ORDIN nr. 558 din 5 septembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 843 din 15 decembrie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 409 25/06/2008
ActulREFERIRE LAORDIN 259 15/04/2008
ActulREFERIRE LAORDIN 185 21/01/2008
ActulREFERIRE LAORDIN 99 14/02/2008
ActulREFERIRE LAORDIN 3 07/01/2008
ActulREFERIRE LAHG 381 25/04/2007 ART. 14
ActulREFERIRE LAORDIN 1792 24/12/2002
ActulREFERIRE LANORMA 24/12/2002
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 752 11/05/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 246 18/07/2005
ANEXA 1REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 752 11/05/2006
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 246 18/07/2005
ANEXA 2REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 752 11/05/2006
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 246 18/07/2005
ANEXA 3REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 752 11/05/2006
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 246 18/07/2005
ANEXA 4REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea unor corrigenda la ghidurile solicitantului pentru proiecte de grant şi proiecte strategice



Având în vedere:– Decizia CE nr. 5.811 din 22 noiembrie 2007 de adoptare a programului operaţional de ajutor comunitar din partea Fondului Social European în conformitate cu obiectivul "Convergenţă" în România;– Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse şi al ministrului economiei şi finanţelor nr. 3/185/2008 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 99/2008 pentru aprobarea unor acorduri de delegare de funcţii privind implementarea Programului operaţional sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013” între Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013” şi organismele intermediare;Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 259/2008 privind aprobarea documentelor necesare implementării Programului operaţional sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”;Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 409/2008 privind aprobarea documentelor necesare implementării Programului operaţional sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”;Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale,în baza art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Corrigendumul nr. 2 la ghidurile solicitantului nr. 17-21, 23 şi 25-54 – proiecte de grant, prevăzut în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2Se aprobă Corrigendumul nr. 3 la ghidurile solicitantului nr. 22 şi 24 – proiecte de grant, prevăzut în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 3Se aprobă Corrigendumul nr. 1 la Ghidul solicitantului şi Condiţiile specifice pentru cererile de propuneri de proiecte nr. 55-58 şi 61-72 – proiecte strategice, prevăzute în anexa nr. 3.
 + 
Articolul 4Se aprobă Corrigendumul nr. 2 la Ghidul solicitantului şi Condiţiile specifice pentru cererea de propuneri de proiecte nr. 60 pentru proiecte strategice, prevăzute în anexa nr. 4.
 + 
Articolul 5Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 6Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, prin Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 7Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,Paul PăcuraruBucureşti, 5 septembrie 2008.Nr. 558.
 + 
Anexa 1

         
  UNIUNEA EUROPEANĂ MINISTERUL MUNCII, FONDUL SOCIAL INSTRUMENTE
    FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE EUROPEAN STRUCTURALE
    ŞANSE POS DRU 2007-2013
    AMPOSDRU 2007-2013

CORRIGENDUM Nr. 2la Ghidul solicitantului nr. 17 "Şcoala pentru toţi", nr. 18 "Universitatepentru piaţa muncii", nr. 19 "Carieră în educaţie şi formare", nr.20 "Parteneri în formare continuă", nr. 21 "Programedoctorale mai bune", nr. 23 "Nu abandona şcoala!",nr. 25-32 "Antreprenoriatul, o alternativă decarieră", nr. 33-40 "Adaptabilitate şiflexibilitate", nr. 41 "Parteneri pentru ocupare", nr. 42 "Servicii deocupare eficiente", nr. 43 "Specialişti în ocupare",nr. 44-51 "Fii activ pe piaţa muncii!",nr. 52 "Mediul rural – mai mult decât agricultură", nr. 53"Economie socială şi solidaritate" şi nr. 54 "Schimb de bune practici"– proiecte de grant –1. Termenul-limită pentru transmiterea electronică a cererilor de finanţare în cadrul cererilor de propuneri de proiecte nr. 17-21, 23, 25-54 se prelungeşte până la data de 31 octombrie 2008, ora 17,00.2. Activitatea biroului de informare se prelungeşte până la data de 7 noiembrie 2008, ora 17,00.3. La capitolul 6 "Cum se completează cererea de finanţare", la subcapitolul 6.1 "Informaţii generale privind depunerea unei cereri de finanţare", la rubrica "Important", paragraful 4 referitor la transmiterea declaraţiilor şi a acordului de parteneriat, tipărite, datate, semnate şi ştampilate, către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU) se completează după cum urmează: "în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la transmiterea electronică a proiectului."4. La capitolul 8 "Contractare", la subcapitolul 8.1 "Procesul de contractare", secţiunea referitoare la documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare se înlocuieşte cu următorul text:"Documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare cu dumneavoastră sunt:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie din care să reiasă numărul, tipul şi anul emiterii actului de înfiinţare a instituţiei respective (original şi copie);● ordin sau decizie al/a conducătorului ierarhic superior pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● declaraţie privind existenţa resurselor financiare (original şi copie);● certificat de înregistrare fiscală, datat, semnat şi stampilat conform cu originalul de către reprezentantul legal sau secretarul instituţiei (două exemplare).2. Pentru societăţi comerciale:● certificat constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, care să ateste că organizaţia dumneavoastră nu este în stare de faliment sau pe cale de lichidare, nu are afacerile administrate de către tribunal, nu sunt începute proceduri de aranjamente cu creditorii, nu are activitatea suspendată, nu este subiectul oricăror proceduri care se referă la astfel de situaţii sau nu este în orice situaţie analoagă provenind dintr-o procedură similară, prevăzută în legislaţia şi reglementările naţionale în vigoare (original şi copie);● împuternicire emisă de adunarea generală a acţionarilor pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice şi fizice, a certificatului de obligaţii bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului acestora), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005:● documentele statutare, inclusiv actele adiţionale şi hotărârile judecătoreşti de modificare, dacă este cazul (copie legalizată la notar şi un exemplar fotocopiat al acesteia);● extras actualizat din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau certificat emis de judecătorie ori tribunal, care să ateste numărul de înregistrare al organizaţiei dumneavoastră şi situaţia juridică a organizaţiei (original şi un exemplar fotocopiat al acestuia);● împuternicire emisă de consiliul director pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).Atenţie:● Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent este un document esenţial în vederea semnării contractului de finanţare. Vă rugăm să trataţi cu maximă importanţă acest document!● Vă reamintim că valabilitatea acestui document trebuie să cuprindă perioada estimată de semnare a contractului în condiţiile în care are o valabilitate de numai 30 de zile de la data eliberării.Vă rugăm să reţineţi că documentele enumerate mai sus vor fi transmise şi pentru fiecare partener naţional, în funcţie de tipul organizaţiei.Pentru partenerii transnaţionali sunt solicitate următoarele documente:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 'bdEligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002 privind Regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunităţilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).2. Pentru societăţi comerciale şi organizaţii non-profit:● statutul organizaţiei (tradus în limba română şi legalizat) (două exemplare);● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).De asemenea, pentru încheierea contractului de finanţare trebuie să transmiteţi şi următoarele documente:● CV-urile echipei de management (care trebuie să cuprindă cel puţin un manager de proiect, un responsabil financiar şi un consilier juridic), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente-suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● CV-urile experţilor pe termen lung care participă la activităţile proiectului în primul an de implementare (expert pe termen lung este acel expert care este implicat în activităţile proiectului pe o perioadă de minimum 6 luni în primul an de implementare), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● declaraţie privind existenţa resurselor administrative, prin indicarea numărului total de angajaţi în fiecare din ultimii 2 ani (original şi copie), în conformitate cu informaţiile prezentate în cererea de finanţare, la secţiunea «Alte informaţii»." + 
Anexa 2

         
  UNIUNEA EUROPEANĂ MINISTERUL MUNCII, FONDUL SOCIAL INSTRUMENTE
    FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE EUROPEAN STRUCTURALE
    ŞANSE POS DRU 2007-2013
    AMPOSDRU 2007-2013

CORRIGENDUM Nr. 3la Ghidurile solicitantului nr. 22 "Învaţă pentru cariera ta!" şinr. 24 "Continuă să te califici!"– proiecte de grant –1. Termenul limită pentru transmiterea electronică a cererilor de finanţare în cadrul cererilor de propuneri de proiecte nr. 22 şi 24 se prelungeşte până la data de 31 octombrie 2008, ora 17,00.2. Activitatea biroului de informare se prelungeşte până la data de 7 noiembrie 2008, ora 17,00.3. La capitolul 6 "Cum se completează cererea de finanţare", la subcapitolul 6.1 "Informaţii generale privind depunerea unei cereri de finanţare", la rubrica "Important", paragraful 4 referitor la transmiterea declaraţiilor şi a acordului de parteneriat, tipărite, datate, semnate şi ştampilate, către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU) se completează după cum urmează: "în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la transmiterea electronică a proiectului."4. La capitolul 8 "Contractare", la subcapitolul 8.1 "Procesul de contractare", secţiunea referitoare la documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare se înlocuieşte cu următorul text:"Documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare cu dumneavoastră sunt:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie din care să reiasă numărul, tipul şi anul emiterii actului de înfiinţare a instituţiei respective (original şi copie);● ordin sau decizie al/a conducătorului ierarhic superior pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● declaraţie privind existenţa resurselor financiare (original şi copie);● certificat de înregistrare fiscală, datat, semnat şi stampilat conform cu originalul de către reprezentantul legal sau secretarul instituţiei (două exemplare).2. Pentru societăţi comerciale:● certificat constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, care să ateste că organizaţia dumneavoastră nu este în stare de faliment sau pe cale de lichidare, nu are afacerile administrate de către tribunal, nu sunt începute proceduri de aranjamente cu creditorii, nu are activitatea suspendată, nu este subiectul oricăror proceduri care se referă la astfel de situaţii sau nu este în orice situaţie analoagă provenind dintr-o procedură similară prevăzută în legislaţia şi reglementările naţionale în vigoare (original şi copie);● împuternicire emisă de adunarea generală a acţionarilor pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice şi fizice, a certificatului de obligaţii bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului acestora), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).3. Pentru organizaţii non-profit înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005:● documentele statutare, inclusiv actele adiţionale şi hotărârile judecătoreşti de modificare, dacă este cazul (copie legalizată la notar şi un exemplar fotocopiat al acesteia);● extras actualizat din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau certificat emis de judecătorie ori tribunal, care să ateste numărul de înregistrare al organizaţiei dumneavoastră şi situaţia juridică a organizaţiei (original şi un exemplar fotocopiat al acestuia);● împuternicire emisă de consiliul director pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).Atenţie:● Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent este un document esenţial în vederea semnării contractului de finanţare. Vă rugăm să trataţi cu maximă importanţă acest document!● Vă reamintim că valabilitatea acestui document trebuie să cuprindă perioada estimată de semnare a contractului în condiţiile în care are o valabilitate de numai 30 de zile de la data eliberării.Vă rugăm să reţineţi că documentele enumerate mai sus vor fi transmise şi pentru fiecare partener naţional, în funcţie de tipul organizaţiei.Pentru partenerii transnaţionali sunt solicitate următoarele documente:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002 privind Regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunităţilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).2. Pentru societăţi comerciale şi organizaţii nonprofit:● statutul organizaţiei (tradus în limba română şi legalizat) (două exemplare);● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).De asemenea, pentru încheierea contractului de finanţare trebuie să transmiteţi şi următoarele documente:● CV-urile echipei de management (care trebuie să cuprindă cel puţin un manager de proiect, un responsabil financiar şi un consilier juridic), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente-suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● CV-urile experţilor pe termen lung care participă la activităţile proiectului în primul an de implementare (expert pe termen lung este acel expert care este implicat în activităţile proiectului pe o perioadă de minimum 6 luni în primul an de implementare), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● declaraţie privind existenţa resurselor administrative, prin indicarea numărului total de angajaţi în fiecare din ultimii 2 ani (original şi copie), în conformitate cu informaţiile prezentate în cererea de finanţare, la secţiunea «Alte informaţii»." + 
Anexa 3

         
  UNIUNEA EUROPEANĂ MINISTERUL MUNCII, FONDUL SOCIAL INSTRUMENTE
    FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE EUROPEAN STRUCTURALE
    ŞANSE POS DRU 2007-2013
    AMPOSDRU 2007-2013

CORRIGENDUM Nr. 1la Ghidul solicitantului şi Condiţiile specifice pentru cererile depropuneri de proiecte nr. 55. "Educaţie mai bună pentru toţi", 56."Universitate pentru viitor", 57. "Profesionişti în educaţie şiformare", 58. "Calificări europene", 61. "A doua şansă în educaţie",62. "Calificarea – o şansă pentru viitor!", 63. "Competenţe pentrucompetitivitate", 64. "Acţionăm împreună", 65. "Calitate în serviciilede ocupare", 66. "Profesionişti în piaţa muncii", 67. "Integrare pepiaţa muncii", 68. "Mediul rural – oportunităţi de ocupare", 69. "Pentruo viaţă mai bună", 70. "Împreună pe piaţa muncii", 71. "Şanse egale şirespect" şi 72. "Parteneriat transnaţional"– proiecte strategice –1. Termenul-limită pentru transmiterea electronică a cererilor de finanţare în cadrul cererilor de propuneri de proiecte nr. 55-58 şi 61-72 se prelungeşte până la data de 20 octombrie 2008, ora 17,00.2. Activitatea biroului de informare se prelungeşte până la data de 27 octombrie 2008, ora 17,00.3. La capitolul 6 "Cum se completează cererea de finanţare" din Ghidul solicitantului, la subcapitolul 6.1 "Informaţii generale privind depunerea unei cereri de finanţare", la rubrica "Important", paragraful 4 referitor la transmiterea declaraţiilor şi a acordului de parteneriat, tipărite, datate, semnate şi ştampilate, către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU) se completează după cum urmează: "în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la transmiterea electronică a proiectului".4. La capitolul 8 "Contractare" din Ghidul solicitantului, la subcapitolul 8.1 "Procesul de contractare", secţiunea referitoare la documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare se înlocuieşte cu următorul text:"Documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare cu dumneavoastră sunt:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie din care să reiasă numărul, tipul şi anul emiterii actului de înfiinţare a instituţiei respective (original şi copie);● ordin sau decizie a conducătorului ierarhic superior pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● declaraţie privind existenţa resurselor financiare (original şi copie);● certificat de înregistrare fiscală, datat, semnat şi stampilat conform cu originalul de către reprezentantul legal sau secretarul instituţiei (două exemplare).2. Pentru societăţi comerciale:● certificat constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, care să ateste că organizaţia dumneavoastră nu este în stare de faliment sau pe cale de lichidare, nu are afacerile administrate de către tribunal, nu sunt începute proceduri de aranjamente cu creditorii, nu are activitatea suspendată, nu este subiectul oricăror proceduri care se referă la astfel de situaţii sau nu este în orice situaţie analoagă provenind dintr-o procedură similară, prevăzută în legislaţia şi reglementările naţionale în vigoare (original şi copie);● împuternicire emisă de adunarea generală a acţionarilor pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (2 copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice şi fizice, a certificatului de obligaţii bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului acestora), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005:● documentele statutare, inclusiv actele adiţionale şi hotărârile judecătoreşti de modificare, dacă este cazul (copie legalizată la notar şi un exemplar fotocopiat al acesteia);● extras actualizat din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau certificat emis de judecătorie sau tribunal, care să ateste numărul de înregistrare al organizaţiei dumneavoastră şi situaţia juridică a organizaţiei (original şi un exemplar fotocopiat al acestuia);● împuternicire emisă de consiliul director pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).Atenţie:● Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent este un document esenţial în vederea semnării contractului de finanţare. Vă rugăm să trataţi cu maximă importanţă acest document!● Vă reamintim că valabilitatea acestui document trebuie să cuprindă perioada estimată de semnare a contractului în condiţiile în care are o valabilitate de numai 30 de zile de la data eliberării.Vă rugăm să reţineţi că documentele enumerate mai sus vor fi transmise şi pentru fiecare partener naţional, în funcţie de tipul organizaţiei.Pentru partenerii transnaţionali sunt solicitate următoarele documente:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002 privind Regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunităţilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).2. Pentru societăţi comerciale şi organizaţii nonprofit:● statutul organizaţiei (tradus în limba română şi legalizat) (două exemplare);● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).De asemenea, pentru încheierea contractului de finanţare trebuie să transmiteţi şi următoarele documente:● CV-urile echipei de management (care trebuie să cuprindă cel puţin un manager de proiect, un responsabil financiar şi un consilier juridic), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente-suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● CV-urile experţilor pe termen lung care participă la activităţile proiectului în primul an de implementare (expert pe termen lung este acel expert care este implicat în activităţile proiectului pe o perioadă de minimum 6 luni în primul an de implementare), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente-suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● declaraţie privind existenţa resurselor administrative, prin indicarea numărului total de angajaţi în fiecare din ultimii 2 ani (original şi copie), în conformitate cu informaţiile prezentate în cererea de finanţare, la secţiunea «Alte informaţii»". + 
Anexa 4

         
  UNIUNEA EUROPEANĂ MINISTERUL MUNCII, FONDUL SOCIAL INSTRUMENTE
    FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE EUROPEAN STRUCTURALE
    ŞANSE POS DRU 2007-2013
    AMPOSDRU 2007-2013

CORRIGENDUM Nr. 2la Ghidul solicitantului şi Condiţiile specifice pentru cererea depropuneri de proiecte nr. 60 "Învaţă o meserie"– proiecte strategice –1. Termenul-limită pentru transmiterea electronică a cererilor de finanţare în cadrul cererilor de propuneri de proiecte nr. 60 se prelungeşte până la data de 20 octombrie 2008, ora 17,00.2. Activitatea biroului de informare se prelungeşte până la data de 27 octombrie 2008, ora 17,00.3. La capitolul 6 "Cum se completează cererea de finanţare" din Ghidul solicitantului, la subcapitolul 6.1 "Informaţii generale privind depunerea unei cereri de finanţare", la rubrica "Important", paragraful 4 referitor la transmiterea declaraţiilor şi a acordului de parteneriat, tipărite, datate, semnate şi ştampilate, către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU) se completează după cum urmează: "în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la transmiterea electronică a proiectului".4. La capitolul 8 "Contractare" din Ghidul solicitantului, la subcapitolul 8.1 "Procesul de contractare", secţiunea referitoare la documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare se înlocuieşte cu următorul text:"Documentele solicitate pentru încheierea contractului de finanţare cu dumneavoastră sunt:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie din care să reiasă numărul, tipul şi anul emiterii actului de înfiinţare a instituţiei respective (original şi copie);● ordin sau decizie al/a conducătorului ierarhic superior pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● declaraţie privind existenţa resurselor financiare (original şi copie);● certificat de înregistrare fiscală, datat, semnat şi stampilat conform cu originalul de către reprezentantul legal sau secretarul instituţiei (două exemplare).2. Pentru societăţi comerciale:● certificat constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, care să ateste că organizaţia dumneavoastră nu este în stare de faliment sau pe cale de lichidare, nu are afacerile administrate de către tribunal, nu sunt începute proceduri de aranjamente cu creditorii, nu are activitatea suspendată, nu este subiectul oricăror proceduri care se referă la astfel de situaţii sau nu este în orice situaţie analoagă provenind dintr-o procedură similară prevăzută în legislaţia şi reglementările naţionale în vigoare (original şi copie);● împuternicire emisă de adunarea generală a acţionarilor pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice şi fizice, a certificatului de obligaţii bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului acestora), care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005:● documentele statutare, inclusiv actele adiţionale şi hotărârile judecătoreşti de modificare, dacă este cazul (copie legalizată la notar şi un exemplar fotocopiat al acesteia);● extras actualizat din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau certificat emis de judecătorie sau tribunalul, care să ateste numărul de înregistrare al organizaţiei dumneavoastră şi situaţia juridică a organizaţiei (original şi un exemplar fotocopiat al acestuia);● împuternicire emisă de consiliul director pentru persoana desemnată să semneze contractul (original şi copie);● contul rezultatului exerciţiului financiar – formularul 20 din bilanţ, pentru ultimii 2 ani financiari, vizat de administraţia financiară teritorială (două copii certificate conform cu originalul, pe fiecare pagină);● certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent (în conformitate cu Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006) care să ateste că organizaţia dumneavoastră şi-a îndeplinit obligaţiile de plată (original şi copie).Atenţie:● Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent este un document esenţial în vederea semnării contractului de finanţare. Vă rugăm să trataţi cu maximă importanţă acest document!● Vă reamintim că valabilitatea acestui document trebuie să cuprindă perioada estimată de semnare a contractului în condiţiile în care are o valabilitate de numai 30 de zile de la data eliberării.Vă rugăm să reţineţi că documentele enumerate mai sus vor fi transmise şi pentru fiecare partener naţional, în funcţie de tipul organizaţiei.Pentru partenerii transnaţionali sunt solicitate următoarele documente:1. Pentru instituţii publice:● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002 privind Regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunităţilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).2. Pentru societăţi comerciale şi organizaţii nonprofit:● statutul organizaţiei (tradus în limba română şi legalizat) (două exemplare);● declaraţie pe propria răspundere (tradusă în limba română şi legalizată) că nu se încadrează în situaţiile de excludere stipulate în Ghidul solicitantului la cap. 4 «Eligibilitatea solicitanţilor şi a partenerilor» în conformitate cu art. 114 alin. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.605/2002, cu modificările şi completările ulterioare (copie legalizată şi un exemplar fotocopiat al acesteia).De asemenea, pentru încheierea contractului de finanţare trebuie să transmiteţi şi următoarele documente:● CV-urile echipei de management (care trebuie să cuprindă cel puţin un manager de proiect, un responsabil financiar şi un consilier juridic), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente-suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● CV-urile experţilor pe termen lung care participă la activităţile proiectului în primul an de implementare (expert pe termen lung este acel expert care este implicat în activităţile proiectului pe o perioadă de minimum 6 luni în primul an de implementare), în limba română, indicând funcţia/rolul în proiect, datate şi semnate de către titulari pe fiecare pagină (două exemplare originale), însoţite de documente suport care să certifice experienţa declarată în CV (două copii);● declaraţie privind existenţa resurselor administrative, prin indicarea numărului total de angajaţi în fiecare din ultimii 2 ani (original şi copie), în conformitate cu informaţiile prezentate în cererea de finanţare, la secţiunea «Alte informaţii»."–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x