ORDIN nr. 860 din 31 mai 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 499 din 13 iunie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2258 27/11/2006
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2239 06/12/2004 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2239 06/12/2004 ART. 6
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 412 23/03/2004 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 197 04/11/1998
ActulREFERIRE LAOG (R) 19 18/08/1997 ART. 12
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2239 06/12/2004 ART. 3
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2239 06/12/2004 ART. 6
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2258 27/11/2006

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor măsuri de creştere a siguranţei navigaţiei în apele naţionale navigabile şi în porturile româneşti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu



În temeiul prevederilor art. 12 lit. d), j), k) şi r) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicată, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 197/1998, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.239/2004 privind instituirea unor măsuri de creştere a siguranţei navigaţiei în apele naţionale navigabile şi în porturile româneşti prin introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau a unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 49 din 14 ianuarie 2005, se modifica şi se completează după cum urmează:1. Litera b) a articolului 3 va avea următorul cuprins:"b) Regula 13G revizuită din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 – amendamentele la Regula 13G din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 şi la suplimentul Certificatului IOPP, astfel cum au fost adoptate prin Rezoluţia MEPC.111(50) din 4 decembrie 2003;".2. Litera g) a articolului 3 va avea următorul cuprins:"g) nava petroliera de categoria 2 – nava petroliera de 20.000 tdw şi mai mult, care transporta ca marfa ţiţei, combustibil lichid, combustibil diesel greu ori ulei de ungere, sau de 30.000 tdw şi mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decât cele mai sus menţionate, care corespunde cerinţelor pentru petrolierele noi, astfel cum sunt definite în Regula 1(26) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78. Orice nava petroliera de categoria 2 trebuie să fie echipata cu tancuri de balast separat amplasate într-un loc protejat (SBT/PL);".3. Litera j) a articolului 3 va avea următorul cuprins:"j) nava petroliera cu corp dublu:– nava petroliera de 5.000 tdw şi mai mult care respecta cerinţele pentru corp dublu sau cerinţele echivalente de proiectare din Regula 13F din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 sau care îndeplineşte cerinţele paragrafului 1(c) din Regula 13G revizuită din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78;sau– nava petroliera de 600 tdw şi mai mult, dar mai puţin de 5.000 tdw, prevăzută cu tancuri în dublu fund sau spaţii care corespund prevederilor Regulii 13F (7)(a) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78 şi cu tancuri laterale sau spaţii amplasate în conformitate cu prevederile Regulii 13F(3)(a) şi care corespund cerinței referitoare la distanta w, asa cum s-a menţionat în Regula 13F (7)(b) din anexa I la Convenţia MARPOL 73/78;".4. Articolul 6 va avea următorul cuprins:"Art. 6. – Pentru îndeplinirea prevederilor art. 5 se aplică sistemul de evaluare a stării navei stabilit prin Rezoluţia MEPC.94(46) din 27 aprilie 2001, astfel cum a fost amendata de Rezoluţia MEPC.99(48) din 11 octombrie 2002 şi de Rezoluţia MEPC.112(50) din 4 decembrie 2003."
 + 
Articolul IIAutoritatea Navala Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IIIPrezentul ordin transpune prevederile Regulamentului nr. 2.172/2004/CE al Comisiei Europene din 17 decembrie 2004 privind modificarea Regulamentului nr. 417/2002/CE al Parlamentului European şi al Consiliului privind introducerea accelerata pentru navele petroliere a obligativitatii corpului dublu sau aplicarea unor cerinţe echivalente de proiectare pentru navele petroliere cu corp simplu, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 371 din 18 decembrie 2004.
 + 
Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul transporturilor,construcţiilor şi turismului,Gheorghe DobreBucureşti, 31 mai 2005.Nr. 860.____________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x