ORDIN nr. 5.336 din 18 noiembrie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 124 din 9 februarie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 410 23/03/2004
ActulREFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 40
ANEXA 1REFERIRE LAHG 410 23/03/2004
ANEXA 1REFERIRE LAOG 37 30/01/2003
ANEXA 1REFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 38
ANEXA 2REFERIRE LACODUL PENAL (R) 16/04/1997 ART. 292
ANEXA 3REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea Criteriilor specifice şi a procedurii de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Ministerului Educaţiei şi Cercetării



În conformitate cu prevederile art. 40^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării,ministrul educaţiei şi cercetării emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă Criteriile specifice şi procedura de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Ministerului Educaţiei şi Cercetării, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Se aprobă Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 3Se aprobă modelul raportului de activitate pe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicită acordarea statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 4Direcţia juridic şi direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetării vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.p. Ministrul educaţiei şi cercetării,Radu Damian,secretar de statBucureşti, 18 noiembrie 2004.Nr. 5.336.
 + 
Anexa 1CRITERII SPECIFICE ŞI PROCEDURAde acordare a statutului de utilitatepublică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoarăactivităţi din sfera de competenţă a Ministerului Educaţiei şi CercetăriiI. Criterii generaleÎn conformitate cu prevederile art. 38 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003, o asociaţie, o fundaţie sau o federaţie poate fi recunoscută ca fiind de utilitate publică dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:a) activitatea acesteia se desfăşoară în interes general sau comunitar, după caz, şi funcţionează de cel puţin 3 ani, anterior datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publică

       
  Criterii Documente care se analizează Îndeplinirea criteriului (se notează cu DA sau NU)
  1. Activitatea de interes public general şi/sau comunitar se desfăşoară în sfera de competenţă a Ministerului Educaţiei şi Cercetării, conform atribuţiilor prevăzute în HG nr. 410/2004 Statut, act constitutiv, punctul 2 din raportul de activitate  
  2. Nu desfăşoară activităţi angajate politic în mod partizan, inclusiv activităţi de sprijinire sau de promovare a unor partide sau alianţe politice ori electorale, candidaţi în alegeri sau persoane care ocupă funcţii de demnitate publică Idem  
  3. Nu desfăşoară activităţi exclusiv în interesul personal nepatrimonial al asociaţilor sau fondatorilor Idem  
  4. Durata de funcţionare, conform statutului, permite desfăşurarea pe durată nedeterminată a unor activităţi de interes general şi/sau comunitar Statut, act constitutiv  

    b) A realizat majoritatea obiectivelor stabilite:

               
  Criterii Indicatori de realizare a criteriului Documente care se analizeaza Realizarea indicatorului (valori înregistrate în ultimii 3 ani) Îndeplinirea criteriului (se noteaza cu DA sau NU)
  1 2 3
  1. Asociatia/ fundatia/federatia face dovada bunei desfasurari a activitatii organelor de conducere, administrare si control, în conformitate cu prevederile statuare a) Definirea clara a atributiilor organelor de conducere, administrare si control Statut, pct. 3.1 din raportul de activitate        
    b) Existenta rapoartelor, proceselor verbale, care atesta functionarea organelor de conducere, administrare si control Pct. 3.2 din raportul de activitate, copii de pe documente        
    c) În statut exista prevederi referitoare la solutionarea conflictelor de interes aparute în activitatea asociatiei/fundatiei/ federatiei Statut, regulament intern de functionare        
    d) Exista personal angajat permanent Pct. 3.1, 3.3 din raportul de activitate        
  2. Asociatiei/ fundatia/federatia face dovada functionarii în conformitate cu legislatia în vigoare a) Depunerea formularelor situatiilor financiare anuale la administratia financiara din raza teritoriala în care asociatia sau fundatia îsi are sediul Copii de pe formularele situatiilor financiare anuale depuse        
    b) Plata impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului de stat Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de sanatate, asigurarile de somaj, în cazul personalului angajat        
    c) Are autorizatiile necesare în vederea desfasurarii activitatilor statuare Autorizatiile administrative conforme cu legislatia în vigoare si/sau acordurile necesare desfasurarii activitatilor, copii de pe documente        
  3. Asociatia/ fundatia/federatia dispune de resurse financiare, materiale si umane adecvate functionarii organizatiei a) Dispune de un sediu adecvat si de dotari destinate în exclusivitate realizarii activitatilor de interes general si/sau comunitar a1) Total venituri din urmatoarele categorii de activitati: Pct. 1 din raportul de activitate, copie de pe documentul privind situatia juridica a sediului        
  – cercetare-dezvoltare;
  – servicii stiintifice si tehnologice;
  – alte activitati;
  – alocatii bugetare.
  a2) Total personal:
  – total personal cu studii superioare;
  – total personal C-D atestat.
    b) A dezvoltat în teritoriu filiale sau puncte de lucru adecvate realizarii de activitati de interes general sau comunitar (în cazul asociatilor si fundatiilor care desfasoara activitati de interes general) Pct. 3.7 si fisa activitatilor din raportul de activitate        
    c) Resursele financiare de care dispun permit realizarea activitatilor de interes general si/sau comunitar c1) valoarea dotarilor: Pct. 4 din raportul de activitate, copii de pe documentele contabile        
    – tehnice (echipamente, instalatii);          
    – logistice (tehnica de calcul, telecomunicatii, software).          
  4. Asociatia/ fundatia/federatia face dovada unei bune comunicari si colaborari cu grupul-tinta, alte organizatii neguvernamentale si institutii publice a) Publicatii, edituri, tiparituri, alte mijloace de informare a1) Articole si carti publicate: Fisa activitatilor        
  – în tara;
  – în strainatate.
    b) colaboreaza cu alte organizatii neguvernamentale, institutii publice în vederea dezvoltarii de programe si proiecte comune si/sau finantarii acestora b1) parteneriat cu organisme din: Documente care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii, institutii publice si pct. 3.6 din raportul de activitate        
  – tara (nr. proiecte);
  – strainatate (nr. proiecte).
  5. Obiectivele de interes general si/sau comunitar realizate au fost semnificative în raport cu obiectivele stabilite prin actul constitutiv sau prin statut A realizat mai mult de jumatate din numarul obiectivelor de interes general si/sau comunitar stabilite prin actul constitutiv sau prin statut Pct. 2, pct. 3.5, fisa activitatilor din raportul de activitate        
  6. Activitatile de interes general si/sau comunitar realizate sunt de utilitate publica, respectiv scopurile vizate sunt benefice colectivitatilor, prin cresterea ofertei culturale pe plan local/regional/ national În domenii de interes general si/sau comunitar, programele si proiectele derulate au condus la rezultate reale si benefice pentru comunitate Fisa activitatilor        

Notă: 1. Fiecare indicator va fi punctat de la 1 la 10.2. Punctajul necesar atestării: minim 25c) a desfăşurat o activitate anterioară semnificativă, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului sau, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publică:

           
  Criterii Indicatori de realizare a criteriului Documente care se analizează Realizarea indicatorului (DA sau NU) Îndeplinirea criteriului (DA sau NU)
  1. Activităţile desfăşurate anterior au fost adecvate îndeplinirii obiectivelor statuare Activităţile desfăşurate au condus la îndeplinirea obiectivelor de interes general şi/sau comunitar prevăzut în Statut statut, pct. 2 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
  2. Dezvoltă programe, proiecte specifice Dezvoltă şi îmbunătăţeşte, prin proiecte specifice activităţile de interes general şi/sau comunitar, serviciile acordate, în funcţie de evaluare periodică a acestora Pct. 3.5 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
  3. Susţinerea activităţilor şi serviciilor din punct de vedere tehnic, patrimonial a) Utilizează resurse umane adecvate activităţilor desfăşurate: Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
  – personal angajat cu normă întreagă;
  – dezvoltă politici de formare şi dezvoltare a personalului şi a voluntarilor
    b) Are capacitate de autofinanţare a programelor şi proiectelor iniţiate de cel puţin 10% din costul total al acestora Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
    c) Are capacitatea de a atrage mai multe surse de finanţare Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
    d) Dispune de dotările materiale adecvate desfăşurării serviciilor Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate    
    e) Există rezultate ale programelor şi proiectelor derulate Fişa activităţilor din raportul de activitate    
  4. Situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli reflectă desfăşurarea activităţilor de interes general sau comunitar a) Concordanţa dintre prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli şi datele reflectate în situaţiile financiare anuale Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale    
    b) Cheltuieli adecvate activităţilor desfăşurate Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate, bugetul de venituri de cheltuieli şi situaţiile financiare anuale    
    c) Cheltuieli în concordanţă cu veniturile obţinute Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale    

    d) valoarea activului patrimoniului pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori este cel    puţin egală cu valoarea patrimoniului iniţial

Criterii

Documente care se analizează

Îndepli-
nirea
criteriului
(Da sau NU)
Valoarea activului
patrimonial pe fiecare
dintre cei 3 ani anteriori nu a
scăzut sub valoarea
patrimoniului iniţial
Pct. 4 din raportul de
activitate, bugetul de
venituri şi cheltuieli şi
situaţiile financiare anuale

    II. Criterii specifice

Domenii de
activitate

Criterii

Indepli
nirea
criteriului
DA/NU
1. Obiectivele principale ale programelor/proiectelor
derulate:
– caracterul novator
– caracterul realist
– caracterul complementar
2. Motivarea programelor/proiectelor derulate
3. Grupul-ţintă/beneficiari ai programelor/proiectelor
derulate:
– beneficiari
– caracterul interdisciplinar şi educaţional al
programelor/proiectelor derulate
4. Impactul programului/proiectelor educaţionale/cercetare:
– căror nevoi educaţionale/de cercetare şi sociale au
răspuns
– impactul asupra comunităţilor/colectivităţilor cărora
se adresează
– originalitatea programului/proiectului educaţional/
cercetare
5. Parteneri şi personal-cheie:
– coordonator de program/proiect
– alţi membrii-cheie
6. Bugetul estimat al programului/proiectului educaţional/
cercetare:
– surse de finanţare proprii
– surse de finanţare atrase

 + 
Anexa 2LISTAdocumentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor saufederaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, în mod obligatoriu în două exemplare2. Actul constitutiv, statutul şi, după caz, actele adiţionale la acestea3. Dovada dobândirii personalităţii juridice şi, după caz, a înregistrării modificărilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor4. Declaraţie pe propria răspundere a preşedintelui, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului că organizaţia nu a desfăşurat activităţi ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri şi că nu are sume neachitate la scadenţă către persoane fizice sau juridice5. În cazul federaţiilor care solicită recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, dovada că cel puţin două treimi din numărul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcătuiesc sunt de utilitate publică.NOTĂ:Documentele prevăzute la pct. 1 şi 4 se solicită în original.Documentele prevăzute la pct. 2 şi 5 se solicită în copie.
 + 
Anexa 3RAPORT DE ACTIVITATEpe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţieicare solicită acordarea statutului de utilitate publică– model –1. DATE PRIVIND ASOCIAŢIA/FUNDAŢIA/FEDERAŢIADENUMIREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI:DENUMIREA ABREVIATĂ (dacă este cazul):TIPUL DE ORGANIZAŢIE: asociaţie/fundaţie/federaţieSEDIUL

Adresa Judeţul, respectiv municipiul:
Localitatea: cod:
Strada: nr:
Telefon: Prefix: nr:
Fax
@ mail
Situaţia juridică
Suprafaţa totală (mp)
Suprafaţa construită (mp)
Nr. încăperi

    DOBÂNDIREA PERSONALITĂŢII JURIDICE    – În temeiul Legii nr. 21/1924┌──────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐│Nr. dosar la dobândirea personalităţii │ ││juridice │ │├──────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤│Sentinţa civilă de dobândire a personalităţii │ Nr: Data: ││a personalităţii juridice ├───────────────────────────────┤│ │ Eliberat de: │├──────────────────────────────────────────────┼──────────────┬────────────────┤│Sentinţe civile care autorizează │ 1 │Nr: Data: ││modificările actului constitutiv şi/sau │ ├────────────────┤│statutului │ │Eliberat de: ││ ├──────────────┼────────────────┤│ │ 2 │Nr: Data: ││ │ ├────────────────┤│ │ │Eliberat de: ││ ├──────────────┼────────────────┤│ │ 3 │Nr: Data: ││ │ ├────────────────┤│ │ │Eliberat de: │└──────────────────────────────────────────────┴──────────────┴────────────────┘    – În temeiul Ordonantei Guvernului nr. 26/2000

Certificat de înscrierea în Registrul
asociaţiilor şi fundaţiilor

Nr.: data:
Înscrierii în Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor/Registrul federaţiilor

        COD FISCAL NR. anul eliberat de:        CONT BANCAR NR. ….. deschis la banca …… adresa băncii ……    Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnătură:

Persoane fizice/persoane juridice la
constituire
Numărul asociaţilor/numele fondatorilor

Membri asociaţi
Fondator/fondatori

    2. SFERA OBIECTULUI DE ACTIVITATE PREVĂZUT ÎN STATUT┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ SCOP (se defineşte în conformitate cu art. nr. ………. din statut) │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

OBIECTIVELE
STABILITE ÎN STATUT

De interes general respectiv
în domenii precum educaţie
şi cercetare

De interes comunitar
respectiv în interesul public
al unei comunităţi şi/sau
grupuri de persoane fizice
sau juridice care urmăresc
un obiectiv comun sau au
aceleaşi opinii, aceeaşi
cultură, orientare religioasă
socială, profesională şi
altele asemenea

┌───────────────────┬────────────────────────────┬─────────────────────────────┐│ACTIVITĂŢI DE │În conformitate cu art. nr. │Grup ţintă ││INTERES GENERAL │ │ ││SAU COMUNITAR │ │ ││PREVĂZUTE ÎN │ │ ││STATUT │ │ │├───────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┤└───────────────────┴────────────────────────────┴─────────────────────────────┘    3. DATE PRIVIND ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA    3.1. ORGANIZAREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI

Organe de conducere,
administrare şi control,
potrivit statutului
Alese/numite în
temeiul

Numele,
prenumele,
adresa
Profesia/loc de
muncă

De
conducere
(nominalizaţi
funcţiile)
De administrare
(nominalizaţi
funcţiile)
De control
(nominalizaţi
funcţiile)
Altele(specificaţi)

    3.2. INFORMAŢII PRIVIND FUNCŢIONAREA         ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI┌────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐│Activitatea organelor de conducere, │ În ultimii 3 ani ││administrare şi control ├─────────┬─────────┬────────┤│ │ Anul: │Anul: │Anul: │├──────────────────┬─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│conducere │Nr. de şedinţe │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │În conformitate cu │ │ │ ││ │procesele verbale │ │ │ ││ │nr./data │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │Alte │ │ │ ││ │documente(specificaţi) │ │ │ │├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│Administrare │Nr. de şedinţe │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │În conformitate cu │ │ │ ││ │procesele verbale │ │ │ ││ │nr./data │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │Alte │ │ │ ││ │documente(specificaţi) │ │ │ │├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│Control │Nr. de şedinţe │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │În conformitate cu │ │ │ ││ │procesele verbale │ │ │ ││ │nr./data │ │ │ ││ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│ │Alte │ │ │ ││ │documente(specificaţi) │ │ │ │├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤│altele │Nr. de şedinţe │ │ │ ││ │ │ │ │ │└──────────────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘  3.3 PERSONALUL ADMINISTRATIV AL ORGANIZAŢIEI

Personal încadrat cu: În ultimii 3 ani
Anul: Anul: Anul:
număr Număr număr
Contract de muncă
Cu convenţie civilă
Nr. de voluntari
total

    3.4. DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE┌───────────────────────────────┬────────────────┬───────────────────┬────────┐│Programe de formare a │ Domeniul │În ultimii 3 ani │Nr. ││personalului organizate de │ ├───────┬─────┬─────┤persoane││ │ │ Anul: │Anul:│Anul:│formate │├───────────────────────────────┼────────────────┼───────┼─────┼─────┼────────┤│Asociaţie/fundaţie/federaţie │ │ │ │ │ │├───────────────────────────────┼────────────────┼───────┼─────┼─────┼────────┤│Alte persoane juridice │ │ │ │ │ ││(specificaţi denumirea │ │ │ │ │ ││acestora) │ │ │ │ │ │└───────────────────────────────┴────────────────┴───────┴─────┴─────┴────────┘

Programe pentru În ultimii 3 ani Nr. de participanţi Nr de voluntari
atragerea atraşi
voluntarilor Anul: Anul: Anul:

    3.5. ACTIVITĂŢI DE INTERES GENERAL SAU COMUNITAR REALIZATE┌────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┐│Denumirea │ În ultimii 3 ani ││activităţii, în ├──────────────────┬─────────────────┬───────────────────┤│conformitate cu Fişa│Anul: │Anul: │Anul: ││activităţilor ├──────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤│ │beneficiari │beneficiari │beneficiari ││ ├─────────┬────────┼──────────┬──────┼───────────┬───────┤│ │categorie│număr │categorie │număr │categorie │număr │├────────────────────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼───────────┼───────┤└────────────────────┴─────────┴────────┴──────────┴──────┴───────────┴───────┘    3.6. PRINCIPALELE MIJLOACE DE COMUNICARE ŞI INFORMARE UTILIZATE┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐│ Tipul activităţii │ În ultimii 3 ani │├──────────────────────────────┼────────┬─────────────────┬───────────────────┤│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │├──────────────────────────────┼────────┼─────────────────┼───────────────────┤├──────────────────────────────┼────────┼─────────────────┼───────────────────┤└──────────────────────────────┴────────┴─────────────────┴───────────────────┘    3.7. DEZVOLTAREA TERITORIALĂ┌────────┬───────┬─────────┬────────────────┬──────────┬─────────┬────────────┐│Nr. crt.│Filiale│Puncte de│Judeţ/localitate│Persona │Nr. │ Anul ││ │ │lucru │Adrese/telefon │de contact│membri │înfiinţării ││ │ │ │ │ │asociaţi │ ││ │ │ │ │ │sau │ ││ │ │ │ │ │personal │ ││ │ │ │ │ │al │ ││ │ │ │ │ │fundaţiei│ │├────────┼───────┼─────────┼────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┤├────────┼───────┼─────────┼────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┤└────────┴───────┴─────────┴────────────────┴──────────┴─────────┴────────────┘    3.8. AFILIERE LA NIVEL NAŢIONAL    a) Denumirea şi adresa organismului naţional:    b) Documentul care atestă afilierea:    c) Data afilierii:    3.9. AFILIEREA INTERNAŢIONALĂ    Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale:

Tipul de afiliere:

Din anul

Documentul care atestă
afilierea
Membru deplin
Membru asociat
Altele, specificaţi

    3.10 PREMII, NOMINALIZĂRI, ALTE FORME DE RECUNOAŞTERE A ACTIVITĂŢII┌────────────────────┬──────────────────────┬─────────────────────────────────┐│ Denumire │ Anul │Instituţia care a ││ │ │acordat/recunoscut ││ │ │activitatea │├────────────────────┼──────────────────────┼─────────────────────────────────┤└────────────────────┴──────────────────────┴─────────────────────────────────┘    4. RESURSE MATERIALE ŞI FINANCIARE

PATRIMONIUL
În conformitate cu ultima balanţă contabilă
Total valoare, în mii lei:
din care
1. Total imobilizări corporale, din care
Construcţii
Terenuri
Alte mijloace fixe Mobilier
Echipament
Altele
Mijloace de transport
Imobilizări corporale în curs
2. Total disponibilizări băneşti, din care:
Lei
Valută
VENITURI
În conformitate cu ultima balanţă contabilă,
din care
Total valoare, în mii lei:
Din care

Resurse obţinute de la bugetul de stat
Resurse obţinute de la bugetul local
Cotizaţiile membrilor
Dividendele societăţilor comerciale
înfiinţate
Dobânzile şi dividendele rezultate din
plasarea sumelor disponibile
Venituri realizate din activităţi economice
proprii
Donaţii, sponsorizări sau legate
Finanţări, granturi

┌────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐│MIŞCAREA │ Valoare activ în mii lei ││PATRIMONIALĂ ├──────────────┬─────────────┬───────────────────┤│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: ││ ├──────────────┼─────────────┼───────────────────┤└────────────────────────────┴──────────────┴─────────────┴───────────────────┘    PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNĂ (pe ultimii 3 ani)┌────────────────┬────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────┐│Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │ Finanţator │├────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────┤└────────────────┴────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────┘    PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (pe ultimii 3 ani)┌───────────────┬────────────────────┬──────────┬─────────────────────────────┐│Perioada/anul │ Denumire program │ Valoare │ Temeiul legal şi ││ │ │ │ sursa subvenţiei │├───────────────┼────────────────────┼──────────┼─────────────────────────────┤└───────────────┴────────────────────┴──────────┴─────────────────────────────┘    SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE┌───────────┬─────────────────┬─────────────┬────────────┬────────────────────┐│Denumirea │ Anul înfiinţării│ Obiectul de │ Adresa │ Codul fiscal ││ │ │ activitate │ │ │├───────────┼─────────────────┼─────────────┼────────────┼────────────────────┤└───────────┴─────────────────┴─────────────┴────────────┴────────────────────┘ + 
Anexăla Raportul de activitate pe ultimii 3 aniFIŞA NR.:PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITARDESFĂŞURATESe completează pentru fiecare activitate1. Denumirea activităţii2. Scop:3. Obiectiv:

4. Durata în timp Data începerii activităţii observaţii
Limitată
Nelimitată
5. Aria de desfăşurare

Se specifică localitatea, judeţul/localităţile,
judeţele/localităţile
Locală
Judeţeană
Naţională

┌──────────────────────────┬────────────────────┬─────────────────────────────┐│6. Categoria de persoane │Nr. beneficiari │Caracteristici socio- ││ beneficiare │ │economice ale grupului ││ │ │ţintă │├──────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────┤└──────────────────────────┴────────────────────┴─────────────────────────────┘7. Precizaţi modalităţile de selectare a beneficiarilor activităţilor8. Descrieţi modalităţile prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activităţile desfăşurate în beneficiul acestora9. Descrierea activităţilor/serviciilor desfăşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate

10. Resursele umane
utilizate
Nr.

Numar de persoane cu
funcţie de
Categoria socio-
profesională
conducere execuţie
Încadrat
cu
Convenţie
civilă
Contract
de muncă
voluntari

    Numele persoanei care conduce şi administrează activitatea:

11. Costul programului, proiectului pe toată
durata finanţării sau, după caz,
Costul anual al serviciului, în con. Cu
cheltuielile din anul precedent depunerii
documentului, din care:
Total, în mii lei sau valută
în care a fost finanţat
proiectul:
Din care:

Contribuţia organizaţiei:
Subvenţii de la bugetul de stat:
Subvenţii de la bugetul local:
Contribuţii ale partenerilor externi:
Contribuţii ale beneficiarilor
Altele:

 12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:┌─────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐│13. Parteneri implicaţi │Forma parteneriatului │├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤└─────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘┌───────────────────────────┬────────────────────────────┬────────────────────┐│14. Autorizaţii necesare │Instituţia care a eliberat │ Nr. document/data ││desfăşurării activităţii │autorizaţia │ ││(sanitară, etc.) │ │ │├───────────────────────────┼────────────────────────────┼────────────────────┤└───────────────────────────┴────────────────────────────┴────────────────────┘┌──────────────────────┬──────────────────┬────────────────┬──────────────────┐│15. Evaluarea │Când a avut loc │ Cine a evaluat │ Măsuri luate în ││activităţilor, metode │evaluarea │ activitatea │ urma evaluării ││utilizate │ │ │ │├──────────────────────┼──────────────────┼────────────────┼──────────────────┤└──────────────────────┴──────────────────┴────────────────┴──────────────────┘16. Rezultatele activităţii (specificaţi indicatorii de performanţă utilizaţi):17. Efectele benefice ale activităţii la nivelul comunităţii:1. Modalităţile de informare a comunităţii privind activităţile şi rezultatele acestora:2. Alte comentarii privind activitatea desfăşurată

Numele persoanei desemnate pentru a oferi
informaţii suplimentare:
Telefon:

Numele şi prenumele preşedintelui
asociaţiei/fundaţiei/federaţiei, semnătura
Data

Ştampila
asociaţiei/fundaţiei

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x