ORDIN nr. 65 din 31 ianuarie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 96 din 7 februarie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 155 03/03/2005
ActulREFERIRE LALEGE (R) 192 19/04/2001 ART. 11
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli întocmit de Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, aflată în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale



În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (8) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Consiliului de administraţie al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol nr. 152 din 18 decembrie 2006,în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,potrivit Referatului nr. 8.992 din 18 decembrie 2006, aprobat de conducerea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale,ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin. + 
Articolul 1(1) Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli menţionat la alin. (1) se aprobă de către ordonatorul principal de credite, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ordonatorului principal de credite.(2) În cazul în care în execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, nivelul cheltuielilor efectuate va fi proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
 + 
Articolul 3Direcţia buget-finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale va transmite Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol bugetul de venituri şi cheltuieli, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor acestuia.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul agriculturii,pădurilor şi dezvoltării rurale,Dan Ştefan MotreanuBucureşti, 31 ianuarie 2007.Nr. 65.
 + 
Anexa MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOLSE APROBĂORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITEBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007

       
    INDICATORI PREVEDERI AN 2007
  1 2 3
  I VENITURI TOTALE 22.174.000
  1.1 Venituri din încasarea redevenţei, conform contractelor de concesionare a terenurilor pe care sunt amplasate amenajările piscicole, a bunurilor, a activităţilor, a serviciilor specifice şi a resurselor acvatice vii; 5.680.000
  1.2 Venituri încasate din vânzarea acţiunilor emise de societăţile comerciale aflate în portofoliul Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol; 6.200.000
  1.3 Venituri încasate din vânzarea activelor cu destinaţie piscicolă din patrimoniul Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol; 3.500.000
  1.4 Tarife pentru desfăşurarea activităţii de acvacultură în bazinele piscicole naturale; 524.000
  1.5 Venituri obţinute din contracte de arendă, precum şi cele obţinute în baza altor contracte; 880.000
  1.6 Venituri din dobânzi bancare; 15.000
  1.7 Venituri din dividende; 100.000
  1.8 Venituri realizate din vânzarea caietelor de sarcini şi a dosarelor de prezentare; 15.000
  1.9 Alte venituri; 1.760.000
  1.10 Venituri din anii precedenţi; 3.500.000
  II CHELTUIELI TOTALE 20.754.800
  II A. Cheltuieli de personal 8.900.000
  1 Cheltuieli salariale în bani 6.485.000
  1.1 Salarii de bază 3.350.000
  1.2 Salarii de merit 92.000
  1.3 Indemnizaţie de conducere 665.000
  1.4 Spor de vechime 795.000
  1.5 Alte sporuri 620.000
  1.6 Ore suplimentare 20.000
  1.7 Fond de premii 443.000
  1.8 Primă de vacanţă 250.000
  1.9 Fond pentru posturi ocupate prin cumul 25.000
  1.10 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 123.000
  1.11 Indemnizaţii de delegare 35.000
  1.12 Alte drepturi salariale 67.000
  2 Cheltuieli salariale în natură 393.000
  2.1 Tichete de masă 383.000
  2.2 Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa 10.000
  3 Contribuţii 2.022.000
  3.1 Contribuţii pentru asigurări sociale de stat 1.300.000
  3.2 Contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii 60.000
  3.3 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 153.000
  3.4 Contribuţii la Fondul de garantare salarii 20.000
  3.5 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 455.000
  3.6 Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 34.000
  II B. BUNURI ŞI SERVICII 10.400.200
  1 Bunuri şi servicii 1.951.000
  1.1 Furnituri de birou 150.000
  1.2 Materiale pentru curăţenie 12.000
  1.3 Încălzit, iluminat şi forţă motrică 85.000
  1.4 Apă, canal, salubritate 7.000
  1.5 Carburanţi şi lubrefianţi 600.000
  1.6 Piese de schimb 20.000
  1.7 Transport 7.000
  1.8 Poştă, telefon, telex, telecomunicaţii, internet 500.000
  1.9 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 200.000
  1.10 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 350.000
  1.11 Reparaţii curente 20.000
  2 Bunuri de natura obiectelor de inventar 420.000
  2.1 Uniforme şi echipament 12.000
  2.2 Alte ob. de inventar 408.000
  3 Deplasări, detaşări, transferări 180.000
  3.1 Deplasări interne, detaşări, transferări 130.000
  3.2 Deplasări în străinătate 50.000
  4 Cheltuieli pentru finanţarea activităţii de cercetare, pentru protecţia resurselor acvatice vii, pentru stabilirea capturilor totale admisibile, pentru studii de promovare şi marketing al produselor piscicole; 3.000.000
  5 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 16.000
  6 Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru consultanţi, cabinete sau societăţi profesionale de avocatură; 350.000
  7 Pregătire profesională 90.000
  8 Protecţia muncii 20.000
  10 Alte cheltuieli 4.373.200
  10.1 Reclamă şi publicitate 50.000
  10.2 Protocol şi reprezentare 200.000
  10.3 Chirii 1.250.000
  10.4 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii, din care: 2.873.200
  10.4.1 Cheltuieli pentru finanţarea programelor de populare şi repopulare 133.200
  10.4.2 Costuri implicate de închiderea operaţională, reorganizarea şi/sau lichidarea societăţilor comerciale cu profil piscicol 150.000
  10.4.3 Plata rapoartelor de evaluare 200.000
  10.4.4 Taxe notariale, taxe de registru, taxe judiciare şi de timbru, taxe pentru avize de mediu; cheltuieli de judecată, pretenţii 650.000
  10.4.5 Cheltuieli pentru înregistrarea transferului acţiunilor de la Agenţia Domeniului Statului la Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol 10.000
  10.4.6 Sumele plătite efectiv cumpărătorilor în executarea garanţiilor acordate acestora şi/sau cheltuielile efectuate pentru combaterea ori stingerea pretenţiilor formulate de cumpărători; 50.000
  10.4.7 Sumele plătite efectiv concesionarilor în executarea contractelor de concesiune cu titlu de despăgubiri pentru nerespectarea obligaţiilor de mediu şi/sau cheltuielile efectuate pentru combaterea ori stingerea pretenţiilor formulate de cumpărători; 50.000
  10.4.8 Sumele plătite efectiv terţilor în vederea pregătirii procesului de concesionare; 50.000
  10.4.9 Cheltuieli corespunzătoare întocmirii balanţei terenurilor, stabilirii bonităţii terenurilor pe clase de calitate, în vederea calculării redevenţei, pentru verificarea respectării tehnologiilor; 500.000
  10.4.10 Cheltuieli pentru finanţarea construirii infrastructurii necesare pescuitului 600.000
  10.4.11 Cheltuieli privind tipărirea permiselor de pescuit şi viniete 150.000
  10.4.12 Medicina muncii 30.000
  10.4.13 Alte impozite şi taxe 300.000
  II C. Cheltuieli de capital 1.454.600
    Active nefinanciare 1.454.600
  1 Active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 1.454.600
  1.1 Construcţii 100.000
  1.2 Maşini echipamente şi mijl. de transport 1.050.000
  1.3 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 169.000
  1.4 Alte active fixe 135.600
  III Excedent 1.419.200

 + 
Anexa 1a────────la bugetul de venituri şi cheltuieli───────────────────────────────────MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR,ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALA DE ADMINISTRAREA FONDULUI PISCICOLAprobat───────Ordonatorul principal de crediteLISTAobiectivelor de investiţii pe anul 2007cu finanţare integrală extrabugetară*INV mii lei─────C + M┌──┬─────────────────┬────────┬──────┬───────┬───────────────────┬────────┐│N │Nominalizarea pe │Valoarea│Valoa-│Cheltu-│ Finanţare din │Capaci- ││r │obiective de │totala │rea │ieli ├─────┬────┬────┬───┤tate ││ │investitii, │**) │totala│din │Surse│Cre-│Fond│Bu-│Termen ││c │ │ │ │total │pro- │di │spe-│get│P.I.F. ││r │dotari şi alte │ │ │ │prii │te │cial│ │ ││t │cheltuieli de │ │actua-│surse │ │ex- │ │ │ ││ │investitii │ │lizata│ de │ │ter-│ │ │ ││ │ │ │***) │finan- │ │ne │ │ │ ││ │ │ │ │tare │ │ │ │ │ │├──┼─────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────┼────┼────┼───┼────────┤│0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │├──┼─────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────┼────┼────┼───┼────────┤│ │TOTAL, │ 1.455 │ │ │1.455│ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ ││A.│Obiective de │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │investiţii în │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │continuare – │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │total, din care: │ │ │ │ │ │ │ │ ││1.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │……………. │ │ │ │ │ │ │ │ ││2.│Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │……………. │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Obiective noi de │ │ │ │ │ │ │ │ ││B.│investiţii – │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │total, │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │din care :…….│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │……………..│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Obiectivul │ │ │ │ │ │ │ │ ││1.│……………..│ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Obiectiv………│ │ │ │ │ │ │ │ ││2.│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │Alte cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │de investiţii │ 1.455 │ │ │1.455│ │ │ │ ││C.│ (anexa nr.1 b) │ │ │ │ │ │ │ │ │└──┴─────────────────┴────────┴──────┴───────┴─────┴────┴────┴───┴────────┘_________Notă *) Se inscrie: bugetul de stat, bugetul fondurilor speciale sau bugetul asigurărilor sociale de statNotă **) Valoarea investiţiilor la data aprobării studiului de fezabilitateNotă ***) Valoarea investiţiilor, în preţuri valabile, la data înscrierii în listă a obiectivelor, a dotărilor sau a altor cheltuieli de investiţii, însuşită de ordonatorul principal de credite
 + 
Anexa 1b)─────────la bugetul de venituri şi cheltuieli──────────────────────────────────────MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALECOMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRAREA FONDULUI PISCICOLAPROBATORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITELISTApoziţiei lt; lt;Alte cheltuieli de investirii gt; gt;,defalcată pe categorii de bunuri

          – lei –
  Nominalizarea achiziţiilor de bunuri şi a altor cheltuieli de investiţii U.M. Cantitatea Valoarea Plăţi efectuate*)
  Nr. şi data Suma documentului
  Achiziţii imobile Dotări independente buc. 1 100.000  
  1. Calculator PC buc. 50 96.000  
  2. Laptop buc. 5 18.000  
  3. Server buc. 1 15.000  
  4. Licenţe windows buc. 55 21.000  
  5. Licenţe office buc. 55 38.500  
  6. Licenţe antivirus buc. 97 23.100  
  7. Licenţe server buc. 3 3.000  
  8. Programe informatice buc. 2 50.000  
  9. Casă de valori buc. 9 27.000  
  10. Autoturisme buc. 12 630.000  
  11. Şalupă buc. 4 420.000  
  12. Centrală telefonică buc. 1 13.000  
  TOTAL     1.454.600 lei

–––* Se completează de către trezoreria statului––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x