ORDIN nr. 60 din 20 mai 2019

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 417 din 28 mai 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 160 22/11/2013
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 3
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 36
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 37
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 39
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 29
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 30
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 31
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 32
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 33
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 160 22/11/2013
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
ActulREFERIRE LALEGE 15 14/02/2008
ActulREFERIRE LAOUG 30 25/04/2007 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEORDIN 160 22/11/2013
ART. 1REFERIRE LAORDIN 160 22/11/2013
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 3
ART. 1ABROGA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 36
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 37
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 39
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 7
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 17
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 27
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 29
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 30
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 31
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 32
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 33
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 45
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 51
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ART. 58
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 22/11/2013 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
ANEXA 1REFERIRE LAREGULAMENT 22/11/2013
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: + 
Articolul IRegulamentul de organizare și funcționare a Institutului de Studii pentru Ordine Publică, aprobat prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 160/2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 751 din 4 decembrie 2013, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:1.La articolul 7, punctul 5 se modifică și va avea următorul cuprins:5.Catedra management;2.Articolul 17 se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 17(1)Directorul răspunde în fața conducerii MAI de întreaga activitate pe care o desfășoară Institutul, potrivit prevederilor fișei postului.(2)În exercitarea actului de conducere, directorul Institutului emite dispoziții cu caracter obligatoriu pentru personalul din subordine, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.(3)Directorul poate delega o parte din atribuțiile/ competențele ce îi revin personalului de conducere aflat în subordonare nemijlocită sau directă, prin dispoziție, conform prevederilor legale în vigoare.(4)În lipsa directorului, prerogativele acestuia sunt îndeplinite de către unul dintre directorii adjuncți, desemnat, sau înlocuitorul legal.
3.Articolul 18 se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 18(1)Directorii adjuncți răspund de activitatea structurilor aflate în coordonare și îndrumare, potrivit prevederilor fișelor posturilor.(2)Directorul adjunct pentru învățământ este reprezentant al managementului calității și îndeplinește atribuțiile potrivit prevederilor fișei postului.(3)Directorul adjunct pentru logistică îndeplinește atribuțiile potrivit fișei postului și asigură implementarea măsurilor de protecție a informațiilor clasificate deținute de Institut, în calitate de șef al structurii de securitate.
4.Articolul 27 se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 27(1)Compartimentul juridic se subordonează direct directorului Institutului și are ca obiectiv specific asigurarea asistenței juridice în cadrul Institutului. (2)Compartimentul juridic îndeplinește următoarele atribuții specifice: a)elaborează sau, după caz, colaborează la elaborarea proiectelor de acte normative din domeniul de activitate al Institutului;b)analizează și formulează observații și propuneri asupra proiectelor de acte normative inițiate de structurile MAI sau alte autorități publice, transmise spre consultare Institutului;c)susține proiectele de acte normative din domeniul de activitate al Institutului, precum și propunerile și observațiile formulate, în raporturile cu alte autorități, organisme sau comisii, potrivit competențelor;d)formulează propuneri și observații, motivate juridic, sau avizează sub aspectul legalității proiecte de acte normative care se emit la nivelul Institutului, proiecte ale documentelor de cooperare/colaborare propuse de Institut ori transmise, spre consultare, acestuia;e)reprezintă și apără interesele legitime ale Institutului în fața instanțelor de judecată și a altor organe de jurisdicție, organelor Ministerului Public, autorităților administrației publice, precum și în cadrul oricăror proceduri prevăzute de lege, în cauzele în care acesta este citat/parte;f)formulează și introduce plângeri prealabile/contestații, acțiuni, depune întâmpinări și răspunsuri la întâmpinări, dă răspunsuri la interogatorii, exercită căi de atac, propune conducerii Institutului renunțarea la acțiuni și căi de atac, exercită orice mijloace legale de apărare a drepturilor și intereselor legitime ale Institutului la instanțele judecătorești și la alte organe de jurisdicție, în cauzele în care acesta este citat/parte;g)sesizează conducerea Institutului cu privire la deficiențele constatate ca urmare a soluționării litigiilor la instanțele judecătorești sau la alte organe de jurisdicție, pentru luarea măsurilor de înlăturare și asigurarea legalității și a ordinii de drept;h)ia măsuri pentru obținerea titlurilor executorii în cauzele în care Institutul este parte, pe care le trimite autorităților competente/structurilor competente pentru punere în executare, potrivit legii;i)acordă asistență juridică, în problematici care privesc activitatea Institutului, conducerii acestuia;j)pregătește sau examinează, sub aspectul legalității, documentația care stă la baza deciziilor conducerii Institutului;k)avizează pentru legalitate proiecte de contracte, înțelegeri sau alte acte juridice care angajează răspunderea juridică a Institutului, proiecte de acte cu caracter individual care se emit sau se semnează de directorul Institutului, precum și alte acte care pot angaja răspunderea patrimonială a instituției;l)elaborează puncte de vedere referitoare la interpretarea unor dispoziții legale și acordă asistență și consultații cu caracter juridic pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;m)acordă asistență juridică consiliilor de disciplină, la cererea acestora;n)participă, în cazuri justificate, în comisiile de evaluare constituite pentru atribuirea contractelor de achiziție publică sau a acordurilor-cadru;o)formulează puncte de vedere sau proiecte de răspuns la petițiile repartizate de conducerea Institutului;p)formulează puncte de vedere sau proiecte de răspuns la interpelările și întrebările adresate de senatori sau deputați ministrului afacerilor interne și prim-ministrului ori la petiții, la solicitarea structurilor MAI;q)formulează propuneri și observații, motivate juridic, la propunerile legislative care privesc activitatea Institutului.
5.La articolul 27^2, litera a) se modifică și va avea următorul cuprins:a)organizează și execută controale la structurile din cadrul Institutului, conform planificării sau dispozițiilor conducerii, potrivit normelor legale;6.La articolul 27^2, după litera g) se introduc două noi litere, literele h) și i), cu următorul cuprins:h)asigură elaborarea planului anual de controale și gestionează documentația aferentă; i)gestionează documentația rezultată în urma desfășurării în Institut a auditurilor publice interne și a controalelor executate de către structurile de specialitate din MAI și alte organisme abilitate.7.La articolul 29 alin. (1), litera h) se modifică și va avea următorul cuprins:h)elaborează documentația necesară în vederea autorizării/reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;8.La articolul 30, partea introductivă și literele a) și b) se modifică și vor avea următorul cuprins: + 
Articolul 30Catedra management se subordonează direct directorului Institutului și nemijlocit directorului adjunct pentru învățământ și are ca obiective specifice:a)formarea de competențe manageriale pentru nivel operațional și dezvoltarea celor corespunzătoare nivelului tactic; b)actualizarea cunoștințelor și formarea de competențe pe linii conexe de muncă, în sprijinul specializării;
9.La articolul 31, partea introductivă și litera e) se modifică și vor avea următorul cuprins: + 
Articolul 31Catedra management îndeplinește următoarele atribuții specifice:(…)e)elaborează documentația necesară în vederea autorizării/reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;
10.La articolul 32, litera b) se modifică și va avea următorul cuprins:b)eficientizarea procesului de evaluare/testare a competențelor lingvistice, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și responsabilităților specifice personalului Ministerului Afacerilor Interne, conform competențelor;11.La articolul 33, literele c), f) și g) se modifică și vor avea următorul cuprins:c)evaluează/testează competențele lingvistice, în vederea exercitării atribuțiilor/responsabilităților specifice personalului Ministerului Afacerilor Interne, conform competențelor;(…)f)colaborează cu DGMRU în vederea organizării programelor de formare profesională în domeniul de competență și desfășurării testărilor/evaluărilor;g)elaborează documentația necesară în vederea autorizării/ reautorizării de către ANC a programelor profesionale gestionate, în colaborare cu alte structuri din cadrul Institutului, conform competențelor;12.La articolul 36, partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 36Compartimentul studii și analize se subordonează direct directorului Institutului și are ca obiective specifice următoarele:
13.La articolul 36, după litera b) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins:c)coordonarea activității publicistice la nivelul Institutului, în colaborare cu celelalte structuri.14.La articolul 37, după litera g) se introduc două noi litere, literele h) și i), cu următorul cuprins:h)editează Revista «Forum ISOP», Buletinul documentar, lucrări de specialitate și alte materiale de prezentare a activităților specifice Institutului, în limita fondurilor bugetare alocate cu această destinație;i)desfășoară activități de informare, documentare și tradiții specifice domeniilor de competență.15.La articolul 37^1, partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 37^1Compartimentul implementare proiecte cu finanțare externă se subordonează direct directorului institutului și are ca obiective specifice următoarele:
16.La articolul 39, după litera m) se introduce o nouă literă, litera n), cu următorul cuprins:n)efectuează activitățile de prevenire a riscurilor profesionale și protecție a lucrătorilor la locul de muncă prevăzute în legislația de securitate și sănătate în muncă.17.La articolul 45, litera l) se modifică și va avea următorul cuprins:l)asigură elaborarea documentelor de planificare a principalelor activități ale Institutului, respectiv planul de activitate, în colaborare cu personalul de conducere, întocmește raportul de evaluare anuală și gestionează documentația aferentă;18.La articolul 45, litera m) se abrogă.19.La articolul 51, alin. (1) literele e) și j) se modifică și vor avea următorul cuprins:e)asigură funcționarea în condiții de siguranță a tuturor instalațiilor sub presiune, a instalațiilor de ridicat, grupurilor electrogene și centralelor termice aferente imobilelor aflate în administrarea Institutului;(…)j)asigură supravegherea stării tehnice a clădirilor aflate în administrarea Institutului, comportării în timp a acestora, precum și implementarea tuturor măsurilor specifice calității în construcții;20.Articolul 58 se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 58Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.
21.Anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.22.Anexele nr. 3, 4 și 5 se abrogă.
 + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul afacerilor interne,
Carmen Daniela Dan
București, 20 mai 2019.Nr. 60. + 
ANEXĂ*)*) Anexa este reprodusă în facsimil.(Anexa nr. 1 la regulament)ROMÂNIAMINISTERUL AFACERILOR INTERNEINSTITUTUL DE STUDII PENTRU ORDINE PUBLICĂ
ORGANIGRAMA
Institutului de Studii pentru Ordine Publică

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x