ORDIN nr. 449 din 17 iunie 1998

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 17 iulie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 681 16/09/2003
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 611 06/10/1997 ANEXA 1
ActulREFERIRE LAHG 568 20/09/1997 ART. 1
ActulREFERIRE LAHG 568 20/09/1997 ART. 3
ActulREFERIRE LALEGE 84 12/07/1996
ANEXA 1REFERIRE LAHG 611 06/10/1997 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 84 12/07/1996
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 88 07/02/2006
ActulREFERIT DENORMA 07/02/2006
ActulABROGAT DEORDIN 681 16/09/2003

pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic



Ministrul apelor, pădurilor şi protecţiei mediului,în temeiul art. 13 şi 14 din Regulamentul de aplicare a Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 611/1997,în baza art. 1 şi a art. 3 pct. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 568/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului, cu modificările ulterioare,emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă Metodologia privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Răspunderea pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei metodologii revine Departamentului pădurilor din cadrul Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului.
 + 
Articolul 3Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării lui în Monitorul Oficial al României.Ministrul apelor, pădurilor şi protecţiei mediului,Romica Tomescu
 + 
AnexăMETODOLOGIEprivind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic + 
Capitolul 1Dispoziţii generale + 
Articolul 1În temeiul art. 13 alin. (1) şi alin. (2) lit. b), precum şi al art. 14 alin. (2) lit. b) din Regulamentul de aplicare a Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 611/1997, Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului atesta persoanele fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic.
 + 
Articolul 2Atestarea persoanelor fizice şi juridice are drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrărilor de îmbunătăţiri funciare, în vederea îndeplinirii cerinţelor tehnice şi calitative minimale prevăzute în normativele în vigoare.
 + 
Articolul 3În sensul prezentei metodologii, amenajările de îmbunătăţiri funciare sunt lucrări complexe de construcţii hidrotehnice, pedoameliorative, împăduriri şi de creare a perdelelor forestiere de protecţie, care se realizează pe terenuri cu destinaţie silvică, în vederea prevenirii, reducerii şi inlaturarii proceselor de deteriorare a fondului funciar, cauzate de factori naturali sau de activităţi antropice, prin măsuri specifice, având ca scop valorificarea capacităţii de producţie a terenurilor şi a speciilor forestiere, precum şi introducerea în circuitul silvic a terenurilor neproductive.
 + 
Articolul 4Prin atestare se confirma capacitatea tehnico-profesională a persoanelor fizice şi juridice de a efectua studii de teren, de a elabora documentaţii tehnico-economice şi de a executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic, care corespund normelor de calitate în vigoare.
 + 
Articolul 5Atestarea capacităţii tehnico-profesionale se realizează prin verificarea performantelor profesionale şi a posibilităţilor tehnice de execuţie ale persoanelor fizice şi juridice care solicită atestarea, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
 + 
Capitolul 2Domenii şi condiţii de atestare + 
Articolul 6Domeniile de atestare a persoanelor fizice şi juridice pentru activităţile de îmbunătăţiri funciare pe terenuri cu destinaţie silvică sunt următoarele:a) efectuarea studiilor de teren şi elaborarea documentaţiilor tehnico-economice;b) executarea lucrărilor de îmbunătăţiri funciare.
 + 
Articolul 7Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pe domeniile de activitate prevăzute la art. 6 şi se poate solicita pentru unul sau ambele domenii, cu respectarea condiţiilor prevăzute în prezenta metodologie.
 + 
Articolul 8Grupele de lucrări de îmbunătăţiri funciare aferente domeniilor de activitate prevăzute la art. 6, pentru care Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului acorda atestare, sunt:a) îndiguiri şi regularizarea cursurilor de apa;b) amenajări de desecare şi drenaj;c) amenajări de combatere a eroziunii solului, în care se includ şi lucrări pentru stingerea torenţilor;d) lucrări şi măsuri pedoameliorative, asociate cu cele de combatere a eroziunii solului pe terenurile sărăturate, acide, pe terenuri poluate, degradate antropic, şi pe alte terenuri care şi-au pierdut, total sau parţial, capacitatea de producţie, precum şi stabilizarea nisipurilor mobile;e) amenajări silvice de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie şi a plantaţiilor forestiere antierozionale;f) amenajări de îmbunătăţiri funciare, constând în soluţii şi lucrări noi, rezultate din activitatea de cercetare şi din tehnica noua.
 + 
Articolul 9Persoanele fizice care solicită atestarea trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii:a) să aibă studii superioare în specialitatea: inginer silvic, inginer hidroameliorativ sau inginer hidrotehnician;b) să aibă o activitate neîntreruptă, de minimum 5 ani, în proiectare sau în executarea de lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic;c) sa nu aibă antecedente penale.
 + 
Articolul 10Sunt atestate, la cerere, fără a mai fi obligate sa susţină examenul prevăzut la art. 19, persoanele fizice care au titlul ştiinţific de doctor în ramura silvică, precum şi cele care îndeplinesc funcţia de inginer proiectant gradul I, cercetator ştiinţific gradul I, inginer gradul I sau funcţii asimilate acestora în domeniile prevăzute la art. 6.
 + 
Articolul 11În vederea atestării, persoanele juridice (agenţi economici de specialitate) trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:a) să fie înscrise în registrul comerţului şi să aibă cont în banca;b) să aibă înscrise în statut, ca obiect principal de activitate, efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentaţiilor tehnico-economice şi/sau executarea de lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic;c) să aibă cel puţin doi angajaţi cu contract individual de muncă pe durata nedeterminată, atestaţi pentru domeniul în care solicită atestarea;d) să aibă un minimum de echipamente tehnice, pentru a putea realiza lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic pentru care solicită atestarea.
 + 
Capitolul 3Documentele, procedura de atestare + 
Articolul 12Procedura de atestare a persoanelor fizice şi juridice este organizată şi coordonata de Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului, prin Departamentul pădurilor.
 + 
Articolul 13Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face de către o comisie de atestare, formată din specialişti, numita prin ordin al ministrului apelor, pădurilor şi protecţiei mediului.
 + 
Articolul 14Documentele necesare atestării persoanelor fizice sunt:a) cerere de înscriere pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezenta metodologie;b) curriculum vitae;c) lista de lucrări elaborate sau la care a fost coautor, în domeniul pentru care solicită atestarea;d) acte de studii şi cursuri de perfecţionare, în copii legalizate;e) extras de pe carnetul de muncă, în copie legalizată;f) certificatul de cazier judiciar.
 + 
Articolul 15Documentele necesare în vederea atestării persoanelor juridice sunt:a) cerere de înscriere pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezenta metodologie;b) memoriu de activitate, care să conţină: date cu privire la capitalul social şi la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrări executate în domeniu, experienta în execuţia lucrărilor, valoarea contractelor realizate anterior, personalul tehnic şi economic şi experienta acestuia, informaţii financiare;c) informaţii privind bonitatea ofertantului la data respectiva, care să conţină următoarele precizări: obligaţii contractuale neonorate, dacă a fost declarat în stare de faliment, dacă a cedat contracte în beneficiul creditorilor, dacă are litigii referitoare la neefectuarea plăţilor sau litigii în privinta calităţii, precum şi specializările pe categorii de lucrări, în conformitate cu certificatul de înmatriculare eliberat de către oficiul registrului comerţului;d) informaţii privind dotarea cu utilajele şi echipamentele necesare, în stare de funcţionare, pentru efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentaţiilor tehnico-economice şi pentru execuţia lucrărilor de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic;e) copii legalizate de pe documentele persoanei juridice; certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului, actul constitutiv, codul fiscal;f) copii legalizate de pe documentele reprezentantului legal (curriculum vitae, contractul de angajare, carnetul de muncă sau certificatul de atestare, după caz), abilitat sa reprezinte şi să semneze în numele persoanei juridice respective;g) copii legalizate de pe documentele prevăzute la lit. f) pentru angajaţii cu contract individual de muncă pe durata nedeterminată, care au fost atestaţi conform prevederilor art. 11 lit. c).
 + 
Articolul 16Dosarele de atestare se depun la Comisia de atestare din cadrul Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului – Departamentul pădurilor. Evidenta acestora se tine într-un registru special.
 + 
Articolul 17Dosarele cu cererile şi documentele depuse în vederea atestării sunt verificate de către secretarul Comisiei de atestare, care întocmeşte, lunar, lista cu solicitarile primite. Pe baza documentelor din fiecare dosar, secretarul Comisiei de atestare propune acceptarea sau respingerea acestuia.
 + 
Articolul 18Cererile şi documentele depuse sunt analizate, periodic, de către Comisia de atestare în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia. Deciziile Comisiei de atestare, în urma analizarii dosarelor, se consemnează într-un registru de procese-verbale şi se afişează împreună cu programul sesiunii de examinare.
 + 
Articolul 19Examinarea candidaţilor, persoane fizice, care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 9 şi care au solicitat atestarea consta în prezentarea de către aceştia, în faţa Comisiei de atestare, a unei lucrări la care au participat, aleasă de candidat din lista inclusă în dosarul de atestare. După prezentarea lucrării, candidatul va răspunde intrebarilor puse de membrii Comisiei de atestare pe marginea expunerii sale.
 + 
Articolul 20Examinarea persoanei juridice care a solicitat atestarea se face de către Comisia de atestare prin analizarea dosarului depus de către aceasta, în prezenta reprezentantului legal al unităţii respective, care, la cerere, va furniza date suplimentare.
 + 
Articolul 21Rezultatul examenului de atestare (admis/respins), atât pentru persoanele fizice, cat şi pentru cele juridice, se va consemna în procesul-verbal de şedinţa şi se va aduce la cunoştinţa, în aceeaşi zi, candidatului respectiv.
 + 
Articolul 22În termen de 30 de zile de la data atestării, persoanele fizice şi juridice îndreptăţite primesc un certificat de atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.
 + 
Articolul 23Persoanele atestate sunt obligate să-şi confectioneze parafa de atestat, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezenta metodologie, şi sa înainteze Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului – Departamentul pădurilor, specimenul acesteia, pe declaraţie proprie.
 + 
Capitolul 4Comisia de atestare + 
Articolul 24Comisia de atestare este formată dintr-un număr de 7 membri, selectaţi dintre personalitatile din silvicultura, specializate în domeniile prevăzute la art. 6, care se bucura de prestigiu profesional şi de autoritate morala. Secretarul de stat din Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului, care coordonează activitatea în domeniul pădurilor, este, de drept, preşedintele comisiei.
 + 
Articolul 25Secretarul Comisiei de atestare este membru al acesteia şi face parte din direcţia de specialitate din Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului.
 + 
Articolul 26Atribuţiile secretarului Comisiei de atestare sunt:a) planifica şi organizează, împreună cu preşedintele, activitatea comisiei, stabilind periodic datele de întrunire a acesteia;b) primeşte, înregistrează, verifica cererile de atestare şi păstrează evidenta acestora în registrul special, prevăzut la art. 16;c) păstrează şi completează registrul cu procesele-verbale ale comisiei;d) redactează documentele comisiei;e) păstrează sigiliul comisiei.
 + 
Articolul 27Comisia de atestare analizează cererile şi decide:a) admiterea sau respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau juridice, în cazul neîndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 9 şi 11;b) admiterea sau respingerea, în urma examinării, a atestării persoanelor fizice sau juridice;c) suspendarea şi retragerea certificatului de atestare.
 + 
Articolul 28Comisia de atestare este legal constituită în prezenta a cel puţin 5 membri. Deciziile în comisie se iau cu întrunirea a cel puţin 4 voturi favorabile, prin vot deschis.
 + 
Articolul 29Eventualele contestaţii la deciziile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor şi se adresează ministrului apelor, pădurilor şi protecţiei mediului, care le şi soluţionează.Împotriva deciziei ministrului se poate formula plângere la instanţa judecătorească, potrivit legii.
 + 
Capitolul 5Drepturile şi obligaţiile persoanelor fizice şi juridice atestate + 
Articolul 30În cadrul domeniilor în care au fost atestate, persoanele fizice şi juridice au dreptul:a) de a participa la licitaţii;b) de a încheia contracte şi convenţii de colaborare;c) de a acorda consultanţa tehnica;d) de a efectua studii de teren şi de a executa lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic;e) de a întocmi documentaţii tehnico-economice;f) de a valida lucrări de îmbunătăţiri funciare, prin semnatura şi parafa, în domeniile în care au fost atestate, prevăzute la art. 6. Prin validare se confirma de către persoana fizica sau juridică atestata, pe propria răspundere, ca lucrările respective corespund normelor de calitate în vigoare.
 + 
Articolul 31Persoanele fizice şi juridice atestate au următoarele obligaţii:a) sa desfăşoare activităţile prevăzute la art. 6 numai în domeniul sau domeniile pentru care au fost atestate, cu respectarea dispoziţiilor legale, precum şi a metodologiilor, normelor şi instrucţiunilor aprobate de Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;b) sa valideze numai acele lucrări care se încadrează în domeniul de activitate în care au fost atestate.
 + 
Capitolul 6Suspendarea şi retragerea certificatului de atestare + 
Articolul 32Nerespectarea obligaţiilor prevăzute la art. 31 de către persoanele fizice sau juridice, atestate potrivit prezentei metodologii, poate atrage suspendarea sau retragerea certificatului de atestare, după caz.
 + 
Articolul 33Suspendarea sau retragerea, după caz, a certificatului de atestare se dispune prin decizia preşedintelui Comisiei de atestare, în urma propunerilor formulate de către membrii comisiei sau de directorul direcţiei de specialitate din Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului, pe baza proceselor-verbale sau a notelor de constatare, încheiate în teritoriu de către aceştia sau de specialiştii împuterniciţi de ministrul apelor, pădurilor şi protecţiei mediului.
 + 
Articolul 34Certificatul de atestare a persoanei fizice sau juridice se suspenda în cazurile în care se înregistrează cel puţin una dintre următoarele abateri:a) neincadrarea lucrărilor executate în dispoziţiile legale, în metodologiile, reglementările şi în normele tehnice, aprobate de Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului.Perioada suspendării este de 6 luni sau până la aducerea la îndeplinire a măsurilor şi termenelor dispuse prin procesele-verbale şi prin notele de constatare prevăzute la art. 33.Îndeplinirea acestora se constata prin încheierea unui nou proces-verbal sau a unei note de constatare de către organele prevăzute la art. 33 şi determina încetarea perioadei de suspendare;b) când împotriva persoanei fizice atestate s-a pus în mişcare o acţiune penală în legătură cu activitatea pentru care a fost atestata. În acest caz, suspendarea certificatului de atestare se dispune până la soluţionarea definitivă a cauzei.
 + 
Articolul 35Certificatul de atestare a persoanelor fizice şi juridice se retrage în următoarele cazuri:a) când, într-o perioadă de 2 ani consecutivi, certificatul de atestare a fost suspendat temporar de doua ori, iar a treia oara se savarsesc abateri similare celor pentru care s-a dispus suspendarea temporară;b) când persoanele fizice şi juridice atestate validează, prin semnatura şi parafa, documente pentru domenii de activitate în care nu au fost atestate sau îşi continua activitatea, deşi au fost suspendate pe o perioadă limitată.
 + 
Articolul 36Suspendarea sau retragerea certificatului de atestare se aduce la cunoştinţa persoanelor fizice şi juridice în cauza, prin înştiinţare scrisă, emisă de Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului – Departamentul pădurilor.Sancţiunea respectiva poate fi contestată, în scris, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării şi este adresată ministrului apelor, pădurilor şi protecţiei mediului, care decide. Împotriva deciziei ministrului apelor, pădurilor şi protecţiei mediului se poate formula plângere la instanţa judecătorească competenţa, potrivit legii.
 + 
Capitolul 7Dispoziţii finale + 
Articolul 37Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pentru o perioadă de 5 ani. La sfârşitul acestei perioade, persoanele fizice şi juridice care doresc o noua atestare sunt obligate să prezinte Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului – Departamentul pădurilor o lista cu lucrările de îmbunătăţiri funciare executate în domeniul silvic pentru care au fost atestate şi sa probeze executarea acestora cu următoarele documente:a) pentru domeniul înscris la art. 6 lit. a):– studiile de teren efectuate;– documentaţiile tehnico-economice elaborate;b) pentru domeniul prevăzut la art. 6 lit. b):– procesele-verbale de recepţie a lucrărilor executate, încheiate cu beneficiarul, potrivit legii.
 + 
Articolul 38Degradarea, distrugerea sau pierderea certificatului de atestare sau a parafei va fi declarata, în scris, la Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului în termen de 48 de ore de la constatare şi, totodată, va fi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, de către cel în cauza. După publicare, Comisia de atestare va elibera un duplicat al certificatului de atestare sau va incuviinta, după caz, confecţionarea unei noi parafe.
 + 
Anexa 1––-la metodologie–––––                   CEREREpentru atestarea persoanelor fizice                  (model)            Domnule preşedinţe al Comisiei de atestare      din cadrul Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului,

  Subsemnatul(a) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., născut(ă) la data de . . . . . . . . . . . . . . . în localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., ţara . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., având cetăţenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , domiciliat(ă) în localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., str. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . . , bl. . . . . . . ., et. . . . . ., ap. . . . . . . , sectorul/judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , posesor al diplomei de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . cu nr. . . . . . . . . . . . . . . . . , eliberată de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . din localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., promoţia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., ţara . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , solicit atestarea, în calitate de persoană fizică, în domeniile . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  În susţinerea cererii anexez următoarele:
  a) curriculum vitae şi lista cu lucrările elaborate sau la care am fost coautor;
  b) acte de studii, titluri ştiinţifice, cursuri de perfecţionare, în copii legalizate;
  c) copie legalizată de pe carnetul de muncă;
  d) certificatul de cazier judiciar.
  Menţionez că îmi desfăşor activitatea la . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., cu sediul în . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., judeţul/sectorul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., str. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . . . . , telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., unde am calitatea de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Declar că am luat cunoştinţă de obligaţiile ce îmi revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi execută lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic şi înţeleg să le respect întocmai.
   
  Localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    (semnătura)

 + 
Anexa 2––-la metodologie–––––                  CEREREpentru atestarea persoanelor juridice                 (model)    Nr. ………/………..            Domnule preşedinţe al Comisiei de atestare     din cadrul Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului,

  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (denumirea persoanei juridice), având sediul în localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . . . . , bl. . . . . . . . . . . , judeţul/sectorul . . . . . . . . . . . . . . ., codul fiscal nr. . . . . . . . . . . . . . . . . , telefon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , fax . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., reprezentată prin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., în calitate de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., solicităm atestarea tehnico-profesională pentru executarea lucrărilor de îmbunătăţiri funciare în domeniul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  În susţinerea cererii anexăm următoarele:
  a) memoriul de activitate şi lista cu lucrările la care am participat;
  b) copii legalizate de pe documentele persoanei juridice:
  – certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului;
  – actul constitutiv al persoanei juridice;
  – codul fiscal;
  c) copii legalizate de pe documentele reprezentantului legal şi de pe cele ale angajaţilor cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, atestaţi ca persoane fizice pentru domeniile în care solicităm atestarea;
  d) informaţii privind bonitatea ofertantului.
  Declarăm că am luat cunoştinţă de obligaţiile ce ne revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi execută lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic.
   
  Localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Data . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    (semnătura şi ştampila)

 + 
Anexa 3––-la metodologie–––––               CERTIFICAT DE ATESTAREpentru persoane fizice şi juridice                 (model)

  MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR  
  ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI –  
  DEPARTAMENTUL PĂDURILOR  
   
  CERTIFICAT DE ATESTARE Nr. . . . . . . . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  În baza Ordinului nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . al ministrului apelor, pădurilor şi protecţiei mediului, Comisia de atestare numită hotărăşte:
  La cererea înregistrată la nr. . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . . şi în urma susţinerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentaţii tehnico-economice şi execută lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., (numele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice) domiciliat(ă)/cu sediul în localitatea . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , str. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . , bl. . . . . . . . . , ap. . . . . . . . . ., et. . . . . ., judeţul/sectorul . . . . . . . . . . . . . . ., reprezentat(ă) prin . . . . . . . . . . . . . . , în calitate de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , este atestat(ă) ca persoană fizică/juridică în domeniile . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Valabil de la data . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . până la data . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
   
  Preşedintele Comisiei de atestare,  
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
    Secretarul Comisiei de atestare,
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  L.S.

 + 
Anexa 4––-la metodologie–––––

    PARAFĂ
    (model)
    *) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    ATESTAT
    de către Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului prin certificatul nr. . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . . . . . . . . să execute lucrări de îmbunătăţiri funciare în domeniul silvic

––––    *) Numele şi prenumele/denumirea, domiciliul/sediul persoanei fizice/persoanei juridice.    NOTĂ:    Dimensiunile parafei vor fi de 7 cm/4 cm.––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x