Având în vedere:– declararea pandemiei SARS-CoV-2 de către Organizația Mondială a Sănătății; … – Hotărârile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență; … – recomandările Ministerului Muncii și Protecției Sociale emise în scopul prevenirii răspândirii infectării cu SARS-CoV-2; … – Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României; … – Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare; … – Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 29/2020 privind unele măsuri economice și fiscal bugetare; … – Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2020 privind aprobarea unor facilități pentru creditele acordate de instituții de credit și instituții financiare nebancare anumitor categorii de debitori; … – Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 33/2020 privind unele măsuri fiscale și modificarea unor acte normative,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri,ministrul economiei, energiei și mediului de afaceri emite următorul ordin: … +
Articolul IAnexa nr. 3 la Ordinul ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situații de urgență operatorilor economici a căror activitate este afectată în contextul pandemiei SARS-CoV-2, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 248 din 25 martie 2020, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul economiei, energiei și mediului de afaceri,
Virgil-Daniel PopescuBucurești, 10 aprilie 2020.Nr. 872. +
ANEXĂ(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 791/2020)
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERESubsemnatul/Subsemnata, …………………………………., cetățean …………, născut/născută la data de ………………………… în ………………………., cu domiciliul în …………………………………………………., legitimat/legitimată cu ……………., seria ……. nr. ……………., eliberat/eliberată de …………………………………………. la data de ………………………….., CNP ………………………, adresă e-mail ………………………………………, în calitate de reprezentant legal al ………………………….., cu sediul social în …………………………………………….., având CUI/CIF ……………………………., declar pe propria răspundere următoarele:1.toate datele și informațiile furnizate în vederea obținerii Certificatului de situație de urgență (CSU) sunt complete, reale și corecte în fiecare detaliu prezentat; … 2.toate informațiile și documentele care stau la baza cererii pentru obținerea certificatului sunt conforme cu realitatea și respectă legislația în vigoare raportat la tipul de certificat solicitat, conform condițiilor impuse de actele normative incidente; … 3.îmi dau acordul privind accesarea și prelucrarea datelor cu caracter personal de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri și de alte instituții publice care vor oferi facilități sau măsuri de sprijin și în baza acestui CSU; … 4.adresa de corespondență electronică indicată în cadrul solicitării CSU este veridică, funcțională, verificată de către subsemnatul și accept ca toate informațiile și documentele furnizate de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, prin intermediul acesteia, să fie considerate ca fiind corespondență transmisă oficial și recepționată; … 5.optez prin intermediul platformei http://prevenire.gov.ro pentru următorul tip de certificat:[] TIP 1 (ALBASTRU) – pentru întreruperea activității total sau parțial, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, pe perioada stării de urgență decretate;[] TIP 2 (GALBEN) – pentru înregistrarea unei diminuări a veniturilor sau a încasărilor cu minimum 25% în luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie și februarie 2020; … 6.entitatea pe care o reprezint:[] nu este definită ca o organizație nonguvernamentală (ONG);[] este definită ONG care desfășoară și activități economice, supuse impozitării, conform prevederilor titlului II „Impozit pe profit“ din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare; … 7.toate informațiile și documentele necesare obținerii CSU vor fi completate, respectiv încărcate sub semnătură electronică de către:[] subsemnatul, în calitate de reprezentant legal;[] domnul/doamna ………………………………………., născut/născută la data de ……………………… în ………………………….., cu domiciliul în …………………………………………, legitimat/legitimată cu ……………., seria………….. nr. ……………….., eliberat de …………………………… la data de …………………………, CNP ………………………., în calitate de împuternicit. … Înțeleg că în cazul în care această declarație nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legale și suportarea consecințelor.Totodată, declar că am luat cunoștință de prevederile art. 326 „Falsul în declarații“ din Codul penal referitor la: „(1) Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcută unei persoane dintre cele prevăzute în art. 175 sau unei unități în care aceasta își desfășoară activitatea în vederea producerii unei consecințe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declarația făcută servește la producerea acelei consecințe, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.“
Data
……………………………….
Semnătura solicitantului
………………………….ATENȚIE!Toate câmpurile se completează obligatoriu.