ORDIN nr. 663 din 10 august 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 23 august 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 571 27/06/2011 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 571 27/06/2011 ANEXA 3
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 864 31/05/2011
ActulREFERIRE LAORDIN 538 31/05/2011
ActulREFERIRE LANORMA 31/05/2011
ActulREFERIRE LANORMA 31/05/2011
ActulREFERIRE LAHG 1389 28/12/2010
ActulREFERIRE LACONTRACT CADRU 28/12/2010 ART. 139
ActulREFERIRE LAHG 972 26/07/2006 ART. 17
ActulREFERIRE LALEGE 95 14/04/2006 ART. 281
ActulREFERIRE LASTATUT 26/07/2006 ART. 17
ART. 1REFERIRE LAORDIN 864 31/05/2011 ANEXA 17
ART. 1MODIFICA PEORDIN 571 27/06/2011 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 571 27/06/2011 ANEXA 3
ART. 1REFERIRE LAORDIN 538 31/05/2011 ANEXA 17
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea Ordinului preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 571/2011 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale – formulare unice pe ţară, fără regim special



Având în vedere:– Referatul Direcţiei generale relaţii contractuale nr. DGRC/64 din 9 august 2011;– art. 139 din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările ulterioare;– Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 864/538/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 571/2011 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale – formulare unice pe ţară, fără regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 460 şi 460 bis din 30 iunie 2011, se modifică după cum urmează:1. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 4 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale de bază", la lit. B, subpunctul 7.1 va avea următorul cuprins:

*Font 9*
Denumirea serviciului medical

Denumire
imunizare

Număr
imunizări

Nr
puncte*1)
pe
serviciu
medical
Număr
servicii
medicale

Nr. total
de puncte

1 2 3 4 5 6 = 4 x 5
"7.1 Imunizări (consultaţie, inclusiv
inoculare*5) conform programului
naţional de imunizări:
X

X

a) antituberculoasă – vaccin BCG, în
cazul copiilor nevaccinaţi în
maternitate;
X

X

X

X

b) revaccinare BCG, după caz, după
verificarea cicatricei post primo
vaccinare;
X

X

X

X

c) antihepatită B; X X X X
d) antipoliomielitică; X X X X
e) împotriva difteriei, tetanosului şi
tusei convulsive;
X X X X
f) împotriva rujeolei, rubeolei şi
parotiditei epidemice;
X X X X
g) împotriva infecţiei cu Haemophilus
influenzae tip B.
X X X X"

2. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 5 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului minimal de servicii medicale", litera E.I. va avea următorul cuprins:

*Font 9*
Denumirea serviciului medical

Denumire
imunizare

Număr
imunizări

Nr
puncte*1)
pe
serviciu
medical
Număr
servicii
medicale

Nr. total
de puncte

1 2 3 4 5 6 = 4 x 5
"E.I. Imunizări (consultaţie, inclusiv
inoculare) conform programului naţional
de imunizări:
X

X

a) antituberculoasă – vaccin BCG, în
cazul copiilor nevaccinaţi în
maternitate;
X

X

X

X

b) revaccinare BCG, după caz, după
verificarea cicatricei post primo
vaccinare;
X

X

X

X

c) antihepatită B; X X X X
d) antipoliomielitică; X X X X
e) împotriva difteriei, tetanosului şi
tusei convulsive;
X X X X
f) împotriva rujeolei, rubeolei şi
parotiditei epidemice;
X X X X
g) împotriva infecţiei cu Haemophilus
influenzae tip B.
X X X X"

3. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 6 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ", litera E.I va avea următorul cuprins:

*Font 9*
Denumirea serviciului medical

Denumire
imunizare

Număr
imunizări

Nr
puncte*1)
pe
serviciu
medical
Număr
servicii
medicale

Nr. total
de puncte

1 2 3 4 5 6 = 4 x 5
"E.I. Imunizări (consultaţie, inclusiv
inoculare) conform programului naţional
de imunizări:
X

X

a) antituberculoasă – vaccin BCG, în
cazul copiilor nevaccinaţi în
maternitate;
X

X

X

X

b) revaccinare BCG, după caz, după
verificarea cicatricei post primo
vaccinare;
X

X

X

X

c) antihepatită B; X X X X
d) antipoliomielitică; X X X X
e) împotriva difteriei, tetanosului şi
tusei convulsive;
X

X

X

X

f) împotriva rujeolei, rubeolei şi
parotiditei epidemice;
X

X

X

X

g) împotriva infecţiei cu Haemophilus
influenzae tip B
X

X

X

X"

4. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 8 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate pacienţilor din statele membre ale Uniunii Europene/Spaţiului Economic European, beneficiari ai formularelor europene emise în baza Regulamentului (CE) nr. 883/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială, respectiv în baza Regulamentului (CEE) nr. 1.408/71 al Consiliului din 14 iunie 1971 privind aplicarea regimurilor de securitate socială în raport cu lucrătorii salariaţi şi cu familiile acestora care se deplasează în cadrul Comunităţii”, la litera B, subpunctul 7.1 va avea următorul cuprins:

*Font 9*
Denumirea serviciului medical

Denumire
imunizare

Număr
imunizări

Nr
puncte*1)
pe
serviciu
medical
Număr
servicii
medicale

Nr. total
de puncte

1 2 3 4 5 6 = 4 x 5
"7.1 Imunizări (consultaţie, inclusiv
inoculare*5) conform programului
naţional de imunizări:
X

X

a) antituberculoasă – vaccin BCG, în
cazul copiilor nevaccinaţi în
maternitate
X

X

X

X

b) revaccinare BCG, după caz, după
verificarea cicatricei post primo
vaccinare;
X

X

X

X

c) antihepatită B; X X X X
d) antipoliomielitică; X X X X
e) împotriva difteriei, tetanosului şi
tusei convulsive;
X

X

X

X

f) împotriva rujeolei, rubeolei şi
parotiditei epidemice;
X

X

X

X

g) împotriva infecţiei cu Haemophilus
influenzae tip B
X

X

X

X"

5. În anexa 3-a, tabelul 1.2 "Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuă finanţate pe baza grupelor de diagnostice al spitalului ….. trimestrul/trimestrele …. anul …" va avea următorul cuprins:"1.2 Raport de activitate pentru serviciile spitaliceştifurnizate în regim de spitalizare continuă finanţate pe baza grupelor dediagnostice al spitalului ……..trimestrul/trimestrele …… anul …..

*Font 8*
Nr. de cazuri externate raportate şi validate de SNSPMPDSB:
Secţia

Nr. de cazuri
externate şi
raportate la
SNSPMPDSB

Nr. de cazuri
externate, fără
cazurile
reinternate şi
transferate

Nr. de cazuri
externate,
reinternate şi
transferate, care
au primit avizul
comisiei de analiză*)
Nr. de cazuri
externate, reinternate
şi transferate, fără
avizul comisiei de
analiză**)

ICM
realizat

Coeficientul
cazurilor
extreme – K

TOTAL
SPITAL

Formularele se transmit de la Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB) către spital şi casele de asigurări de sănătate.–––-Notă *) Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Numărul de cazuri care au fost raportate lunar, numărul de cazuri care nu au mai fost raportate, numărul de cazuri care au fost raportate de spital, dar care, ca urmare a raportării trimestriale de către alte spitale a unor cazuri care nu au mai fost raportate, se constată că acestea reprezintă cazuri externate reinternate sau transferate."6. În anexa 3-b, tabelul 1.3 "Desfăşurător pentru decontarea serviciilor medicale spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuă, finanţate pe baza grupelor de diagnostice, pe trimestrul/trimestrele …. anul …." va avea următorul cuprins:"1.3 Desfăşurător pentru decontarea serviciilor medicalespitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuă, finanţate pe bazagrupelor de diagnostice, pe trimestrul/trimestrele ….. anul ….

*Font 7*
Nr. de cazuri externate raportate
şi validate*1):
Nr. de cazuri ponderate validate:

Nr. de cazuri
externate,
fără cazuri
reinternate
şi
transferate

Nr. de cazuri
externate,
reinternate
şi
transferate,
care au primit
avizul
comisiei de
analiză
Nr.
de cazuri
externate,
reinternate
şi
transferate
fără avizul
comisiei de
analiză
ICM
reali-
zat*2)

Nr. de cazuri
externate,
fără cazuri
reinternate
şi
transferate

Nr. de cazuri
externate,
reinternate
şi
transferate,
care au primit
avizul
comisiei de
analiză
Nr.
de cazuri
externate,
reinternate
şi
transferate
fără avizul
comisiei de
analiză
Tarif
pe caz
ponde-
rat*3)

Coefici-
entul
cazurilor
extreme –
K*4)

Suma
contrac-
tată

Suma
realizată*)

1

2

3

4

5 = 1×4

6 = 2×4

7 = 3×4

8

9

10

11 = (5x8x9)+
(6x8x9)+
(7x8x50%x9)

–––-*1) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin; numărul de cazuri nu poate depăşi un număr maxim de cazuri calculat la capacitatea maximă de funcţionare a spitalului, raportată la prevederile art. 4 alin. (1) lit. a) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare; datele din coloanele 2 şi 3 sunt în conformitate cu art. 9 alin. (3), respectiv alin. (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare.*2) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin, dar nu mai mare decât cel stabilit conform anexei nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare.*3) Conform anexei nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare.*4) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin.Notă *) Se decontează suma realizată cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (1) lit. a) pct. 2 din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare; regularizarea trimestrului IV se face până la data de 20 decembrie a anului în curs pentru serviciile medicale realizate şi raportate conform contractului de furnizare de servicii medicale până la această dată, urmând ca regularizarea finală a trimestrului IV să se efectueze în luna ianuarie a anului următor.”7. În anexa 3-e, tabelul 1.2 "Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuă finanţate pe bază de tarif mediu pe caz rezolvat al spitalului ……… trimestrul/trimestrele ….. anul …." va avea următorul cuprins:"1.2 Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizateîn regim de spitalizare continuă finanţate pe bază de tarif mediu pecaz rezolvat al spitalului …… trimestrul/trimestrele …. Anul ….

*Font 7*
Nr. de cazuri externate raportate şi validate de SNSPMPDSB:
Nr. de cazuri
Secţia/ externate raportate Nr. de cazuri externate, Nr. de cazuri externate, Nr. de cazuri externate,
Compartimentul*) la SNSPMPDSB fără cazuri reinternate reinternate şi transferate, reinternate şi transferate,
şi transferate care au primit avizul fără avizul comisiei de
comisiei de analiză**) analiză***)
TOTAL SPITAL:

–––-Notă *) Compartimente de acuţi prevăzute ca structuri distincte în structura spitalului, aprobată/avizată prin ordin al ministrului sănătăţii, din spitale de cronici şi de recuperare.Formularele se transmit de la Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB) către spital şi casele de asigurări de sănătate.Notă **) Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538//2011, cu modificările şi completările ulterioare.Notă ***) Numărul de cazuri care au fost raportate lunar, numărul de cazuri care nu au mai fost raportate, numărul de cazuri care au fost raportate de spital, dar care ca urmare a raportării trimestriale de către alte spitale a unor cazuri care nu au mai fost raportate, se constată că acestea reprezintă cazuri externate reinternate sau transferate."8. În anexa 3-f, tabelul 1.3 "Desfăşurător pentru decontarea serviciilor medicale spitaliceşti acordate pentru afecţiuni acute în spitale, altele decât cele prevăzute în anexa nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pentru servicii medicale spitaliceşti acordate în secţiile şi compartimentele de acuţi din spitalele de cronici şi de recuperare, pentru trimestrul/trimestrele …. anul …..” va avea următorul cuprins:"1.3 Desfăşurător pentru decontarea serviciilor medicalespitaliceşti acordate pentru afecţiuni acute în spitale, altele decât celeprevăzute în anexa nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cumodificările şi completările ulterioare, precum şi pentru serviciimedicale spitaliceşti acordate în secţiile şicompartimentele de acuţi din spitalele de cronici şi de recuperare, pentrutrimestrul/trimestrele …. anul …..

*Font 7*
Nr. de cazuri externate raportate şi validate*1):
Secţia/Compar-
timentul*)

Nr. de cazuri
externate
contractate

Nr. de cazuri
externate,
fără cazuri
reinternate şi
transferate

Nr. de cazuri
externate,
reinternate şi
transferate,
care au primit
avizul comisiei
de analiză
Nr. cazuri
externate,
reinternate şi
transferate,
fără avizul
comisiei de
analiză
Tarif mediu
pe caz
rezolvat,
contractat

Suma
contrac-
tată

Suma
realizată**)

1

2

3

4

5

6

7 = 2×6

8 = (3 x 6) +
(4 x 6) +
(5 x 6 x 50%)
TOTAL SPITAL:

–––-Notă *) Compartimente de acuţi prevăzute ca structuri distincte în structura spitalului, aprobată/avizată prin ordin al ministrului sănătăţii, din spitale de cronici şi recuperare.Notă **) Se decontează suma realizată cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (1) lit. c) pct. 2 din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare; regularizarea trimestrului IV se face până la data de 20 decembrie a anului în curs, pentru serviciile medicale realizate şi raportate conform contractului de furnizare de servicii medicale până la această dată, urmând ca regularizarea finală a trimestrului IV să se efectueze în luna ianuarie a anului următor.*1) Conform raportului 1.2 din anexa nr. 3-e la ordin; datele din coloanele 4 şi 5 sunt raportate în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (3), respectiv alin. (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificările şi completările ulterioare.” + 
Articolul IICasele de asigurări de sănătate judeţene, a municipiului Bucureşti, Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,Nicolae-Lucian DuţăBucureşti, 10 august 2011.Nr. 663.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x