituirea, autorizarea și înregistrarea OIF și de normele subsecvente;t)acordă asistență tehnică OIF sau FOIF pentru: asigurarea întreținerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii și garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;ț)propune conducerii direcției pentru agricultură județene sau a municipiului București programele lunare de verificare și control al modului în care sunt respectate prevederile Legii nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cuprinsul tematicilor de verificare și control prevăzute în aceste programe lunare;u)verifică continuitatea și contiguitatea teritoriilor organizațiilor ori federațiilor și urmărește nesuprapunerea teritoriilor a două sau mai multe organizații ori federații și respectarea condiției de a nu se împiedica formarea ulterioară a altor organizații sau federații cu funcționare autonomă și transmite situația spre certificare OROIF din cadrul MADR;v)în situația în care suprafața amenajărilor de îmbunătățiri funciare intră în aria de competență teritorială a două sau mai multe direcții pentru agricultură județene, prevederile lit. u) intră în atribuțiile tuturor direcțiilor pentru agricultură județene implicate;w)îndeplinește alte atribuții prevăzute de lege, de ordinele și instrucțiunile emise de MADR.
 + 
Anexa nr. 3
LISTA
specialiștilor de îmbunătățiri funciare împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare
I.Specialiști din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului Specialist împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare*) Funcția
Numele Prenumele
1. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale Cristea Sanda consilier
2. Iurco Gabriel consilier

*) În situația în care specialiștii împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, nu mai dețin funcția din Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale sau nu mai pot îndeplini atribuțiile de agent constatator, aceștia vor fi înlocuiți, cu aprobarea secretarului de stat care răspunde de îmbunătățiri funciare.II.Specialiști din Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare

Nr. crt. Locul de muncă al specialistului*) Numele Prenumele Funcția
1 Unitatea Centrală a Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare Constantin Stefan director general**)
2 Birzoi Adrian Constantin director general adjunct**)
3 Vasilescu Sorin director
4 Popa Cornel director
5 Barabulea Andrei director
6 Ioan Marian șef serviciu
7 Milea Elisabeta-Iuliana-Mari-Flor șef serviciu
8 Alixandru Ștefan consilier
9 Lungu Cristina-Lucica consilier
10 Kisielefschi Cristina consilier
11 Năstase Aurel Ion consilier
12 Georgescu Silviu consilier
13 Munteanu Magdalena consilier
14 Prisecaru Mariana-Mirela șef serviciu
15 Luca Mariana Emilia consilier
16 Ioniță Andrei Alexandru șef serviciu
17 Arișanu Iuliana consilier
18 Pătrașcu Petrișor consilier
19 Popescu Paul Valentin consilier
20 Duce Mihai-Radu șef serviciu
21 Trifan Karina consilier
22 Mitu Ionel consilier
23 Alecu Diana Elena consilier
24 Șimon Nicoleta șef serviciu
25 Voinea Monica consilier
26 Doogaru Nicolae consilier
27 Dinulescu Daniel-Victor consilier
28 Roza Albertino șef serviciu
29 Tuas Mircea consilier
30 Lulea Marinela consilier
31 Trifan Alin-Romeo consilier
32 Turcaș Alexandra consilier
33 Ene Mihai-Silviu referent
34 Ivăncescu Iuliana șef serviciu
35 Caraulea Viorela-Cristina consilier
36 Zeldea Alina-Cornelia consilier
37 Bojoacă Dumitru referent
38 Andronache Mircea Matei consilier
39 1. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Alba Ispas Aurel-Costică director
40 Sorescu Laura Delia șef serviciu
41 Steop Ildiko consilier
42 Popa Emil consilier
43 Moldovan Triscau Adrian consilier
44 2. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Arad Mariș Florin director
45 Rus Eugen Vasile șef serviciu
46 Toba Hortensia Sena șef serviciu
47 Vlaicu Hergane Traian Ion consilier
48 Faur Zeni inspector de specialitate
49 Unc Dimitrie inspector de specialitate
50 Meriu Alina Aurelia inspector de specialitate
51 3. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Argeș Zenovie Manuel director
52 Milescu Lucian șef serviciu
53 Tofan Gelu șef serviciu
54 Ticu Gheorghe consilier
55 Stefănoiu Vasile consilier
56 Ghergina Isabella-Gabriela consilier
57 Oprescu Marius consilier
58 4. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bacău Istrate Vasilică director
59 Bahrim Claudia șef serviciu
60 Popa Liliana Sorina consilier
61 Mitregner Rita subinginer
62 Ifrim Veronica inspector de specialitate
63 Stratula Costel inspector de specialitate
64 Andrei Ștefan-Nicolae inspector de specialitate
65 Manole Cerasela șef serviciu
66 Ifrim George consilier
67 Avădanei Tatieana consilier
68 Verbuță Iuliana consilier
69 Avram Rodica consilier
70 5. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bihor Gligor Claudiu Octavian Dinu director
71 Tulvan Adina-Olimpia șef serviciu
72 Bungiu Nicolae șef serviciu
73 Balaj Iosif Ciprian inspector de specialitate
74 Popoviciu Alexandru Gheza inspector de specialitate
75 Bocșan Emanoil referent
76 Vetesi Jozsef subinginer
77 6. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Bistrița-Năsăud Brasoveanu Constantin director
78 Chilom Ion-Liviu șef serviciu
79 Chiș Steliana consilier
80 7. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Botoșani Ștefan Liviu Nicolae director
81 Ifrim Eugen consilier
82 Leonte Mihaela șef serviciu
83 Lungu Vasile consilier
84 Trocin Dana Maria consilier
85 Fedorovici Ionut-Silviu consilier
86 Apăvăloaie Maricel șef serviciu
87 Gradinaru Arnold consilier
88 8. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brașov Hogea Călin director
89 Necșulescu Dumitru Dorel șef serviciu
90 Rautu Constantin consilier
91 Mantarau Ion șef serviciu
92 Jianu Daniel Ioan inspector de specialitate
93 Man Alice-Elena consilier
94 9. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Brăila Turcitu Vasile director
95 Bordei Mihaela Raluca director adjunct
96 Mocanu Tudora șef serviciu
97 Ilie Georgeta șef serviciu
98 Culescu Ioan Mircea consilier
99 Dragulin Stelea subinginer
100 Mihai Marius consilier
101 Niculcencu Viorel inspector de specialitate
102 Geangos Aurelian subinginer
103 10. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Buzău Carpen Claudiu director
104 Chițimuș Vasile șef serviciu
105 Duță Marinela șef serviciu
106 Simion Gheorghe consilier
107 Mihalache Gheorghe șef birou
108 Tănase Nicolae subinginer
109 Tache Gheorghe Nicolae subinginer
110 Petre Angela Simona consilier
111 Drăgan Monica consilier
112 Stan Marian referent
113 Murgoci Ion subinginer
114 11. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Caraș-Severin Maran Ilie Ciprian director
115 Mutascu Ghita șef serviciu
116 Mutascu Daniela Mariana consilier
117 Nistora Vasile Ioan subinginer
118 12. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Călărași Pandelescu Laurențiu-Valeriu director
119 Vlădescu Mihaela șef serviciu
120 Achim Vasilică șef serviciu
121 Osiac Constantin director adjunct
122 Stanciu Marian inspector de specialitate
123 Petrache Dan inspector
124 State Laurențiu consilier
125 13. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Cluj Cornea Marius Romulus director
126 Aciobăniței Corina Teofilia șef serviciu
127 Bogdanffy Gabor consilier
128 Buna Maria Cătălina consilier
129 Buzaș Catalin Mihael șef serviciu
130 Gorgan Mircea consilier
131 Ivașcău Ovidiu Ioan consilier
132 Palffi Pataki Csilla subinginer
133 Pleșa Ioan consilier
134 Mureșan Lorell-Sorin inspector
135 14. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Constanța Nedea Lia director
136 Bolma Gheorghe-Andrian șef serviciu
137 Plăeșu Lavinia șef serviciu
138 Petrișoaia Veronica director adjunct
139 Marin Daniela-Mirabela șef birou
140 Albu Vasile inspector
141 Popa Florică inspector
142 Onuță Simona Cornelia inspector
143 Vlădescu Adrian director adjunct
144 Gărgăianu Ecaterina șef birou
145 Iordache Gheorghe inspector de specialitate
146 15. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Covasna Găureanu Mariana Aurora director
147 Kozma Ruxandra șef serviciu
148 16. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dâmbovița Alexandru Ion director
149 Pieptea Ion șef serviciu
150 Boboc Ion Florin consilier
151 Chindris Radu Liviu consilier
152 17. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dolj Păsculescu Veta director
153 Mogoșanu Adrian Marian director adjunct
154 Constantin Constantin Adrian Danut șef serviciu
155 Nica Dumitru șef serviciu
156 Roman Mihai Dan șef birou
157 Serban Aurel inspector de specialitate
158 Musuroi Ionel inspector de specialitate
159 Giscan Mihail Grigore inspector de specialitate
160 Calitoiu Marcel inspector
161 Ionica Alina Simona inspector de specialitate
162 Staicu Stefan inspector de specialitate
163 Georgescu Marin inspector de specialitate
164 Rosculeasca Nicolae inspector de specialitate
165 Giorgescu Mircea inspector
166 18. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Galați Hîrleșteanu Iulia director
167 Manea Geta șef serviciu
168 Baltagă Liviu director adjunct
169 Chicoș Dragoș inspector de specialitate
170 Zamfir Aurel inspector de specialitate
171 Roman Gavrilă inspector
172 Ivan Vasile inspector de specialitate
173 Grecu Neculai inspector
174 Șerban Maricel inspector
175 Matei Răzvan Daniel inspector de specialitate
176 Tocu Vlad inspector de specialitate
177 19. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Giurgiu Ardei Dumitru director
178 Badoi Mihai șef serviciu
179 Dutia Niculai consilier
180 Bigica Marian referent
181 Ene Gheorghe inspector
182 Zamfir Elena șef serviciu
183 Petcu Adrian consilier
184 20. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Gorj Contoloru Constantin director
185 Vlădoescu Carmen Narcisa șef serviciu
186 Bîcoi Vasile subinginer
187 21. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Harghita Tompa Enikő director
188 Tamás Emil șef serviciu
189 Darvas Gabriela-Florina consilier
190 Ilaș-Ion Mihai-Cristian consilier
191 Ilaș-Ion Irina consilier
192 Burján György consilier
193 22. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Hunedoara Omotă Felicia Anișoara director
194 Bacîzu Adrian consilier
195 Vasile Marcel Nicușor șef serviciu
196 23. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ialomița Manea Gigi director
197 Mihai Cezar Adrian șef serviciu
198 Socol Neculai șef birou
199 Cila Constantin inspector
200 Dutu Neculae șef birou
201 Gross Robert inspector
202 24. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Iași Horea-Serban Marius-Mihai director
203 Văleanu Cătălin șef serviciu
204 Radu Romeo consilier
205 Carp Ana consilier
206 Carp Marcel consilier
207 Diaconescu Georgeta consilier
208 Maxim Constantin consilier
209 Panainte Traian consilier
210 Scripcariu Daniel consilier
211 Neagu Ioan șef serviciu
212 Boboc Iulian consilier
213 Albert Vasile consilier
214 Paraschivescu Mariana-Clarisa consilier
215 Rusu Daniel consilier
216 25. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Ilfov Ciucu Adriana-Ștefania director
217 Dobre Paul șef serviciu
218 Vînatoru Stelian inspector de specialitate
219 Dragnea Marcel subinginer
220 26. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Maramureș Pasca Grigore Vlad director
221 Pop Dinu-Gheorghe consilier
222 Isvoranu Ionel-Dorinel consilier
223 Podut Ciprian Ionel consilier
224 27. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mehedinți Bogasieru Marilena director
225 Untaru Daniela-Cristina șef serviciu
226 Vlaicu Nicolae subinginer
227 Drăghia Eleodor subinginer
228 Căprărescu Constantin șef serviciu
229 Boescu Carmen-Daniela consilier
230 Picioruș Valentin-Eugen consilier
231 Stoica Ion consilier
232 Popescu Adrian șef birou
233 Stăicuț Alexandru-Silviu consilier
234 28. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Mureș Jude Vasile director
235 Keresztes Sandor șef serviciu
236 Chende Silviu-Cristian consilier
237 29. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Neamț Daia Despina director
238 Ciobotă Ana-Ramona șef serviciu
239 Ursu Ioan consilier
240 Bodnar Elena consilier
241 30. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Olt Pavel Cristian-Constantin director
242 Puchiu Irina șef serviciu
243 Puchiu Gabriel consilier
244 Jilavu Cristian consilier
245 Gavrilă Dumitru consilier
246 Berche Andrei consilier
247 Cazacu Constantin inspector de specialitate
248 Petroi Marin consilier
249 Dumitra Bogdan Constantin consilier
250 Ciulavu Laurențiu consilier
251 Gheorghe Emanuel Adrian consilier
252 Luță Ștefan Constantin consilier
253 Tudoran Ion șef serviciu
254 Stoenescu Constantin consilier
255 Vâlcu Florian consilier
256 Badea Cornel Florin consilier
257 Știrbu Petre consilier
258 Bătrânca Emil Cornel consilier
259 31. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Prahova Dumitrescu Ciprian director
260 Ionita Nicoleta șef serviciu
261 Coscovatu Robert Nicolae șef serviciu
262 Berbec Daniel inspector de specialitate
263 32. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Satu Mare Nagy Otto-Csaba director
264 Spătărel Carmen-Tisa-Doina șef serviciu
265 Petric Gheorghe șef serviciu
266 Kornis Robert inspector de specialitate
267 Răvdan Horia Gheorghe inspector de specialitate
268 Goja Aneta Nicoleta inspector de specialitate
269 Kornis David consilier
270 Pop Zoltan Carol director adjunct
271 33. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sălaj Vaida Ioan-Vasile director
272 Ember Cornel șef serviciu
273 Muresan Nicolae Mircea consilier
274 Nicolae Viorica consilier
275 Ember Camelia consilier
276 Stan Adrian-Călin consilier
277 Zah Lilioara consilier
278 34. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Sibiu Baba Ioan-Cristian director
279 Bogdan Valentin Virgiliu șef serviciu
280 Stanciu Dan consilier
281 Armenean Ioan Constantin consilier
282 Ispas Ruxandra consilier
283 David Ioan consilier
284 35. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Suceava Florea Florin Nicolae-Răzvan director
285 Filip Mircea șef serviciu
286 Vatamanu Gheorghe subinginer
287 Savu Ioan subinginer
288 Florea Ștefan șef serviciu
289 Savencu Simion-Ioan consilier
290 Agavriloae Mihai consilier
291 Moga Valentin consilier
292 36. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Teleorman Dașa Ionel director
293 Lungu Floricel șef serviciu
294 Cișmelaru Ionel inspector de specialitate
295 Vida Florian-Marian inspector de specialitate
296 Trifu Lucică inspector de specialitate
297 Macovei Floricica consilier
298 Lungu Maria consilier
299 Scumpu Stelian-Costel subinginer
300 Nica Gherghina consilier
301 Iordan Liviu-Corneliu consilier
302 Chiriță Alexandra subinginer
303 37. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Timiș Cojocinescu Florian director
304 Sirbu Diana șef serviciu
305 Nedelcu Radu consilier
306 Bedreag Victor consilier
307 Arnautu Elena Mariana consilier
308 Bota Marcela Simona șef serviciu
309 Valcaneant Mihai Gheorghe inspector
310 Nicorescu Ciprian Mihai consilier
311 Bosneag-Antila Marian consilier
312 Molnar Ovidiu-Lucian consilier
313 Horga Ioan subinginer
314 Dragan Valentin consilier
315 38. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Tulcea Damian Marius-Florin director
316 Damian Florica-Eugenia șef serviciu
317 Genuche Daniel consilier
318 Tudor Gică inspector de specialitate
319 Genunche Alina-Denisia șef serviciu
320 Vasile Loghin inspector de specialitate
321 Tudor Cristian consilier
322 39. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vaslui Damian Sandu director
323 Anea Magdalena Cristina șef serviciu
324 Enache Alina Paraschiva consilier
325 Zahariuc Ana Maria consilier
326 Balan Ionuț inspector de specialitate
327 Roșca Marian inspector de specialitate
328 Simion Ancuța inspector de specialitate
329 Gheorghiu Paul inspector
330 40. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vâlcea Ghermac Eftimie director
331 Din Paul Marian șef serviciu
332 Tanasie Dumitru Emilian șef serviciu
333 Dogariu Ovidiu inspector de specialitate
334 Olteanu Alexandru consilier
335 41. Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vrancea Popa Eugen director
336 Mocanu Dan Adrian șef serviciu
337 Păunescu Tatiana șef serviciu
338 Chirilă Gheorghe șef birou
339 Anghel Mihaela Greta Renata consilier
340 Sandu Nicolaie consilier
341 Bălan Georgian consilier
342 Caldarescu Culiță consilier
343 Caia Virgiliu Florin subinginer

*) În situația în care specialiștii împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, nu mai dețin funcția din Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare sau nu mai pot îndeplini atribuțiile de agent constatator, aceștia vor fi înlocuiți prin decizie a directorului general al Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare.**) Directorul general și directorul general adjunct sunt numiți conform art. 13 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 82/2011 privind unele măsuri de organizare a activității de îmbunătățiri funciare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 199/2012, cu modificările și completările ulterioare.(la 23-12-2020,
Anexa nr. 3 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 352 din 18 decembrie 2020, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1283 din 23 decembrie 2020
)
 + 
Anexa nr. 4
MODELUL
legitimației speciale de identificare a specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute
la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE …………………………*1) Posesorul acestei legitimații speciale este împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pe întreg teritoriul României. Orice faptă săvârșită împotriva agentului constatator se sancționează potrivit legii.
Foto LEGITIMAȚIE SPECIALĂ Seria …. nr. …. Numele: Prenumele: BI/CI: seria nr. CNP: ………………*2)
Data eliberării: Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201.. Vizat anul201..
Legitimația nu este transmisibilă.

*1) Se menționează instituția emitentă a legitimației.*2) Semnătura conducătorului instituției emitente a legitimației și ștampila instituției.

 + 
Anexa nr. 5MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE……………………………………..*1)Adresa: …………………………………
MODELUL
procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare
Seria ……………nr. …………….Încheiat în ziua ………… luna ……………….anul ………, ora ……….., locul ………………….Subsemnatul/Subsemnata ……..(numele și prenumele)………., având calitatea de agent constatator și funcția de ……………………..în cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale -……………………………..*2), împuternicit să constat contravenții și să aplic sancțiuni în domeniul îmbunătățirilor funciare prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, nr. 946/2014 privind aprobarea Listei și a atribuțiilor specialiștilor care își desfășoară activitatea în cadrul direcțiilor pentru agricultură județene și a municipiului București, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizațiilor de îmbunătățiri funciare, și a Listei specialiștilor împuterniciți să constate contravențiile și să aplice sancțiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului legitimației speciale de identificare a acestora și a modelului procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor în domeniul îmbunătățirilor funciare, având legitimația seria …… nr. …….. din data de ………, în urma controlului efectuat la ……………… am constatat*3):………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………*1) Se menționează instituția din cadrul căreia face parte agentul constatator.*2) Idem *1).*3) Se descriu fapta contravențională, articolul de lege încălcat și împrejurările în care a fost săvârșită contravenția ce pot servi la aprecierea gravității faptei și la evaluarea eventualelor pagube pricinuite.Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenție/contravenții conform art. 83 alin. (1) lit. …….. din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se sancționează potrivit art. 83 ……………………………….. din același act normativ.Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de ………, ora ……, locul …………… și se sancționează cu ………., conform ………….. .De săvârșirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovați contravenientul/contravenienții*4):A.……………….., în calitate de persoană juridică, cu sediul în ……………, cod fiscal ………., nr. J…/……., cod unic de înregistrare (CUI) nr. …………………….., reprezentată prin ……….., funcția ………, legitimația seria…… nr. ………., eliberată de ………… la data de …………………………….;B.………………., în calitate de persoană fizică, cu domiciliul în ……………, legitimat cu B.I./C.I. seria …. nr. ………, eliberat/eliberată de ………. la data de ……….., C.N.P. ……, având ocupația …………….. la ………………. .Alte mențiuni: Obiecțiuni ale contravenientului/contravenienților: ……………………………………………………………………………..S-au constatat următoarele fapte și s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu: …………………………………………………………….Contravenientul/Contravenienții nu este/nu sunt de față/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.Amenda se achită integral în contul nr. ………….., în termen de 15 zile de la comunicare.O copie de pe dovada plății, însoțită de copia procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, va fi comunicată prin poștă sau fax instituției noastre, astfel: …………………………………………..*5), adresa …………., nr. fax ………… .Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor, care ține loc și de înștiințare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârșit fapta.Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poștă cu aviz de primire.Agent constatator – specialist împuternicit Contravenient,cu constatarea contravențiilor și aplicarea …….(semnătura)………sancțiunilor pentru contravențiile prevăzutela art. 83 din Legea nr. 138/2004,republicată, cu modificările și completărileulterioare…….(semnătura)………La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravențiilor și aplicare a sancțiunilor a fost de față …………………………….., în calitate de martor, domiciliat în …………………., str. ………………… nr……., județul ……………….., legitimat cu B.I./C.I. seria …… nr. …….., C.N.P. …………………….. eliberat/eliberată de ………………………… la data de ………….. .Semnătura martorului ……………………………Data ……………………Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ……………………………………………………Agent constatator – specialist împuternicit cuconstatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilorpentru contravențiile prevăzute la art. 83 dinLegea nr. 138/2004, republicată, cu modificările, șicompletările ulterioare ……………………….(semnătura)………*4) În cazul contravenienților cetățeni străini, persoane fără cetățenie sau cetățeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse și următoarele date: seria și numărul pașaportului ori ale altui document de trecere a frontierei de stat, data eliberării acestuia și statul emitent.În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde și numele, prenumele și domiciliul părinților sau ale altor reprezentanți ori ocrotitori legali ai acestuia.*5) Idem *1).

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x