ORDIN nr. 830 din 24 martie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL JUSTITIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 326 din 11 aprilie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 529 21/02/2007
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PEORDIN 2850 25/10/2004
ActulMODIFICA PEORDIN 2850 25/10/2004 ART. 104
ActulMODIFICA PEORDIN 2850 25/10/2004 CAP. 11
ActulCOMPLETEAZA PEREGULAMENT 25/10/2004
ActulMODIFICA PEREGULAMENT 25/10/2004 ART. 104
ActulMODIFICA PEREGULAMENT 25/10/2004 CAP. 11
ANEXA 1COMPLETEAZA PEORDIN 2850 25/10/2004
ANEXA 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 25/10/2004
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 83 03/02/2005
ActulCOMPLETEAZA PEORDIN 2850 25/10/2004
ActulMODIFICA PEORDIN 2850 25/10/2004 ART. 104
ActulMODIFICA PEORDIN 2850 25/10/2004 CAP. 11
ActulREFERIRE LALEGE (R) 304 28/06/2004 ART. 140
ActulCOMPLETEAZA PEREGULAMENT 25/10/2004
ActulMODIFICA PEREGULAMENT 25/10/2004 ART. 104
ActulMODIFICA PEREGULAMENT 25/10/2004 CAP. 11
ANEXA 1COMPLETEAZA PEORDIN 2850 25/10/2004
ANEXA 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 25/10/2004
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 529 21/02/2007

pentru modificarea şi completarea Regulamentului de ordine interioară a parchetelor, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.850/C/2004



În temeiul art. 140 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările ulterioare,în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,văzând propunerea procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 4.409/C din 24 noiembrie 2005 privind aprobarea Regulamentului de ordine interioară a parchetelor,văzând propunerea procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 939/C din 20 martie 2006 privind modificarea Regulamentului de ordine interioară a parchetelor,având în vedere avizul Consiliului Superior al Magistraturii, acordat prin Hotărârea nr. 235 din 23 martie 2006,ministrul justiţiei emite prezentul ordin. + 
Articolul UNICRegulamentul de ordine interioară a parchetelor, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.850/C/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.087 din 23 noiembrie 2004, se modifică şi se completează după cum urmează:1. Titlul capitolului XI va avea următorul cuprins:"Unitatea de implementare a programelor PHARE (UIP)".2. Articolul 104 va avea următorul cuprins:"Art. 104. – (1) Unitatea de implementare a programelor PHARE (UIP) se organizează la nivel de serviciu în vederea derulării programelor PHARE al căror beneficiar este Ministerul Public şi exercită următoarele funcţii:a) de coordonare a activităţilor prin care se realizează implementarea din punct de vedere tehnic a programelor;b) de management tehnic al proiectelor şi contractelor aferente, în baza fondurilor transferate de Fondul Naţional conform acordurilor de finanţare;c) de raportare către instituţiile abilitate a datelor şi informaţiilor solicitate în calitate de coordonator naţional al asistenţei şi pentru asigurarea funcţionării Sistemului informatic unic de monitorizare şi evaluare a programelor de asistenţă financiară, precum şi către Fondul Naţional, agenţiile de implementare şi Comisia Europeană a documentelor prevăzute de procedurile PHARE.(2) În vederea implementării corespunzătoare a programelor în termenele prevăzute, UIP are următoarele atribuţii:a) identifică şi elaborează propuneri de proiecte de finanţare din fonduri PHARE pe baza priorităţilor prevăzute în Parteneriatul pentru aderare şi în alte documente programatice, în conformitate cu strategia de programare a asistenţei financiare nerambursabile, stabilită de instituţiile abilitate, şi după consultarea conducerii instituţiei, precum şi a celorlalte direcţii/structuri de specialitate din instituţie, potenţiali beneficiari ai asistenţei;b) întreprinde toate demersurile pe care le presupune exerciţiul de programare, în vederea asigurării eligibilităţii proiectelor propuse (completarea sau modificarea fişei de proiect, redimensionarea bugetului solicitat); în acest scop conlucrează cu direcţiile de specialitate din cadrul instituţiilor abilitate;c) întocmeşte documentele subsecvente aprobării fişei de proiect pentru derularea efectivă a programului (termeni de referinţă, specificaţii tehnice, convenţii de înfrăţire) cu sprijinul direcţiilor/structurilor de specialitate, unde este cazul;d) îndeplineşte sarcinile ce îi revin pentru organizarea licitaţiilor, evaluarea ofertelor, selectarea contractorului, negocierea şi încheierea contractului, în colaborare cu agenţia de implementare;e) supraveghează în permanenţă îndeplinirea de către contractor a obligaţiilor asumate în conformitate cu termenii de referinţă;f) atestă realitatea serviciilor menţionate în facturile remise de contractori, în vederea efectuării plăţii de către agenţia de implementare;g) planifică şi răspunde de organizarea în condiţii optime a activităţilor aprobate prin program, inclusiv în situaţiile în care derularea efectivă a programelor este în sarcina beneficiarilor asistenţei, direcţiilor/structurilor din aceeaşi instituţie sau din alte instituţii;h) coordonează şi monitorizează implementarea programelor; în acest scop păstrează evidenţa privind obiectivele, desfăşurarea şi rezultatele programelor derulate;i) ţine evidenţa repartizării şi utilizării bunurilor achiziţionate din fondurile PHARE, conform destinaţiei şi scopului prevăzute în program;j) întocmeşte documentele de raportare periodică privind stadiul implementării programelor, rapoartele de monitorizare şi evaluare a proiectelor, conform procedurilor PHARE; în acest scop beneficiază de sprijinul beneficiarilor direcţi, dacă este cazul;k) asigură schimbul de informaţii privind aspectele tehnice ale implementării programelor cu direcţiile implicate din cadrul Comisiei Europene, cu Delegaţia Comisiei Europene la Bucureşti, Fondul Naţional, cu agenţiile de implementare şi celelalte instituţii abilitate;l) asigură legătura dintre autoritatea de implementare şi instituţiile abilitate pentru programele PHARE pe care le implementează;m) asigură legătura cu celelalte instituţii beneficiare ale asistenţei şi participă la reuniunile interinstituţionale în probleme de interes comun pentru asistenţa PHARE;n) participă la reuniunile internaţionale cu relevanţă pentru obiectul de activitate al UIP;o) asigură participarea la întâlnirile la nivelul conducerii instituţiei, legate de activitatea de asistenţă financiară PHARE;p) îndeplineşte orice alte atribuţii care pot rezultă din necesitatea derulării în bune condiţii a proiectelor şi pentru asigurarea absorbţiei fondurilor alocate.(3) Organizarea administrativă a UIP este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament.(4) Coordonatorul UIP este abilitat prin ordinul de numire să solicite şi să primească de la celelalte structuri din cadrul Ministerului Public datele şi informaţiile necesare îndeplinirii atribuţiilor prevăzute la art. 104 alin. (2).(5) Coordonatorul UIP este abilitat să semneze documentele realizate în îndeplinirea atribuţiilor conferite UIP, cu excepţia acelora a căror semnare este expres prevăzută în sarcina altor persoane."3. Regulamentul se completează cu anexa al cărei cuprins este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.Ministrul justiţiei,Monica Luisa MacoveiBucureşti, 24 martie 2006.Nr. 830/C.
 + 
Anexa UNITATEA DE IMPLEMENTAREA PROGRAMELOR PHARE                            ┌───────────────────┐                            │ Coordonator UIP │                            │ (DSPO) │                            │ 1 manager public │                            └────────┬──────────┘                                     │                                     │ ┌──────────────────────┐               ┌──────────────┐ │ │ Responsabil │               │ │ ├──────┤ aspecte legate de │               │ Secretariat ├──────┤ │tehnologia informaţiei│               │ 1 referent │ │ │ 1 persoană*1) │               └──────────────┘ │ └──────────────────────┘                                     │        ┌───────────────────┬────────┴────────────┬───────────────────┐        │ │ │ │ ┌──────┴────────┐ ┌───────┴────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌───────┴───────┐ │ Responsabil │ │ Responsabil │ │ Responsabil │ │ Responsabil │ │ programare │ │ implementare │ │ monitorizare │ │ acreditare, │ │ programe │ │ programe │ │ programe │ │ formare şi │ │ PHARE │ │ PHARE │ │ PHARE │ │ procedura │ │ 1 persoană*2) │ │ 3 persoane*2) │ │ 1 persoană*2) │ │ "patru ochi" │ │ │ │ │ │ │ │ 1 persoană*2) │ └───────────────┘ └────────────────┘ └────────────────┘ └───────────────┘–––    *1) Consilier sau referent de specialitate.    *2) Consilier juridic sau manager public ori consilier.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x