ORDIN nr. 883 din 26 martie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 08/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 271 din 28 martie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ActulREFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 6
ActulREFERIRE LAHG 520 24/07/2013 ART. 11
ART. 1REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ART. 1REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 3
ART. 1REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 1
ART. 2REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ANEXA 0REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 1
ANEXA 0REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 3
ANEXA 0REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ANEXA 0REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 0REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 168
ANEXA 0REFERIRE LAORDIN 1899 22/12/2004
ANEXA 0REFERIRE LAPROCEDURA 22/12/2004 CAP. 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 1
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018 ART. 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 29 15/01/2018
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 270
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 3504 13/11/2013
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEDECIZIE 436 11/07/2023
ActulREFERIT DEDECIZIE 453 25/10/2022





În temeiul prevederilor art. 6 din Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale și al prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere avizul conform al Ministerului Finanțelor Publice comunicat prin Adresa nr. 70.950 din 26.03.2018, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1)Prin prezentul ordin se aprobă:a)procedura privind întocmirea și transmiterea de către structura de inspecție fiscală a listei cu obligațiile fiscale reprezentând impozit pe venit și contribuții sociale, precum și accesoriile aferente, ce pot face obiectul anulării conform prevederilor art. 1 din Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, cuprinse în decizii de impunere emise și comunicate contribuabilului anterior intrării în vigoare a legii, prevăzută în anexa nr. 1; b)procedura privind întocmirea și transmiterea de către structura de inspecție fiscală a listei cu obligațiile fiscale reprezentând diferențe de TVA și accesoriile aferente acestora, stabilite în sarcina contribuabililor prevăzuți la art. 3 alin. (1) din Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, care pot beneficia de anularea obligațiilor fiscale potrivit prevederilor art. 3 din acest act normativ, prevăzută în anexa nr. 2;c)Procedura pentru emiterea deciziilor de anulare a obligațiilor fiscale în baza prevederilor Legii nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, prevăzută în anexa nr. 3;d)modelul formularului „Decizie de anulare a obligațiilor fiscale“, prevăzut în anexa nr. 4.(2)Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2În toate cazurile prevăzute de Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, procedura este aplicabilă și la solicitarea contribuabilului. + 
Articolul 3Direcția generală de reglementare a colectării creanțelor bugetare, Direcția generală coordonare inspecție fiscală, Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice București, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, precum și organele fiscale din subordinea acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
Mirela Călugăreanu
București, 26 martie 2018.Nr. 883. + 
Anexa nr. 1
PROCEDURĂ
privind întocmirea și transmiterea de către structura de inspecție fiscală
a listei cu obligațiile fiscale reprezentând impozit pe venit și contribuții sociale,
precum și accesoriile aferente, ce pot face obiectul anulării
conform prevederilor art. 1 din Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale,
cuprinse în decizii de impunere emise și comunicate contribuabilului anterior intrării în vigoare a legii
1.În vederea întocmirii și transmiterii către compartimentul cu atribuții de evidență pe plătitori a listei cu obligațiile fiscale ce pot face obiectul anulării prevăzute de Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, denumită în continuare lege, cuprinse în decizii de impunere privind sumele stabilite suplimentar ca urmare a inspecției fiscale, emise și comunicate contribuabilului, la nivelul structurii de inspecție fiscală emitente a actelor administrativ-fiscale, se va proceda după cum urmează:a)vor fi identificate rapoartele de inspecție fiscală și actele administrativ-fiscale încheiate și comunicate contribuabililor, în urma cărora au fost stabilite diferențe suplimentare de obligații fiscale reprezentând impozite, taxe și contribuții de natura celor ce pot intra sub incidența legii;b)se va efectua o analiză a actelor identificate potrivit lit. a), care va consta în verificarea constatărilor înscrise în acestea, în vederea stabilirii dacă diferențele de obligații fiscale stabilite suplimentar sunt de natura celor ce pot intra sub incidența art. 1 din lege;c)în situația în care în decizia de impunere se regăsesc înscrise numai sume stabilite suplimentar de natura celor care pot intra sub incidența art. 1 din lege, organul de inspecție fiscală va completa lista prin preluarea integrală a sumei ce poate face obiectul anulării din decizia de impunere (atât obligația fiscală principală, cât și cea accesorie);d)în situația în care în totalul sumelor stabilite suplimentar prin decizia de impunere sunt cuprinse atât sume de natura celor ce pot intra sub incidența art. 1 din lege, cât și sume care nu intră sub incidența actului normativ respectiv, organul de inspecție fiscală va proceda, pentru fiecare obligație fiscală în parte, la refacerea calculelor aferente sumei stabilite suplimentar, atât pentru obligația fiscală principală, cât și pentru obligația fiscală accesorie. Acestea vor fi recalculate pentru aceeași perioadă pentru care au fost calculate inițial în decizia de impunere, astfel încât să se cuprindă în listă numai obligațiile fiscale de natura celor ce pot face obiectul anulării conform legii;e)lista va fi întocmită de persoana responsabilă din cadrul organului de inspecție fiscală și avizată de șeful de serviciu și de șeful de administrație adjunct – inspecție fiscală, urmând a fi comunicată compartimentului cu atribuții de evidență pe plătitori din cadrul organului fiscal competent pentru administrarea contribuabilului, în vederea completării cu cuantumul sumelor rămase nestinse până la data intrării în vigoare a legii și a stabilirii sumelor finale ce pot face obiectul anulării, potrivit prevederilor art. 1 din lege. Nominalizarea persoanelor care vor duce la îndeplinire cele de mai sus se va face prin decizie a conducătorului organului fiscal (șefii administrațiilor județene ale finanțelor publice, șefii administrațiilor de sector ale finanțelor publice);f)în situația în care actele administrative fiscale identificate care cuprind obligații fiscale și constatări ce se încadrează în prevederile legii se află în procedură de soluționare a contestațiilor la organul fiscal și nu a fost comunicată o decizie de soluționare, organul de inspecție fiscală va menționa aceste aspecte în cuprinsul listei, compartimentul de evidență pe plătitor urmând să dispună asupra anulării obligațiilor în cauză.2.Sumele din deciziile de impunere emise ca urmare a efectuării inspecției fiscale, necomunicate contribuabilului, nu vor face obiectul anulării, respectiv al scăderii din evidența fiscală și nu vor fi înscrise în lista prevăzută la pct. 1, întrucât obligațiile fiscale înscrise în aceste decizii nu sunt înregistrate în evidența fiscală.3.Informațiile pe care lista prevăzută la pct. 1 trebuie să le conțină sunt următoarele:a)denumirea contribuabilului;b)codul de identificare fiscală;c)numărul și data deciziei de impunere în care sunt cuprinse obligațiile fiscale de natura celor ce pot face obiectul anulării;d)(suma stabilită) sumele suplimentare stabilite de natura celor ce pot face obiectul anulării, respectiv obligațiile fiscale principale și, după caz, obligațiile fiscale accesorii (dacă au fost calculate de organele de inspecție fiscală);e)perioada pentru care au fost stabilite obligațiile fiscale principale;f)data până la care au fost calculate accesoriile;g)temeiul legal;h)alte informații (contestații în curs, sesizări penale etc.).
 + 
Anexa nr. 2
PROCEDURĂ
privind întocmirea și transmiterea de către structura de inspecție fiscală
a listei cu obligațiile fiscale reprezentând diferențe de TVA și accesoriile aferente acestora,
stabilite în sarcina contribuabililor prevăzuți la art. 3 alin. (1) din Legea nr. 29/2018
privind anularea unor obligații fiscale, care pot beneficia de anularea
obligațiilor fiscale potrivit prevederilor art. 3 din acest act normativ
1.În vederea întocmirii și transmiterii către compartimentul cu atribuții de evidență pe plătitori a listei cu obligațiile fiscale ce pot face obiectul anulării prevăzute de Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, denumită în continuare lege, cuprinse în decizii de impunere privind sumele stabilite suplimentar ca urmare a inspecției fiscale, emise și comunicate contribuabilului, la nivelul structurii de inspecție fiscală emitente a actelor administrativ-fiscale, se va proceda după cum urmează:a)vor fi identificate rapoartele de inspecție fiscală și actele administrativ-fiscale încheiate și comunicate contribuabililor, în urma cărora au fost stabilite diferențe de taxă pe valoarea adăugată de plată, stabilite în sarcina contribuabililor prevăzuți la art. 3 alin. (1) din lege, și obligații fiscale accesorii aferente. Lista va cuprinde informațiile de la pct. 3 și se transmite compartimentului cu atribuții de evidență pe plătitori.În vederea completării listei, organul de inspecție fiscală va proceda la verificarea exercitării de către persoana impozabilă a dreptului de deducere potrivit legii, prin deconturile de taxă pe valoarea adăugată depuse după emiterea deciziei de impunere, pentru TVA deductibilă aferentă operațiunilor desfășurate până la data de 31.12.2016 și care au făcut obiectul inspecției fiscale. Ca urmare a acestor verificări, organul de inspecție fiscală va stabili următoarele:a1)suma TVA de plată stabilită prin decizia de impunere pentru perioadele verificate, anterioare datei de 31.12.2016;a2)suma reprezentând TVA deductibilă, aferentă operațiunilor desfășurate până la data de 31.12.2016, cuprinse în deconturile depuse de contribuabil după emiterea deciziei de impunere și care au făcut obiectul inspecției fiscale;a3)diferența de TVA de plată ce poate face obiectul anulării (suma TVA de plată stabilită prin decizia de impunere diminuată cu suma reprezentând TVA deductibilă, cuprinsă în deconturile depuse de contribuabil după emiterea deciziei de impunere aferentă operațiunilor desfășurate până la data de 31.12.2016 și care au făcut obiectul inspecției fiscale, după caz);a4)accesoriile aferente TVA de plată ce pot face obiectul anulării, stabilite prin deciziile de impunere emise de organele de inspecție fiscală;b)se va efectua o analiză a actelor identificate potrivit lit. a), care va consta în verificarea constatărilor înscrise în acestea, în vederea stabilirii dacă diferențele de obligații fiscale stabilite suplimentar sunt de natura celor ce pot intra sub incidența art. 3 din lege;c)în situația în care în decizia de impunere se regăsesc înscrise numai sume stabilite suplimentar de natura celor care pot intra sub incidența art. 3 din lege, organul de inspecție fiscală va completa lista prin preluarea integrală a sumei ce poate face obiectul anulării din decizia de impunere (atât obligația fiscală principală, cât și cea accesorie);d)în situația în care în totalul sumelor stabilite suplimentar prin decizia de impunere sunt cuprinse atât sume de natura celor ce pot intra sub incidența art. 3 din lege, cât și sume care nu intră sub incidența actului normativ respectiv, organul de inspecție fiscală va proceda la refacerea calculelor aferente sumei stabilite suplimentar, atât pentru obligația fiscală principală, cât și pentru obligația fiscală accesorie. Acestea vor fi recalculate pentru aceeași perioadă pentru care au fost calculate inițial în decizia de impunere, astfel încât să se cuprindă în listă numai obligațiile fiscale de natura celor ce pot face obiectul anulării conform legii;e)lista va fi întocmită de persoana responsabilă din cadrul organului de inspecție fiscală și avizată de șeful de serviciu și de șeful de administrație adjunct – inspecție fiscală, urmând a fi comunicată compartimentului cu atribuții de evidență pe plătitori din cadrul organului fiscal competent pentru administrarea contribuabilului. Nominalizarea persoanelor care vor duce la îndeplinire cele de mai sus se va face prin decizie a conducătorului organului fiscal (șefii administrațiilor județene ale finanțelor publice, șefii administrațiilor de sector ale finanțelor publice);f)în situația în care actele administrative fiscale identificate care cuprind obligații fiscale și constatări ce se încadrează în prevederile legii se află în procedură de soluționare a contestațiilor la organul fiscal și nu a fost comunicată o decizie de soluționare, organul de inspecție fiscală va menționa aceste aspecte în cuprinsul listei, compartimentul de evidență pe plătitor urmând să dispună asupra anulării obligațiilor în cauză.2.Sumele din deciziile de impunere emise ca urmare a efectuării inspecției fiscale, necomunicate contribuabilului, nu vor face obiectul anulării, respectiv al scăderii din evidența fiscală și nu vor fi înscrise în lista prevăzută la pct. 1, întrucât obligațiile fiscale înscrise în aceste decizii nu sunt înregistrate în evidența fiscală.3.Informațiile pe care lista prevăzută la pct. 1 trebuie să le conțină sunt următoarele:a)denumirea contribuabilului;b)codul de identificare fiscală;c)numărul și data deciziei de impunere în care sunt cuprinse obligațiile fiscale de natura celor ce pot face obiectul anulării;d)suma TVA de plată stabilită prin decizia de impunere pentru perioadele verificate, anterioare datei de 31.12.2016;e)suma reprezentând TVA deductibilă, aferentă operațiunilor desfășurate până la data de 31.12.2016, cuprinse în deconturile depuse de contribuabil după emiterea deciziei de impunere și care au făcut obiectul inspecției fiscale;f)diferența de TVA de plată ce poate face obiectul anulării (suma TVA de plată stabilită prin decizia de impunere diminuată cu suma reprezentând TVA deductibilă, cuprinsă în deconturile depuse de contribuabil după emiterea deciziei de impunere aferente operațiunilor desfășurate până la data de 31.12.2016 și care au făcut obiectul inspecției fiscale, după caz);g)accesoriile aferente TVA de plată ce pot face obiectul anulării, stabilite prin deciziile de impunere emise de organele de inspecție fiscală; h)perioada pentru care au fost stabilite obligațiile fiscale principale;i)data până la care au fost calculate accesoriile;j)temeiul legal;k)alte informații (contestații în curs, sesizări penale etc.).
 + 
Anexa nr. 3
PROCEDURĂ
pentru emiterea deciziilor de anulare a obligațiilor fiscale
în baza prevederilor Legii nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale
I.Dispoziții generale1.Prezenta procedură privind emiterea deciziilor de anulare a obligațiilor fiscale se aplică pentru obligațiile fiscale ce fac obiectul prevederilor Legii nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale, denumită în continuare lege.2.Organele emitente ale deciziilor de impunere, comunicate contribuabililor, care cuprind obligațiile fiscale prevăzute la pct. 1, transmit compartimentului cu atribuții de evidență pe plătitori din cadrul organului fiscal, denumit în continuare compartiment de specialitate, liste care cuprind obligațiile fiscale ce fac obiectul anulării, respectiv:2.1.lista prevăzută la pct. 1 din anexa nr. 1 la ordin;2.2.lista prevăzută la pct. 1 din anexa nr. 2 la ordin.II.Procedura de anulare a obligațiilor fiscale individualizate în titluri de creanță comunicate contribuabilului1.Compartimentul de specialitate primește listele cu obligațiile fiscale ce fac obiectul anulării individualizate în deciziile de impunere comunicate contribuabilului, prevăzute la pct. I subpct. 2.1, și verifică în evidența fiscală dacă sumele cuprinse în această listă au fost stinse total sau parțial.2.În vederea aplicării prevederilor art. 1 din lege, compartimentul de specialitate verifică în evidența fiscală dacă obligațiile fiscale de natura celor prevăzute la acest articol au fost stinse după data intrării în vigoare a legii. În această situație, compartimentul de specialitate reanalizează evidența fiscală și reface stingerile, astfel încât obiectul anulării să îl reprezinte obligațiile fiscale nestinse la data intrării în vigoare a legii.3.Compartimentul de specialitate verifică în evidența fiscală dacă pentru obligațiile fiscale ce fac obiectul anulării au fost emise și comunicate decizii referitoare la obligații fiscale accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere sau, după caz, decizii referitoare la obligații fiscale accesorii reprezentând penalități de nedeclarare și va completa listele de la pct. 1 cu noi coloane, în care va individualiza obligațiile fiscale rămase nestinse la data intrării în vigoare a legii, ce fac obiectul anulării, respectiv obligațiile fiscale principale și/sau accesorii aferente acestora, după caz.4.În cazul aplicării prevederilor art. 3 din lege, fac obiectul anulării obligațiile fiscale stabilite prin titlurile de creanță, astfel cum sunt individualizate în lista prevăzută la pct. I subpct. 2.2., precum și obligațiile fiscale accesorii aferente, fără a se lua în considerare sumele achitate în contul acestora, iar lista de la pct. 1 se completează cu două coloane ce cuprind sumele integrale care fac obiectul anulării. În acest sens, compartimentul de specialitate reface evidența fiscală în mod corespunzător, prin anularea stingerilor efectuate în contul acestor obligații.5.În vederea anulării obligațiilor fiscale, compartimentul de specialitate întocmește un referat de aprobare a anulării obligațiilor fiscale datorate de contribuabilii prevăzuți în listele de la pct. 3 și 4, la care va anexa aceste liste, precum și deciziile de anulare a obligațiilor fiscale, întocmite în mod corespunzător pentru fiecare contribuabil, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la ordin, decizie ce constituie titlu de creanță.6.După aprobarea referatului, listele prevăzute la pct. 3 și 4 se vor completa cu informații despre deciziile de anulare a obligațiilor fiscale, respectiv numărul și data acestora.7.Decizia de anulare a obligațiilor fiscale se întocmește de către compartimentul de specialitate în două exemplare, se avizează de șeful compartimentului și se aprobă de conducătorul unității fiscale.8.Decizia prevăzută la pct. 7 se comunică contribuabilului de către organul fiscal competent, potrivit prevederilor art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, iar un exemplar se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.9.Contribuabilii care au efectuat plata obligațiilor fiscale pentru care legea prevede anularea au dreptul la restituirea următoarelor sume:9.1.sumele care au stins, după data intrării în vigoare a legii, obligațiile fiscale de natura celor prevăzute la art. 1 din lege;9.2.sumele care au stins obligațiile fiscale de natura celor prevăzute la art. 3 din lege. 10.În vederea restituirii obligațiilor fiscale anulate potrivit legii, prevederile art. 168 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, precum și cele ale cap. I din Procedura de restituire și de rambursare a sumelor de la buget, precum și de acordare a dobânzilor cuvenite contribuabililor pentru sumele restituite sau rambursate cu depășirea termenului legal, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.899/2004, sunt aplicabile în mod corespunzător.III.Procedura de scădere din evidența fiscală a obligațiilor fiscale individualizate în titluri de creanță necomunicate contribuabilului1.Compartimentul de specialitate verifică dacă pentru obligațiile fiscale principale ce fac obiectul legii în evidența fiscală sunt emise decizii referitoare la obligații fiscale accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere sau, după caz, decizii referitoare la obligații fiscale accesorii reprezentând penalități de nedeclarare, dar nu sunt comunicate contribuabilului și întocmește un referat motivat care stă la baza scăderii din evidența fiscală a sumelor cuprinse în acestea. Acest referat se avizează de șeful compartimentului și se aprobă de conducătorul unității fiscale.2.La referat se anexează borderoul de scădere din evidența fiscală a obligațiilor fiscale accesorii stabilite prin deciziile de la pct. 1, caz în care compartimentul de specialitate nu va emite decizia de anulare a obligațiilor fiscale, ci va proceda direct la scăderea din evidență a acestor obligații.IV.Dispoziții finaleUlterior aplicării prevederilor prezentei proceduri, compartimentul de specialitate transmite listele prevăzute la pct. II subpct. 6 compartimentului cu atribuții în soluționarea contestațiilor în vederea luării măsurilor care se impun în mod corespunzător.
 + 
Anexa nr. 4ANTET^1)Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de anulare a obligațiilor fiscale
Către…………………………………………………..^2) cod de identificare fiscală …………………………, str. …………………………………………………………nr. ……, bloc. ……, sc. ……..,et. ……, ap. ……., sectorul …………., localitatea ……………………, județul ……………., cod poștal ……………………În temeiul prevederilor ……………………….^3), vă comunicăm că se anulează suma de ……….lei, stabilită prin titluri de creanțe comunicate dumneavoastră până în prezent, după cum urmează:

Nr. crt. Natura creanței^4) Categoria de sumă^5) Suma anulată – lei Numărul și data titlului de creanță comunicat^6)
         
         

Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal central emitent, în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

Prezenta decizie produce efecte de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Conducătorul unității fiscale
Numele și prenumele ………………….
Semnătura și ștampila unității ………..Notă
^1 Se va trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.
^2) Se vor menționa numele, prenumele/denumirea și domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.
^3) Se va menționa Legea nr. 29/2018 privind anularea unor obligații fiscale.
^4) Se va menționa denumirea creanței fiscale principale: impozit, taxă, contribuție.
^5) Se va menționa categoria de sumă: debit, dobândă, penalitate de întârziere, penalitate de nedeclarare, după caz.
^6) Se vor menționa numărul și data titlului de creanță comunicat contribuabilului, respectiv decizia de impunere sau Decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere sau Decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii reprezentând penalități de nedeclarare, după caz.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x