ORDIN nr. 601 din 25 iulie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 580 din 23 august 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1RECTIFICAT DERECTIFICARE 601 25/07/2007
ANEXA 5RECTIFICAT DERECTIFICARE 601 25/07/2007
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 28/12/2006
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 850 28/12/2006
ANEXA 1INLOCUIESTE PENORMA 28/12/2006
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 385 25/04/2007 ART. 7
ActulREFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ActulCONTINE PENORMA 25/07/2007
ActulREFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 28/12/2006
ART. 1REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 2REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ART. 2REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 4REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ART. 4REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 10REFERIRE LAORDIN 1230 23/11/2005
ART. 10REFERIRE LANORMA 23/11/2005 ART. 11
ART. 11REFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 46
ART. 13REFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 46
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 850 28/12/2006
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ART. 10
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ANEXA 1INLOCUIESTE PENORMA 28/12/2006
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1RECTIFICAT DERECTIFICARE 601 25/07/2007
ANEXA 5RECTIFICAT DERECTIFICARE 601 25/07/2007

privind aprobarea modificării anexei N la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate



Având în vedere anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007,văzând Referatul de aprobare nr. 255.456 din 8 iunie 2007 al Direcţiei îmbunătăţiri funciare,în baza prevederilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin: + 
Articolul IAnexa N "Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar şi condiţiile de eligibilitate pentru activităţi din sectorul de îmbunătăţiri funciare, aşa cum este prevăzut în anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate”, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIDirecţia buget-finanţe, Direcţia îmbunătăţiri funciare şi direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,Decebal Traian RemeşBucureşti, 25 iulie 2007.Nr. 601.
 + 
Anexă(Anexa N)NORME METODOLOGICEprivind modul de acordare a sprijinului financiar şicondiţiile de eligibilitate pentru activităţi din sectorulde îmbunătăţiri funciare, aşa cum este prevăzut în anexanr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006,aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007 + 
Articolul 1Prezentele norme metodologice reglementează criteriile şi procedurile privind acordarea sprijinului financiar organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, denumite în continuare organizaţii, federaţiilor de organizaţii de îmbunătăţiri funciare, denumite în continuare federaţii, şi Administraţiei Naţionale a îmbunătăţirilor Funciare, denumită în continuare Administraţia.
 + 
Articolul 2Beneficiarii sprijinului financiar sunt organizaţiile, federaţiile pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 1 şi 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, Administraţia pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 3 şi lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, şi asociaţiile şi organizaţiile utilizatorilor de apă pentru irigaţii pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. b) pct. 5 şi lit. c) pct. 6 şi 7 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007.
 + 
Articolul 3Sursa de finanţare a sprijinului financiar prevăzut la art. 2 se asigură anual de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
 + 
Articolul 4Implementarea acordării sprijinului financiar, verificarea modului de îndeplinire a condiţiilor legale pentru acordarea acestuia şi decontarea sumelor aferente de către beneficiari se asigură prin direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene sau a municipiului Bucureşti, denumite în continuare DADR, în cazul organizaţiilor şi federaţiilor, pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 1 şi 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, precum şi în cazul asociaţiilor şi organizaţiilor utilizatorilor de apă pentru irigaţii pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. b) pct. 5 şi lit. c) pct. 6 şi 7 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, şi prin Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, denumit în continuare minister, în cazul Administraţiei pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 3 şi lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007.
 + 
Articolul 5În sensul prezentelor norme metodologice, termenii de mai jos au următoarele înţelesuri:– lucrări de întreţinere şi reparaţii – ansamblul operaţiunilor cu caracter sistematic desfăşurate anual pentru menţinerea în stare de funcţionare a infrastructurii de irigaţii;– modernizare – ansamblul operaţiunilor efectuate pentru îmbunătăţirea parametrilor de funcţionare a infrastructurii de irigaţii prin utilizarea unor echipamente, subansambluri, piese de schimb, materiale noi şi moderne;– retehnologizare – ansamblul operaţiunilor de înlocuire a unor tehnologii existente, uzate moral şi/sau fizic, cu tehnologii moderne, bazate pe concepţii tehnice de dată recentă, de vârf, în scopul creşterii performanţelor de exploatare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare, reducerea consumului de energie, reducerea poluării etc.
 + 
Articolul 6Pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare se acordă sprijin financiar organizaţiilor şi federaţiilor care au preluat în proprietate sau folosinţă infrastructura de îmbunătăţiri funciare situată pe teritoriile acestora, precum şi Administraţiei pentru infrastructura de îmbunătăţiri funciare aflată în administrarea acesteia şi situată pe teritoriile organizaţiilor şi federaţiilor şi care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora sau nu s-au preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire.
 + 
Articolul 7(1) Sprijinul financiar ce se acordă organizaţiilor şi federaţiilor pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfăşurării următoarelor activităţi:a) menţinerea în funcţiune, prin realizarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, precum şi asigurarea pazei şi protecţiei infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora;b) executarea lucrărilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora.(2) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1), organizaţiile şi federaţiile trebuie să îndeplinească următoarele condiţii prealabile:a) să fie legal constituite şi înregistrate în Registrul naţional al organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare;b) să facă dovada preluării infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriul acestora;c) să fie funcţionale, stare atestată de următoarele subcondiţii:– să fi ales consiliul de administraţie, conform unui proces-verbal al adunării generale, în cazul organizaţiilor, sau al adunării reprezentanţilor organizaţiilor membre, în cazul federaţiilor;– să fi adoptat regulamentul de organizare şi funcţionare, conform unui proces-verbal al adunării generale, în cazul organizaţiilor, sau al consiliului de administraţie, în cazul federaţiilor;– să fi angajat persoane în funcţii executive, care să fie diferite de cele alese în organele de conducere şi comisiile organizaţiei sau federaţiei;– să fi încasat cotizaţia în proporţie de cel puţin 80%, conform tabelului cu situaţia încasării cotizaţiei pe membri şi ultimei balanţe de verificare;d) să aibă contract multianual în vigoare, încheiat cu prestatorul de servicii de îmbunătăţiri funciare;e) să nu aibă datorii la prestatorul de servicii de îmbunătăţiri funciare, la furnizorul de energie electrică şi să nu aibă litigii în curs privind plata subvenţiilor de la bugetul de stat, conform unor certificate emise de terţii prestatori în cazul datoriilor şi unei declaraţii pe propria răspundere în cazul litigiilor;f) să aibă contract cu furnizorii de electricitate şi alte utilităţi, în vigoare;g) să aibă aprobarea adunării generale a organizaţiei sau a consiliului de administraţie al federaţiei pentru sprijinul financiar solicitat, conform procesului-verbal al şedinţei de aprobare.(3) Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) se acordă anual, după cum urmează:a) organizaţiilor, în limita unei sume stabilite la hectar pe fiecare activitate de îmbunătăţiri funciare, pentru suprafeţele de teren deţinute de membrii acestora şi deservite de infrastructura preluată de aceste organizaţii. Limitele se prevăd distinct pentru realizarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii şi separat pentru asigurarea pazei şi protecţiei infrastructurii;b) federaţiilor, în baza solicitărilor şi a documentelor justificative ale cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa gratuită sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrări de reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunătăţiri funciare prestate organizaţiilor.(4) Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. b) se acordă o singură dată pentru acoperirea cheltuielilor necesare executării lucrărilor de reparaţii prevăzute în anexele la protocolul de transmitere, fără plată, la infrastructura de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriul unei organizaţii sau federaţii, în proprietatea sau folosinţa gratuită a acelei organizaţii sau federaţii, încheiat conform legii.
 + 
Articolul 8(1) Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la art. 7 alin. (3) lit. a), organizaţia depune la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţită de titlurile valabile care să ateste că infrastructura este în proprietatea sau folosinţa acesteia, de documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2) şi de situaţia deţinerii terenurilor de către membrii organizaţiei în baza unor titluri valabile, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pază şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, conform anexei nr. 1a) la cerere.(2) Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la art. 7 alin. (3) lit. b), federaţia depune la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţită de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţă gratuită a infrastructurii, de lista obiectivelor pentru paza şi protecţia cărora se solicită sprijin financiar, precum şi de documentele justificative ale cheltuielilor efectuate pentru executarea lucrărilor de reparaţii accidentale, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa gratuită sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrări de reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunătăţiri funciare prestate organizaţiilor, conform anexei nr. 1b) la cerere.(3) Sprijinul financiar prevăzut la art. 7 alin. (4) se acordă în baza cererii, al cărei model este prezentat în anexa nr. 1, depusă de fiecare organizaţie sau federaţie la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia, însoţită de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţă a infrastructurii, de documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2), de lista elementelor de infrastructură la care lucrările de reparaţii menţionate în anexele la protocolul de transmitere a proprietăţii sau folosinţei asupra infrastructurii nu au fost finalizate, cu precizarea valorii actualizate a acestor lucrări, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor pentru executarea lucrărilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF şi al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora, cuprinse în anexele la protocol, conform anexei nr. 1c) la cerere.(4) Cererile de acordare a sprijinului financiar pentru luna în curs se depun de organizaţii şi federaţii lunar, până la data de 5 a lunii următoare. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea şi legalitatea documentelor şi prezintă ministerului până la data de 15 a fiecărei luni, centralizat la nivelul judeţului, un exemplar de pe decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF, conform anexei nr. 2.
 + 
Articolul 9Sprijinul financiar ce se acordă Administraţiei pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfăşurării următoarelor activităţi:a) executarea lucrărilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii ori nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire;b) executarea lucrărilor de punere în funcţiune a infrastructurii principale situate pe teritoriul federaţiilor şi care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa gratuită a acestor federaţii ori nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire.
 + 
Articolul 10(1) La cererea organizaţiilor şi federaţiilor care îndeplinesc condiţiile prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2) şi care, din cauza stării de degradare a infrastructurii situate pe teritoriul acestora, nu au putut prelua proprietatea sau folosinţa asupra acesteia şi în vederea acordării sprijinului financiar prevăzut la art. 9, Administraţia evaluează necesarul lucrărilor de punere în funcţiune şi estimează costurile aferente. După obţinerea avizului consiliului de unitate de administrare, Administraţia întocmeşte în două exemplare şi înaintează un exemplar ministerului Situaţia centralizatoare privind cererile pentru executarea lucrărilor de punere în funcţiune de către Administraţia Naţională a îmbunătăţirilor Funciare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora sau nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire, conform modelului din anexa nr. 3.(2) Administraţia ierarhizează cererile prevăzute la alin. (1) în funcţie de costurile specifice ale lucrărilor de punere în funcţiune şi de costurile specifice anuale de exploatare.(3) Lista lucrărilor elaborată pe baza criteriilor prevăzute la alin. (2) şi volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrărilor se întocmeşte de Administraţie în 3 exemplare din care, după aprobarea de consiliul de administraţie al Administraţiei, un exemplar revine Administraţiei, un exemplar se ataşează la procesului-verbal al şedinţei consiliului de administraţie şi unul se înaintează ministerului.(4) În limita fondurilor prevăzute în bugetul propriu, ministerul întocmeşte lista lucrărilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare prioritare, stabileşte volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrărilor prioritare şi aprobă suplimentarea sau modificarea corespunzătoare a bugetului Administraţiei.(5) După executarea lucrărilor de reparaţii pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei, procesele-verbale de recepţie a lucrărilor se avizează de consiliile de unitate de administrare şi se însuşesc de organizaţiile sau federaţiile beneficiare.(6) Pentru acordarea subvenţiilor în vederea acoperirii cheltuielilor prevăzute la art. 9, până la data de 20 a fiecărei luni Administraţia întocmeşte în două exemplare Situaţia sprijinului financiar ce se solicită pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a îmbunătăţirilor Funciare, aprobată de ordonatorul principal de credite, conform modelului din anexa nr. 4, din care un exemplar rămâne la Administraţie şi unul se transmite ministerului.(7) Pentru justificarea modului de utilizare a subvenţiilor alocate pentru acoperirea cheltuielilor prevăzute la art. 9, până la data de 20 a fiecărei luni Administraţia întocmeşte în două exemplare Decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a îmbunătăţirilor Funciare, aprobat de ordonatorul principal de credite, pentru perioada raportată, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4a), din care un exemplar rămâne la Administraţie, iar unul se prezintă ministerului.(8) Sprijinul financiar acordat Administraţiei se înregistrează în evidenţa contabilă a acesteia, cu respectarea prevederilor art. 11 alin. (3) din Normele metodologice privind alocarea şi acordarea subvenţiilor de la bugetul de stat pentru acoperirea unor categorii de cheltuieli necesare desfăşurării activităţilor de îmbunătăţiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 1.230/2005, cu modificările ulterioare.
 + 
Articolul 11(1) Se acordă sprijin financiar organizaţiilor şi federaţiilor pentru executarea de lucrări de modernizare şi retehnologizare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare aflate în proprietatea sau folosinţa acestora, care poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfăşurării următoarelor activităţi:a) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii;b) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriul federaţiilor şi aflate în folosinţa gratuită sau proprietatea acestor federaţii.(2) Cheltuielile pentru executarea lucrărilor prevăzute la alin. (1) se asimilează altor cheltuieli de investiţii conform art. 46 alin. (2) din Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
 + 
Articolul 12În vederea utilizării sprijinului financiar prevăzut la art. 11, organizaţiile şi federaţiile întocmesc documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii, pe care le supun aprobării ordonatorului principal de credite, potrivit legii.
 + 
Articolul 13(1) Asociaţiile utilizatorilor de apă pentru irigaţii, denumite în continuare AUAI, şi organizaţiile utilizatorilor de apă pentru irigaţii, denumite în continuare OUAI, pot beneficia de sprijin financiar pentru:a) susţinerea costurilor cu energia pentru apa de irigaţii utilizată;b) plata către furnizorul de energie electrică a costului energiei electrice de pompare a apei prin punctele de livrare a apei pentru irigarea culturilor agricole înfiinţate pe teritoriul propriu.(2) Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfăşurării următoarelor activităţi:a) achiziţia şi montarea contoarelor pentru măsurarea consumului de energie electrică pentru pomparea apei pentru irigaţii, cota care revine AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de energie electrică;b) achiziţia şi montarea debitmetrelor la staţiile de pompare de punere sub presiune aflate în proprietatea AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de apă pentru irigaţii;c) achiziţia şi instalarea de agregate termice de pompare dotate cu debitmetre în cazul în care terenul aflat în cadrul teritoriului AUAI sau OUAI este amenajat pentru irigaţii în sistem monofilar şi cu canale deschise, pe baza acordului furnizorului de apă pentru irigaţii.(3) Pot beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) numai AUAI sau OUAI care nu deţin bunuri de tipul celor menţionate la alin. (2) achiziţionate din surse proprii sau cu finanţare din cadrul altor programe. Această categorie de sprijin financiar se acordă până la epuizarea fondurilor alocate, o singură dată pentru acoperirea cheltuielilor de achiziţie şi instalare a instalaţiilor şi echipamentelor de reducere a consumului de energie electrică, după cum urmează:a) pentru un anumit punct de livrare a apei pentru irigaţii ce se dotează cu contoare pentru măsurarea consumului de energie electrică pentru pomparea apei pentru irigaţii;b) pentru o anumită staţie de pompare de punere sub presiune la care se montează debitmetre;c) pentru un anumit amplasament al agregatelor termice de pompare.(4) Bunurile achiziţionate cu sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) nu se pot înstrăina pentru o perioadă de 5 ani de la data predării-primirii acestora. Înstrăinarea instalaţiilor şi echipamentelor înainte de expirarea perioadei de 5 ani atrage restituirea alocaţiei acordate, actualizată cu rata inflaţiei, de către AUAI sau OUAI beneficiare, inclusiv plata de penalităţi la bugetul de stat, potrivit legii.(5) Susţinerea costurilor cu energia pentru apa de irigaţii utilizată se asimilează altor cheltuieli de investiţii, conform art. 46 alin. (2) din Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.(6) Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) lit. a), AUAI sau OUAI întocmesc documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii pe care le supun aprobării ordonatorului principal de credite, potrivit legii.(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. b), se va îndeplini următoarea procedură:a) în termen de două zile de la primirea facturii, AUAI sau OUAI depun la DADR în a cărei rază teritorială de competenţa se află situat sediul acesteia cererea-tip de eliberare a subvenţiei pentru acoperirea cheltuielilor cu energia electrică, conform modelului din anexa nr. 1, la care se anexează o copie a ordinului de plată a contribuţiei proprii, certificat de bancă, şi o copie a facturii emise de furnizorul de energie electrică. Nerespectarea termenului de depunere a cererii-tip de eliberare a subvenţiei atrage suportarea de către organizaţie sau federaţie a cheltuielilor generate de această întârziere;b) în termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea şi legalitatea documentelor şi până la data de 15 a fiecărei luni întocmeşte în două exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar, pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF din consumul de energie electrică pentru pomparea apei prin punctele de livrare a apei pentru irigaţii, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se prezintă ministerului.(8) La cererea-tip de eliberare a subvenţiilor se vor anexa şi documentele justificative ale îndeplinirii condiţiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2).
 + 
Articolul 14(1) Dobânzile, majorările de întârziere şi penalităţile de orice fel, calculate de Societatea Comercială de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electrică consumată pentru pomparea apei de irigaţii şi desecări de către Administraţie şi de către AUAI şi OUAI, se acoperă din sprijin financiar de la bugetul de stat, cu încadrarea în prevederile bugetare aprobate ministerului pentru anul 2007.(2) Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) care poate fi solicitat de acestea, AUAI şi OUAI depun la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţită de copia facturii/facturilor de plată a consumului de energie electrică în care apar menţionate penalităţile. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea şi legalitatea documentelor de plată şi întocmeşte în două exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se transmite ministerului.(3) Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) care poate fi solicitat de aceasta, Administraţia întocmeşte în două exemplare decontul justificativ privind plata dobânzilor, majorărilor şi penalităţilor de orice fel, calculate de Societatea Comercială de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electrică consumată pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecări de către Administraţia Naţională a Îmbunătăţirilor Funciare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4b), din care un exemplar rămâne la Administraţie, iar unul se prezintă ministerului.
 + 
Articolul 15(1) Pentru acordarea sprijinului financiar care acoperă cheltuielile prevăzute la art. 7, 9, art. 13 alin. (1) lit. b) şi art. 14 alin. (1) ministerul prezintă justificarea sumelor acordate pentru luna anterioară şi, până la data de 26 a lunii în curs pentru luna următoare, solicită Ministerului Economiei şi Finanţelor deschiderea creditelor bugetare, la care se anexează centralizatorul sprijinului financiar ce se solicită de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI, aprobat de ordonatorul principal de credite, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5, întocmit pe baza situaţiei sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI, conform modelului din anexa nr. 6.(2) Sumele reprezentând sprijin financiar acordat Administraţiei, prevăzute la art. 6 şi art. 14 alin. (1), se vor vira de către minister în contul bancar pe care Administraţia îl comunică ministerului odată cu depunerea documentelor de decontare.
 + 
Articolul 16Ministerul verifică permanent modul de acordare şi utilizare a fondurilor publice reprezentând sprijinul financiar acordat în baza prezentelor norme metodologice.
 + 
Articolul 17Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.
 + 
Anexa 1la normele metodologice                                     CERERE              privind acordarea sprijinului financiar conform art.             10 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006                pentru aprobarea acordării sprijinului financiar            producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic,                al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi       sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări şi completări                            prin Legea nr. 125/2007    Solicitantul (Federaţia de organizaţii de îmbunătăţiri funciare/Organizaţia  de îmbunătăţiri funciare) …………………… , cu sediul în localitatea  …………… , judeţul ………….., reprezentat(ă) prin …………..,  în calitate de …………….. (preşedinte sau director),    având un teritoriu / suprafaţă de teren de …….. ha în cadrul amenajării  de îmbunătăţiri funciare ……………, din care:    a) …………. ha deservite de infrastructură de irigaţii;    b) …………. ha deservite de infrastructură de desecare şi drenaj;    c) …………. ha deservite de lucrări de combatere a eroziunii solului;    d) …………. ha deservite de lucrări de apărare împotriva inundaţiilor;  solicităm acordarea sprijinului financiar pentru:    A. decontarea cheltuielilor, în luna …………….., conform centraliza-  torului privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru  acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pază şi protecţie a  infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, prezentat  în anexa nr. 1a) la prezenta cerere.    Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru  nr. …………… , deschis la banca ……………………;    B. decontarea cheltuielilor, în luna ………………….., conform  centralizatorului privind solicitările de acordare a sprijinului financiar  pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei  infrastructurii aflate în folosinţa gratuită sau proprietatea federaţiei,  precum şi de executare a unor lucrări de reparaţii şi care nu pot fi  acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunătăţiri funciare  prestate organizaţiilor prezentat în anexa nr. 1b) la prezenta cerere.    Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru  nr. …………… , deschis la banca ………………..;    C. decontarea cheltuielilor, în luna ………………….., conform  centralizatorului privind solicitările de acordare a sprijinului financiar  pentru acoperirea cheltuielilor pentru executarea lucrărilor de aducere în  stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în  cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa  acestora, cuprinse în anexele la protocolul prezentat în anexa nr. 1c) la  prezenta cerere.    Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru nr.  ………………….. , deschis la banca ……………………..;    D. decontarea cheltuielilor, în luna ……………., conform facturilor  emise de furnizorul de energie electrică a costului energiei electrice de  pompare a apei prin punctele de livrare a apei pentru irigarea culturilor  agricole înfiinţate pe teritoriul AUAI şi OUAI.    Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul Societăţii  Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" –  S.A. nr. …………… , deschis la banca ………………..;    E. decontarea cheltuielilor în luna ……………., pentru plata  dobânzilor, majorărilor şi penalităţilor de orice fel, calculate de  Societatea Comercială de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice  "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu  energia electrică consumată pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecări  de către AUAI şi OUAI    Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul Societăţii  Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" –  S.A. nr. …………… , deschis la banca ……………….. .    Recapitulaţie sume solicitate    A ……………….    B ……………….    C ……………….    D ……………….    E ……………….    ──────────────────────    TOTAL: ………………. lei    Anexăm la prezenta cerere copii de pe următoarele documente*):    a) Contractul de prestări de servicii de îmbunătăţiri funciare nr………  din data de ……………, având ca obiect …………, în valoare de  ………… lei, încheiat de organizaţie/federaţie cu terţi furnizori, în  vigoare;    b) protocolul de predare-primire a infrastructurii de îmbunătăţiri  funciare, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii ……………  nr. ………… din data de ……………., către organizaţie/federaţie;    c) documente justificative de efectuare a cheltuielilor (facturi, ordine  de plată, chitanţe etc.).    Data ………….. Numele şi prenumele în clar …………..                                    Semnătura ………………..                                    L.S.    Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală …………………….    Certificăm realitatea, legalitatea şi regularitatea documentelor depuse de  federaţie/organizaţie pe baza cărora beneficiază de sprijinul financiar  solicitat în sumă de ………… lei.        Director executiv, Director economic/Contabil-şef,    …………………….. ……………………………….  (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)    Respingem cererea pentru următoarele motive:  – ………………………………………  – ………………………………………        Director executiv, Director economic/Contabil-şef,    ……………………. ………………………………   (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)___________    *) Se vor anexa documentele necesare în funcţie de obiectul cererii. + 
Anexa 1a)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizaţia de îmbunătăţiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătăţiri funciare ………….  Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală ………………….                                 CENTRALIZATOR            privind solicitările de acordare a sprijinului financiar        pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pază             şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea          sau folosinţa organizaţiei, efectuate în luna ……….. anul ….. ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de OIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────┬───────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │PL/zona*) │Supra- │Supra- │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │ │crt.│ │faţa │faţa │limită │tumul │şi justificarea cheltuielilor│ │ │ │amena- │deţinu-│stabi- │maxim │ efectuate │ │ │ │jată │tă de, │lită │al ├──────────────┬───────┬──────┤ │ │ │ [ha] │membri,│pentru │spri- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ │ │cuprin-│activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │ │ │să în │tatea │lui │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ │ │con- │de în- │finan-│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │ │tracte-│treţi- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │ │le mul-│nere şi│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │ │tianu- │repara-│acti- │solici-│mente │**) │rămas │ │ │ │ │ale │ţii/pa-│vita- │tată │justi-│ [lei] │de │ │ │ │ │ [ha] │ză şi │tea de│ [lei] │fica- │ │acor- │ │ │ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │ │ │ │ │ │ţie [ │ţinere│ │***) │ │ [lei]│ │ │ │ │ │lei/ha]│şi re-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │para- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ţii/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pază │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tecţie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5=3×4 │ 6 │ 7 │ 8 │9=5-8 │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PL1/zona 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PL2/zona 2│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PLn/zona n│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total OIF,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- întreţi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nere şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │reparaţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- pază şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │protecţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────┴───────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘     Întocmit Direcţia pentru Agricultură  Organizaţia de şi Dezvoltare Rurală ………….. îmbunătăţiri funciare …………..   Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/  ………… ……….. ………………. Contabil-şef,  (Numele şi (Numele şi (Numele şi prenumele ……………..  prenumele prenumele în clar) (Numele şi prenumele  în clar) în clar) în clar)_________  *) Punct de livrare a apei pentru irigaţii / zonă cu autonomie funcţională.  **) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la  începutul anului din anexele 1a).  ***) Facturi, ordine de plată, chitanţe etc.
 + 
Anexa 1b)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizaţia de îmbunătăţiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătăţiri funciare ………….  Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală …………………….                                 CENTRALIZATOR   privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea                     cheltuielilor de asigurare a pazei şi                 protecţiei infrastructurii aflate în folosinţa  gratuită sau proprietatea federaţiei, precum şi de executare a unor lucrăride reparaţii şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile                       de îmbunătăţiri funciare prestate                organizaţiilor, efectuate în luna …………. anul …… ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de FOIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │Obiective de în- │Număr │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │ │crt.│frastructură/ │de │limită │tumul │şi justificarea cheltuielilor│ │ │ Reparaţii │obiec- │stabi- │maxim │ efectuate │ │ │ accidentale │tive/ │lită │al ├──────────────┬───────┬──────┤ │ │ │repara-│pentru │spri- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ │ţii │activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │ │acci- │tatea │lui │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ │dentale│de în- │finan-│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │[buc] │treţi- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │ │nere şi│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │ │repara-│acti- │solici-│mente │ *) │rămas │ │ │ │ │ţii/pa-│vita- │tată │justi-│ [lei] │de │ │ │ │ │ză şi │tea de│ │fica- │ │acor- │ │ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │ │ │ │ │ţie │ţinere│ │ **) │ │ [lei]│ │ │ │ │[lei/ │şi re-│ │ │ │ │ │ │ │ │obiec- │para- │ │ │ │ │ │ │ │ │tiv/ │ţii/ │ │ │ │ │ │ │ │ │repara-│pază │ │ │ │ │ │ │ │ │ţie] │şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tecţie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=2×3 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPA/SPB │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SRP │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPE │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Altele │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Reparaţii acciden-│ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SP… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total FOIF, din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- întreţinere şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │reparaţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- pază şi protec- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ţie │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘     Întocmit Direcţia pentru Agricultură  Federaţia de organizaţii de şi Dezvoltare Rurală ………….. îmbunătăţiri funciare …………..   Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/  ………… ……….. ………………. Contabil-şef,  (Numele şi (Numele şi (Numele şi prenumele ……………..  prenumele prenumele în clar) (Numele şi prenumele  în clar) în clar) în clar)_________  *) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la începutul anului din anexele 1b).  **) Facturi, ordine de plată, chitanţe etc.
 + 
Anexa 1c)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizaţia de îmbunătăţiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătăţiri funciare ………….  Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală …………………….                                 CENTRALIZATOR   privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea  cheltuielilor pentru executarea lucrărilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare situate în cadrul teritoriului OIFsau al FOIF şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora cuprinse în anexele                la protocol, efectuate în luna …………… anul …… ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de FOIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │Elemente de infra-│Costul │Costul │Valoa-│Sprijinul financiar acordat │ │crt.│structură la care │estimat│lucră- │rea │şi justificarea cheltuielilor│ │ │se solicită fina- │al re- │rilor │actua-│ efectuate │ │ │lizarea lucrărilor│para- │care au│lizată├──────────────┬───────┬──────┤ │ │de reparaţii din │ţiilor │rămas │a lu- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ anexa nr. ….*) │conform│de exe-│crări-│sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │la protocol │anexei │cutat │lor │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ [lei] │nr. …│la │rămase│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │*) la │sfârşi-│de ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │proto- │tul │execu-│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │col │anului │tat │solici-│mente │ [lei] │rămas │ │ │ │ [lei] │anteri-│ [lei]│tată │justi-│ │de │ │ │ │ │or │ │ │fica- │ │acor- │ │ │ │ │ [lei] │ │ │tive │ │dat │ │ │ │ │ │ │ │ **) │ │ [lei]│ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SP… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Reţea canale │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPP 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPP 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Reţea conducte 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Reţea conducte 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Alte elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │infrastructură │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total FOIF/OIF │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘           Întocmit Direcţia pentru Agricultură  Organizaţia de îmbunătăţiri funciare/ şi Dezvoltare Rurală …………..  Federaţia de organizaţii de îmbunătăţiri funciare …………..   Preşedinte, Director, Preşedinte, Director,  ………… ……….. ………… ………..  (Numele şi (Numele şi (Numele şi (Numele şi  prenumele prenumele prenumele prenumele  în clar) în clar) în clar) în clar)_________  *) Se va preciza nr. anexei din protocol privind inventarul fizic şi valoric al elementelor de infrastructură care necesită lucrări de punere în funcţiune.  **) Facturi, ordine de plată, chitanţe etc.
 + 
Anexa 2la normele metodologice  DIRECŢIA PENTRU AGRICULTURĂ ŞI DEZVOLTARE RURALĂ …………..                              DECONT JUSTIFICATIV    privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor        efectuate de AUAI, OUAI, OIF şi FOIF în luna ……………… ┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │ │Amenaja- │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │ │ │rea de │menţinere în func-│le pentru │către fur-│pentru │solici- │ │ │îmbunătă-│ţiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tări │ │ │ţiri │structurii de îm- │lucrărilor │energie │bânzilor, │sprijin │ │ │funciare │bunătăţiri funcia-│de punere │electrică │majorări- │finan- │ │ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor şi pe-│ciar pe │ │ │ │prietatea sau fo- │funcţiune a│costul │nalităţi- │AUAI, │ │ │ │losinţa OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │OUAI, │ │ │ │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│OIF sau │ │Nr. ├─────────┼─────────┬────────┤îmbunătă- │de pompare│calculate │FOIF │ │crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │ţiri funci-│a apei │de S.C. │ [lei] │ │ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│"Electrica│ │ │ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │"-S.A. │ │ │ │OIF/FOIF │a lucră- │gurare a│teritoriu- │livrare a │pentru ne-│ │ │ │**)/AUAI │rilor de │pazei şi│lui OIF sau│apei pen- │achitarea │ │ │ │***) │întreţi- │protec- │al FOIF şi │tru iriga-│la terme- │ │ │ │ │nere şi │ţiei în-│aflate în │rea cultu-│nele sca- │ │ │ │ │reparaţii│fra- │proprieta- │rilor │dente a │ │ │ │ │ale în- │structu-│tea sau fo-│agricole │costurilor│ │ │ │ │frastruc-│rii │losinţa │înfiinţate│cu energia│ │ │ │ │turii │[anexele│acestora │pe terito-│electrică │ │ │ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │consumată │ │ │ │ │nr. 1a) │şi 1b)- │1c) – col. │şi OUAI │pentru │ │ │ │ │şi 1b)- │col.6] │6] │(valoarea │pomparea │ │ │ │ │col.6] │ [lei] │ [lei] │facturilor│apei pen- │ │ │ │ │ [lei] │ │ │emise de │tru iriga-│ │ │ │ │ │ │ │furnizorul│ţii şi de-│ │ │ │ │ │ │ │de energie│secări de │ │ │ │ │ │ │ │electrică)│către AUAI│ │ │ │ │ │ │ │ │şi OUAI │ │ │ │ │ │ │ │ │(valoarea │ │ │ │ │ │ │ │ │facturilor│ │ │ │ │ │ │ │ │emise SC │ │ │ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │ │ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │ │ │ │ │ │ │ │destinaţia│ │ │ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │ │ │ │ │ │ │ │) │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │OIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │… │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │OIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │Total │ │ │ │ │ │ │ │ │DADR │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘         Director executiv, Director economic/Contabil-şef,    ……………………… …………………………….   (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)___________  *) Organizaţia de îmbunătăţiri funciare.  **) Federaţia de organizaţii de îmbunătăţiri funciare.  ***) Asociaţia utilizatorilor de apă pentru irigaţii.
 + 
Anexa 3la normele metodologice  ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE                                                          Aprobat                                           de ordonatorul principal de credite                            SITUAŢIA CENTRALIZATOARE    privind cererile pentru executarea lucrărilor de punere în funcţiune de   către Administraţia Naţională a Îmbunătăţirilor Funciare a infrastructurii                      de îmbunătăţiri funciare situate în         cadrul teritoriului OIF sau al FOIF şi care, din cauza stării       de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa                     acestora sau nu s-a preluat de acestea                  pe bază de proces-verbal de predare-primire ┌────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │Nr. │Sucursala│Cheltuie-│Cheltu- │Cheltuieli-│Cheltuie- │Cheltuie- │Total │ │crt.│/Unitatea│lile cu │ielile │le cu lu- │lile cu │lile cu │solici- │ │ │de admi- │lucrările│cu lu- │crările de │lucrările │lucrările │tări │ │ │nistrare │de punere│crările │punere în │de punere │de punere │sprijin │ │ ├─────────┤în func- │de pune-│funcţiune │în funcţi-│în funcţi-│finan- │ │ │ │ţiune a │re în │a staţiilor│une a ca- │une a al- │ciar pe │ │ │OIF*)/ │SPP situ-│funcţiu-│de pompare │nalelor de│tor ele- │organi- │ │ │FOIF**) │ate pe │ne a re-│situate pe │aducţiune │mente de │zaţie/ │ │ │ │terito- │ţelei de│teritoriul │situate pe│infra- │federa- │ │ │ │riul or- │conducte│federaţii- │teritoriul│structură │ţie │ │ │ │ganiza- │situate │lor │federaţii-│situate pe│ [lei] │ │ │ │ţiilor │pe teri-│ [lei] │lor │teritoriul│ │ │ │ │ [lei] │toriul │ │ [lei] │organiza- │ │ │ │ │ │organi- │ │ │ţiilor/ │ │ │ │ │ │zaţiilor│ │ │federaţii-│ │ │ │ │ │ [lei] │ │ │lor │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │OIF 1***)│ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │… │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │OIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │Total***)│ │ │ │ │ │ │ │ │din care:│ │ │ │ │ │ │ │ │a) lu- │ │ │ │ │ │ │ │ │crări de │ │ │ │ │ │ │ │ │punere în│ │ │ │ │ │ │ │ │funcţiune│ │ │ │ │ │ │ │ │b) lu- │ │ │ │ │ │ │ │ │crări cu-│ │ │ │ │ │ │ │ │prinse în│ │ │ │ │ │ │ │ │protocol │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘         Director executiv, Director economic/Contabil-şef,    ……………………… …………………………….   (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)___________  *) Organizaţia de îmbunătăţiri funciare.  **) Federaţia de organizaţii de îmbunătăţiri funciare.  ***) Conform inventarului fizic şi valoric al elementelor de infrastructură  care necesită lucrări de punere în funcţiune.
 + 
Anexa 4la normele metodologice  ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE                                                           Avizat                                           de ordonatorul principal de credite                                    SITUAŢIA                      sprijinului financiar ce se solicită         pentru acoperirea cheltuielilor de reparaţii pentru asigurarea        stării de funcţionare a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare      situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilor şi aflate în                    administrarea Administraţiei Naţionale a                Îmbunătăţirilor Funciare, pentru luna ……… ┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐ │Nr. │ Specificaţii │Subvenţii│ │crt.│ │ (lei) │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 1. │Subvenţiile solicitate la data de ………….., prevăzute │ │ │ │a se acordă de la bugetul de stat*), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a reţelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a staţii-│ │ │ │ lor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a cana- │ │ │ │ lelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul │ │ │ │ organizaţiilor/federaţiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 2. │Subvenţii primite la data de …………..**), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a reţelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ ţiilor/federaţiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 3. │Subvenţii primite pentru luna în curs, respectiv luna …. │ │ │ │…..**), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a reţelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ ţiilor/federaţiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 4. │Subvenţii solicitate de la bugetul de stat pentru luna ……│ │ │ │(rd.4 = rd.1 – rd.2 – rd.3), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a reţelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ staţiilor de pompare situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ canalelor de aducţiune situate pe teritoriul federaţiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ ţiilor/federaţiilor │ │ └────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘         Director executiv, Director economic/Contabil-şef,    ……………………… …………………………….   (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)___________  *) Valorile înscrise la rândul "Total", din care a) şi b) din anexa nr. 3.  **) Valorile sprijinului acordat cumulat de la începutul anului din anexa  nr. 4a), col. "Realizat", rândul 7.
 + 
Anexa 4a)la normele metodologice  ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE                                                             Aprobat                                                 Ordonator principal de credite                             DECONTUL JUSTIFICATIV           privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea                       cheltuielilor de reparaţii pentru               asigurarea stării de funcţionare a infrastructuriide îmbunătăţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor sau federaţiilorşi aflate în administrarea Administraţiei Naţionale a Îmbunătăţirilor Funciare,                         pe perioada ……………..                                                                     – lei – ┌────┬──────────────────────────────────────────────────────┬───────┬────────┐ │Nr. │ Specificaţii │Program│Realizat│ │crt.│ │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 1. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a SPP│ │ │ │ │situate pe teritoriul organizaţiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 2. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a re-│ │ │ │ │ţelei de conducte situate pe teritoriul organizaţiilor│ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 3. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ │staţiilor de pompare situate pe teritoriul │ │ │ │ │federaţiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 4. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ │canalelor de aducţiune situate pe teritoriul │ │ │ │ │federaţiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 5. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcţiune a │ │ │ │ │altor elemente de infrastructură situate pe teritoriul│ │ │ │ │organizaţiilor/federaţiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 6. │Subvenţii cuvenite (rd.6 = rd.1+rd.2+rd.3+rd.4+rd.5) │ │ │ │ │total, din care: │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcţiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 7. │Subvenţii primite: │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcţiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 8. │Subvenţii de primit (rd. 8 = rd. 6 – rd. 7): │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcţiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ └────┴──────────────────────────────────────────────────────┴───────┴────────┘         Director general, Director economic,    ……………………… …………………………….   (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)
 + 
Anexa 4b)la normele metodologice  ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A ÎMBUNĂTĂŢIRILOR FUNCIARE                             DECONTUL JUSTIFICATIV      privind plata dobânzilor, majorărilor şi penalităţilor de orice fel,                     calculate de Societatea Comercială de                 Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice  "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu  energia electrică consumată pentru pomparea apei pentru irigaţii şi desecări                       de către Administraţia Naţională a              Îmbunătăţirilor Funciare în luna ……………… ┌────┬───────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────┐ │Nr. │Amenajarea de îmbunătă-│Valoarea facturilor pen-│Subvenţii acordate în │ │crt.│ţiri funciare/Staţii de│tru plata dobânzilor, │luna …………. │ │ │pompare │majorărilor şi penalită-│pentru plata dobânzi- │ │ │ │ţilor de orice fel, cal-│lor, majorărilor şi │ │ │ │culate de Societatea Co-│penalităţilor de orice│ │ │ │mercială de Distribuţie │fel, calculate de │ │ │ │şi Furnizare a Energiei │Societatea Comercială │ │ │ │Electrice "Electrica" – │de Distribuţie şi │ │ │ │S.A. pentru neachitarea │Furnizare a Energiei │ │ │ │la termenele scadente a │Electrice "Electrica" │ │ │ │costurilor cu energia │- S.A. pentru neachi- │ │ │ │electrică consumată pen-│tarea la termenele │ │ │ │tru pomparea apei pentru│scadente a costurilor │ │ │ │irigaţii şi desecări de │cu energia electrică │ │ │ │către Administraţia │consumată pentru │ │ │ │Naţională a Îmbunătăţi- │pomparea apei pentru │ │ │ │rilor Funciare │irigaţii şi desecări │ │ │ │ [lei] │de către Administraţia│ │ │ │ │Naţională a Îmbunătă- │ │ │ │ │ţirilor Funciare │ │ │ │ │ [lei] │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 1 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 2 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 3 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │… │ │ │Total pe amenajare │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ Total ANIF │ │ │ └────┴───────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────┘          Director general, Director economic,    …………………….. ……………………..  (Numele şi prenumele în clar) (Numele şi prenumele în clar)
 + 
Anexa 5la normele metodologice  MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE                                                          Aprobat                                           de ordonatorul principal de credite                                CENTRALIZATORUL  sprijinului financiar ce se solicită de la bugetul de stat pentru acoperireacheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI pe perioada …………………..                                                                       – lei – ┌────┬─────────────────────────────┬────────────┬────────┬──────────┬────────┐ │Nr. │ Specificaţia │ Programat │Total │ Suma │ Total │ │crt.│ │în anul … │decontat│solicitată│perioadă│ │ │ │ │anterior│ │ (3+4) │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │Cheltuielile de menţinere în │ │ │ │ │ │ │funcţiune a infrastructurii │ │ │ │ │ │ │de îmbunătăţiri funciare │ │ │ │ │ │ │aflate în proprietatea sau │ │ │ │ │ │ │folosinţa OIF sau FOIF total,│ │ │ │ │ │ │din care: │ │ │ │ │ │ │- Cheltuielile de realizare a│ │ │ │ │ │ │lucrărilor de întreţinere şi │ │ │ │ │ │ │reparaţii ale infrastructurii│ │ │ │ │ │ │- Cheltuielile de asigurare a│ │ │ │ │ │ │pazei şi protecţiei infra- │ │ │ │ │ │ │structurii │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 2. │Cheltuielile pentru executa- │ │ │ │ │ │ │rea lucrărilor de punere în │ │ │ │ │ │ │stare de funcţiune a infra- │ │ │ │ │ │ │structurii de îmbunătăţiri │ │ │ │ │ │ │funciare situate în cadrul │ │ │ │ │ │ │teritoriului OIF sau al FOIF │ │ │ │ │ │ │şi aflate în proprietatea sau│ │ │ │ │ │ │folosinţa acestora │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 3. │Cheltuielile pentru executa- │ │ │ │ │ │ │rea lucrărilor de punere în │ │ │ │ │ │ │stare de funcţiune a infra- │ │ │ │ │ │ │structurii de îmbunătăţiri │ │ │ │ │ │ │funciare situate în cadrul │ │ │ │ │ │ │teritoriului OIF sau al FOIF │ │ │ │ │ │ │şi aflate în proprietatea sau│ │ │ │ │ │ │folosinţa acestora │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 4 │Cheltuieli către furnizorul │ │ │ │ │ │ │de energie electrică pentru │ │ │ │ │ │ │costul energiei electrice de │ │ │ │ │ │ │pompare a apei prin punctele │ │ │ │ │ │ │de livrate a apei pentru iri-│ │ │ │ │ │ │garea culturilor agricole │ │ │ │ │ │ │înfiinţate pe teritoriul AUAI│ │ │ │ │ │ │şi OUAI │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 5 │Cheltuieli pentru plata │ │ │ │ │ │ │dobânzilor, majorărilor şi │ │ │ │ │ │ │penalităţilor de orice fel, │ │ │ │ │ │ │calculate de S.C. "Electrica"│ │ │ │ │ │ │- S.A. pentru neachitarea la │ │ │ │ │ │ │termenele scadente a costu- │ │ │ │ │ │ │rilor cu energia electrică │ │ │ │ │ │ │consumată pentru pomparea │ │ │ │ │ │ │apei pentru irigaţii şi dese-│ │ │ │ │ │ │cări de către ANIF, AUAI şi │ │ │ │ │ │ │OUAI │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ │ TOTAL │ │ │ │ │ └────┴─────────────────────────────┴────────────┴────────┴──────────┴────────┘                Avizat,                ––-     Direcţia buget Direcţia        finanţe de specialitate       Director, Director,  ………………. …………….. (Numele şi prenumele (Numele şi prenumele Întocmit       în clar) în clar) –––                                                    Oficiul de reglementare                                                     a organizaţiilor de                                                    îmbunătăţiri funciare                                                 (Numele şi prenumele în clar)
 + 
Anexa 6la normele metodologice  MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE                                                         Aprobat                                          de ordonatorul principal de credite                                    SITUAŢIA        sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate      de OIF, FOIF, ANIF, AUAI şi OUAI pentru luna ………………….. ┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │ │ │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │ │ │ │menţinere în func-│le pentru │către fur-│pentru │solici- │ │ │ │ţiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tări │ │ │ │structurii de îm- │lucrărilor │energie │bânzilor, │sprijin │ │ │ │bunătăţiri funcia-│de punere │electrică │majorări- │finan- │ │ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor şi pe-│ciar pe │ │ │ DADR │prietatea sau fo- │funcţiune a│costul │nalităţi- │DADR sau│ │ │ sau │losinţa OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │ANIF │ │ │ ANF │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│ [lei] │ │Nr. │ ├─────────┬────────┤îmbunătă- │de pompare│calculate │ │ │crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │ţiri funci-│a apei │de Socie- │ │ │ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│tatea Co- │ │ │ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │mercială │ │ │ │OIF/FOIF │a lucră- │gurare a│teritoriu- │livrare a │de Distri-│ │ │ │**)/AUAI │rilor de │pazei şi│lui OIF sau│apei pen- │buţie şi │ │ │ │***) │întreţi- │protec- │al FOIF şi │tru iriga-│Furnizare │ │ │ │ │nere şi │ţiei în-│aflate în │rea cultu-│a Energiei│ │ │ │ │reparaţii│fra- │proprieta- │rilor │Electrice │ │ │ │ │ale în- │structu-│tea sau fo-│agricole │"Electrica│ │ │ │ │frastruc-│rii │losinţa │înfiinţate│"-S.A. │ │ │ │ │turii │[anexa │acestora │pe terito-│pentru ne-│ │ │ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │achitarea │ │ │ │ │nr. 1a) -│col.6] │1c) – col. │şi OUAI │la terme- │ │ │ │ │col 6] │ [lei] │6] │[anexa nr.│nele sca- │ │ │ │ │ [lei] │ │ [lei] │2 – col 5]│dente a │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │costurilor│ │ │ │ │ │ │ │ │cu energia│ │ │ │ │ │ │ │ │electrică │ │ │ │ │ │ │ │electrică)│consumată │ │ │ │ │ │ │ │ │pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │pomparea │ │ │ │ │ │ │ │ │apei pen- │ │ │ │ │ │ │ │ │tru iriga-│ │ │ │ │ │ │ │ │ţii şi de-│ │ │ │ │ │ │ │ │secări de │ │ │ │ │ │ │ │ │către ANIF│ │ │ │ │ │ │ │ │, AUAI şi │ │ │ │ │ │ │ │ │OUAI (va- │ │ │ │ │ │ │ │ │loarea │ │ │ │ │ │ │ │ │facturilor│ │ │ │ │ │ │ │ │emise de │ │ │ │ │ │ │ │ │Societatea│ │ │ │ │ │ │ │ │Comercială│ │ │ │ │ │ │ │ │de Distri-│ │ │ │ │ │ │ │ │buţie şi │ │ │ │ │ │ │ │ │Furnizare │ │ │ │ │ │ │ │ │a Energiei│ │ │ │ │ │ │ │ │Electrice │ │ │ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │ │ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │ │ │ │ │ │ │ │destinaţia│ │ │ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │ │ │ │ │ │ │ │) │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ Total │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘                Avizat,               –––     Direcţia buget Direcţia        finanţe de specialitate       Director, Director,  ………………. …………….. (Numele şi prenumele (Numele şi prenumele Întocmit       în clar) în clar) ––––                                                   Oficiul de reglementare                                                     a organizaţiilor de                                                    îmbunătăţiri funciare                                                 (Numele şi prenumele în clar)–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x