ORDIN nr. 639 din 16 iulie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 539 din 3 august 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 5
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 408 01/04/2010
ActulREFERIRE LAORDIN 265 01/04/2010
ActulREFERIRE LAHG 262 31/03/2010
ActulREFERIRE LACONTRACT CADRU 31/03/2010 ART. 140
ActulREFERIRE LAHG 972 26/07/2006
ActulREFERIRE LALEGE 95 14/04/2006 ART. 281
ActulREFERIRE LASTATUT 26/07/2006 ART. 17
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 428 16/04/2010 ANEXA 5
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale – formulare unice pe ţară, fără regim special



Având în vedere:– Referatul Direcţiei generale relaţii cu furnizorii nr. DGF/802 din 8 iulie 2010;– art. 140 din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 262/2010;– Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale – formulare unice pe ţară, fără regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 şi 296 bis din 6 mai 2010, se modifică şi se completează după cum urmează:1. În anexa nr. 1a, la notă, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 3, cu următorul cuprins:"3. Formularele din anexa nr. 1a se întocmesc în câte două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale care a încheiat act adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis).Formularele din anexa nr. 1a vor fi raportate pe suport hârtie şi în format electronic la data încheierii actului adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis), indiferent de numărul persoanelor beneficiare ale pachetelor de servicii medicale înscrise pe lista proprie."2. În anexa nr. 1c, la notă, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 3, cu următorul cuprins:"3. Formularele prevăzute la pct. I lit. A şi pct. II lit. A din anexa nr. 1c se întocmesc în câte două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale care a încheiat act adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis).Formularele prevăzute la pct. I lit. A şi pct. II lit. A din anexa nr. 1c vor fi raportate lunar pe suport hârtie şi în format electronic, pe durata de derulare a actului adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis)."3. În anexa nr. 1d, în tabelul de la punctul 5 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical-consultaţie şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ", poziţia 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

"1. Servicii medicale curative –
consultaţie pentru afecţiuni
acute, intercurente"

4. În anexa nr. 1d, în tabelul de la punctul 6 "Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical-consultaţie şi acordate pacienţilor (titulari de card european de asigurări sociale de sănătate) din statele membre ale Uniunii Europene/Spaţiului Economic European", poziţia 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

"1. Servicii medicale curative –
consultaţie pentru afecţiuni
acute, intercurente"

5. În anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 7, după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:

"f) acte medicale necesare
copiilor aflaţi în plasament din
cadrul sistemului de asistenţă
socială şi protecţia copilului"

6. În anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 11, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

"c) evaluare periodică, clinică
şi paraclinică a tratamentului
şi evoluţiei pentru bolnavii cu
afecţiuni cronice, în limita
competenţelor, la alte intervale
decât cele stabilite de
prevederile legale în vigoare"

7. În anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 11, litera d) se abrogă.8. În anexa nr. 2a, punctul 1.1 "Desfăşurător lunar al consultaţiilor şi serviciilor medicale din pachetul de servicii medicale de bază, efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic" se modifică şi va avea următorul cuprins:"1.1. Desfăşurător lunar al consultaţiilor şi serviciilor medicale din pachetul de servicii medicale de bază, efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic

  Luna …………………….. Anul …………………
  Nr. crt. Specialitatea/competenţă/atestat de studii complementare*……………………… Număr de consultaţii/zi Total consultaţii Nr. de puncte** pe tip de consultaţie Nr. total de puncte
  1 2 30 31
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 = C4 x C5
    Consultaţii** în cadrul pachetului de servicii medicale de bază:   x x x
  1 Consultaţie medicală de specialitate pentru episoade de boală acută:             x  
                     
  2 Consultaţie medicală pentru cazurile care necesită urmărirea evoluţiei sub tratament a pacientului în ambulatoriu:             x  
                     
  3 Consultaţie medicală pentru monitorizarea stării de sănătate şi a tratamentului pentru bolnavii cu afecţiuni cronice examen periodic conform programării:             x  
                     
  4 Consultaţie medicală pentru situaţii de urgenţă:             x  
                     
  TOTAL GENERAL   x  

––––Notă *) Sunt cele prevăzute la cap. I lit. C pct. 3 şi 4 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Tipurile de consultaţii şi punctajele aferente sunt cele prevăzute în tabelul de la cap. I lit. C pct. 1 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare."9. În anexa nr. 2a, punctul 1.2 "Desfăşurător pe C.N.P. al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale de bază, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru luna ….." se modifică şi va avea următorul cuprins:"1.2. Desfăşurător pe C.N.P. al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale de bază, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate

  Luna …………………….. Anul …………………
  Nr. crt. C.N.P. Număr de înregistrare în documentele de evidenţă de la nivelul cabinetului Pachetul de servicii medicale de bază*
  Consultaţii medicale de specialitate pentru episoade de boală acută Consultaţii medicale pentru cazurile care necesită urmărirea evoluţiei sub tratament a pacientului în ambulatoriu Consultaţii medicale pentru monitorizarea stării de sănătate şi a tratamentului pentru bolnavii cu afecţiuni cronice Consultaţie medicală pentru situaţii de urgenţă
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7
               
               
  TOTAL:        

–––Notă *) Consultaţiile sunt cele prevăzute la cap. I lit. C pct. 1 şi 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Total col. C4 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 1 din tabelul 1.1Total col. C5 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 2 din tabelul 1.1Total col. C6 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 3 din tabelul 1.1Total col. C7 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 4 din tabelul 1.1."10. În anexa nr. 2 a, în tabelul de la punctul 3.1 "Desfăşurător lunar al consultaţiilor medicale cuprinse în pachetul de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ, în ambulatoriul de specialitate clinic", poziţia 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

"3 – consultaţie medicală pentru
afecţiuni acute, intercurente"

11. În anexa nr. 2 a, în tabelul de la punctul 3.2 "Desfăşurător pe C.N.P./cod de identificare al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru luna ……", titlul coloanei C6 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Consultaţii medicale pentru afecţiuni acute, intercurente".12. În anexa nr. 2 f, la notă, punctul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:"3. Tabelele 1 şi 3 se completează, după caz, şi de către furnizorii de servicii medicale din asistenţa medicală primară care au încheiat act adiţional la contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis) efectuate asiguraţilor din lista proprie/din lista constituită la sfârşitul lunii anterioare, ca o consecinţă a actului medical propriu."13. Anexa nr. 2 k se modifică şi va avea următorul cuprins:"ANEXA Nr. 2 kCasa de Asigurări de Sănătate ………….Furnizorul de servicii medicale ………..Localitatea ………………………….Judeţul ……………………………..Reprezentantul legal al furnizorului ………………………………………….Medic de specialitate …………………CNP medic de specialitate ……………..1.1. Desfăşurător lunar al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii din pachetul de servicii medicale de bază efectuate ambulatoriul de specialitate pentru specialitatea recuperare-reabilitare a sănătăţii, în cabinete medicaleLuna ……….. Anul ……………

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele  de evidenţă de la nivelul cabinetului Număr  de consultaţii medicale  de specialitate Tariful* pe serviciu  medical – consultaţie Sumă**  (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6=C4xC5
             
             
  TOTAL GENERAL:   x  

–––Notă *) Tariful/consultaţie în specialitatea de recuperare-reabilitare a sănătăţii este prevăzut la cap. IV pct. 1 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin.(4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.1.2. Desfăşurătorul lunar al serviciilor de recuperare-reabilitare din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în baze de tratament (cure de recuperare-reabilitare complete, conform recomandării)Luna ………… Anul ………..

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele privind evidenţele obligatorii Număr de servicii medicale – cazuri (cure de tratament) Număr de zile efectuate (cure de tratament cu un număr de zile recomandate <= 7 zile) Tarif* pe serviciu medical – caz Tarif* pe zi Sumă** (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
                 
                 
  TOTAL GENERAL:     x x  

–––Notă *) Tariful pe serviciu medical – caz pentru serviciile medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii acordate în bazele de tratament este prevăzut la cap. IV, pct. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul curelor de tratament cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 14 alin.(11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) şi (11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8=C4xC6 sau C8=C5xC7.1.3. Desfăşurător lunar al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii din pachetul de servicii medicale de bază efectuate ambulatoriul de specialitate pentru specialitatea recuperare-reabilitare a sănătăţii, baze de tratament (cure de recuperare-reabilitare întrerupte)Luna ………… Anul ……….

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele privind evidenţele obligatorii Număr de zile recomandate Număr de zile efectuate Tarif* pe serviciu medical – caz Tarif* pe zi Sumă** (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
                 
                 
  TOTAL GENERAL:     x x  

–––Notă *) Tariful pe serviciu medical – caz pentru serviciile medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii acordate în bazele de tratament este prevăzut la cap. IV pct. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul curelor de tratament cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 14 alin. (11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) şi (10) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8=(C5xC6)/C4 sau C8=(C5xC7).Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al furnizorului,………………………………NOTĂ:Desfăşurătoarele din anexa nr. 2 k se întocmesc în două exemplare, din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale."14. Anexa nr. 2 l se modifică şi va avea următorul cuprins:"ANEXA Nr. 2 lCasa de Asigurări de Sănătate ………………………..Furnizorul de servicii medicale ………………………Localitatea ………………………………………..Judeţul ……………………………………………Reprezentantul legal al furnizorului ………………….…………………………………………………..Medic cu competenţă/atestat de studii complementare …….CNP medic de specialitate ……………………………1.1. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctură din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinicLuna ………….. Anul ………..

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele  de evidenţă de la nivelul cabinetului Număr  de consultaţii de acupunctură Tarif* pe consultaţie Sumă**  (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6=C4xC5
             
             
  TOTAL GENERAL:   x  

–––Notă *) Tariful/consultaţie pentru serviciile de acupunctură este prevăzut la cap. I lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.1.2. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctură din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic (cure complete, conform recomandării)Luna …………. Anul …………….

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele de evidenţă de la nivelul cabinetului Număr de zile recomandate Număr de zile efectuate Tarif* pe serviciu medical – caz Tarif* pe zi Sumă** (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
                 
                 
  TOTAL GENERAL:     x x  

–––Notă *) Tariful pe serviciu medical – caz pentru serviciile de acupunctură este prevăzut la cap I. lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul curelor de tratament în acupunctură cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8 = C4 x C6 sau C8 = C5 x C7.1.3. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctură din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic (cure de tratament de acupunctură întrerupte)Luna ………… Anul ……………

  Nr. crt. CNP asigurat Număr de înregistrare în documentele privind evidenţele obligatorii Număr de zile recomandate Număr de zile efectuate Tarif* pe serviciu medical – caz Tarif* pe zi Sumă** (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
                 
                 
  TOTAL GENERAL:     x x  

–––-Notă *) Tariful pe serviciu medical – caz pentru serviciile de acupunctură este prevăzut la cap. I lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul curelor de tratament în acupunctură cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8 = (C5 x C6)/C4 sau C8 = (C5 x C7).Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al furnizorului,……………………………….NOTĂ:Desfăşurătoarele din anexa nr. 2 l se întocmesc în două exemplare, din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale."15. Anexa nr. 5 a se modifică şi va avea următorul cuprins:"ANEXA Nr. 5 aCasa de asigurări de sănătate…………………………Furnizor de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu …………………..Localitatea ……………………………………..Judeţul …………………………………………Desfăşurătorul serviciilor de îngrijirimedicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu,aprobate de casa de asigurări de sănătateLuna. ……………. Anul ……………

  Nr. crt. CNP asigurat Denumirea serviciului de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu* Număr de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, pe zi Total servicii realizate Total număr de zile de îngrijire**
        1 2 31    
  C0 C1 C2 C3 C4 C5
  1               x
             
             
             
  Subtotal CNP 1          
  2               x
             
             
             
  Subtotal CNP 2          
  TOTAL GENERAL (subtotal CNP 1 + subtotal CNP 2+……):  

–––Notă *) Conform anexei nr. 24 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Conform art. 9 alin. (3) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al furnizorului,………………………………NOTE:1. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 a se întocmeşte în două exemplare, din care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu.2. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 a se întocmeşte distinct pentru serviciile de îngrijiri medicale la domiciliu, respectiv de îngrijiri paliative la domiciliu."16. Anexa nr. 5 b se modifică şi va avea următorul cuprins:"ANEXA Nr. 5 bCasa de asigurări de sănătate………………………………………………..Furnizor de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu …………………..Localitatea ……………………………………..Judeţul …………………………………………Desfăşurătorul asiguraţilor care au beneficiat în bazarecomandării de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliuLuna …………… Anul …………..

*Font 7*
Nr.
crt.

CNP
asigurat

Medicul de
specialitate
care a făcut
recomandarea

Cod
parafă
medic

Data emiterii
recomandării
pentru servicii de
îngrijiri medicale
la domiciliu/
îngrijiri paliative
la domiciliu
Data începerii
episodului de
îngrijiri medicale
la domiciliu/
îngrijiri
paliative la
domiciliu
Data sfârşitului
episodului de
îngrijiri medicale
la domiciliu/
îngrijiri
paliative la
domiciliu
Nr. de zile în care
s-au acordat
îngrijirile medicale
la domiciliu/
îngrijirile
paliative la
domiciliu*)
Tarif**)/
şi de
îngrijire
(lei)

Sumă
decontată
de
CAS***)
(lei)

C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10=C8xC9
1 100
50
Subtotal CNP 1 x
2 100
50
Subtotal CNP 2 x
TOTAL GENERAL (subtotal CNP 1 + subtotal CNP 2+……) x

–––-Notă *) Conform anexei nr. 24 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă **) Conform art. 2 alin. (2), art. 5 alin. (2) şi art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Notă ***) Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.Subtotal CNP 1 col. C8 din anexa nr. 5 b = subtotal CNP 1 col. C5 din anexa nr. 5 a.Subtotal CNP 2 col. C8 din anexa nr. 5 b = subtotal CNP 2 col. C5 din anexa nr. 5 a.TOTAL GENERAL col. C8 din anexa nr. 5 b = TOTAL GENERAL col. C5 din anexa nr. 5 a.Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al furnizorului,……………………………….NOTE:1. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 b se întocmeşte în două exemplare, din care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu.2. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 b se întocmeşte distinct pentru serviciile de îngrijiri medicale la domiciliu, respectiv pentru îngrijiri paliative la domiciliu." + 
Articolul IICasele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,Nicolae Lucian DuţăBucureşti, 16 iulie 2010.Nr. 639.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x