privind aplicarea dispoziţiilor referitoare la contractul de publicitate media
În baza Hotărârii Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,în aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 60/2001, aşa cum a fost modificată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2005,preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite prezentul ordin. +
Articolul 1Se aprobă structura, conţinutul şi modul de utilizare ale modelelor specifice de anunţuri, invitaţii, referat de oportunitate şi raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media, prevăzute în anexele care fac parte din prezentul ordin. +
Articolul 2În sensul prezentului ordin, termenii de mai jos au următoarele înţelesuri:a) tiraj mediu difuzat pe ediţie – media pe ediţie a exemplarelor pentru care se poate dovedi pe bază de acte că au intrat în posesia utilizatorului final. Tirajul difuzat este compus din: abonamente, exemplare vândute cu bucata şi exemplare gratuite; … b) abonamente – fiecare exemplar vândut care a fost livrat firmelor specializate în servirea abonamentelor sau care a fost achitat în avans direct la editor şi a fost livrat abonatului de către editor ori de către un intermediar al acestuia; … c) exemplare vândute cu bucata – fiecare exemplar vândut prin metode diferite de cele pentru abonamente; … d) exemplare gratuite – fiecare exemplar al publicaţiei, din difuzarea căruia editorul nu a obţinut încasări; … e) ediţie – totalitatea exemplarelor unei publicaţii care pot fi evidenţiate prin acelaşi identificator imprimat pe ele, denumit număr de apariţie, şi care se regăseşte în toate actele necesare efectuării auditului, inclusiv pentru reeditări şi suplimentări de tiraj, indiferent de locul de tipărire; … f) costul pe punct de audienţă – efortul financiar necesar pentru a obţine un punct de rating; … g) rating – unitate de măsură a audienţei pentru un program de televiziune sau radio. … +
Articolul 3Modelele specifice de anunţuri, invitaţii, referat de oportunitate, raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media şi dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media, cuprinse în anexele la prezentul ordin, sunt următoarele:a) Referatul de oportunitate privind achiziţia publică a serviciilor de publicitate media (anexa nr. 1); … b) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisă" (anexa nr. 2); … c) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsă" (anexa nr. 3); … d) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitivă" (anexa nr. 4); … e) Invitaţia de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de oferte" (anexa nr. 5); … f) Anunţul privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singură sursă" pentru atribuirea contractului de publicitate media (anexa nr. 6); … g) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singură sursă" (anexa nr. 7); … h) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisă" (anexa nr. 8); … i) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsă" (anexa nr. 9); … j) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitivă" (anexa nr. 10); … k) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de ofertă" (anexa nr. 11); … l) Raportul de evaluare a impactului achiziţiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 12); … m) Dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 13). … +
Articolul 4(1) În cazul contractelor de publicitate media, autoritatea contractantă are obligaţia de a utiliza următoarele criterii de calificare a ofertanţilor în funcţie de natura mijlocului de comunicare: … a) pentru publicaţii, tirajul mediu difuzat pe ediţie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-ţintă. În cazul tirajului mediu difuzat pe ediţie al ofertantului, acesta trebuie să fie certificat pentru o perioadă de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic, de către instituţii autorizate, independente, de audit; … b) în cazul presei audio-TV, aria de acoperire şi audienţa certificate de o instituţie specializată, profilul şi publicul-ţintă; … c) în cazul Internetului, profilul şi publicul-ţintă, numărul de accesări lunare. … (2) Excepţie privind criteriul "tiraj mediu", prevăzut la alin. (1) lit. a), fac cazurile privind privatizarea, acolo unde într-un judeţ nu există nici un cotidian local care să fie auditat. Pentru a se publică un anunţ într-un astfel de cotidian reprezentanţii legali vor prezenta o declaraţie pe propria răspundere privind tirajul, însoţită de documente financiar-contabile justificative privind tirajul înregistrat în ultimele 3 luni calendaristice. … +
Articolul 5În cazul aplicării criteriului "oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic", oferta stabilită ca fiind câştigătoare este oferta care întruneşte punctajul cel mai mare rezultat prin aplicarea următorului algoritm de calcul, după caz:a) în cazul presei scrise: P/T (unde P = preţ pentru 1 cmp reclamă, calculat la o singură apariţie, şi T = tirajul mediu difuzat pe ediţie, certificat); … b) în cazul presei audio-TV: preţul pe punctul de audienţă (CPP); … c) în cazul Internetului: preţul pe o mie de afişări. … Punctajul pentru fiecare ofertă evaluată conform prevederilor alin. (1) se acordă după cum urmează:a) pentru valoarea minimă a factorului de evaluare se acordă 100 de puncte; … b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioară celei prevăzute la lit. a) punctajul se acordă astfel: … Pn = (valoarea min /valoarea n ) x 100 +
Articolul 6Contractele de publicitate media vor conţine în mod obligatoriu şi următoarele două clauze contractuale:a) "Părţile contractante au obligaţia să asigure, inclusiv în timpul derulării contractului, accesul publicului cel puţin la următoarele informaţii: destinatarii finali ai fondurilor de publicitate, criteriile de alocare a acestor fonduri, sumele aferente fiecărui beneficiar final şi termenele de executare a prevederilor contractuale."; … b) "Accesul la informaţiile de la lit. a) se realizează prin intermediul autorităţii contractante, care are obligaţia de a deţine informaţii actualizate cu privire la derularea contractului." … +
Articolul 7Materialele publicate/utilizate vor menţiona în mod obligatoriu denumirea autorităţii/autorităţilor contractante. +
Articolul 8Termenul până la care autoritatea contractantă este obligată să facă public anunţul privind aplicarea procedurii de negociere cu o singură sursă pentru atribuirea contractului de servicii de publicitate media este de cel puţin 3 zile înainte de începerea negocierilor. +
Articolul 9Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Autorităţii Naţionale pentruReglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,Alexandru CojocaruBucureşti, 29 martie 2006.Nr. 73. +
Anexa 1 REFERAT DE OPORTUNITATE privind achiziţia publică a serviciilor de publicitate media [Autoritatea contractantă], cu sediul în ……………………, judeţul ……………, str. …………………. nr. ……, cod poştal ……., cod fiscal …………, telefon …………., fax ……………., e-mail ……………., pagina de Internet: ……………………….., doreşte achiziţionarea următoarelor servicii de publicitate media: …………….. Cod CPSA: ……………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor dorite sunt următoarele: ……. ……………………………………………………………….. Context/premise: – situaţia actuală în care se găseşte autoritatea contractantă – specificul activităţii, caracteristicile pieţei pe care achiziţionează, legislaţia aplicabilă; – strategia de comunicare şi relaţii publice. Raţiunea achiziţiei de publicitate: – serviciile de publicitate media vizate; – motivele pentru care se doreşte achiziţionarea acestor servicii; – sursele de verificare a necesităţii achiziţionării acestor servicii; – obiectivul vizat prin achiziţia serviciilor de publicitate media; – publicul-ţintă vizat de serviciile de publicitate; – materialele propuse a fi publicate. Impactul urmărit: – cum se va modifica situaţia actuală ca urmare a publicităţii făcute; – rezultatele cantitative şi cele calitative ale utilizării serviciilor ce urmează să fie achiziţionate; – existenţa/inexistenţa unor posibilităţi alternative de atingere a impactului urmărit şi justificarea opţiunii făcute. Evaluarea rezultatului obţinut: – sursele de verificare a modificării situaţiei iniţiale ca urmare a publicităţii făcute; – criteriile de evaluare a rezultatului obţinut: cota de piaţă, creşterea cifrei de afaceri, creşterea cunoaşterii de către cetăţeni a activităţii/ unei anumite acţiuni a autorităţii contractante; – indicatori de măsurare a impactului prestării serviciilor achiziţionate. Prezentul raport de oportunitate poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www…*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.____________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 2 ANUNŢ DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisă" Autoritatea contractantă invită ofertanţii al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat să depună oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ……………………………………………………………….. Cod CPSA: ………………………………… Caracteristicile generale ale serviciilor: ……………………………………………………………….. ……………………………………………………………….. 1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare …… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ……………… 4. Telefon ……………………………………………………… 5. Fax …………………………………………………………. 6. E-mail ………………………………………………………. 7. Pagina de Internet ……………………………………………. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie deschisă. 9. Sursa de finanţare a contractului ………………………………. 10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte …………………………………… 11. Locul de prestare a serviciilor ………………………………… 12. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamă de servicii solicitate. 13. Durata sau termenul limită de prestare a serviciilor ……………… 14. Informaţii şi clarificări: a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de licitaţie şi modul de obţinere ……………………………. b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www ………………………..*); şi c) din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro; d) data limită pentru solicitarea clarificărilor …………………. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon ………………, e-mail …………………, persoana de contact ……………… 15. Data limită pentru depunerea ofertelor ………………………….. 16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele …………………. 17. Limba de redactare a ofertei …………………………………… 18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor ……………….. 19. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor ………………………… 20. Garanţiile ce trebuie furnizate de ofertanţi …………………….. 21. Modalităţile principale de finanţare şi de plată şi/sau referirile la prevederile care le reglementează ………………………………. 22. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de ofertanţi cărora li s-a atribuit contractul de servicii [unde se cazul] ………………………………………………………. 23. Criteriile de calificare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii ………………………………………………………. 24. Documentele ce urmează să fie prezentate de ofertanţi …………….. 25. Menţionarea prevederilor legale, reglementărilor sau dispoziţiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervată unei anumite categorii profesionale ………….. 26. Precizarea dacă persoanele juridice sunt obligate să menţioneze numele şi calificările profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ………………………….. 27. Termenul de valabilitate al ofertei ……………………………… 28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicării ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se menţionează şi algoritmul de calcul) ……………………………………………………………… 29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacă este cazul] 30. Ofertanţii au obligaţii de a numerota şi a semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate. 31. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnice …………………… 32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare ……………….. 33. Data pentru care se determină echivalenţa leu/euro ………………… 34. Contestaţiile se transmit/depun [sau, după caz], se soluţionează la/de către compartimentul ………………, aflat la sediul/filiala/etc. din str. …………….. nr. ……, camera ……., telefon …….., fax …….., adresa de e-mail …………, persoana de contact ……. 35. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ a Tribunalului [se completează cu numele tribunalului în a cărui arie de competenţă se află sediul autorităţii contractante] ……………….. 36. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ ……………………………………………………….. 37. Data transmiterii anunţului de participare către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" ……..__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 3 ANUNŢ DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsă" Către: [se completează numele candidaţilor către care se trimite anunţul] Autoritatea contractantă invită candidaţii selectaţi în cadrul primei etape a procedurii de licitaţie restrânsă, al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat, să depună oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………… Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare …… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] …… 4. Telefon ………………………………………. 5. Fax ………………………………………….. 6. E-mail ……………………………………….. 7. Pagina de Internet …………………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie restrânsă. 9. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte …… 11. Justificarea accelerării procedurii prin reducerea numărului de zile acordat pentru transmiterea scrisorii de interes şi pentru depunerea ofertei [acolo unde este cazul] …………………………………. 12. Locul de prestare a serviciilor …………………………………. 13. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamă de servicii solicitate. 14. Durata sau termenul limită de prestare a serviciilor ………………. 15. Informaţii: a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia referitoare la calificarea şi selecţia candidaţilor ….., persoana de contact ………….., telefon …., e-mail …………; b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www………………………..*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 16. Data limită pentru transmiterea scrisorii de interes şi a documentelor de calificare ……….. 17. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes şi documentele de calificare ………….. 18. Limba de redactare a scrisorii de interes şi a documentelor de calificare ………………….. 19. Data limită de transmitere a invitaţiilor de participare ……………. 20. Numărul candidaţilor care vor fi invitaţi să depună oferta sau limitele între care se încadrează acest număr ……………………………… 21. Garanţiile pentru participare ……………………………………. 22. Modalităţile principale de finanţare şi de plată şi/sau referirile la prevederile care le reglementează ………………………………… 23. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de ofertanţi cărora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] …………………………………………………….. 24. Criteriile de calificare pe care trebuie să le îndeplinească fiecare dintre candidaţi ………………. 25. Documentele ce urmează să fie prezentate de candidaţi ………………. 26. Menţionarea prevederilor legale, reglementărilor sau dispoziţiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor ese rezervată unei anumite categorii profesionale ………………. 27. Precizarea dacă persoanele juridice sunt obligate să menţioneze numele şi calificările profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ………………………….. 28. Termenul de valabilitate al ofertei ………………………………. 29. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicării ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se menţionează şi algoritmul de calcul) …………… 30. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacă este cazul] 31. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate 32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnice …………………… 33. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare ……………….. 34. Data pentru care se determină echivalenţa leu/euro ………………… 35. Contestaţiile se transmit/depun [sau, după caz], se soluţionează la/de către compartimentul ……………., aflat la sediul/filiala/etc. din str. …………… nr. ……, camera …….., telefon ………., fax …… adresa de e-mail ………., persoana de contact ………… 36. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ a Tribunalului [se completează cu numele tribunalului în a cărui arie de competenţă se află sediul autorităţii contractante] ……………….. 37. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ ……………………………………………………. 38. Data transmiterii anunţului de participare către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" ……….._________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 4 ANUNŢ DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitivă" Către [se completează numele candidaţilor către care se trimite anunţul] Autoritatea contractantă invită candidaţii al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat să depună oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ……………………………………………………………….. Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ……………………………………………………………….. ……………………………………………………………….. 1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare …………………………………….. 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ……. 4. Telefon ……………………………………. 5. Fax ……………………………………….. 6. E-mail …………………………………….. 7. Pagina de Internet ………………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: negociere competitivă. 9. Justificarea utilizării procedurii de negociere competitivă ………… 10. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 11. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte …………………………………… 12. Justificarea accelerării procedurii prin reducerea numărului de zile acordat pentru transmiterea scrisorii de interes [acolo unde este cazul] 13. Locul de prestare a serviciilor …………………………………. 14. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamă de servicii solicitate. 15. Durata sau termenul limită de prestare a serviciilor ………………. 16. Informaţii şi clarificări: a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia referitoare la calificarea şi selecţia candidaţilor …, persoana de contact ………….., telefon …., e-mail ………..; b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www………………*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 17. Data limită pentru transmiterea scrisorii de interes şi a documentelor de calificare ………… 18. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes şi documentele de calificare ………… 19. Limba de redactare a scrisorii de interes şi a documentelor de calificare …………………… 20. Data limită de transmitere a invitaţiilor de participare …………… 21. Numărul candidaţilor care vor fi invitaţi să depună oferta sau limitele între care se încadrează acest număr …………………………….. 22. Garanţiile pentru participare …………………………………… 23. Modalităţile principale de finanţare şi de plată şi/sau referirile la prevederile care le reglementează ……………………………….. 24. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de candidaţi cărora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] …………………………………………………….. 25. Criteriile de calificare pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii ………………………….. 26. Documentele ce urmează să fie prezentate de candidaţi ……………… 27. Menţionarea prevederilor legale, reglementărilor sau dispoziţiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervată unei anumite categorii profesionale ………….. 28. Precizarea dacă persoanele juridice sunt obligate să menţioneze numele şi calificările profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului ………………………….. 29. Termenul de valabilitate al ofertei ……………………………… 30. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii (în cazul aplicării ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, se menţionează şi algoritmul de calcul) ……………………………………………………………… 31. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacă este cazul] 32. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate. 33. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnice …………………… 34. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare ……………….. 35. Data pentru care se determină echivalenţa leu/euro ………………… 36. Contestaţiile se transmit/depun [sau, după caz], se soluţionează la/de către compartimentul ………………, aflat la sediul/filiala/etc. din str. ……………… nr. …., camera ….., telefon ……….., fax ……….., adresa de e-mail …………, persoana de contact ……………… 37. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ a Tribunalului [se completează cu numele tribunalului în a cărui arie de competenţă se află sediul autorităţii contractante] ……………………………………………………………… 38. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ …………………………………………………. 39. Data transmiterii anunţului de participare către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" ………..___________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 5 INVITAŢIE DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de oferte" Către [se completează numele ofertanţilor către care se trimite invitaţia] Autoritatea contractantă invită ofertanţii al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat să depună oferta în scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ……………………………………………………………….. Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ……………………………………………………………….. ……………………………………………………………….. 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare ….. 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ……………….. 4. Telefon ………………………………………… 5. Fax ……………………………………………. 6. E-mail …………………………………………. 7. Pagina de Internet ……………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de oferte 9. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte …………………………………… 11. Locul de prestare a serviciilor …………………………………. 12. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamă de servicii solicitate 13. Durata sau termenul limită de prestare a serviciilor ………………. 14. Informaţii şi clarificări: a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţie şi modul de obţinere …………………………….; b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www………………*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro; c) data limită pentru solicitarea clarificărilor …………………. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon ………………, e-mail …………….., persoana de contact …………………. 15. Data limită pentru depunerea ofertelor ………………………….. 16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele …………………. 17. Limba de redactare a ofertei …………………………………… 18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor ………………. 19. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor ………………………… 20. Garanţiile ce trebuie furnizate de ofertanţi …………………….. 21. Modalităţile principale de finanţare şi de plată şi/sau referirile la prevederile care le reglementează ………………………………. 22. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de ofertanţi cărora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul] ……………………………………………………. 23. Criteriile de calificare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii …………………………….. 24. Documentele ce urmează să fie prezentate de ofertanţi …………….. 25. Menţionarea prevederilor legale, reglementărilor sau dispoziţiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervată unei anumite categorii profesionale ……………… 26. Precizarea dacă persoanele juridice sunt obligate să menţioneze numele şi calificările profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului …………………………. 27. Termenul de valabilitate al ofertei …………………………….. 28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii [în cazul aplicării ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic se menţionează şi algoritmul de calcul] …………………………………………………………….. 29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacă este cazul] 30. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate. 31. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnice ………………….. 32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare …………….. 33. Data pentru care se determină echivalenţa leu/euro ……………….. 34. Contestaţiile se transmit/depun [sau, după caz], se soluţionează la/de către compartimentul ………………, aflat la sediul/filiala/etc. din str. …………………….. nr. ……….., camera ………, telefon …………………., fax …………………, adresa de e-mail …………….., persoana de contact ………………….. . 35. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ a Tribunalului [se completează cu numele tribunalului în a cărui arie de competenţă se află sediul autorităţii contractante] ……………………………………………………………. 36. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ [dacă este cazul] ………………………… 37. Data transmiterii anunţului de participare către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" [dacă este cazul]……………………………__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 6 ANUNŢ privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singură sursă" pentru atribuirea contractului de publicitate media Autoritatea contractantă cu sediul în ……………, judeţul ……….., str. ……………. nr. ….., cod poştal …….., cod fiscal ……….., telefon ………….., fax …………., e-mail …………….., pagina de Internet …………., anunţă intenţia de atribuire a contractului prin procedura "negociere cu o singură sursă" pentru prestarea următoarelor servicii de publicitate media având ca obiect: ………………………………………………………………… Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… În vederea atribuirii contractului de achiziţie a serviciilor de publicitate menţionate, autoritatea contractantă a invitat la negociere [numele ofertantului invitat la negociere] ……., cu sediul în ……., judeţul ………., str. ………………… nr. ….., cod poştal ……., cod fiscal ……….., telefon ………….., fax ………., e-mail ……………….., pagina de Internet ……………….. . 1. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 2. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitată oferta ……………………………………. 3. Locul de prestare a serviciilor este …………………………….. 4. Durata prestării serviciilor este de …………………………….. 5. Ofertantul cu care se negociază contractul îndeplineşte următoarele condiţii minime de calificare [dacă este cazul]: ……………………………………………………………… a) condiţii de eligibilitate ……………………………………. b) capacitatea tehnică …………………………………………. c) capacitatea economico-financiară ……………………………… 6. Raţiunea recurgerii la procedura de negociere cu o singură sursă ………………………………. 7. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la compartimentul ………….. din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact ………….., telefon …………….., e-mail ……………………. 8. Caietul de sarcini anexat prezentului anunţ poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www ………………..*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.___________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 7 ANUNŢ DE ATRIBUIRE a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singură sursă" Autoritatea contractantă anunţă atribuirea contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare ……………………………………… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] 4. Telefon ……………………………………………. 5. Fax ……………………………………………….. 6. E-mail …………………………………………….. 7. Pagina de Internet ………………………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: negociere cu o singură sursă 9. Sursa de finanţare a contractului …………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitată oferta …………………………………. 11. Data semnării contractului de servicii ………………………… 12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: obţinerea avantajului maxim din punct de vedere tehnico-economic – Modalitatea de evaluare a ofertei a fost următoarea ……………….. . 13. Denumirea/numele ofertantului căruia i s-a atribuit contractul …………………………………….. 14. Adresa ofertantului căruia i s-a atribuit contractul [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul acesteia, codul poştal] ……………………………………………………………… 15. Preţul sau gama preţurilor plătite ………………………………. 16. Valoarea şi partea din contractul de servicii ce urmează să fie subcontractată [unde este cazul] ………………………………… 17. Contractul de servicii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www ………….*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 18. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obţinute de la compartimentul ……………. din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact …………, telefon …….., e-mail ……………….. 19. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ [dacă este cazul] ……………………….. 20. Data transmiterii anunţului de atribuire către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" [dacă este cazul] ……………..__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 8 ANUNŢ DE ATRIBUIRE a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisă" Autoritatea contractantă anunţă atribuirea contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………… Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare ……………………… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] 4. Telefon …………………………………………. 5. Fax …………………………………………….. 6. E-mail ………………………………………….. 7. Pagina de Internet ……………………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie deschisă 9. Sursa de finanţare a contractului …………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ……………………………….. 11. Data semnării contractului de servicii ………………………… 12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ……………………………………………… 13. Numărul ofertelor primite ……………………………………. 14. Denumirea/numele ofertantului câştigător ………………………. 15. Adresa ofertantului câştigător [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ……………………………… 16. Preţul sau gama preţurilor plătite ……………………………. 17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmează a fi subcontractată [unde este cazul] ……………………………. . 18. Contractul de servicii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www ………*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obţinute de la compartimentul …………………………. din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact …………, telefon ………………., e-mail ………………………….. . 20. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ …………………………………………………… 21. Data transmiterii anunţului de atribuire către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" ……………___________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 9 ANUNŢ DE ATRIBUIRE a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsă" Autoritatea contractantă anunţă atribuirea contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………….. Cod CPSA: …………………………………. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare …………………… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] 4. Telefon ………………………………………. 5. Fax ………………………………………….. 6. E-mail ……………………………………….. 7. Pagina de Internet …………………………….. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie restrânsă 9. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ……………………………….. 11. Data semnării contractului de servicii …………………………… 12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ……………………………………………… 13. Numărul ofertelor primite ………………………………………. 14. Denumirea/numele ofertantului câştigător …………………………. 15. Adresa ofertantului câştigător [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ………………………………… 16. Preţul sau gama preţurilor plătite ………………………………. 17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmează să fie . subcontractată [unde este cazul] ………………………… 18. Contractul de servicii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www……….*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obţinute de la compartimentul ………………… din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact …………………, telefon ………………, e-mail …………………… 20. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ …………………………………………………….. 21. Data transmiterii anunţului de atribuire către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" …………………__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 10 ANUNŢ DE ATRIBUIRE a contractului de publicitate media prin "negociere competitivă" Autoritatea contractantă anunţă atribuirea contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………… Cod CPSA: ……………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare ……………………… 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] 4. Telefon ………………………………………….. 5. Fax ……………………………………………… 6. E-mail …………………………………………… 7. Pagina de Internet ………………………………… 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: negociere competitivă 9. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ……………………………….. 11. Data semnării contractului de servicii …………………………… 12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii 13. Numărul ofertelor primite ………………………………………. 14. Denumirea/numele ofertantului câştigător …………………………. 15. Adresa ofertantului câştigător [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] 16. Preţul sau gama preţurilor plătite ………………………………. 17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmează să fie subcontractată [unde este cazul] ………………………………. . 18. Contractul de servicii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www……………………..*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obţinute de la compartimentul …………………………… din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact ………………, telefon ………………………., e-mail ……………………. . 20. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ …………………… 21. Data transmiterii anunţului de atribuire către Regia Autonomă "Monitorul Oficial"…………………………__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 11 ANUNŢ DE ATRIBUIRE a contractului de publicitate media prin "cerere de ofertă" Autoritatea contractantă anunţă atribuirea contractului pentru prestarea următoarelor servicii: ………………………………………………………………….. Cod CPSA: …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor: ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… 1. Denumirea/numele [autoritatea contractantă] 2. Codul unic de înregistrare 3. Adresa [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul acesteia, codul poştal] 4. Telefon ……………………………………………… 5. Fax …………………………………………………. 6. E-mail ………………………………………………. 7. Pagina de Internet ……………………………………. 8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de ofertă 9. Sursa de finanţare a contractului ……………………………….. 10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte ……………………………….. 11. Data semnării contractului de servicii …………………………… 12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii ……………………………………………… 13. Numărul ofertelor primite ……………………………………… 14. Denumirea/numele ofertantului câştigător …………………………. 15. Adresa ofertantului câştigător [se menţionează localitatea, judeţul, strada şi numărul, codul poştal] ………………………………… 16. Preţul sau gama preţurilor plătite ………………………………. 17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmează să fie subcontractată [unde este cazul] ………………………………. . 18. Contractul de servicii poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www……………….*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro. 19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obţinute de la compartimentul ……………………… din cadrul autorităţii contractante, persoana de contact ……………………, telefon ……………………, e-mail …………………. . 20. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ [dacă este cazul] ………………………….. 21. Data transmiterii anunţului de atribuire către Regia Autonomă "Monitorul Oficial" [dacă este cazul] …………………………___________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea. care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 12 RAPORT DE EVALUARE a impactului achiziţiei publice de servicii de publicitate media [Autoritatea contractantă], cu sediul în ……………………………, judeţul ……………………, str. ……………………. nr. ……., cod poştal ……………, cod fiscal …………, telefon ……………, fax …………………., e-mail …………………., pagina de Internet ………………………, a atribuit, ca urmare a derulării procedurii de ……………….., contractul nr. ……………. din data de ……….. de prestare a următoarelor servicii: ………………………… cod CPSA: ………………… către [ofertant] …………………………………………………. cu sediul în ………………, judeţul ………….., str. …………… nr. ……., cod poştal …….., cod fiscal ………., telefon ……….., fax …………………, e-mail …………………, pagina de Internet …………………………………….. Caracteristicile generale ale serviciilor prestate au fost următoarele: ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………….. Preţul pentru serviciile prestate a fost de: ………………………… Obiectivul urmărit pentru prestarea serviciilor de publicitate în media a fost acela de: ………… Urmare a prestării serviciilor de publicitate în media, obiectivul urmărit a fost atins în proporţie de ………%. Modalitatea de calcul a proporţiei în care a fost atins obiectivul este: …………………… Sursele de verificare a veridicităţii şi corectitudinii acestei modalităţi de calcul sunt următoarele: ………………………………………………………………… Impactul preconizat al utilizării serviciilor a fost de ………………. Impactul obţinut în urma utilizării serviciilor este …………………. Indicatorii de măsurare a impactului sunt …………………………… Sursele de verificare care au stat la baza evaluării impactului sunt ………………………………………………………………… Prezentul raport de evaluare a impactului poate fi descărcat de pe pagina de Internet proprie www…………..*) şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.__________ *) Se furnizează adresa completă a paginii de Internet proprii, adică cea care conduce exact la locul în care se găsesc informaţiile. Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc. +
Anexa 13 DOSARUL achiziţiei publice de servicii de publicitate media Dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media trebuie să cuprindă următoarele documente: 1. nota privind determinarea valorii estimate, fără TVA, a contractului de achiziţie publică; 2. anunţul de intenţie, dacă este cazul; 3. anunţul, invitaţia de participare sau anunţul privind procedura, după caz; 4. documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei, inclusiv clarificările solicitate de furnizori/executanţi/prestatori şi răspunsurile aferente transmise de autoritatea contractantă; 5. dacă este cazul, nota justificativă privind aplicarea procedurii prin negociere competitivă sau cu o singură sursă; 6. decizia de numire a comisiei de evaluare; 7. dacă este cazul, listele cuprinzând denumirea/numele şi adresele candidaţilor care participă la selecţie şi hotărârea comisiei de evaluare cu privire la rezultatul selecţiei; 8. procesul-verbal întocmit cu ocazia deschiderii ofertelor; 9. lista cuprinzând denumirea/numele şi adresele ofertanţilor; 10. hotărârea comisiei de evaluare cu privire la rezultatul aplicării procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică; 11. contestaţiile primite, rezoluţiile şi, după caz, măsurile corective adoptate de autoritatea contractantă şi comunicate ofertanţilor/ candidaţilor, precum şi hotărârile comisiilor de conciliere şi, respectiv, hotărârile judecătoreşti irevocabile; 12. contractul de achiziţie publică semnat; 13. anunţul de atribuire a contractului de achiziţie publică; 14. referatul de oportunitate privind achiziţia publică a serviciilor de publicitate media; 15. raportul de evaluare a impactului achiziţiei publice a serviciilor de publicitate media; 16. copii ale documentelor de plată; 17. copii ale materialelor publicate (inclusiv pe suport electronic).–-