ORDIN nr. 94 din 14 decembrie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 873 din 20 decembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1INLOCUIESTE PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1415 18/11/2009 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 215 27/05/2004
ActulREFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 10
ActulREFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 18
ActulREFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 48
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1INLOCUIESTE PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 113 17/12/2008 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEINSTRUCTIUNI 17/12/2008 ANEXA 2
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 113/2008 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru organizarea şi desfăşurarea activităţii de control oficial în unităţile de prelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare şi comercializare a produselor şi subproduselor alimentare de origine nonanimală



Văzând Referatul de aprobare nr. 906 din 12 octombrie 2012 al Direcţiei de trasabilitate şi siguranţă a alimentelor de origine nonanimală, sistemul rapid din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,având în vedere prevederile art. 10 lit. b), ale art. 18 alin. (5) şi ale art. 48 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, ţinând cont de prevederile Regulamentului (CE) nr. 882/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind controalele oficiale efectuate pentru a asigura verificarea conformităţii cu legislaţia privind hrana pentru animale şi produsele alimentare şi cu normele de sănătate şi de bunăstare a animalelor, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 113/2008 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru organizarea şi desfăşurarea activităţii de control oficial în unităţile de prelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare şi comercializare a produselor şi subproduselor alimentare de origine nonanimală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 886 din 29 decembrie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:1. La articolul 4, alineatul (2) va avea următorul cuprins:"(2) Prezentul ordin se aplică până la data de 31 decembrie 2013."2. La anexa nr. 1 la instrucţiuni, primul tabel, punctele 1 , 2 şi 3 din notă se modifică şi vor avea următorul cuprins:"1. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc crescut, respectiv cele care au obţinut punctajul > 42 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată la două luni.2. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc mediu, respectiv cele care au obţinut punctajul între 30 şi 42 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată la 4 luni.3. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc scăzut, respectiv cele care au obţinut punctajul <30 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată pe an.În cazul neconformităţilor, costurile aferente activităţii de recontrol sunt suportate de către operatorul economic."3. La anexa nr. 1 la instrucţiuni, la al doilea tabel, punctele 1, 2 şi 3 din notă se modifică şi vor avea următorul cuprins:"1. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc crescut, respectiv cele care au obţinut punctajul > 42 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată la două luni.2. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc mediu, respectiv cele care au obţinut punctajul între 30 şi 42 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată la 4 luni.3. Pentru unităţile cu activitate în domeniul alimentar cu risc scăzut, respectiv cele care au obţinut punctajul <30 la evaluarea unităţii, inspecţia se va realiza o dată pe an.În cazul neconformităţilor, costurile aferente activităţii de recontrol sunt suportate de către operatorul economic."4. Anexa nr. 2 la instrucţiuni se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinareşi pentru Siguranţa Alimentelor,Mihai ŢurcanuBucureşti, 14 decembrie 2012.Nr. 94.
 + 
Anexa (Anexa nr. 2 la instrucţiuni)TARIFELEpentru cheltuielile de personal care desfăşoarăactivitatea de control oficial în unităţile deprelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare şicomercializare a produselor şi subproduselor alimentarede origine nonanimală

*Font 8*
Nr.
crt.

Etapele aferente realizării unui control oficial
în domeniul alimentar

Cheltuielile
pentru salariu/
persoană/h
(lei)
Cheltuielile
necesare
perfecţionării/
persoană/h
Total
cheltuieli/h
(lei)

1.

Pregătirea controlului, studierea facilităţilor şi
documentaţiei deţinute de operatorii economici,
astfel încât să fie capabil să îşi îndeplinească
atribuţiile în mod adecvat
21

1

22

2. Realizarea controlului 21 1 22
3.

Analiza activităţii de control şi stabilirea
concluziilor
21

1

22

TOTAL: 63 3 66

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x