ORDIN nr. 69 din 28 februarie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 220 din 10 martie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEPROCEDURA 28/02/2006
ActulREFERIRE LALEGE 346 14/07/2004 ART. 25
ActulREFERIRE LAHG 753 03/07/2003 ART. 4
ActulREFERIRE LAHG 753 03/07/2003 ART. 5
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 28/02/2006
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2006



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă Procedura de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2006, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.Preşedintele Agenţiei Naţionale pentruÎntreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,Eugen Ovidiu ChiroviciBucureşti, 28 februarie 2006.Nr. 69.
 + 
Anexa PROCEDURA DE IMPLEMENTARE a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 20061. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2006, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/IMM şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.2. Descrierea Programului2.1. Programul constă în:– organizarea la Bucureşti a celei de-a V-a ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2006, în perioada aprilie-mai 2006;– organizarea a patru ediţii regionale ale Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2006 în următoarele locaţii: Constanţa, Craiova, Timişoara şi Vaslui.2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României, agenţiile de dezvoltare regională, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale.2.3. Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:– organizarea unei expoziţii structurate în două secţiuni concomitente: prima, dedicată instituţiilor şi agenţilor economici care furnizează produse şi servicii de asistenţă pentru IMM, iar cea de-a doua, dedicată promovării produselor şi serviciilor realizate de către IMM;– organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimulării întreprinderilor inovative, precum şi promovării produselor şi serviciilor româneşti;– diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor.2.4. În vederea desfăşurării evenimentului, Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie va coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale IMM.3. Bugetul Programului3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2006 este de 2.500 mii lei (RON).3.2. Structura bugetului aferent organizării şi desfăşurării evenimentului prevăzut la pct. 2.1 se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.3.3. Execuţia bugetului prevăzut la pct. 3.1 se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.3.4. În vederea desfăşurării în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate, în condiţiile legii.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x