ORDIN nr. 691 din 8 august 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MIN.PT.IMM, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 550 din 13 august 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 05/07/2007
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 2
ART. 2INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 2
ART. 3INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 3
ART. 3INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 3
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 2
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 3
ANEXA 2INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 3
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 387 25/04/2007 ART. 4
ActulREFERIRE LAHG 387 25/04/2007 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 346 14/07/2004 ART. 25
ART. 1MODIFICA PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 05/07/2007
ART. 2INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 2
ART. 2INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 2
ART. 3INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 3
ART. 3INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 3
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 2
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 175 16/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LAORDONANTA 27 26/01/2006
ANEXA 1REFERIRE LAORDONANTA 27 26/01/2006 ART. 6
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 346 14/07/2004
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 586 05/07/2007 ANEXA 3
ANEXA 2INLOCUIESTE PEPROCEDURA 05/07/2007 ANEXA 3
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea Ordinului ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 586/2007



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/19 la Legea bugetului de stat pe anul 2007 nr. 486/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 lit. B pct. 1 şi 2 din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite prezentul ordin. + 
Articolul IProcedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2009 de susţinere a investiţiilor realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 586/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 476 din 16 iulie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:1. Subpunctele 4.9. (1) şi 4.9. (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"4.9. (1) După expirarea termenului prevăzut la subpct. 4.5 şi în conformitate cu punctajul obţinut în urma selectării solicitanţilor potrivit subpct. 4.6-4.8, MIMMCTPL va face publică pe site-ul instituţiei la adresa www.animmc.ro, în termen de 3 zile lucrătoare, Lista cu solicitanţii înscrişi în cadrul Programului, în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut. La punctaje egale, vor prevala criteriile de selecţie suplimentare prevăzute în Cererea de solicitare a AFN şi a creditului din anexa nr. 4 la Procedură. Pentru calculul criteriilor de selecţie suplimentare vor fi folosite rezultatele financiare din bilanţul contabil încheiat la 31 decembrie 2006.(2) Documentele corespunzătoare dosarului de solicitare a AFN (certificat constatator, certificate de atestare fiscală privind achitarea obligaţiilor de plată către bugetul de stat consolidat şi cele privind achitarea taxelor şi impozitelor locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru) trebuie să fie eliberate cel mai târziu la data înregistrării formularului de preselecţie în cadrul aplicaţiei şi să fie în termenele de valabilitate corespunzătoare."2. Subpunctul 5.9 se modifică şi va avea următorul cuprins:"5.9. Nu pot beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului Program întreprinderile care au primit, cumulat pe parcursul ultimilor 3 ani fiscali (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în curs), ajutoare de minimis (fie din surse publice naţionale, fie din surse comunitare) în valoare totală de 200.000 euro. Operatorii economici care vor depăşi acest prag prin însumarea alocaţiei financiare nerambursabile acordate prin Program cu alte ajutoare de minimis primite în ultimii 3 ani fiscali nu pot beneficia de finanţare până la atingerea plafonului de 200.000 euro."3. Subpunctul 7.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:"7.1. Procedura de implementare a Programului va fi publicată şi va putea fi obţinută de pe site-ul MIMMCTPL (www.animmc.ro) şi de pe site-urile instituţiilor de credit prevăzute la subpct. 4.1. (2), precum şi de la sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie."
 + 
Articolul IIAnexa nr. 2 la Procedură se înlocuieşte cu anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIIAnexa nr. 3 la Procedură se înlocuieşte cu anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IVPrezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.Ministrul pentruîntreprinderi micişi mijlocii,comerţ, turismşi profesii liberale,Ovidiu Ioan SilaghiBucureşti, 8 august 2007.Nr. 691.
 + 
Anexa 1––-(Anexa nr. 2 la Procedură)–––––––––DOCUMENTELEsolicitate beneficiarului de Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale (MIMMCTPL) în vederea stabilirii eligibilităţiiDocumentele necesare pentru accesarea Programului naţional multianual pe perioada 2002-2009 de susţinere a investiţiilor realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/ retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii sunt:a) Cererea de solicitare a AFN şi a creditului, semnată şi ştampilată, în original;b) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantă, în care să se menţioneze obligatoriu:– datele de identificare;– codul unic de înregistrare;– asociaţii/acţionarii;– reprezentanţii legali ai societăţii;– domeniul de activitate principal;– domeniile de activitate secundare;– punctele de lucru sau alte sedii secundare ale societăţii;– situaţia juridică a societăţii (activitate suspendată, faliment, reorganizare, dizolvare etc.);c) istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN pe care se accesează Programul, cu precizarea datei când a fost autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea;d) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizată, eliberat în condiţiile legii (inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI);e) certificat de atestare fiscală, în original sau în copie legalizată, emis în condiţiile legii, cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul local (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent dacă au sau nu CUI);f) bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele informative, încheiate la 31 decembrie 2005;g) bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele informative, încheiate la 31 decembrie 2006;h) balanţa de verificare la 31 decembrie 2006;i) ultima balanţă de verificare încheiată;j) declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, astfel cum a fost modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 175/2006 (secţiunea I);k) opisul documentelor prevăzute la lit. a)-j), conform prezentei anexe (secţiunea II).NOTE:1. Firmele care au datorii eşalonate conform certificatelor de atestare fiscală, poziţiile d) şi e), nu sunt eligibile pentru a accesa Programul.2. La completarea secţiunii I (Declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, a valorii activelor totale şi a numărului mediu anual de salariaţi) se vor avea în vedere acţiunile deţinute de persoanele fizice şi juridice atât la firma solicitantă, cât şi la alte firme.3. Certificatul constatator trebuie să fie emis cu cel mult 30 de zile înainte de data înscrierii în Program. Dacă certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului nu conţine toate punctele solicitate de MIMMCTPL, vă rugăm să solicitaţi oficiului registrului comerţului o adresă suplimentară prin care să se răspundă la toate solicitările MIMMCTPL.NOTE:1. Întreaga documentaţie va fi depusă în două exemplare:– originalele pentru evaluarea din cadrul Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale;– fotocopii certificate pentru instituţia de credit aleasă de către beneficiar.Actele solicitate şi depuse conform Procedurii de implementare vor fi îndosariate în ordinea de mai sus, iar dosarele se vor introduce într-un plic pe care se vor menţiona:– pentru Unitatea de implementare a Programului de investiţii;– numele firmei;– numărul de înregistrare la registrul comerţului;– CUI;– judeţul;– instituţia de credit la care se va solicita creditul;– suma AFN solicitată, în RON şi echivalent EUR;– numele şi prenumele delegatului.2. Absenţa oricărui document cerut de MIMMCTPL, depunerea de certificate fiscale expirate, completarea greşită a Cererii de solicitare AFN, necompletarea tuturor punctelor din Cererea de solicitare AFN şi a creditului sau evitarea răspunsurilor concrete atrage respingerea dosarului de solicitare a AFN. + 
Secţiunea IFormularul ADECLARAŢIEprivind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlociiI. Date de identificare a întreprinderiiDenumirea întreprinderii …………………………………………….Adresa sediului social ………………………………………………Cod unic de înregistrare …………………………………………….Numele şi funcţia …/(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)…….II. Tipul întreprinderiiIndicaţi, după caz, tipul întreprinderii:[] Întreprindere autonomă. În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiară a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fără formularul B.[] Întreprindere parteneră. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.[] Întreprindere legată. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)

Exerciţiul financiar de referinţă*2)
Numărul mediu anual
de salariaţi

Cifra de afaceri anuală
netă
– mii lei(RON)/mii Euro –
Active totale

– mii lei(RON)/mii Euro –

–-*1) Datele sunt calculate în conformitate cu art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 175/2006.*2) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.Important: Precizaţi dacă, faţă de exerciţiul financiar anterior, datele financiare au înregistrat modificări care determină încadrarea întreprinderii într-o altă categorie (respectiv microîntreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare)[] Nu[] Da (În acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior.)Semnătura …./(numele şi funcţia semnatarului, autorizat să reprezinte întreprinderea)….Declar pe propria răspundere că datele din această declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.Data întocmirii …………………………………….Semnătura …………………………………………Formularul BCALCULULpentru întreprinderile partenere sau legateSecţiunile care trebuie incluse, după caz:– secţiunea A, dacă întreprinderea solicitantă are cel puţin o întreprindere parteneră (precum şi orice fişe adiţionale);– secţiunea B, dacă întreprinderea solicitantă este legată cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate

Perioada de referinţă
Numărul mediu
anual de sa-
lariaţi

Cifra de afa-
ceri anuală
netă – mii
lei/(RON)/
/mii Euro –
Total
active
– mii lei
(RON)/
mii Euro-
1. Datele*1) întreprinderii solicitante
sau din situaţiile financiare anuale
consolidate [se vor introduce datele din
tabelul B1 din secţiunea B*2)]
2. Datele cumulate*1) în mod proporţional
ale tuturor întreprinderilor partenere,
dacă este cazul (se vor introduce datele
din secţiunea A)
3. Datele cumulate ale tuturor între-
prinderilor legate*1) (dacă există) –
dacă nu au fost deja incluse prin conso-
lidare la pct. 1 din acest tabel
(se vor introduce datele din tabelul B2
din secţiunea B)
TOTAL:

–-*1) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.*2) Datele întreprinderii, inclusiv numărul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusă.Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A + 
Secţiunea AÎntreprinderi partenerePentru fiecare întreprindere pentru care a fost completată fişa de parteneriat [câte o fişă pentru fiecare întreprindere parteneră a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere parteneră a oricărei întreprinderi legate, ale cărei date nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate], datele din această fişă de parteneriat trebuie să fie introduse în tabelul de mai jos.1. Date de identificare şi date financiare preliminareTabelul A.1

Întreprinderea parteneră – Date de identifi- Numărul Cifra de a- Active
care mediu anu- faceri anu- totale
al de sa- ală netă – mii lei
Numele Adresa se- Codul Numele şi pre- lariaţi – mii lei (RON)/mii
sau de- diului so- unic de numele preşe- (RON)/mii Euro –
numirea cial înregis- dintelui consi- Euro –
între- trare liului de admi-
prinde- nistraţie, di-
rii rector general
sau echivalent
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
TOTAL:

NOTĂ:Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza fişei de parteneriat, pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantă este direct sau indirect parteneră.Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).Aceste date rezultă din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacă există, la care se adaugă în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu această întreprindere parteneră, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacă este necesar, adăugaţi "fişe privind legătura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.FIŞA DE PARTENERIAT1. Date de identificare a întreprinderiiDenumirea întreprinderii …………………………………………..Adresa sediului social …………………………………………….Codul unic de înregistrare …………………………………………Numele şi funcţia …./(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)…

    2. Date referitoare la întreprinderea legată
Perioada de referinţă
Numărul mediu anual
de salariaţi*3)

Cifra de afaceri
anuală netă
– mii lei(RON)/mii Euro –
Active totale

– mii lei(RON)/mii Euro –

TOTAL:

–-*3) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.NOTĂ:Aceste date rezultă din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacă există. La acestea se adaugă într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de această întreprindere parteneră, dacă datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacă este necesar, se va adăuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încă incluse prin consolidare.3. Calculul proporţionala) Indicaţi exact proporţia deţinută*4) de întreprinderea solicitantă (sau de întreprinderea legată prin intermediul căreia se stabileşte legătura de parteneriat) în întreprinderea parteneră la care se referă această fişă: ………………………………………………..Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinută de întreprinderea parteneră, la care se referă această fişă, din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legată): ………………………………………………….b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1 ………………………………………………………………………………–-*4) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulată proporţia deţinută de fiecare întreprindere legată în aceeaşi întreprindere parteneră.Tabelul de parteneriat A.2

Procent

Numărul me-
diu anual
de salariaţi

Cifra de a-
faceri anua-
lă netă
– mii lei
(RON)/ mii
Euro –
Active tota-
le*5)
– mii lei(RON)
/mii Euro –

Valoare rezultată în urma aplicării
celui mai mare procent la datele
introduse în tabelul de la pct. 1.

Aceste date se vor introduce în tabelul A.1. + 
Secţiunea BÎntreprinderi legate1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicită încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:[] Cazul 1: Întreprinderea solicitantă ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusă în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).[] Cazul 2: Întreprinderea solicitantă sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusă/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).NOTĂ:Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă derivă din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situată imediat în aval sau în amonte, dacă nu a fost deja inclusă prin consolidare*6).2. Metode de calcul pentru fiecare cazCazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintă baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

    Tabelul B1
Numărul me-
diu anual
de sala-
riaţi*7)

Cifra de a-
faceri anua-
lă netă
– mii lei
(RON)/ mii
Euro –
Active tota-
le
– mii lei(RON)
/mii Euro –

TOTAL:

–-*5) Active totale reprezintă active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.*6) Definiţia întreprinderii legate din prezenta lege.*7) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".

Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare
Întreprinderea le-
gată(denumirea/da-
tele de identifi-
care)

Adresa sediului
social

Codul unic de înre-
gistrare

Numele şi prenumele
preşedintelui consi-
liului de adminis-
traţie, director
general sau echiva-
lent
A.
B.
C.
D.
E.

NOTĂ:Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o "fişă de parteneriat" trebuie adăugate la secţiunea A.Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legată (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate) se va completa o "fişă privind legătura dintre întreprinderi" şi se vor adăuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

    Tabelul B2
Întreprinderea numărul:

Numărul me-
diu anual
de sala-
riaţi

Cifra de a-
faceri anua-
lă netă
– mii lei
(RON)/ mii
Euro –
Active tota-
le
– mii lei(RON)
/mii Euro –

1.*)
2.*)
3.*)
4.*)
5.*)
TOTAL:

–-Notă *) Ataşaţi câte o "fişă privind legătura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere.NOTĂ:Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).FIŞAprivind legătura dintre întreprinderi nr. …… din tabelul B2, secţiunea B(numai pentru întreprinderile legate care nu sunt incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)1. Date de identificare a întreprinderiiDenumirea întreprinderii ……………………………………………Adresa sediului social ……………………………………………..Codul unic de înregistrare ………………………………………….Numele, prenumele şi funcţia …../(preşedintele consiliului de administraţie, directorului general sau echivalent)……

    2. Date referitoare la întreprindere
Perioada de referinţă
Întreprinderea numărul:

Numărul me-
diu anual
de sala-
riaţi*8)

Cifra de a-
faceri anua-
lă netă
– mii lei
(RON)/ mii
Euro –
Active tota-
le
– mii lei(RON)
/mii Euro –

TOTAL:

–-*8) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.NOTĂ:Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situată imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacă nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantă. Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A. + 
Secţiunea II

                                                                        

┌──────┐                                     OPIS*) │ │                                                                        │ │ 1. Cererea de solicitare a AFN şi a creditului, semnată şi ştampilată, │ │ în original ├──────┤                                                                        │ │ 2. Certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului │ │ comerţului de pe lângă tribunalul din raza teritorială unde îşi are │ │ sediul întreprinderea, care va cuprinde: │ │                                                                        ├──────┤ a) datele de identificare ale întreprinderii; │ │                                                                        ├──────┤ b) codul unic de înregistrare; │ │                                                                        ├──────┤ c) acţionarii/asociaţii; │ │                                                                        ├──────┤ d) reprezentanţii legali ai întreprinderii; │ │                                                                        ├──────┤ e) domeniul de activitate principal; │ │                                                                        ├──────┤ f) domenii de activitate secundare; │ │                                                                        ├──────┤ g) punctele de lucru sau alte sedii secundare ale întreprinderii; │ │                                                                        ├──────┤ h) situaţia juridică a societăţii (faliment, reorganizare, │ │ dizolvare etc). │ │                                                                        ├──────┤ 3. Istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN │ │ pe care accesează programul, cu precizarea datei când a fost │ │ autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerţului │ │ de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea │ │                                                                        ├──────┤ 4. Certificate de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor │ │ de plată la bugetul general consolidat, în original sau în copie │ │ legalizată, eliberate de direcţia generală teritorială a finanţelor │ │ publice din raza/razele teritorială/teritoriale unde întreprinderea │ │ îşi desfăşoară activitatea (după caz, inclusiv pentru punctele de │ │ lucru care au CUI) │ │                                                                        ├──────┤ 5. Certificate fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor de plată │ │ către bugetele locale, în original sau în copie legalizată, │ │ eliberate de direcţia de impozite şi taxe locale din cadrul primăriei │ │ din raza/razele teritorială/teritoriale unde întreprinderea îşi │ │ desfăşoară activitatea (inclusiv pentru toate punctele de lucru, │ │ indiferent dacă au sau nu CUI) │ │                                                                        ├──────┤ 6. Declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, │ │ anexa nr. 2, secţiunea I │ │                                                                        ├──────┤ 7. Bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele │ │ informative, încheiat pentru 31 decembrie 2005 │ │                                                                        ├──────┤ 8. Bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele │ │ informative, încheiat pentru 31 decembrie 2006 │ │                                                                        ├──────┤ 9. Balanţa de verificare pentru 31 decembrie 2006 │ │                                                                        ├──────┤ 10. Balanţa de verificare aferentă ultimei luni încheiate │ │                                                                        ├──────┤ Numele şi prenumele administratorului societăţii …………. │ │ Semnătura şi ştampila …………………………………. │ │                                                                        └──────┘–-Notă *) Se va nota cu X în dreptul fiecărui document numai dacă acesta este depus în dosar. MIMMCTPL nu îşi asumă răspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacă acestea au fost marcate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia. + 
Anexa 2––-(Anexa nr. 3 la Procedură)–––––––––FORMULAR DE PRESELECŢIE

Date
de identificare
Denumirea solicitantului
Cod unic de înregistrare
Nr. de înregistrare la ONRC
Adresa solicitantului
Judeţul
Cod poştal
Nr. telefon
Nr. fax
Adresa de e-mail
Cod CAEN aferent Programului
Suma solicitată (lei)
Nr.
crt.
Criterii Punctaj Total
Categoria întreprinderii
1 Nou-înfiinţată 5
A 2 Microîntreprindere 4
3 Întreprindere mică 3
4 Întreprindere mijlocie 2
Observaţie: La încadrarea întreprinderii se vor avea în vedere
prevederile subpct. 3.2, 3.3, 3.4 şi 3.5 din Procedura de implemen-
tare, având în vedere numărul de angajaţi din bilanţul contabil la
31 decembrie 2006.
Ponderea activităţii pe care se accesează Programul în cifra de
afaceri
B 5

Cifra de afaceri este realizată preponderent din
veniturile realizate din vânzarea
produselor finite în anul 2006 (peste 50%)
5
6

Cifra de afaceri nu este realizată preponderent
din veniturile realizate din vânzarea produselor
finite în anul 2006 (sub 50%)
2
Observaţie: Dovada realizării veniturilor din vânzarea produselor
finite va fi făcută în baza balanţei de verificare pentru
31 decembrie 2006.
Tipul activelor ce se intenţionează a fi achiziţionate
7 Maşini, utilaje şi echipamente 5
8 Brevete de invenţie, licenţe 4
C

9

Mijloc de transport de mărfuri (numai cu cabină
simplă)
3
10 Clădiri şi/sau construcţii industriale 2
Observaţie: În cazul în care se intenţionează să fie achiziţionate
mai multe tipuri de active, punctajul va fi obţinut prin calcularea
mediei aritmetice corespunzătoare.
Desfăşoară efectiv activitate autorizată pe codul CAEN accesat
11 0 luni 0
12 1-3 luni 1
13 3-6 luni 2
D 14 6-12 luni 3
15 12-24 de luni 4
16 peste 24 de luni 5
Observaţie: Dovada efectuării activităţii autorizate pe codul pe
care accesează Programul prin "Istoric pe obiect de activitate" emis
de ONRC
Întreprinderea a mai implementat proiecte de investiţii proprii cu
finanţare din surse atrase
E

17

Întreprinderea a mai implementat proiecte de
investiţii proprii cu finanţare din surse atrase
1
18

Întreprinderea nu a mai implementat proiecte de
investitii cu finanţare din surse atrase
0
Observaţie: Fondurile obţinute prin finanţare din surse
atrase reprezintă alte fonduri decât cele proprii ale
întreprinderii, cum sunt credite bancare, alocaţii
financiare nerambursabile, împrumuturi etc.
Cuantumul aportului propriu
19 minimum 15% 0
20 16-20% 1
21 21-25% 2
F 22 26-30% 3
23 31-35% 4
24 peste 36% 5
Observaţie: Fracţiunile procentuale reprezentând aportul propriu nu
se rotunjesc.
Total puncte obţinute

Punctajul maxim care se poate obţine este de 25,00 puncte.Punctajul minim care se poate obţine este de 6,00 puncte.La punctaje egale vor prevala criteriile de selecţie suplimentare prevăzute în Cererea de solicitare a AFN şi a creditului.––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x