ORDIN nr. 71 din 31 ianuarie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 7 februarie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 788 12/12/2006
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 788 12/12/2006
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 155 03/03/2005
ActulREFERIRE LALEGE (R) 192 19/04/2001 ART. 11
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 788 12/12/2006
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 788 12/12/2006

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, aflată în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale



În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (8) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Consiliului de administraţie al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol nr. 171 din 14 decembrie 2005,potrivit Referatului nr. 9.255 din 21 decembrie 2005, aprobat de conducerea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, şi Referatului de aprobare nr. 118.076 din 29 decembrie 2005 al Direcţiei buget-finanţe,în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin. + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli menţionat la alin. (1) se aprobă de ordonatorul principal de credite, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ordonatorului principal de credite.(2) În cazul în care în execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, nivelul cheltuielilor efectuate va fi proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
 + 
Articolul 3Direcţia buget-finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale va transmite Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol bugetul de venituri şi cheltuieli, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor acestuia.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale,Gheorghe FluturBucureşti, 31 ianuarie 2006.Nr. 71.
 + 
AnexăMINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOLSE APROBĂORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITEBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2006

         
      INDICATORI Prevederi an 2006
  0 1 2 3
  I. VENITURI TOTALE 28.556.745
    1,1 Venituri din încasarea redevenţei, conform contractelor de concesionare a resurselor acvatice vii, a terenurilor pe care sunt amplasate amenajările piscicole, a bunurilor, a activităţilor şi a serviciilor specifice; 5.200.895
    1,2 Venituri încasate din vânzarea acţiunilor emise de societăţile comerciale aflate în portofoliul Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol; 6.500.000
    1,3 Venituri încasate din vânzarea activelor cu destinaţie piscicolă din patrimoniul Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol; 3.500.000
    1,4 Tarife pentru desfăşurarea activităţii de acvacultură în bazinele piscicole naturale; 605.000
    1,5 Venituri obţinute din contracte de arendă, precum şi cele obţinute în baza altor contracte; 730.000
    1,6 Venituri din dobânzi bancare; 60.000
    1,7 Venituri din dividende; 5.000
    1,8 Venituri realizate din vânzarea caietelor de sarcini şi a dosarelor de prezentare; 13.000
    1,9 Alte venituri; 11.342.850
    1,10 Venituri din anii precedenţi; 600.000
  II. CHELTUIELI TOTALE 28.556.745
    1 Cheltuieli materiale  
    1,1 Cheltuieli pentru finanţarea programelor de populare şi repopulare; 343.000
    1,2 Cheltuieli pentru finanţarea activităţii de cercetare, pentru protecţia resurselor acvatice vii, pentru stabilirea capturilor totale admisibile, pentru studii de promovare şi marketing al produselor piscicole; 4.569.000
    1,3 Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru consultanţi, cabinete sau societăţi profesionale de avocatură; 300.000
    1,4 Costuri implicate de închiderea operaţională, reorganizarea şi/sau lichidarea societăţilor comerciale cu profil piscicol; 350.000
    1,5 Plata rapoartelor de evaluare, cheltuieli de publicitate taxe notariale, taxe de registru, taxe judiciare şi de timbru, taxe pentru avize de mediu; 400.000
    1,6 Cheltuieli pentru înregistrare transferului acţiunilor de la Agenţia Domeniului Statului la Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol; 10.000
    1,7 Sumele plătite efectiv cumpărătorilor în executarea garanţiilor acordate acestora şi/sau cheltuielile efectuate pentru combaterea ori stingerea pretenţiilor formulate de cumpărători; 50.000
    1,8 Sumele plătite efectiv concesionarilor în executarea contractelor de concesiune cu titlu de despăgubire pentru nerespectarea obligaţiilor de mediu şi/sau cheltuielile efectuate pentru combaterea ori stingerea pretenţiilor formulate de cumpărători; 50.000
    1,9 Sumele plătite efectiv terţilor în vederea pregătirii procesului de concesionare; 10.000
    1,10 Cheltuieli corespunzătoare întocmirii balanţei terenurilor, stabilirii bonităţii terenurilor pe clase de calitate, în vederea calculării redevenţei, pentru verificarea respectării tehnologiilor, alte impozite şi taxe; 490.000
    1,11 Alte cheltuieli prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat; 2.976.711
      TOTAL 9.548.711
    1,12 Cheltuieli întreţinere şi gospodăreşti 3.222.800
    1,13 Obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament 677.150
    1,14 Reparaţii curente 50.000
    1,15 Cărţi şi publicaţii 10.000
         
    2 Cheltuieli cu personalul din care: 8.738.234
      – salarii 6.042.759
      – contribuţia la asigurări sociale 1.439.407
      – contribuţia de asigurări pt. şomaj 163.569
      – contribuţia la asigurări sociale de sănătate 457.993
      – contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 32.714
      – deplasări 77.600
      – tichete de masă 524.192
         
    3 CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII 6.309.850
      Investiţii ale instituţiilor publice – Anexa nr. 1 6.209.850
      Rambursări de rate şi dobânzi aferente achiziţiilor în leasing 100.000
         
     
  Preşedinte – Director General Şef Serviciu Contabilitate
  Corneliu Popescu Camelia Tudo

 + 
Anexa 1la bugetMINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR, ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOLAprobatOrdonatorul principal de crediteLISTAobiectivelor de investiţii pe anul 2006 cufinanţare integrală extrabugetară*)

       
    INV lei
  C + M
                     
  Nr. crt. Nominalizarea pe obiective de investiţii, dotări şi alte cheltuieli de investiţii Valoarea totală**) Valoarea totală actualizată ***) Cheltuieli din total surse de finanţare Finanţare din Capacitate Termen P.I.F.
  Surse proprii Credite externe Fond special Buget
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
    TOTAL, 6.209.850     6.209.850        
    din care:                
  A. Obiective de investiţii în continuare – total, 97.000     97.000        
    din care:                
  1. Obiectivul … autoturisme leasing ……………… …………………….. 97.000     97.000        
  2. Obiectivul …………… ……………………..                
  B. Obiective noi de investiţii – total, 4.520.000     4.520.000        
    din care:                
    Obiectivul autoturisme …                
  1. 12 buc. ……… 420.000     420.000        
  2. Obiectivul … clădire sediu … 1 ………….. 1.000.000     1.000.000        
  3. Obiectivul navă ………. … 1 buc. …………… 600.000     600.000        
  4. Obiectiv … şalupe 7 buc. 2.100.000     2.100.000        
  5. Obiectiv … autovivieră 1 buc. 400.000     400.000        
    Alte cheltuieli de investiţii (anexa nr. 1 b) 1.592.850     1.592.850        
     
  PREŞEDINTE-DIRECTOR GENERAL, ŞEF SERVICIU CONTABILITATE,
  CORNELIU POPESCU CAMELIA TUDO

–––-    *) Se înscrie: bugetul de stat, bugetul fondurilor speciale sau bugetulasigurărilor sociale de stat    **) Valoarea investiţiilor la data aprobării studiului de fezabilitate    ***) Valoarea investiţiilor, în preţuri valabile, la data înscrierii înlistă a obiectivelor, a dotărilor sau a altor cheltuieli de investiţii,însuşită de ordonatorul principal de credite + 
Anexa 1b)la bugetMINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOLAPROBATORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITELISTApoziţiei «Alte cheltuieli de investitii», defalcată pe categorii de bunuri

                     
  Nominalizarea achiziţiilor de bunuri şi a altor cheltuieli de investiţii U.M. Cantitatea Valoarea Plăţi efectuate*)
  Nr. şi data documentului Suma
  II. Dotări independente
    1. Calculator PC buc. 207 745.200    
    2. Laptop buc. 24 96.000    
    3. Licenţe windows buc. 231 154.770    
    4. Licenţe office buc. 231 254.100    
    5. Licenţe antivirus buc. 263 131.500    
    6. Programe informatice buc.   100.000    
    7. Copiator xerox buc. 1 2.500    
    8. Casa de valori buc. 9 27.000    
    9. Camera video buc. 9 18.000    
    10. Generator electric buc. 1 44.780    
    11. Oxigenometru buc. 1 8.000    
    12. PH-metru buc. 1 9.000    
    13. Cântar electronic buc. 1 2.000    
  TOTAL 1.592.850  
  PREŞEDINTE, ŞEF SERVICIU CONTABILITATE,
  POPESCU CORNELIU TUDOR CAMELIA

–––-    *) Se completează de către trezoreria statului–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x