privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice(actualizat până la data de 29 octombrie 2012*)
––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 29 octombrie 2012 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către ORDINUL nr. 1.038 din 19 octombrie 2012.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorAvând în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin. +
Articolul 1(1) Ordonatorii de credite ai spitalelor publice, indiferent de modul de subordonare, au obligaţia să afişeze lunar pe pagina de web creată în acest scop de Ministerul Sănătăţii, până la data de 20 a lunii curente pentru luna anterioară, situaţia privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, avizată de ordonatorul principal de credite. Partiţia destinată fiecărui spital va fi securizată printr-o parolă comunicată fiecărui manager de unitate sanitară. … (2) Până la data de 25 a lunii curente pentru luna anterioară, Ministerul Sănătăţii are obligaţia să verifice dacă situaţiile prevăzute la alin. (1) au fost afişate pe site şi să notifice ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice şi Ministerul Finanţelor Publice în cazul nerespectării termenului prevăzut la alin. (1). … (3) Ordonatorul de credite al spitalului public are obligaţia de a respecta raportarea la termenele prevăzute şi răspunde pentru realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1). … (4) Ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice, respectiv miniştrii sau conducătorii instituţiilor pentru spitalele aparţinând ministerelor şi instituţiilor cu reţele sanitare proprii şi, respectiv, preşedinţii consiliilor judeţene ori primarii, după caz, pentru spitalele din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, au obligaţia de a verifica realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1). … +
Articolul 2Modalitatea de raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli se face conform formularelor prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 3În vederea punerii în aplicare a prevederilor art. 1 , Ministerul Sănătăţii va posta până pe data 10 septembrie 2012, pe adresa de web www.ms.ro, la secţiunea Important, detalii privind formularele, adresa, parola de accesare în vederea raportării informaţiilor. +
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul sănătăţii,Vasile CepoiViceprim-ministru,ministrul finanţelor publice,Florin Georgescu +
Anexa Formular nr. 1Avizat,––-Ordonator principal de crediteUnitatea sanitară cu paturi*)Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public*Font 7* – mi lei –┌────┬─────┬────┬────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────┬──────────┐│Capi│Sub- │Pa- │Gru-│ │ 2011 │ 2012 │2012 │ Realizat ││tol │capi-│ra- │pa/ │ │ Reali-│ Pro- │Pro- │ până la ││ │tol │graf│Ti- │ │ zări │ gram │gram │ data ││ │ │ │tlu │ │ │ │peri-│ …….. ││ │ │ │ │ │ │ │oadă │ ││ │ │ │ │ │ │ │**) │ │├────┴─────┴────┴────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ A │ B │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │├────┬─────┬────┬────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │TOTAL VENITURI ***) │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │I. VENITURI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │C. VENITURI NEFISCALE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│3010│ │ │ │C1. VENITURI DIN PROPRIETATE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │05 │ │ │Venituri din concesiuni şi închirieri │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │50 │ │ │Alte venituri din proprietate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│3310│ │ │ │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │08 │ │ │Venituri din prestări de servicii │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │16 │ │ │Venituri din valorificarea produselor obţinute din activitatea │ │ │ │ ││ │ │ │ │proprie sau anexă │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │20 │ │ │Venituri din cercetare │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │21 │ │ │Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │30 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ ││ │ │ │ │publică din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │31 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate │ │ │ │ ││ │ │ │ │publică din sume alocate din veniturile proprii ale │ │ │ │ ││ │ │ │ │Ministerului Sănătăţii │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │32 │ │ │Venituri din contractele încheiate cu institutele de medicină legală│ │ │ │ ││ │ │ │ │din sume alocate de la bugetul de stat │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │50 │ │ │Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│3710│ │ │ │TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENŢIILE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │01 │ │ │Donaţii şi sponsorizări │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │50 │ │ │Alte transferuri voluntare │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II. VENITURI DIN CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│3910│ │ │ │VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │01 │ │ │Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │50 │ │ │Alte venituri din valorificarea unor bunuri │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │IV. SUBVENŢII │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│4210│ │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │11 │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │39 │ │ │Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice finanţate │ │ │ │ ││ │ │ │ │parţial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanţate │ │ │ │ ││ │ │ │ │din FEN postaderare │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│4310│ │ │ │Subvenţii de la alte administraţii │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │09 │ │ │Subvenţii pentru instituţii publice │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │10 │ │ │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor │ │ │ │ ││ │ │ │ │curente din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │14 │ │ │Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor de │ │ │ │ ││ │ │ │ │capital din domeniul sănătăţii │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │16 │ │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ 0│ 0│ 0│ 0││ │ │ │ │investiţiilor în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │01 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ ││ │ │ │ │aparaturii medicale şi echipamentelor de comunicaţii în │ │ │ │ ││ │ │ │ │urgenţă în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │02 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ ││ │ │ │ │reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │03 │ │Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea │ │ │ │ ││ │ │ │ │altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │17 │ │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Săntăţii către │ │ │ │ ││ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea investiţiilor în sănătate │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │01 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ ││ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea aparaturii medicale şi │ │ │ │ ││ │ │ │ │echipamentelor de comunicaţii în urgenţă în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │02 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ ││ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea reparaţiilor capitale în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │03 │ │Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către │ │ │ │ ││ │ │ │ │bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│4510│ │ │ │Sume primite de la UE/alţi donatori în contul plăţilor efectuate │ │ │ │ ││ │ │ │ │şi prefinanţări │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II. TOTAL CHELTUIELI (II.1+II.2+II.3+II.4) │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │01 │ CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ 0│ 0│ 0│ 0││ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │81 │TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0││ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II.1 CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvenţiile) │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ ││ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │81 │TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0││ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II.2 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ ││ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0││ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II.3 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL LOCAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ ││ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0││ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │ │II.4 CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN VENITURILE PROPRII ALE │ 0│ 0│ 0│ 0││ │ │ │ │MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │01 │CHELTUIELI CURENTE │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │10 │TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │20 │TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │30 │TITLUL III DOBÂNZI │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │56 │TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE │ │ │ │ ││ │ │ │ │NERAMBURSABILE POSTADERARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │57 │TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │70 │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 0│ 0│ 0│ 0│├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │71 │TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE │ │ │ │ │├────┼─────┼────┼────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │ │ │84 │TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN │ 0│ x│ x│ 0││ │ │ │ │ANUL CURENT │ │ │ │ │├────┴─────┴────┴────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤│ │EXCEDENT/DEFICIT │ 0│ 0│ 0│ 0│└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴──────┴─────┴──────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────┬──────────┐ │Plăţile restante din care: │ │ x│ x│ │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼──────┼─────┼──────────┤ │ – arierate, definite conform legii │ │ x│ x│ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴──────┴─────┴──────────┘ Manager Director economic–––- *) se va completa cu denumirea spitalului public **) program perioadă = program aprobat 3 luni (trimestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie, februarie, martie **) program perioadă = program aprobat 6 luni (semestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie – iunie **) program perioadă = program aprobat 9 luni pentru raportările aferente lunilor ianuarie – septembrie **) program perioadă = program aprobat 12 luni (buget anual) pentru raportările lunilor ianuarie – decembrie ***) nu se cuprinde disponibilul din anii precedenţi.Formular nr. 2Avizat,––-Ordonator principal de crediteUNITATEA SANITARĂ CU PATURI …………Situaţia privind numărul de paturi, respectivnumărul de posturi conform statului de funcţiiaprobat şi câştigul mediu brut aferent la data de ………… ┌────┬────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────────┐ │Nr. │ Indicator │Nr. la data │Câştig mediu brut│ │crt.│ │de raportare│ în luna de │ │ │ │ │ raportare │ │ │ │ │ (lei) │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ I │Nr. de paturi (spitalizare continuă şi │ │ X │ │ │de zi) │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ II │Structura personalului │ X │ X │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │II.1│Nr. de posturi aprobate din care: │ 0 │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ 1 │Nr. de posturi vacante │ │ X │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ 2 │Nr. de posturi ocupate, din care: │ 0 │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │medici │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │medici rezidenţi, din care: │ 0 │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │rezidenţi pe post │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │rezidenţi pe loc │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │Alt personal sanitar superior │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │Personal sanitar mediu (inclusiv │ │ │ │ │asistente medicale cu studii superioare)│ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │Personal auxiliar sanitar │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │Tesa │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │ │Muncitori şi personal de deservire │ │ │ ├────┼────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤ │II.2│Medici incluşi în liniile de gardă │ │ │ │ │pentru gărzile efectuate în afara │ │ │ │ │programului de la norma de bază │ │ │ └────┴────────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────────┘ Manager, Director economic,Formular nr. 3Avizat––Ordonator principal de crediteUNITATEA SANITARĂ CU PATURI ………..Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli privindbunurile, serviciile, investiţiile la data de …………*Font 7* lei┌────────────┬──────────────────┬─────┬─────────────────────────┬──────────┬──────────────────────────────┬──────────┬──────────┐│ │Prevederi bugetare│ │ Angajamente legale │ │ Plăţi efectuate │ │ ││ │ anuale │ │ în anul 2012 │ Valoarea │ │Cheltuieli│ Stoc la ││Clasificaţia├──────┬───────────┤Plan ├──────┬─────────┬────────┤facturilor├──────┬─────────────┬─────────┤ efective │ data de ││ economică │Total,│ din care │de │Total,│aferente │aferente│în sold la│Total,│ aferente │aferente │ în luna │ ……. ││ │ │ credite │achi-│ din │ anului │ anului │ data de │ din │obligaţiilor │ obliga- │ curentă │ (valoare ││ │ │ bugetare │ziţii│care: │precedent│ curent │ ……. │ care:│ de plată │ţiilor de│ │ totală) ││ │ │ destinate │ │ │ │ │ │ │ restante la │plată ale│ │ ││ │ │ stingerii │ │ │ │ │ │ │finele anului│ anului │ │ ││ │ │ plăţilor │ │ │ │ │ │ │ precedent │ curent │ │ ││ │ │ restante │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ din anul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ precedent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=5+6 │ 5 │ 6 │ 7 │8=9+10│ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤│BUNURI ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││SERVICII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤│CHELTUIELI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││DE CAPITAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────────────┼──────┼───────────┼─────┼──────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼─────────────┼─────────┼──────────┼──────────┤│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────────────┴──────┴───────────┴─────┴──────┴─────────┴────────┴──────────┴──────┴─────────────┴─────────┴──────────┴──────────┘ Manager, Director economic,Formular nr. 4Avizat,––-Ordonator principal de crediteUNITATEA SANITARĂ CU PATURI ……………SITUAŢIAprivind serviciile prestate la data de …………*Font 8*┌────┬───────────────────┬────────┬───────────┬──────────────────┬─────────┬────────────────────────┐│Nr. │ │Valoare │ Servicii │Servicii realizate│Servicii │ Valoarea serviciilor ││crt.│ Indicator │contract│contractate│ │decontate│facturate şi nedecontate││ │ │ anual │ la data ├───────┬──────────┤ ├───────────┬────────────┤│ │ │ │raportării │Total, │ din care │ │ cu termen │ cu termen ││ │ │ │ │ │ servicii │ │ de plată │ de plată ││ │ │ │ │ │facturate │ │ 30 zile │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ 1 │Total venituri din │ │ │ │ │ │ │ ││ │prestări servicii, │ │ │ │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ 2 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ ││ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ ││ │servicii medicale │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ 3 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ ││ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ ││ │programe naţionale │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ 4 │Contracte cu casele│ │ │ │ │ │ │ ││ │de asigurări pentru│ │ │ │ │ │ │ ││ │ambulatoriul de │ │ │ │ │ │ │ ││ │specialitate │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────┼────────┼───────────┼───────┼──────────┼─────────┼───────────┼────────────┤│ 5 │Alte venituri │ │ │ │ │ │ │ │└────┴───────────────────┴────────┴───────────┴───────┴──────────┴─────────┴───────────┴────────────┘ Manager, Director economic,NOTĂ:Informaţiile cuprinse în prezentul formular se referă la serviciile anului curent. Nu vor fi incluse sumele aferente serviciilor medicale din anii precedenţi pentru care s-au încheiat acte adiţionale în anul curent.Formular nr. 5Avizat,––-Ordonator principal de crediteUNITATEA SANITARĂ CU PATURI ………..SITUAŢIAprivind cheltuielile finanţate din sume alocatedin bugetele autorităţilor publice centrale şi locale lei┌────┬───────────────────────┬───────┬─────────┬───────────┬─────────┬─────────┐│Nr. │ │ Buget │ Program │Angajamente│Cereri de│ ││crt.│ Indicator │aprobat│ perioadă│ legale │finanţare│Finanţări│├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤│ 1 │Total cheltuieli, │ │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤│ 2 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ ││ │din sume de la bugetul │ │ │ │ │ ││ │de stat │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤│ 3 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ ││ │din sume alocate din │ │ │ │ │ ││ │veniturile proprii ale │ │ │ │ │ ││ │Ministerului Sănătăţii │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────────┼───────┼─────────┼───────────┼─────────┼─────────┤│ 4 │Cheltuieli finanţate │ │ │ │ │ ││ │din subvenţii de la │ │ │ │ │ ││ │bugetul local │ │ │ │ │ │└────┴───────────────────────┴───────┴─────────┴───────────┴─────────┴─────────┘ Manager, Director economic,–––––-Anexa a fost înlocuită cu anexa din ORDINUL nr. 1.038 din 19 octombrie 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 731 din 29 octombrie 2012, conform art. I din acelaşi act normativ._________