ORDIN nr. 927 din 14 iunie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 587 din 28 iunie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 3666 07/10/2020 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 3666 07/10/2020 ANEXA 2
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 149
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 342
ActulREFERIRE LAHG 520 24/07/2013 ART. 11
ART. 1MODIFICA PEORDIN 3666 07/10/2020 ANEXA 2
ART. 1REFERIRE LAORDIN 3666 07/10/2020
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 3666 07/10/2020
ANEXA 1REFERIRE LAREGULAMENT 679 27/04/2016
ANEXA 1REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 9
ANEXA 1REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 149
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, precum și avizul conform al Ministerului Finanțelor comunicat prin Adresa nr. 740.336 din data de 7.06.2023,în temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul IAnexa nr. 2 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.666/2020 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare documentară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 938 din 13 octombrie 2020, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul IIDirecția generală de administrare a marilor contribuabili, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice și structurile subordonate acestora, Direcția generală antifraudă fiscală, Direcția generală control venituri persoane fizice și Direcția generală coordonare control fiscal vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
Nicoleta-Mioara Cîrciumaru
București, 14 iunie 2023.Nr. 927. + 
ANEXĂ(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 3.666/2020)

Sigla D.G.R.F.P./D.G.A.M.C./D.G.A.F./D.G.C.V.P.F. Direcția ………………………… Administrația ……………………… Nr. ……………………. Data ………./………../…………


INVITAȚIE PENTRU AUDIERE
Domnului/Doamnei ……………, în calitate de/având funcția de ………….Denumirea contribuabilului/plătitorului ………………………….Codul de identificare fiscală …………………….,Domiciliul fiscal ………………………În vederea finalizării verificării documentare, vă transmitem alăturat proiectul Deciziei de impunere privind obligațiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziției de măsuri ca urmare a verificării documentare și vă înștiințăm că, în baza prevederilor art. 9 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, aveți posibilitatea de a vă exprima punctul de vedere în legătură cu constatările înscrise în proiectul de act administrativ fiscal, în data de ……., ora …… .Totodată, vă informăm că aveți posibilitatea să vă exprimați oral punctul de vedere cu privire la constatările organelor fiscale cu ocazia audierii, precum și în scris, în conformitate cu prevederile art. 149 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data audierii. Termenul poate fi prelungit cu cel mult 5 zile lucrătoare, numai pentru motive justificate, cu acordul conducătorului organului de control fiscal.În situația în care nu vă veți prezenta la termenul stabilit pentru audiere în data de …….., vă informăm că cel de-al doilea termen pentru a avea loc audierea este în data de ……., ora ……. .În situația în care doriți să renunțați la audiere, vă rugăm să notificați acest fapt organului fiscal, anterior datei/datelor programate pentru audiere.În cazul în care nu vă veți prezenta la audiere la niciunul din cele două termene și nu veți notifica despre renunțarea la acest drept, vă comunicăm că, potrivit prevederilor legale, audierea se consideră îndeplinită.Punctul dumneavoastră de vedere față de constatările din proiectul Deciziei de impunere privind obligațiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziției de măsuri ca urmare a verificării documentare poate fi transmis prin mijloace electronice de transmitere la distanță puse la dispoziție de Agenția Națională de Administrare Fiscală (Spațiul privat virtual – SPV), prin e-mail la adresa …………………………., prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, sau prin depunere la registratura organului fiscal din ……………………………………. .Audierea în legătură cu constatările din proiectul Deciziei de impunere privind obligațiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziției de măsuri ca urmare a verificării documentare poate avea loc fie prin prezentarea la sediul nostru din ……………………….., fie prin intermediul sistemelor electronice de comunicare la distanță care asigură conexiunea audio-video, în funcție de modalitatea aleasă de dumneavoastră.În situația în care veți opta pentru audiere prin intermediul sistemelor electronice de comunicare la distanță, veți informa organul fiscal cu cel puțin 24 de ore înainte de ora stabilită pentru audiere, în vederea stabilirii detaliilor tehnice ale întâlnirii, de comun acord cu reprezentantul desemnat din cadrul organului fiscal. Pentru solicitarea/comunicarea oricăror informații în legătură cu această solicitare, persoana desemnată care poate fi contactată este doamna/domnul ………………, număr de telefon ………………., adresa de e-mail ……………………….., camera ………. .
Conducătorul structurii care efectuează verificarea documentară,
…………………………………………………………….
(funcția, numele, prenumele, semnătura și ștampila*)
*) În situația emiterii și semnării electronice, utilizând un certificat digital calificat, documentul este valabil fără ștampilă.Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x