Informatii Document
Emitent: MINISTERUL PENTRU ÎNTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 261 din 15 aprilie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
pentru modificarea Ordinului ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie nr. 36/2003 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 pentru susţinerea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii la servicii de instruire şi consultanţa
În temeiul art. 4 alin. (1) lit. e) şi al art. 6 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 15/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii şi Cooperatie, cu modificările ulterioare,ministrul pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie emite prezentul ordin. +
Articolul UNICAnexa la Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie nr. 36/2003 pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2005 pentru susţinerea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii la servicii de instruire şi consultanţa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 6 martie 2003, se modifica şi se completează după cum urmează:1. Punctul 3 subpunctul 3.1 se completează cu litera f) cu următorul cuprins:"f) desfăşoară activităţi de producţie de bunuri şi/sau servicii.Sunt excluse de la finanţare: băncile, societăţile de asigurare şi reasigurare, societăţile de administrare a fondurilor financiare de investiţii, societăţile de valori mobiliare, societăţile cu activitate exclusiva de comerţ exterior, precum şi furnizorii de instruire şi/sau consultanţa."2. Punctul 5 subpunctul 5.2.1 litera b) va avea următorul cuprins:"b) certificatul constatator emis de Oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea, în care să se menţioneze reprezentanţii legali ai societăţii, precum şi domeniile de activitate principala şi secundară ale societăţii solicitante;"3. Punctul 6 subpunctul 6.4 va avea următorul cuprins:"6.4. Data limita de depunere a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare este 15 octombrie a anului bugetar în curs, în condiţiile neepuizarii bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs până la această dată."4. Punctul 6 subpunctul 6.5 teza I va avea următorul cuprins:"6.5. MIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitării în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data înregistrării Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, însoţită de toate documentele justificative. Pentru solicitanţii selectaţi pentru finanţare, MIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 3, pentru realizarea finanţării în condiţiile precizate în Cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare."5. Punctul 7 subpunctul 7.2 va avea următorul cuprins:"7.2. Acordarea alocaţiei financiare nerambursabile se face pe baza unei Cereri-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, prezentată în anexa nr. 4, pe care solicitantul selectat trebuie să o transmită la MIMMC, prin posta sau prin curier, însoţită de următoarele documente:a) Notificarea privind acordul de principiu pentru finanţare, în original; … b) formularul de decont prevăzut în anexa nr. 5, însoţit de documentele justificative prevăzute în anexa nr. 1, în original şi în copie, în ordinea activităţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont; … c) copie de pe declaraţia privind evidenta nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat, înregistrată la casa teritorială de pensii, valabilă pentru luna/lunile anterioare efectuării cursului/cursurilor de instruire, însoţită de o declaraţie pe propria răspundere, semnată şi stampilata de reprezentantul legal al societăţii sau de împuternicitul agentului economic, privind evidenta nominală a salariaţilor care au efectuat cursuri de instruire, respectiv funcţiile de decizie sau de execuţie deţinute de aceştia în cadrul societăţii. În cazul asociaţiilor familiale se depune o declaraţie pe propria răspundere, semnată şi stampilata de reprezentantul legal al acesteia, privind evidenta nominală a membrilor asociaţiei familiale care au efectuat cursuri de instruire în cadrul acestui program; … d) lista tuturor documentelor depuse în vederea eliberării alocaţiei financiare nerambursabile." … 6. Punctul 7 subpunctul 7.3 va avea următorul cuprins:"7.3. Termenul limita pentru depunerea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile completate este 15 noiembrie a anului bugetar în curs."7. Punctul 7 subpunctul 7.5 va avea următorul cuprins:"7.5. Virarea efectivă a sumei care constituie alocaţie financiară nerambursabilă se face de către MIMMC, în contul beneficiarului, deschis la trezoreria statului în a carei raza teritorială îşi are sediul sau la care este luat în evidenta fiscală, după caz, pe baza analizei setului de documente prevăzute la pct. 7.2, în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea Cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile conform anexei nr. 4. Documentele originale vor fi ridicate de către beneficiari de la sediul MIMMC, după verificarea conformitatii copiilor şi virarea efectivă a sumei reprezentând alocaţia financiară nerambursabilă."8. Punctul 8 se completează cu subpunctul 8.3 cu următorul cuprins:"8.3. Beneficiarii sunt obligaţi să efectueze activităţile pentru care au solicitat finanţare şi să depună Cererea de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile în termen de maximum 4 luni de la data emiterii Notificării de acord de principiu pentru finanţare. În caz contrar solicitantul nu va mai putea beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program multianual, pe toată durata derulării acestuia."9. După punctul 8 se introduce punctul 9 cu următorul cuprins:"9. ConfidenţialitateDocumentele justificative depuse de către solicitanţi în cadrul prezentului program sunt confidenţiale, membrii UIP având obligaţia de a nu dezvălui informaţii menţionate în acestea către terţe persoane."10. Punctul 2 din anexa nr. 1 – Serviciile şi cheltuielile eligibile aferente care constituie obiectul finanţării – se completează la rubrica "Documente justificative" cu o noua liniuţa, având următorul cuprins:"- Copie de pe materialele elaborate în cadrul contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de consultanţa".Ministrul pentru întreprinderilemici şi mijlocii şi cooperatie,Silvia CiorneiBucureşti, 4 aprilie 2003.Nr. 73.––––