ORDIN nr. 68 din 1 februarie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 8 februarie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 385 25/04/2007
ActulREFERIRE LALEGE (R) 192 19/04/2001 ART. 11
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, aflată în subordinea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale



În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (8) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Consiliului de administraţie al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol nr. 103 din 10 decembrie 2007,în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,potrivit Referatului nr. 7.841 din 14 decembrie 2007, aprobat de conducerea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin. + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli menţionat la alin. (1) se aprobă de către ordonatorul principal de credite, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ordonatorului principal de credite.(2) În cazul în care în execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, nivelul cheltuielilor efectuate va fi proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
 + 
Articolul 3Direcţia buget-finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale va transmite Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol bugetul de venituri şi cheltuieli, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor acestuia.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,Dacian CioloşBucureşti, 1 februarie 2008.Nr. 68.
 + 
AnexăBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIal Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol

*Font 9*
                                                                           – lei –
DENUMIRE INDICATOR COD 2008
1 2 3
VENITURI TOTALE I 22,360,395
Venituri din concesiuni şi închirieri
(Venituri din încasarea redevenţei, conform contractelor de
concesiune, din contractele de arendă, din alte tipuri de
contracte de exploatare a terenurilor pe care sunt amplasate
amenajările piscicole, a bunurilor, a activităţilor şi a
serviciilor specifice)
30.10.05

4,200,000

Alte venituri din dobânzi
(Venituri din dobânzi bancare)
31.10.03

20,000

Alte venituri 36.10.50 12,510,395
Venituri încasate din vânzarea acţiunilor emise de societăţile
comerciale aflate în portofoliul Companiei Naţionale de
Administrare a Fondului Piscicol
36.10.50.1 6,400,000
Tarife pentru desfăşurarea activităţii de exploatare a
resurselor acvatice vii şi de acvacultură în bazinele piscicole
naturale, din care:
36.10.50.2 2,535,395
Tarife pentru desfăşurarea activităţii de acvacultură în
bazinele piscicole naturale
36.10.50.2.1 96,675
Tarife pentru desfăşurarea activităţii de exploatare a
resurselor acvatice vii în bazinele piscicole naturale
36.10.50.2.2 2,438,720
Venituri din dividende 36.10.50.3 50,000
Venituri realizate din vânzarea caietelor de sarcini şi a
dosarelor de prezentare
36.10.50.4 15,000
Venituri din anii precedenţi 36.10.50.5 3,500,000
Alte venituri 36.10.50.6 10,000
Venituri din privatizare
(Venituri încasate din vânzarea activelor cu destinaţie
piscicolă din patrimoniul Companiei Naţionale de Administrare
a Fondului Piscicol)
39.10.04

5,630,000

CHELTUIELI TOTALE II 22,284,690
Cheltuieli de personal 10 10,747,000
Cheltuieli salariale în bani 10.01 8,085,000
Salarii de bază 10.01.01 4,550,000
Salarii de merit 10.01.02 118,000
Indemnizaţie de conducere 10.01.03 595,000
Spor de vechime 10.01.04 670,000
Alte sporuri 10.01.06 818,000
Ore suplimentare 10.01.07 60,000
Fond de premii 10.01.08 567,000
Primă de vacanţă 10.01.09 323,000
Fond pentru posturi ocupate prin cumul 10.01.10 11,000
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 10.01.12 163,000
Indemnizaţii de delegare 10.01.13 14,500
Alte drepturi salariale 10.01.30 195,500
Cheltuieli salariale în natură 10.02 397,000
Tichete de masă 10.02.01 380,000
Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 10.02.04 17,000
Contribuţii 10.03 2,265,000
Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 10.03.01 1,500,000
Contribuţii pentru asigurările de şomaj 10.03.02 160,000
Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 10.03.03 485,000
Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi
boli profesionale
10.03.04 40,000
Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 60,000
Contribuţii la Fondul de garantare salarii 10.03.07 20,000
BUNURI ŞI SERVICII 20 10,821,300
Bunuri şi servicii 20.01 1,496,500
Furnituri de birou 20.01.01 175,000
Materiale pentru curăţenie 20.01.02 18,000
Încălzit, iluminat şi forţă motrice 20.01.03 80,000
Apă, canal, salubritate 20.01.04 7,000
Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 350,000
Piese de schimb 20.01.06 25,000
Transport 20.01.07 1,500
Poştă, telefon, telex, telecomunicaţii, internet 20.01.08 615,000
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 20.01.09 60,000
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 20.01.30 155,000
Reparaţii curente 20.02 10,000
Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 288,000
Uniforme şi echipament 20.05.01 8,000
Alte obiecte de inventar 20.05.30 280,000
Deplasări, detaşări, transferări 20.06 127,300
Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 120,000
Deplasări în străinătate 20.06.02 7,300
Cheltuieli pentru finanţarea activităţii de cercetare, pentru
protecţia resurselor acvatice vii, pentru stabilirea capturilor
totale admisibile, pentru studii de promovare şi marketing al
produselor piscicole
20.10

3,500,000

Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 20.11 96,000
Cheltuieli legate de plată onorariilor pentru consultanţi,
cabinete sau societăţi profesionale de avocatură
20.12 200,000
Pregătire profesională 20.13 60,000
Protecţia muncii 20.14 10,000
Alte cheltuieli 20.30 5,043,500
Reclamă şi publicitate 20.30.01 50,000
Protocol şi reprezentare 20.30.02 150,000
Chirii 20.30.04 1,250,000
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii, din care: 20.30.30 3,593,500
Cheltuieli pentru finanţarea programelor de populare şi
repopulare
20.30.30.1 700,000
Costuri implicate de închiderea operaţională, reorganizarea
şi/sau lichidarea societăţilor comerciale cu profil piscicol
20.30.30.2 100,000
Plata rapoartelor de evaluare 20.30.30.3 200,000
Taxe notariale, taxe de registru, taxe judiciare şi de timbru,
onorarii expertize judiciare şi extrajudiciare, taxe pentru
avize de mediu, cheltuieli de judecată, pretenţii
20.30.30.4 500,000
Cheltuieli pentru înregistrarea transferului acţiunilor
de la ADS la CNAFP
20.30.30.5 0
Sumele plătite efectiv cumpărătorilor în executarea garanţiilor
acordate acestora şi/sau cheltuielile efectuate pentru
combaterea ori stingerea pretenţiilor formulate de cumpărători
20.30.30.6 50,000
Sumele plătite efectiv concesionarilor în executarea
contractelor de concesiune cu titlu de despăgubiri pentru
nerespectarea obligaţiilor de mediu şi/sau cheltuielile
efectuate pentru combaterea ori stingerea pretenţiilor
formulate de cumpărători
20.30.30.7

50,000

Sumele plătite efectiv terţilor în vederea pregătirii procesului
de concesionare
20.30.30.8 50,000
Cheltuieli corespunzătoare întocmirii balanţei terenurilor,
stabilirii bonităţii terenurilor pe clase de calitate, în
vederea calculării redevenţei, pentru verificarea respectării
tehnologiilor
20.30.30.9

620,000

Cheltuieli privind tipărirea permiselor de pescuit şi viniete 20.30.30.10 50,000
Medicina muncii 20.30.30.11 16,000
Alte impozite şi taxe 20.30.30.12 257,500
Cheltuieli pentru finanţarea construirii infrastructurii
necesare pescuitului
20.30.30.13 1,000,000
Cheltuieli de capital 70 716,390
Active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 71.01 716,390
Construcţii 71.01.01 0
Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 468,000
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 71.01.03 85,000
Alte active fixe 71.01.30 163,390
Excedent III 75,705

 + 
Anexa 1la buget

*Font 9*
   MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
   COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
                                     LISTA
                   obiectivelor de investiţii pe anul 2008 cu
                      finanţare integrală extrabugetară*)
                                                                      INV mii lei
                                                                     ─────
                                                                     C + M

┌───┬────────────────────────┬──────┬────────┬──────┬──────────────────────────┬──────────┐│Nr.│ Nominalizarea pe │Valoa-│Valoarea│Chel- │ Finanţare din │ ││crt│obiective de investiţii,│rea │totală │tuieli├───────┬───────┬────┬─────┤Capacitate││ │ dotări şi alte │tota- │actuali-│din │ Surse │Credite│Fond│Buget│ Termen ││ │cheltuieli de investiţii│lă**) │zată***)│total │proprii│externe│spe-│ │ P.I.F. ││ │ │ │ │surse │ │ │cial│ │ ││ │ │ │ │de │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │finan-│ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ţare │ │ │ │ │ │├───┼────────────────────────┼──────┼────────┼──────┼───────┼───────┼────┼─────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │├───┼────────────────────────┼──────┼────────┼──────┼───────┼───────┼────┼─────┼──────────┤│ A.│TOTAL, │716,39│ │ │ 716,39│ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Obiective de investiţii │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │în continuare – total, │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 1.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │………………….. │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 2.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │………………….. │ │ │ │ │ │ │ │ ││ B.│Obiective noi de │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │investiţii – │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │total, din care: …… │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 1.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │………………….. │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 2.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │………………….. │ │ │ │ │ │ │ │ ││ C.│Alte cheltuieli de │716,39│ │ │ 716,39│ │ │ │ ││ │investiţii, │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │(anexa nr. 2) │ │ │ │ │ │ │ │ │└───┴────────────────────────┴──────┴────────┴──────┴───────┴───────┴────┴─────┴──────────┘–––    *) Se înscrie: bugetul de stat, bugetul fondurilor speciale sau bugetul asigurărilor sociale de stat.    **) Valoarea investiţiilor la data aprobării studiului de fezabilitate.    ***) Valoarea investiţiilor, în preţuri valabile, la data înscrierii în listă a obiectivelor, a dotărilor sau a altor cheltuieli de investiţii, însuşită de ordonatorul principal de credite. + 
Anexa 2la buget

    MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
    COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
                                     LISTA
                   poziţiei "Alte cheltuieli de investiţii",
                        defalcată pe categorii de bunuri
                                                       – lei –

┌──────────────────────────┬────┬──────┬────────┬─────────────────┐│Nominalizarea achiziţiilor│ │ │ │Plăţi efectuate*)││de bunuri şi a altor │U.M.│Canti-│Valoarea├────────────┬────┤│cheltuieli de investiţii │ │tatea │ │Nr. şi data │ ││ │ │ │ │documentului│Suma│├──────────────────────────┼────┼──────┼────────┼────────────┴────┤│Achiziţii imobile │ │ │ │ ││Dotări independente │ │ │ │ ││ 1. Calculator PC │buc.│ 30│ 60.000│ ││ 2. Laptop │buc.│ 6│ 12.000│ ││ 3. Server │buc.│ 1│ 13.000│ ││ 4. Licenţe windows │buc.│ 186│ 60.000│ ││ 5. Licenţe office │buc.│ 36│ 39.600│ ││ 6. Licenţe antivirus │buc.│ 166│ 6.640│ ││ 7. Licenţe server │buc.│ 3│ 2.000│ ││ 8. Programe informatice │buc.│ 3│ 55.150│ ││ 9. Autoturisme │buc.│ 4│ 288.000│ ││10. Şalupe │buc.│ 2│ 180.000│ │├──────────────────────────┼────┼──────┼────────┼─────────────────┤│ TOTAL: │ │ │ 716.390│ ││ │ │ │ lei│ │└──────────────────────────┴────┴──────┴────────┴─────────────────┘––––   *) Se completează de către Trezoreria Statului.Notă ––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x