ORDIN nr. 805/19a/6.283/1999

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR Nr. 805 din 26 iulie 1999DEPARTAMENTUL PENTRU ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA Nr. 19a/6.283 din 23 iulie 1999
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 482 din 5 octombrie 1999
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEOG 36 30/01/2002
ActulABROGAT DEOG (R) 36 30/01/2002
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 189 14/10/1998 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 106 26/05/1998
ActulREFERIRE LAHG 447 12/08/1997 ART. 3
ActulREFERIRE LAHG 447 12/08/1997 ART. 12
ActulREFERIRE LALEGE 108 10/10/1996
ActulREFERIRE LAOG 11 23/01/1996
ActulREFERIRE LALEGE (R) 27 17/05/1994
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEOG 36 30/01/2002
ActulABROGAT DEOG (R) 36 30/01/2002
ActulREFERIT DEHG 1278 13/11/2002
ActulREFERIT DENORMA 13/11/2002





Ministrul finanțelor și secretarul de stat, șeful Departamentului pentru Administrație Publică Locală,în temeiul dispozițiilor Legii nr. 27/1994 privind impozitele și taxele locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 5 pct. 2 din Legea nr. 189/1998 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordonanței Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanțelor bugetare, aprobată și modificată prin Legea nr. 108/1996, cu modificările și completările ulterioare, precum și în baza art. 3 pct. 5 și 24 și a art. 12 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor, cu modificările ulterioare, și a art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 106/1998 privind organizarea și funcționarea Departamentului pentru Administrație Publică Locală,emit următorul ordin: + 
Articolul 1(1)Se aprobă modelul, regimul de tipărire și de difuzare a formularelor tipizate și a formularelor tipizate cu regim special pentru stabilirea, evidenta, urmărirea și încasarea impozitelor și taxelor locale, potrivit anexelor nr. 1 și 2*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.*) Anexele se publică ulterior și se difuzează celor interesați.(2)Domeniul de activitate referitor la impozitele și taxele care se stabilesc, potrivit legii, de către autoritățile administrației publice locale se codifica cu grupa de cifre 70, care este primul element din structura codului de identificare a fiecărui formulat tipizat. + 
Articolul 2Modificarea sau completarea formularelor pentru impozitele și taxele locale, elaborarea de instrucțiuni de completare și de utilizare a acestora, precum și introducerea unor noi formulare tipizate pentru impozite și taxe ale bugetelor locale se fac prin ordin comun al ministrului finanțelor și al secretarului de stat, șeful Departamentului pentru Administrație Publică Locală. + 
Articolul 3(1)Formularele tipizate prevăzute în anexa nr. 1 se tiparesc prin grija autorităților administrației publice locale, cu respectarea modelelor și caracteristicilor aprobate prin prezentul ordin.(2)Pentru respectarea caracteristicilor fiecărui tip de formular tipizat autoritățile administrației publice locale vor agrea câte o tipografie la nivelul fiecărui județ și al municipiului București.(3)Agrearea tipografiei se face pe bază de licitație, la care se va avea în vedere și costul de tipărire al formularelor tipizate, precum și tarifele serviciilor aferente acestora, care se vor stabili prin contract.(4)Comisia de licitație va fi alcătuită din reprezentanți desemnați de președintele consiliului județean, respectiv de primarul general al Capitalei, și de directorul direcției generale a finanțelor publice și controlului financiar de stat județene, respectiv a municipiului București.(5)Din comisia de licitație vor face parte primarul municipiului reședința de județ, un primar de oraș și un primar al unei comune din județul respectiv. La municipiul București, din comisie vor face parte primării sectoarelor.(6)Tipografia agreată la nivelul fiecărui județ răspunde, potrivit prevederilor legii, de controlul asupra tipăririi formularelor tipizate și de distribuirea acestora către autoritățile administrației publice locale contractante. + 
Articolul 4(1)Tipărirea formularelor tipizate cu regim special, prevăzute în anexa nr. 2, se realizează prin Regia Autonomă "Imprimeria Naționala" și este exceptată de la prevederile legislației privind achizițiile de bunuri și investiții publice, potrivit legii. Prețurile acestor formulare și tarifele serviciilor aferente se negociaza.(2)Necesarul de formulare tipizate cu regim special va fi centralizat, la nivelul fiecărui județ, prin grija președintelui consiliului județean, respectiv a primarului general al Capitalei, și va fi transmis Regiei Autonome "Imprimeria Naționala" în vederea contractării. + 
Articolul 5Ordonatorul principal de credite bugetare al unității administrativ-teritoriale are obligația de a asigura calcularea necesarului din fiecare formular prevăzut în anexele nr. 1 și 2, precum și contractarea și finanțarea integrală a cheltuielilor pentru tipărire și aprovizionare. + 
Articolul 6Prevederile prezentului ordin vor fi aduse la îndeplinire de către președinții consiliilor județene, de primari și de primarul general al municipiului București. + 
Articolul 7Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul finanțelor,
Decebal Traian Remes
Secretar de stat,
șeful Departamentului
pentru Administrație
Publică Locală,
Vlad Rosca
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x