ORDIN nr. 848 din 23 aprilie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 335 din 24 aprilie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 1705 27/11/2020
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1108 30/06/2020
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 848 23/04/2020
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 1705 27/11/2020
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 1705 27/11/2020
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 1705 27/11/2020





Având în vedere:– prevederile art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 53/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative privind măsuri de protecție socială determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2,în temeiul art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale,ministrul muncii și protecției sociale emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă modelul cererii, al declarației pe propria răspundere și al listei persoanelor cu care societățile cooperative au încheiate convenții individuale de muncă în baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, republicată, cu modificările ulterioare, și cărora le-a fost întreruptă activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2 urmând să beneficieze de indemnizația prevăzută de art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii și protecției sociale,
Victoria Violeta Alexandru
București, 23 aprilie 2020.Nr. 848. + 
ANEXĂSOCIETATEA COOPERATIVĂ …………………………….(felul și denumirea) Adresa sediului social ………………..Județul ……………………………..CUI …………………………………Cont bancar nr. ………………………Telefon ……………………………..E-mail ………………………………CătreAGENȚIA JUDEȚEANĂ PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ ………………….
CERERE
Subsemnatul, ……………………………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………………, cu sediul social în localitatea ………………………………, str. ………………………………… nr. …….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria …….. nr. …………………, CNP ……………………………………., în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 59/2020, vă solicit acordarea indemnizației pentru suspendarea temporară a convențiilor individuale de muncă, pentru un număr de ……………….. persoane, în sumă totală de …………………………… lei (brut), aferentă perioadei ……………………. .Plata se efectuează în contul societății cooperative nr. ………………………….. deschis la Banca ……………………….. .Anexez:[ ] declarația pe propria răspundere;[ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație.Data ……………………Numele și prenumele (în clar) ……………….Administrator/Reprezentant legalSemnătura …………………………….SOCIETATEA COOPERATIVĂ …………………………….(felul și denumirea) Adresa sediului social ………………..Județul ……………………………..CUI …………………………………Cont bancar nr. ………………………Telefon ……………………………..E-mail ………………………………
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul, ……………………………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………………….., cu sediul social în localitatea …………………….., str. ……………………… nr. ……….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria ………. nr. …………….., CNP ………………………………, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că activitatea a fost întreruptă ca urmare a instituirii stării de urgență/stării de alertă și că datele din lista prezentată sunt corecte, iar convențiile individuale de muncă suspendate au fost încheiate anterior instituirii stării de urgență.Declar că pe perioada stării de alertă activitatea desfășurată se menține întreruptă și se înscrie în domeniul/domeniile cu restricții de activitate, prevăzute mai jos:Tabel – anexă la declarația pe propria răspundere cu activitățile restricționate conform Hotărârii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 – pentru perioada stării de alertă

Se bifează^1 căsuța/căsuțele corespunzătoare activității restricționate. Activitate restricționată/Activități restricționate Cod CAEN/Coduri CAEN^2 aferent(e) activității restricționate Perioada aplicării restricției
• Organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spații deschise cu un număr de peste 500 de persoane, precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise, indiferent de numărul de persoane 18.05.2020 – până în prezent
• Organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale cu participarea a peste 500 de spectatori cu locuri pe scaune 18.05.2020 – până în prezent
• Activitatea de pregătire fizică în cadrul structurilor și bazelor sportive, competițiile sportive organizate în aer liber sau în bazine acoperite ori aflate în aer liber, desfășurarea de către sportivii profesioniști, legitimați și/sau de performanță a activităților de pregătire fizică în bazine acoperite sau aflate în aer liber, precum și activitățile de pregătire fizică în spații închise pentru practicanții sporturilor de contact 18.05.2020 – până în prezent
• Organizarea de evenimente private în spații închise, care se desfășoară cu participarea a peste 8 persoane • Organizarea de evenimente private în spații închise, care se desfășoară cu participarea a peste 20 de persoane 18.05.2020-14.06.2020 15.06.2020 – până în prezent
• Organizarea de evenimente private în spații deschise, care se desfășoară cu participarea a peste 50 de persoane 15.06.2020 – până în prezent
• Zborurile efectuate de operatorii economici din aviație spre Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Franța, Germania, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii și Turcia și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea pandemiei de COVID-19, cu excepțiile prevăzute la art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului 394/2020, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare • Zborurile efectuate de operatorii economici din aviație spre Belgia, Franța, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii și Turcia și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020 cu excepțiile prevăzute la art. 4 pct. 3 din Hotărârea Guvernului 476/2020 18.05.2020-15.06.2020 16.06.2020 – până în prezent
• Servirea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice în spațiile comune de servire a mesei din restaurante, hoteluri, moteluri, pensiuni, cafenele sau alte localuri publice, din interiorul clădirilor 18.05.2020 – până în prezent
• Activitatea operatorilor economici desfășurată în magazine individuale de peste 500 mp fiecare din incinta centrelor comerciale de peste 15.000 mp 18.05.2020-14.06.2020
• Activitatea de vânzare a produselor electronice și electrocasnice, desfășurată de operatorii economici care nu asigură livrarea acestora la domiciliul/sediul cumpărătorului 18.05.2020-14.06.2020
• Activitatea desfășurată de operatorii economici din cadrul centrelor comerciale care nu au accesul asigurat direct din exteriorul incintei și pentru care nu este întreruptă comunicarea cu restul complexului 18.05.2020-14.06.2020
• Activitatea restaurantelor, cafenelelor sau a altor asemenea localuri publice din interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici care nu funcționează în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber 15.06.2020 – până în prezent
• Exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri și a cinematografelor din interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici 18.05.2020 – până în prezent
• Activitatea operatorilor economici care desfășoară activități în spații închise în următoarele domenii: jocuri de noroc, activități de fitness, activități de tratament balnear 18.05.2020-14.06.2020
• Activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în următoarele domenii: activități în piscine, locuri de joacă și săli de jocuri 18.05.2020 – până în prezent
• Activitatea în spațiile deschise pentru administrarea de ștranduri/piscine exterioare 1.06.2020-14.06.2020
• Organizarea și desfășurarea de cursuri/activități din unitățile de nivel antepreșcolar, preșcolar și din toate unitățile și instituțiile de învățământ până la finalul anului școlar, cu excepția desfășurării, începând cu data de 2 iunie 2020, a unor activități de pregătire, pe o perioadă de două săptămâni, pentru elevii claselor terminale (a VIII-a, a XII-a și a XIII-a), precum și pentru organizarea examenelor naționale și de cercetare a competențelor profesionale • Organizarea și desfășurarea de cursuri/activități din unitățile de nivel universitar, precum și activitățile specifice fiecărei instituții de învățământ superior 18.05.2020-12.06.202018.05.2020-până în prezent

^1 Se bifează căsuța/căsuțele corespunzătoare activității/activităților restricționate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 394/2020, aprobată cu modificări și completări prin Hotărârea Parlamentului României nr. 5/2020, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârii Guvernului nr. 476/2020.^2 Se indică codul/codurile CAEN corespunzătoare activității/activităților restricționate.Data …………………..Numele și prenumele (în clar) ………………………….Administrator/Reprezentant legalSemnătura …………………………….
LISTA PERSOANELOR
care urmează să beneficieze de indemnizația acordată în baza
art. XV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020, aprobată cu modificări și completări
prin Legea nr. 59/2020, și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 32/2020, aprobată cu modificări și completări
prin Legea nr. 60/2020, pe perioada suspendării temporare a convențiilor individuale de muncă

Nr. crt. Numele și prenumele CNP Numărul și data convenției individuale de muncă Data suspendării convenției Nr. de zile pentru care se solicită indemnizația Cuantumul brut al indemnizației (lei) (75% din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2020 nr. 6/2020, cu modificările și completările ulterioare)
1
2
….
TOTAL ……………*)

*) Total sumă ce va fi plătită de agenția pentru plăți și inspecție socială.Data …………………..Numele și prenumele (în clar) ……………………Administrator/Reprezentant legalSemnătura …………………………….(la 01-07-2020,
ANEXA a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 1.108 din 30 iunie 2020, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 576 din 01 iulie 2020
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x