ORDIN Nr. 461 din 24 octombrie 1995

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL NR. 252 din 3 noiembrie 1995
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINCETAT APLICABILITATEAORDIN 984 04/07/2001
ActulABROGAT DEORDIN 826 02/11/2000
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 78 25/02/1997
ART. 4ABROGAT DEORDIN 78 25/02/1997
ART. 6ABROGAT DEORDIN 78 25/02/1997
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulINCETAT APLICABILITATEAORDIN 984 04/07/2001
ActulABROGAT DEORDIN 826 02/11/2000
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 78 25/02/1997
ART. 4ABROGAT DEORDIN 78 25/02/1997
ART. 6ABROGAT DEORDIN 78 25/02/1997





În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 452/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, republicată,în temeiul art. 1 din Decretul nr. 384/1984 privind aprobarea regulilor de navigaţie pe Canalul Dunăre-Marea Neagra şi în baza art. 11 şi 52 ale acestor reguli,ministrul transporturilor emite următorul ordin: + 
Articolul 1Navele sau convoaiele care tranziteaza Canalul Dunăre-Marea Neagra sunt obligate să aibă la bord un pilot al Administraţiei Canalului Dunăre-Marea Neagra sau un pilot posedind un certificat eliberat de autoritatea română competenţa, prin care i se da dreptul de a pilota navele sau convoaiele pe canal.
 + 
Articolul 2Atribuţiile pilotului pot fi îndeplinite de către comandantii navelor şi convoaielor atunci când:a) poseda brevet de pilot de Canal Dunăre-Marea Neagra, obţinut în conformitate cu reglementările în vigoare pe Canalul Dunăre-Marea Neagra;b) au efectuat minimum 10 voiaje dus şi întors pe Canalul Dunăre-Marea Neagra;c) sunt autorizaţi de către Regia Autonomă "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" în conformitate cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 241/1993.
 + 
Articolul 3Comandantii navelor sau ai convoaielor nu pot pilota alte nave decît cele pe care le comanda. Pentru a pilota alte nave, aceşti comandanti trebuie să-şi desfăşoare activitatea în cadrul unei companii de pilotaj.
 + 
Articolul 4Examenele de autorizare a comandantilor prevăzuţi la art. 2 vor fi organizate de doua ori pe an de către Regia Autonomă "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta".Perioadele de examene vor fi făcute cunoscute tuturor celor interesaţi cu minimum 30 de zile înainte.
 + 
Articolul 5Pentru navele sau convoaiele unde comandantii îndeplinesc şi atribuţiile pilotului, armatorii vor fi obligaţi sa plătească un tarif suplimentar de tranzitare a canalului, care va fi stabilit de Regia Autonomă "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" în conformitate cu reglementările în vigoare.
 + 
Articolul 6Pentru nerespectarea regulilor de navigaţie pe Canalul Dunăre-Marea Neagra, pentru producerea de accidente sau pentru alte cauze care pot afecta buna desfăşurare a navigaţiei, Regia Autonomă "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" poate suspenda sau anula autorizaţiile de pilotaj ale comandantilor de nave şi convoaie.
 + 
Articolul 7Direcţia generală a Dunării şi căilor navigabile, Inspectoratul de stat al navigaţiei civile şi Regia Autonomă "Administraţia Canalelor Navigabile Constanta" vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 8Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării lui în Monitorul Oficial al României.Ministrul transporturilor,Aurel Novac –––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x