ORDIN nr. 630 din 3 noiembrie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1.178 din 27 decembrie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ANEXA 3INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ANEXA 4INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ANEXA 5INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ANEXA 6INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ANEXA 7INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ANEXA 8INLOCUIESTE PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ActulINLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ActulMODIFICA PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ActulREFERIRE LAHG 738 03/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 292 15/05/2002
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ActulREFERIRE LAOG 25 11/08/1995
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 2INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 2REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 3INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 3
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 3REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 4INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 4
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 4REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 4REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 5INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 5
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 5REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 5REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 6INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 6
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 6REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 6REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 7INLOCUIESTE PEORDIN 43 10/02/2005 ANEXA 7
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 7REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 7REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 8INLOCUIESTE PEORDIN 208 27/04/2005 ANEXA 1
ANEXA 8REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 8REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 8REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 8REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea Ordinului ministrului economiei şi comerţului nr. 43/2005 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului şi a Ordinului ministrului economiei şi comerţului nr. 208/2005 pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare – INMR



În temeiul Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările ulterioare, şi ale Legii bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul economiei şi comerţului emite următorul ordin: + 
Articolul UNIC(1) Anexele nr. 1-7 la Ordinul ministrului economiei şi comerţului nr. 43/2005 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 28 aprilie 2005, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-7 la prezentul ordin.(2) Anexa la Ordinul ministrului economiei şi comerţului nr. 208/2005 pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare – INMR, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 629 din 19 iulie 2005, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 8 la prezentul ordin.Ministrul economiei şi comerţului,Codruţ Ioan ŞereşBucureşti, 3 noiembrie 2005.Nr. 630.
 + 
Anexa 1Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Pentru Mecanica Fina – CEFINBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanica Fina – CEFIN

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat an
2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 72.072.000 80.000.000 8.000,00 8.550,00 118,6
1 Venituri din exploatare, din care: 2 71.952.000 79.880.000 7.988,00 8.527,00 118,5
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 71.692.000 79.750.000 7.975,00 8.514,00 118,8
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

260.000

130.000

13,00

13,00

50,0

2 Venituri financiare 5 120.000 120.000 12,00 23,00 191,7
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 70.952.000 78.750.000 7.875,00 8.413,00 118,6
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 70.722.000 78.490.000 7.849,00 8.393,00 118,7
a) Cheltuieli materiale 9 6.910.000 7.950.000 795,00 1.275,00 184,5
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 40.557.500 44.828.253 4.482,83 4.837,04 119,3
cheltuieli cu salariile 11 28.700.000 31.684.799 3.168,48 3.389,48 118,1
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 6.314.000 6.861.096 686,11 734,28 116,3
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 861.000 935.604 93,56 100,13 116,3
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 2.009.000 2.217.936 221,79 237,26 118,1

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

143.500

428.818

42,88

45,89

319,8

alte cheltuieli de personal, din care: 16 2.530.000 2.700.000 270,00 330,00 130,4
deplasari, detasari 17 300.000 400.000 40,00 46,00 153,3
tichete de masa 18 2.230.000 2.300.000 230,00 284,00 127,4
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

4.500.000

5.000.000

500,00

500,00

111,1

d) Cheltuieli de protocol 20 50.000 25.510 2,55 2,74 54,8
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 20.000 24.000 2,40 2,40 120,0
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3) lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

574.000

633.696

63,37

67,79

118,1

h) Alte cheltuieli 24 18.110.500 20.028.541 2.002,85 1.708,03 94,3
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 230.000 260.000 26,00 20,00 87,0
– cheltuieli privind dobanzile 26 5.000 5.000 0,50 0,50 100,0
– alte cheltuieli financiare 27 225.000 255.000 25,50 19,50 86,7
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.120.000 1.250.000 125,00 137,00 122,3
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI 31
VI IMPOZIT PE PROFIT 32 280.000 200.000 20,00 21,92 78,3
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

840.000

1.050.000

105,00

115,08

137,0

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 168.000 210.000 21,00 23,02 137,0
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

504.000

630.000

63,00

69,05

137,0

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 168.000 210.000 21,00 23,02 137,0
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 3.700.000 7.500.000 750,00 750,00 202,7
1 Surse proprii 38 700.000 5.000.000 500,00 500,00 714,3
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 2.100.000 1.500.000 150,00 150,00 71,4
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse – programe naţionale 43 900.000 1.000.000 100,00 100,00 111,1
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 3.700.000 7.500.000 750,00 750,00 202,7
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

3.700.000

7.500.000

750,00

750,00

202,7

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46

– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 72.072.000 80.000.000 8.000,00 8.550,00 118,6
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 70.952.000 78.750.000 7.875,00 8.413,00 118,6
3 Rezultate (+/-) 51 1.120.000 1.250.000 125,00 137,00 122,3
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 174 180 180 179 102,9
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 120 127 127 127 105,8
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

13.203.011

14.127.222

1.412,72

1.511,00

114,4

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

14.206.440

15.200.891

1.520,09

1.625,00

114,4

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 1,58 1,59 1,59 1,63 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

414.207

444.444

44,44

47,77

115,3

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

10,97

13,72

13,72

12,61

X

10 Plati restante – total 59 3.240.000 2.851.200 285,12 285,12 88,0
11 Creante de incasat – total 60 9.570.000 8.421.600 842,16 842,16 88,0
–––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 6359,46 mii lei.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 51,852 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 92,00 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului. + 
Anexa 2Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICMET CraiovaBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICMET Craiova

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat an
2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 102.881.000 123.199.920 12.319,99 12.440,50 120,9
1 Venituri din exploatare, din care: 2 102.405.000 122.677.920 12.267,79 12.388,30 121,0
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 100.668.000 119.794.920 11.979,49 12.100,00 120,2
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

1.737.000

2.883.000

288,30

288,30

166,0

2 Venituri financiare 5 476.000 522.000 52,20 52,20 109,7
3 Venituri extraordinare 6 0 0
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 94.985.000 113.981.920 11.398,19 11.515,50 121,2
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 94.760.000 113.681.920 11.368,19 11.455,50 120,9
a) Cheltuieli materiale 9 22.534.000 26.300.000 2.630,00 2.590,00 114,9
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 53.136.000 57.461.529 5.746,15 6.267,43 118,0
cheltuieli cu salariile 11 40.103.000 43.217.550 4.321,75 4.712,59 117,5
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 8.822.485 9.357.821 935,78 1.021,77 115,8
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 1.203.000 1.276.066 127,61 139,33 115,8
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 2.807.000 3.025.228 302,52 329,88 117,5

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

200.515

584.864

58,49

63,86

318,5

alte cheltuieli de personal, din care: 16
deplasari, detasari 17
tichete de masa 18
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

2.999.000

3.300.000

330,00

425,00

141,7

d) Cheltuieli de protocol 20 106.000 184.360 18,44 18,50 174,5
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 65.000 70.000 7,00 7,00 107,7
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 30.000 3,00 0,00
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

150.000

864.351

86,44

94,25

628,3

h) Alte cheltuieli 24 15.770.000 25.471.680 2.547,17 2.053,31 130,2
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 225.000 300.000 30,00 60,00 266,7
– cheltuieli privind dobanzile 26 30.000 50.000 5,00 10,00 333,3
– alte cheltuieli financiare 27 195.000 250.000 25,00 50,00 256,4
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 7.896.000 9.218.000 921,80 925,00 117,1
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

30

V

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILITATE DIN ANII
PRECEDENTI
31

158.000

533,00

3.373,4

VI IMPOZIT PE PROFIT 32 1.974.000 1.474.880 147,49 148,00 75,0
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI
(potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea
nr. 324/2003), din care:
33

5.764.000

7.743.120

774,31

244,00

42,3

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 1.152.800 1.548.624 154,86 48,80 42,3
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

3.458.400

4.645.872

464,59

146,40

42,3

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 1.152.800 1.548.624 154,86 48,80 42,3
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 5.350.000 4.800.000 480,00 575,00 107,5
1 Surse proprii 38 3.150.000 3.300.000 330,00 425,00 134,9
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 2.200.000 1.500.000 150,00 150,00 68,2
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 5.350.000 4.800.000 480,00 575,00 107,5
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

5.350.000

4.800.000

480,00

575,00

107,5

2 Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii 46
– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 102.881.000 123.199.920 12.319,99 12.440,50 120,9
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 94.985.000 113.981.920 11.398,19 11.515,50 121,2
3 Rezultate (+/-) 51 7.896.000 9.218.000 921,80 925,00 117,1
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 297 297 297 297 100,0
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 156 156 156 156 100,0
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

10.970.439

11.738.370

1.173,84

1.283,50

117,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

13.240.470

14.167.303

1.416,73

1.575,62

119,0

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 8,31 8,09 8,09 8,03 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

346.401

414.815

41,48

41,89

120,9

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

53,1

64,5

64,50

64,50

X

10 Plati restante – total 59 12.800.000 11.264.000 1.126,40 1.126,40 88,0
11 Creante de incasat – total 60 17.170.163 15.109.743 1.510,97 1.510,98 88,0
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 5.332 mii lei, incheiate în anul 2004.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 68,2 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 70 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului. + 
Anexa 3Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj PetrolierBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat
an 2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 55.100.000 62.945.620 6.294,56 6.294,56 114,2
1 Venituri din exploatare, din care: 2 55.000.000 62.695.620 6.269,56 6.269,56 114,0
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 52.350.000 59.195.620 5.919,56 5.619,56 107,3
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

2.650.000

3.500.000

350,00

650,00

245,3

2 Venituri financiare 5 100.000 250.000 25,00 25,00 250,0
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 59.675.960 62.445.620 6.244,56 6.244,56 104,6
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 59.665.960 62.045.620 6.204,56 6.204,56 104,0
a) Cheltuieli materiale 9 3.500.000 4.000.000 400,00 400,00 114,3
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 42.255.960 47.006.729 4.700,67 4.700,67 111,2
cheltuieli cu salariile 11 32.134.440 35.394.944 3.539,49 3.539,49 110,1
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 6.828.898 7.618.997 761,90 761,90 111,6
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 898.050 1.038.954 103,90 103,90 115,7
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 2.233.900 2.477.646 247,76 247,76 110,9

contribuţii pentru asigurarile de accidente de muncă
şi boli profesionale
15

160.672

476.187

47,62

47,62

296,4

alte cheltuieli de personal, din care: 16
deplasari, detasari 17
tichete de masa 18 0
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

3.000.000

3.500.000

350,00

300,00

100,0

d) Cheltuieli de protocol 20 130.000 10.000 1,00 1,00 7,7
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 30.000 0 0,0
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

642.689

707.899

70,79

70,79

110,1

h) Alte cheltuieli 24 10.107.311 6.820.992 682,10 732,10 72,4
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 10.000 400.000 40,00 40,00 4.000,0
– cheltuieli privind dobanzile 26 300.000 30,00 30,00
– alte cheltuieli financiare 27 10.000 100.000 10,00 10,00 1.000,0
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 -4.575.960 500.000 50,00 50,00
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30
V

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILITATE DIN ANII
PRECEDENTI
31

500.000

50,00

50,00

VI IMPOZIT PE PROFIT 32
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 4.600.000 4.700.000 470,00 420,00 91,3
1 Surse proprii 38 3.000.000 3.500.000 350,00 300,00 100,0
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 1.600.000 1.200.000 120,00 120,00 75,0
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 2.500.000 4.700.000 470,00 420,00 168,0
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

2.500.000

4.700.000

470,00

420,00

168,0

2 Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii 46
– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 55.100.000 62.945.620 6.294,56 6.294,56 114,2
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 59.675.960 62.445.620 6.244,56 6.244,56 104,6
3 Rezultate (+/-) 51 -4.575.960 500.000 50,00 50,00
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 262 270 270 270 103,1
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 210 220 220 220 104,8
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

9.787.644

10.472.779

1.047,28

1.047,28

107,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

9.984.881

10.683.823

1.068,38

1.068,38

107,0

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 0,8 0,8 0,8 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

210.305

233.132

23,31

23,31

110,9

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

X

10 Plati restante – total 59 10.000.000 8.800.000 880,00 880,00 88,0
11 Creante de incasat – total 60 9.500.000 8.360.000 836,00 836,00 88,0
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 815 mii lei, incheiate în anul 2004.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz)

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 76,314 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 70,00 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului. + 
Anexa 4Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudura şi Încercăride Materiale ISIMBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Suduraşi Încercări de Materiale ISIM

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat
an 2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 29.305.000 36.794.400 3.679,44 3.679,44 125,6
1 Venituri din exploatare, din care: 2 28.976.000 36.349.400 3.634,94 3.634,94 125,4
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 26.010.000 32.252.400 3.225,24 3.225,24 124,0
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

2.966.000

4.097.000

409,70

409,70

138,1

2 Venituri financiare 5 329.000 445.000 44,50 44,50 135,3
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 28.028.160 35.389.400 3.538,94 3.538,94 126,3
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 27.368.160 34.499.400 3.449,94 3.449,94 126,1
a) Cheltuieli materiale 9 3.360.000 4.828.000 482,80 482,80 143,7
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 15.882.568 21.818.932 2.181,89 2.181,89 137,4
cheltuieli cu salariile 11 10.851.493 13.537.925 1.353,79 1.353,79 124,8
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 2.270.288 2.797.943 279,79 279,79 123,2
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 309.585 381.538 38,15 38,15 123,2
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 759.604 947.655 94,77 94,77 124,8

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

51.597

174.871

17,49

17,49

338,9

alte cheltuieli de personal, din care: 16 1.640.000 3.979.000 397,90 397,90 242,6
deplasari, detasari 17 2.200.000 220,00 220,00
tichete de masa 18 1.640.000 1.779.000 177,90 177,90 108,5
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

1.740.000

2.300.000

230,00

230,00

132,2

d) Cheltuieli de protocol 20 25.537 35.000 3,50 3,50 137,1
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 49.463 66.000 6,60 6,60 133,4
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

217.030

270.758

27,08

27,08

124,8

h) Alte cheltuieli 24 6.093.562 5.180.709 518,07 518,07 85,0
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 660.000 890.000 89,00 89,00 134,8
– cheltuieli privind dobanzile 26 660.000 890.000 89,00 89,00 134,8
– alte cheltuieli financiare 27
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.276.840 1.405.000 140,50 140,50 110,0
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT
LEGII
30
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI 31
VI IMPOZIT PE PROFIT 32 319.210 224.800 22,48 22,48 70,4
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

957.630

1.180.200

118,02

118,02

123,2

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 191.526 236.040 23,60 23,60 123,2
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

574.578

708.120

70,81

70,81

123,2

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 191.526 236.040 23,60 23,60 123,2
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 3.240.000 4.500.000 450,00 450,00 138,9
1 Surse proprii 38 1.740.000 2.300.000 230,00 230,00 132,2
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 1.500.000 1.500.000 150,00 150,00 100,0
3 Credite bancare pentru investitii 40 700.000 70,00 70,00
– interne 41 700.000 70,00 70,00
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 3.240.000 4.500.000 450,00 450,00 138,9
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

3.240.000

4.500.000

450,00

450,00

138,9

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46
– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 29.305.000 36.794.400 3.679,44 3.679,44 125,6
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 28.028.160 35.389.400 3.538,94 3.538,94 126,3
3 Rezultate (+/-) 51 1.276.840 1.405.000 140,50 140,50 110,0
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 114 130 130 130 114,0
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 84 96 96 96 114,3
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

7.265.711

7.774.311

777,43

777,43

107,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

7.975.418

8.533.697

853,37

853,37

107,0

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 4,6 4,0 3,97 3,97 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

257.061

283.034

28,30

28,30

110,1

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

11,2

11,4

11,40

11,40

X

10 Plati restante – total 59 2.185.000 1.922.800 192,28 192,28 88,0
11 Creante de incasat – total 60 4.639.800 4.083.024 408,30 408,30 88,0
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 7.50,6 mii lei
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz)

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 82 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie– suma de 59 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului + 
Anexa 5Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare ECOINDBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare ECOIND

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat an
2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 39.158.440 45.460.000 4.546,00 4.634,00 118,3
1 Venituri din exploatare, din care: 2 39.092.139 45.370.000 4.537,00 4.625,00 118,3
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 36.377.829 42.120.000 4.212,00 4.300,00 118,2
b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii 4 2.714.310 3.250.000 325,00 325,00 119,7
2 Venituri financiare 5 66.301 90.000 9,00 9,00 135,7
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 36.930.722 42.460.000 4.246,00 4.334,00 117,4
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 36.794.429 42.260.000 4.226,00 4.314,00 117,2
a) Cheltuieli materiale 9 3.641.118 3.800.000 380,00 420,00 115,3
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 22.689.988 22.789.224 2.278,92 2.636,74 116,2
cheltuieli cu salariile 11 14.694.736 14.515.554 1.451,56 1.721,25 117,1
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 3.658.096 3.134.286 313,43 371,19 101,5
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 388.419 427.403 42,74 50,62 130,3
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 1.028.631 1.016.089 101,61 120,49 117,1

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

71.323

195.893

19,59

23,20

325,3

alte cheltuieli de personal, din care: 16 2.849.244 3.500.000 350,00 350,00 122,8
deplasari, detasari 17 1.418.844 1.700.000 170,00 170,00 119,8
tichete de masa 18 1.430.400 1.800.000 180,00 180,00 125,8
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

2.789.742

2.380.000

238,00

238,00

85,3

d) Cheltuieli de protocol 20 41.523 60.000 6,00 6,00 144,5
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 13.482 15.000 1,50 1,50 111,3
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 30.000
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

67.223

290.311

29,03

34,42

512,1

h) Alte cheltuieli 24 7.521.353 12.925.465 1.292,55 977,34 129,9
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 136.293 200.000 20,00 20,00 146,7
– cheltuieli privind dobanzile 26
– alte cheltuieli financiare 27 136.293 200.000 20,00 20,00 146,7
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 2.227.718 3.000.000 300,00 300,00 134,7
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT
LEGII
30

V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI 31
VI IMPOZIT PE PROFIT 32 678.859 480.000 48,00 48,00 70,7
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

1.548.859

2.520.000

252,00

252,00

162,7

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 309.772 504.000 50,40 50,40 162,7
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

929.315

1.512.000

151,20

151,20

162,7

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 309.772 504.000 50,40 50,40 162,7
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 5.189.742 3.880.000 388,00 388,00 74,8
1 Surse proprii 38 2.789.742 2.380.000 238,00 238,00 85,3
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 2.400.000 1.500.000 150,00 150,00 62,5
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 5.189.742 3.880.000 388,00 388,00 74,8
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

5.189.742

3.880.000

388,00

388,00

74,8

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46

– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 39.158.440 45.460.000 4.546,00 4.634,00 118,3
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 36.930.722 42.460.000 4.246,00 4.334,00 117,4
3 Rezultate (+/-) 51 2.227.718 3.000.000 300,00 300,00 134,7
4 Numar mediu personal, total institut, din 52 149 150 150 148 99,3
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 135 135 135 135 100,0
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

7.905.026

7.681.530

768,15

924,89

117,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

7.975.418

8.449.683

844,97

939,00

117,7

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 6,0 7,1 7,1 6,92 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

263.333

303.067

30,31

31,31

118,9

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

32,9

75,9

75,9

44,67

X

10 Plati restante – total 59 2.394.000 2.106.720 210,67 210,67 88,0
11 Creante de incasat – total 60 4.757.000 4.186.160 418,62 418,62 88,0
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 2483.698 mii lei, incheiate în anul 2004.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ:În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 34,02 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 44,625 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale directorului. + 
Anexa 6Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRRBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR

*Font 7*
                                                                                                       – mii lei –
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat an
2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
I VENITURI TOTALE, din care: 1 40.500.000 43.983.000 4.398,30 4.398,30 108,6
1 Venituri din exploatare, din care: 2 40.400.000 43.883.000 4.388,30 4.388,30 108,6
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 38.900.000 42.383.000 4.238,30 4.238,30 109,0
b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de: 4 1.500.000 1.500.000 150,00 150,00 100,0
2 Venituri financiare 5 100.000 100.000 10,00 10,00 100,0
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 39.826.375 43.297.720 4.329,77 4.329,77 108,7
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 38.876.375 42.297.720 4.229,77 4.229,77 108,8
a) Cheltuieli materiale 9 2.960.000 3.137.600 313,76 313,76 106,0
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 21.735.740 23.069.345 2.306,93 2.306,93 106,1
cheltuieli cu salariile 11 16.525.000 17.446.373 1.744,64 1.744,64 105,6
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 3.577.050 3.671.582 367,16 367,16 102,6
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 476.940 500.670 50,07 50,07 105,0
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 1.156.750 1.221.246 122,12 122,12 105,6

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

229.474

22,95

22,95

alte cheltuieli de personal, din care: 16 0 0 0,00 0,00
deplasari, detasari 17
tichete de masa 18
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

1.100.000

1.000.000

100,00

100,00

90,9

d) Cheltuieli de protocol 20 13.473 13.706 1,37 1,37 101,7
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 100.000 50.000 5,00 5,00 50,0
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 0,00 0,00
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

h) Alte cheltuieli 24 12.967.163 15.027.069 1.502,71 1.502,71 115,9
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 950.000 1.000.000 100,00 100,00 105,3
– cheltuieli privind dobanzile 26 700.000 900.000 90,00 90,00 128,6
– alte cheltuieli financiare 27 250.000 100.000 10,00 10,00 40,0
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 673.625 685.280 68,53 68,53 101,7
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII

30

100.000

100.000

10,00

10,00

100,0

V ACOP. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI 31
VI IMPOZIT PE PROFIT 32 143.406 93.645 9,36 9,36 65,3
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

530.219

591.635

59,16

59,16

111,6

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 106.044 118.327 11,83 11,83 111,6
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

318.131

354.981

35,50

35,50

111,6

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 106.044 118.327 11,83 11,83 111,6
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 4.200.000 2.500.000 250,00 250,00 59,5
1 Surse proprii 38 2.000.000 1.000.000 100,00 100,00 50,0
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 2.200.000 1.500.000 150,00 150,00 68,2
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 4.200.000 2.500.000 250,00 250,00 59,5
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

4.200.000

2.500.000

250,00

250,00

59,5

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46

– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 40.500.000 43.983.000 4.398,30 4.398,30 108,6
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 39.826.375 43.297.720 4.329,77 4.329,77 108,7
3 Rezultate (+/-) 51 673.625 685.280 68,53 68,53 101,7
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 100 100 100 100 100,0
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 70 70 70 70 100,0
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

12.452.500

13.324.175

1.332,42

1.332,42

107,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

13.700.000

14.659.000

1.465,90

1.465,90

107,0

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 1,69 1,58 1,58 1,58 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

405.000

439.830

43,98

43,98

108,6

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

13,9

22,3

22,30

22,30

X

10 Plati restante – total 59 2.000.000 1.000.000 100,00 100,00 50,0
11 Creante de incasat – total 60 4.000.000 3.000.000 300,00 300,00 75,0
––––-
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 2.536,71 mii lei, incheiate în anul 2004.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 75,74 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 70 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale directorului general. + 
Anexa 7Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Pentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Pentru Chimieşi Petrochimie ICECHIM Bucureşti

*Font 7*
INDICATORI

Nr.
rd.

Realizat
an 2004

Buget
aprobat an
2005
Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.1
x 100)
mii ROL mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4 5
1 VENITURI TOTALE, din care: 1 62.931.230 52.000.000 5.200,00 7.500,00 119,2
1 Venituri din exploatare, din care: 2 62.727.800 51.700.000 5.170,00 7.450,00 118,8
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 62.309.830 50.000.000 5.000,00 7.250,00 116,4
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

417.970

1.700.000

170,00

200,00

478,5

2 Venituri financiare 5 203.430 300.000 30,00 50,00 245,8
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 61.080.930 51.500.000 5.150,00 7.400,00 121,2
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 60.896.850 51.250.000 5.125,00 7.360,00 120,9
a) Cheltuieli materiale 9 8.258.480 2.300.000 230,00 450,00 54,5
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 26.844.760 22.839.461 2.283,34 3.037,27 113,1
cheltuieli cu salariile 11 19.036.970 16.504.228 1.650,42 2.215,69 116,4
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 4.976.840 3.523.236 352,32 476,68 95,8
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 614.930 480.441 48,04 65,00 105,7
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 1.244.080 1.155.296 115,53 155,10 124,7

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

10.860

226.260

22,02

29,79

2.743,3

alte cheltuieli de personal, din care: 16 863.880 950.000 95,00 95,00 110,0
deplasari, detasari 17 863.880 950.000 95,00 95,00 110,0
tichete de masa 18
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

5.634.500

1.430.000

143,00

145,00

25,7

d) Cheltuieli de protocol 20 32.550 10.000 1,00 2,00 61,4
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 42.890 5.000 0,50 0,50 11,7
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

312.500

330.085

33,01

44,31

141,8

h) Alte cheltuieli 24 19.771.170 24.335.455 2.434,15 3.680,92 186,2
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 184.080 250.000 25,00 40,00 217,3
– cheltuieli privind dobanzile 26
– alte cheltuieli financiare 27 184.080 250.000 25,00 40,00 217,3
3 Cheltuieli extraordinare 28
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.850.300 500.000 50,00 100,00 54,0
IV

ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT
LEGII
30
V

ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI

31

VI IMPOZIT PE PROFIT 32 1.534.400 80.000 8,00 16,00 10,4
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII
PRECEDENTI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata prin
Legea nr. 324/2003), din care:
33

315.900

420.000

42,00

84,00

265,9

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 63.180 84.000 8,40 16,80 265,9
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

189.540

252.000

25,20

50,40

265,9

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 63.180 84.000 8,40 16,80 265,9
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 3.093.980 2.930.000 293,00 295,00 95,3
1 Surse proprii 38 1.889.100 1.430.000 143,00 145,00 76,8
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39 1.204.880 1.500.000 150,00 150,00 124,5
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse 43
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 3.093.980 2.930.000 293,00 295,00 95,3
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

3.093.980

2.930.000

293,00

295,00

95,3

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46
– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 62.931.230 52.000.000 5.200,00 7.500,00 119,2
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 61.080.930 51.500.000 5.150,00 7.400,00 121,2
3 Rezultate (+/-) 51 1.850.300 500.000 50,00 100,00 54,0
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 189 168 168 199 105,3
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 152 141 141 154 101,3
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**)
(lei/persoana)
54

8.254.700

7.658.427

765,84

883,25

107,0

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

10.209.800

8.394.976

839,50

1.105,31

108,3

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 3,03 0,97 0,97 1,35 X
8

Productivitatea muncii pe total personal (mii
lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
57

332.969

309.524

30,95

37,69

113,2

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

3,97

5,41

5,41

10,54

X

10 Plati restante 59 660.470 0 0,00 0,00 0,0
11 Creante de incasat – total 60 9.672.220 4.000.000 400,00 400,00 41,4
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 4.230,02 mii lei.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 48,95 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 57,53 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului. + 
Anexa 8Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare – INMRBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICATIVPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoaseşi Rare – INMR

*Font 8*
INDICATORI

Nr.
rd.

Buget
aprobat an
2005

Buget
aprobat
an 2005
denominat
Propunere
rectificare

%
(col.
4/col.
1×100)
mii ROL mii RON mii RON
A 0 1 2 3 4
I VENITURI TOTALE, din care: 1 39.427.593 3.942,76 4.330,00 109,8
1 Venituri din exploatare, din care: 2 39.427.593 3.942,76 4.330,00 109,8
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 31.952.493 3.195,25 3.281,47 102,7
b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de
cercetare-dezvoltare
4

7.475.100

747,51

1.048,53

140,3

2 Venituri financiare 5 0 0,00
3 Venituri extraordinare 6
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 39.227.593 3.922,76 4.305,00 109,7
1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 38.577.593 3.857,76 4.235,00 109,8
a) Cheltuieli materiale 9 7.210.938 721,09 760,00 105,4
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 18.318.012 1.831,80 1.956,56 106,8
cheltuieli cu salariile 11 12.276.622 1.227,66 1.335,00 108,7
contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 2.581.802 258,18 281,47 109,0
contribuţii pentru asigurarile de şomaj 13 352.064 35,21 38,38 109,0
contribuţii pentru asigurarile sociale de sănătate 14 859.364 85,94 93,45 108,7

contribuţii pentru asigurarile de accidente de
munca şi boli profesionale
15

161.363

16,14

17,59

109,0

alte cheltuieli de personal, din care: 16 2.086.799 208,68 190,67 91,4
deplasari, detasari 17 976.687 97,67 97,67 100,0
tichete de masa 18 1.000.000 100,00 93,00 93,0
c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi
provizioanele
19

1.400.000

140,00

150,00

107,1

d) Cheltuieli de protocol 20 4.080 0,41 0,41 100,5
e) Cheltuieli reclama şi publicitate 21 150.000 15,00 0,0
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22
g)

Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal
23

245.532

24,55

26,70

108,7

h) Alte cheltuieli 24 11.249.030 1.124,90 1.341,33 119,2
2 Cheltuieli financiare, din care: 25 650.000 65,00 70,00 107,7
– cheltuieli privind dobanzile 26 650.000 65,00 70,00 107,7
– alte cheltuieli financiare 27 0 0,00
3 Cheltuieli extraordinare 28 0,00
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 200.000 20,00 25,00 125,0
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENTI 31
VI IMPOZIT PE PROFIT 32 32.000 3,20 4,00 125,0
VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. 324/2003),
din care:
33

168.000

16,80

21,00

125,0

a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 33.600 3,36 4,20 125,0
b)

pentru finantarea dezvoltării institutului, în
conformitate cu planul de investitii şi aprobat de
organul administraţiei publice centrale coordonator
35

100.800

10,08

12,60

125,0

c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 33.600 3,36 4,20 125,0
VIII SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 37 1.050.525 105,05 177,05 168,5
1 Surse proprii 38 780.000 78,00 150,00 192,3
2 Alocatii de la bugetul de stat pentru investitii 39
3 Credite bancare pentru investitii 40
– interne 41
– externe 42
4 Alte surse – programe naţionale 43 270.525 27,05 27,05 100,0
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 44 1.050.525 105,05 177,05 168,5
1

Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului
45

1.050.525

105,05

177,05

168,5

2

Rambursari de rate aferente creditelor pentru
investitii
46

– interne 47
– externe 48
XI DATE DE FUNDAMENTARE
1 Venituri totale 49 39.427.593 3.942,76 4.330,00 109,8
2 Costuri aferente veniturilor totale 50 39.227.593 3.922,76 4.305,00 109,7
3 Rezultate (+/-) 51 200.000 20,00 25,00 125,0
4 Numar mediu personal, total institut, din care: 52 100 100 100 100,0
– numar mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 54 54 54 100,0
5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**
(lei/persoana)
54

9.017.052

901,71

989,93

109,8

6

Castig mediu lunar pe sal. – personal de
cercetare-dezvoltare
55

9.439.994

944,00

1.061,50

112,4

7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50*100) 56 0,51 0,51 0,47 X
8

Productivitatea muncii pe total personal
(mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52)
5 7

394.276

39,43

43,30

109,8

9

Rata rentabilitatii financiare
(rd. 33 x 100/capital propriu)
58

13,72

13,72

13,72

X

10 Plati restante – total 59 264.000 26,40 26,40 100,0
11 Creante de incasat – total 60 2.550.559 255,06 255,05 100,0
––––
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
       Educatiei şi Cercetarii inclusiv cele din contracte de finanţare pe
       programe nucleu, sunt în suma de 3281,47 mii RON.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
        prevăzute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de
        Administratie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali
        sau directori, după caz).

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 55,58 mii lei, reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;– suma de 91,5 mii lei, reprezentand drepturile banesti ale managerului, administratorului sau directorului.–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x