privind înfiinţarea liniei telefonice şi a adresei de poştă electronică pentru sesizarea actelor/faptelor de discriminare, a comportamentelor de hărţuire sau a tratamentelor similare îndreptate împotriva personalului Ministerului Afacerilor Interne, precum şi pentru stabilirea unor măsuri organizatorice
În scopul creării unui mecanism instituţional de semnalare în timp real a cazurilor de hărţuire şi discriminare la locul de muncă în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi pentru prevenirea oricăror astfel de acte/fapte îndreptate împotriva personalului ministerului,având în vedere necesitatea stabilirii unor reguli prin care să se asigure un management instituţional adecvat şi eficient la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, precum şi dispoziţiile art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit cărora conducerea Ministerului Afacerilor Interne se exercită de către ministru,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: + Articolul 1(1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin se înfiinţează, la nivelul Direcţiei secretariat general şi protocol din Ministerul Afacerilor Interne, denumit în continuare minister, o linie telefonică şi o adresă de poştă electronică pentru sesizarea oricăror acte/fapte de discriminare, comportamente de hărţuire sau tratamente similare săvârşite de către personalul ministerului asupra personalului din minister. … (2) Instalarea şi întreţinerea tehnică a liniei telefonice şi a adresei de poştă electronică prevăzute la alin. (1) se realizează prin grija Direcţiei pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din minister. … (3) Numărul liniei telefonice şi adresa de poştă electronică înfiinţate potrivit alin. (1) se comunică prin dispoziţie a secretarului general al ministerului către toate structurile/unităţile ministerului. Comunicarea se realizează de către Direcţia secretariat general şi protocol din minister. … (4) Şefii/Comandanţii structurilor/unităţilor ministerului iau măsurile necesare în vederea aducerii la cunoştinţa personalului din subordine a dispoziţiei prevăzute la alin. (3). … + Articolul 2Linia telefonică poate fi apelată de către personalul ministerului, de luni până vineri, între orele 8,00 şi 22,00. + Articolul 3(1) Preluarea apelurilor telefonice şi a mesajelor se face de către personal anume desemnat din cadrul Direcţiei secretariat general şi protocol din minister. … (2) Organizarea şi desfăşurarea activităţilor de preluare a apelurilor telefonice şi a mesajelor se realizează potrivit unei proceduri de lucru comune elaborate de către Direcţia secretariat general şi protocol împreună cu Direcţia generală management resurse umane din minister. … (3) Toate sesizările care au ca obiect acte/fapte de discriminare, comportamente de hărţuire sau tratamente similare la locul de muncă sunt aduse în atenţia conducerii ministerului, care dispune, potrivit legii, efectuarea de verificări. … (4) Sesizările se soluţionează prin procedura medierii prevăzută de Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul constatării unor abateri disciplinare se aplică sancţiunile disciplinare, potrivit legii. … (5) Sesizările primite care semnalează fapte ce nu fac obiectul actelor/faptelor de discriminare, comportamentelor de hărţuire sau tratamentelor similare la locul de muncă se înaintează Serviciului relaţii cu publicul din cadrul Direcţiei secretariat general şi protocol din minister, care ia măsuri de soluţionare a acestora în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, cu modificările ulterioare, şi cu procedurile vizând organizarea şi desfăşurarea activităţilor de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor de la nivelul ministerului. … + Articolul 4În înţelesul prezentului ordin, temenii "discriminare" şi "hărţuire" se interpretează în sensul prevăzut la art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi la art. 4 lit. a)-d), g) şi h) din Legea nr. 202/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. + Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul afacerilor interne,Radu StroeBucureşti, 9 mai 2013.Nr. 60._______
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.