ORDIN nr. 43 din 10 februarie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 28 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 2INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 2MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 3INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 4INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 5INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 5MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 6INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 6MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 7INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 7MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 738 03/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 292 15/05/2002
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ART. 1REFERIRE LAOG 25 11/08/1995
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 3REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 3REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 4REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 4REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 5REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 5REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 6REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 6REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 7REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 7REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 2INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 2MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 3INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 4INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 5INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 5MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 6INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 6MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 7INLOCUIT DEORDIN 630 03/11/2005
ANEXA 7MODIFICAT DEORDIN 630 03/11/2005

pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului



În temeiul Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările ulterioare, şi ale Legii bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 şi în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul economiei şi comerţului emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2005 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului, în conformitate cu indicatorii prevăzuţi în anexele nr. 1-7 la prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.
 + 
Articolul 4Direcţia generală buget, economico-financiară şi administrativ va comunică bugetele de venituri şi cheltuieli institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare menţionate la art. 1, pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor acestora.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
 + 
Articolul 6Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.Ministrul economiei şi comerţului,Codruţ Ioan ŞereşBucureşti, 10 februarie 2005.Nr. 43.
 + 
Anexa 1Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Pentru Mecanica Fina-CEFINBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanica Fina-CEFIN

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/col. 1*100)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 72.072.000 80.000.000 111,0
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 71.952.000 79.880.000 111,0
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 71.692.000 79.750.000 111,2
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 260.000 130.000 50,0
  2 Venituri financiare 5 120.000 120.000 100,0
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 70.952.000 78.750.000 111,0
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 70.722.000 78.490.000 111,0
  a) Cheltuieli materiale 9 6.910.000 7.950.000 115,1
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 40.557.500 44.828.253 110,5
  cheltuieli cu salariile 11 28.700.000 31.684.799 110,4
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 6.314.000 6.861.096 108,7
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 861.000 935.604 108,7
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 2.009.000 2.217.936 110,4
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 143.500 428.818 298,8
    alte cheltuieli de personal, din care: 16 2.530.000 2.700.000 106,7
  deplasări, detaşări 17 300.000 400.000 133,3
  tichete de masă 18 2.230.000 2.300.000 103,1
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 4.500.000 5.000.000 111,1
  d) Cheltuieli de protocol 20 50.000 25.510 51,0
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 20.000 24.000 120,0
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22      
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privindCodul fiscal 23 574.000 633.696 110,4
  h) Alte cheltuieli 24 18.110.500 20.028.541 110,6
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 230.000 260.000 113,0
    – cheltuieli privind dobânzile 26 5.000 5.000 100,0
    – alte cheltuieli financiare 27 225.000 255.000 113,3
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.120.000 1.250.000 111,6
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI 31      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 280.000 200.000 71,4
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 840.000 1.050.000 125,0
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 168.000 210.000 125,0
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 504.000 630.000 125,0
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 168.000 210.000 125,0
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 3.700.000 7.500.000 202,7
  1 Surse proprii 38 700.000 5.000.000 714,3
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 2.100.000 1.500.000 71,4
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse – programe naţionale 43 900.000 1.000.000 111,1
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 3.700.000 7.500.000 202,7
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 3.700.000 7.500.000 202,7
  2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 72.072.000 80.000.000 111,0
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 70.952.000 78.750.000 111,0
  3 Rezultate (+/-) 51 1.120.000 1.250.000 111,6
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 174 180 103,4
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 120 127 105,8
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 13.203.011 14.127.222 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 14.206.440 15.200.891 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 * 100) 56 1,58 1,59 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 414.207 444.444 107,3
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 10,97 13,72 X
  10 Plăţi restante – total 59 3.240.000 2.851.200 88,0
  11 Creanţe de încasat – total 60 9.570.000 8.421.600 88,0

Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 61,202,864 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 498.000 mii.lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 672.000 mii.lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului + 
Anexa 2Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICMET CraiovaBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICMET Craiova

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/col. 1*100)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 102.881.000 123.199.920 119,7
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 102.405.000 122.677.920 119,8
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 100.668.000 119.794.920 119,0
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 1.737.000 2.883.000 166,0
  2 Venituri financiare 5 476.000 522.000 109,7
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 94.985.000 113.981.920 120,0
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 94.760.000 113.681.920 120,0
  a) Cheltuieli materiale 9 22.534.000 26.300.000 116,7
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 53.136.000 57.461.529 108,1
  cheltuieli cu salariile 11 40.103.000 43.217.550 107,8
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 8.822.485 9.357.821 106,1
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 1.203.000 1.276.066 106,1
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 2.807.000 3.025.228 107,8
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 200.515 584.864 291,7
    alte cheltuieli de personal, din care: 16      
  deplasări, detaşări 17      
  tichete de masă 18      
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 2.999.000 3.300.000 110,0
  d) Cheltuieli de protocol 20 106.000 184.360 173,9
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 65.000 70.000 107,7
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22   30.000  
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal 23 150.000 864.351 576,2
  h) Alte cheltuieli 24 15.770.000 25.471.680 161,5
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 225.000 300.000 133,3
    – cheltuieli privind dobânzile 26 30.000 50.000 166,7
    – alte cheltuieli financiare 27 195.000 250.000 128,2
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 7.896.000 9.218.000 116,7
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI 31 158.000   0,0
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 1.974.000 1.474.880 74,7
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 5.764.000 7.743.120 134,3
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 1.152.800 1.548.624 134,3
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 3.458.400 4.645.872 134,3
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 1.152.800 1.548.624 134,3
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 5.350.000 4.800.000 89,7
  1 Surse proprii 38 3.150.000 3.300.000 104,8
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 2.200.000 1.500.000 68,2
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 5.350.000 4.800.000 89,7
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 5.350.000 4.800.000 89,7
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 102.881.000 123.199.920 119,7
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 94.985.000 113.981.920 120,0
  3 Rezultate (+/-) 51 7.896.000 9.218.000 116,7
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 297 297 100,0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 156 156 100,0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 10.970.439 11.738.370 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 13.240.470 14.167.303 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 * 100) 56 8,31 8,09 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 346.401 414.815 119,7
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 53,1 64,5 X
  10 Plăţi restante – total 59 12.800.000 11.264.000 88,0
  11 Creanţe de încasat – total 60 17.170.163 15.109.743 88,0

––-Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 53.319.669 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 682.000 mil.lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 700.000 mil.lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului + 
Anexa 3Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj PetrolierBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % col. 2/ col. 1*100
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 55.100.000 62.945.620 114,2
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 55.000.000 62.695.620 114,0
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 52.350.000 59.195.620 113,1
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 2.650.000 3.500.000 132,1
  2 Venituri financiare 5 100.000 250.000 250,0
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 59.675.960 62.445.620 104,6
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 59.665.960 62.045.620 104,0
  a) Cheltuieli materiale 9 3.500.000 4.000.000 114,3
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 42.255.960 47.006.729 111,2
  cheltuieli cu salariile 11 32.134.440 35.394.944 110,1
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 6.828.898 7.618.997 111,6
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 898.050 1.038.954 115,7
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 2.233.900 2.477.646 110,9
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 160.672 476.187 296,4
    alte cheltuieli de personal, din care: 16      
  deplasări, detaşări 17      
  tichete de masă 18 0    
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 3.000.000 3.500.000 116,7
  d) Cheltuieli de protocol 21 130.000 10.000 7,7
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 22      
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 23 30.000 0 0,0
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codulfiscal 20 642.689 707.899 110,1
  h) Alte cheltuieli 24 10.107.311 6.820.992 67,5
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 10.000 400.000 4.000,0
    – cheltuieli privind dobânzile 26   300.000  
    – alte cheltuieli financiare 27 10.000 100.000 1.000,0
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 -4.575.960 500.000  
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI 31   500.000  
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32      
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33      
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34      
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35      
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36      
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 4.600.000 4.700.000 102,2
  1 Surse proprii 38 3.000.000 3.500.000 116,7
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 1.600.000 1.200.000 75,0
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 2.500.000 4.700.000 188,0
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 2.500.000 4.700.000 188,0
  2 Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 55.100.000 62.945.620 114,2
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 59.675.960 62.445.620 104,6
  3 Rezultate (+/-) 51 -4.575.960 500.000  
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 262 270 103,1
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 210 220 104,8
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 9.787.644 10.472.779 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 9.984.881 10.683.823 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 * 100) 56   0,8 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 210.305 233.132 110,9
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58     X
  10 Plăţi restante – total 59 10.000.000 8.800.000 88,0
  11 Creanţe de încasat – total 60 9.500.000 8.360.000 88,0

––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 8150 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 763.140 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 700.000 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului + 
Anexa 4Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudura şi încercări de Materiale ISIMBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutul Naţional deCercetare-Dezvoltare în Sudura şi încercări de Materiale ISIM

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/ col. 1) x 100
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 29.305.000 36.794.400 125,6
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 28.976.000 36.349.400 125,4
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 26.010.000 32.252.400 124,0
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 2.966.000 4.097.000 138,1
  2 Venituri financiare 5 329.000 445.000 135,3
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 28.028.160 35.389.400 126,3
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 27.368.160 34.499.400 126,1
  a) Cheltuieli materiale 9 3.360.000 4.828.000 143,7
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 15.882.568 21.818.932 137,4
  cheltuieli cu salariile 11 10.851.493 13.537.925 124,8
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 2.270.288 2.797.943 123,2
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 309.585 381.538 123,2
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 759.604 947.655 124,8
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 51.597 174.871 338,9
    alte cheltuieli de personal, din care: 16 1.640.000 3.979.000 242,6
  deplasări, detaşări 17   2.200.000  
  tichete de masă 18 1.640.000 1.779.000 108,5
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 1.740.000 2.300.000 132,2
  d) Cheltuieli de protocol 20 25.537 35.000 137,1
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 49.463 66.000 133,4
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22      
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal 23 217.030 270.758 124,8
  h) Alte cheltuieli 24 6.093.562 5.180.709 85,0
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 660.000 890.000 134,8
    – cheltuieli privind dobânzile 26 660.000 890.000 134,8
    – alte cheltuieli financiare 27      
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.276.840 1.405.000 110,0
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 31      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 319.210 224.800 70,4
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 957.630 1.180.200 123,2
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 191.526 236.040 123,2
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 574.578 708.120 123,2
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 191.526 236.040 123,2
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 3.240.000 4.500.000 138,9
  1 Surse proprii 38 1.740.000 2.300.000 132,2
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 1.500.000 1.500.000 100,0
  3 Credite bancare pentru investiţii 40   700.000  
    – interne 41   700.000  
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 3.240.000 4.500.000 138,9
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 3.240.000 4.500.000 138,9
  2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 29.305.000 36.794.400 125,6
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 28.028.160 35.389.400 126,3
  3 Rezultate (+/-) 51 1.276.840 1.405.000 110,0
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 114 130 114,0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 84 96 114,0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 7.265.711 7.774.311 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 7.975.418 8.533.697 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 x 100) 56 4,6 4,0 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 257.061 283.034 110,1
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 11,2 11,4 X
  10 Plăţi restante-total 59 2.185.000 1.922.800 88,0
  11 Creanţe de încasat-total 60 4.639.800 4.083.024 88,0

–––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 7.506.000 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 820.000 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 590.000 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului + 
Anexa 5Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare ECOINDBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare ECOIND

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/ col. 1)
    A 0 1 2 3
  1 VENITURI TOTALE, din care: 1 39.500.000 45.460.000 115,1
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 38.985.000 45.370.000 116,4
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 36.000.000 42.120.000 117,0
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 2.985.000 3.250.000 108,9
  2 Venituri financiare 5 515.000 90.000 17,5
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 36.570.000 42.460.000 116,1
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 36.470.000 42.260.000 115,9
  a) Cheltuieli materiale 9 2.600.000 3.800.000 146,2
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 22.689.988 22.789.224 100,4
  cheltuieli cu salariile 11 14.739.000 14.515.554 98,5
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 3.482.000 3.134.286 90,0
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 435.258 427.403 98,2
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 1.031.730 1.016.089 98,5
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 72.000 195.893 272,1
    alte cheltuieli de personal, din care: 16 2.930.000 3.500.000 119,5
  deplasări, detaşări 17 1.500.000 1.700.000 113,3
  tichete de masă 18 1.430.000 1.800.000 125,9
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 2.240.000 2.380.000 106,3
  d) Cheltuieli de protocol 20 50.000 60.000 120,0
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 13.000 15.000 115,4
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 30.000   0,0
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea nr. 571/2003privind Codul fiscal 23 80.000 290.311 362,9
  h) Alte cheltuieli 24 8.767.012 12.925.465 147,4
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 100.000 200.000 200,0
    – cheltuieli privind dobânzile 26      
    – alte cheltuieli financiare 27 100.000 200.000 200,0
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 2.930.000 3.000.000 102,4
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 31      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 732.500 480.000 65,5
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G.nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 2.197.500 2.520.000 114,7
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 439.500 504.000 114,7
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 1.318.500 1.512.000 114,7
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 439.500 504.000 114,7
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 4.640.000 3.880.000 83,6
  1 Surse proprii 38 2.240.000 2.380.000 106,3
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 2.400.000 1.500.000 62,5
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 4.640.000 3.880.000 83,6
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 4.640.000 3.880.000 83,6
  2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 39.500.000 45.460.000 115,1
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 36.570.000 42.460.000 116,1
  3 Rezultate (+/-) 51 2.930.000 3.000.000 102,4
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 150 150 100,0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 135 135 100,0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 7.179.000 7.681.530 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 7.896.900 8.449.683 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 x 100) 56 8,0 7,1 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 263.333 303.067 115,1
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 75,9 75,9 X
  10 Plăţi restante-total 59 2.394.000 2.106.720 88,0
  11 Creanţe de încasat-total 60 4.757.000 4.186.160 88,0

–––-Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 11.958.000 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 268.800 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 420.000 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului + 
Anexa 6Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRRBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR

   
  – mii lei –
             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/ col. 1)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 40.500.000 43.983.000 108,6
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 40.400.000 43.883.000 108,6
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 38.900.000 42.383.000 109,0
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 1.500.000 1.500.000 100,0
  2 Venituri financiare 5 100.000 100.000 100,0
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 39.826.375 43.297.720 108,7
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 38.876.375 42.297.720 108,8
  a) Cheltuieli materiale 9 2.960.000 3.137.600 106,0
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 21.735.740 23.069.345 106,1
  cheltuieli cu salariile 11 16.525.000 17.446.373 105,6
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 3.577.050 3.671.582 102,6
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 476.940 500.670 105,0
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 1.156.750 1.221.246 105,6
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15   229.474  
    alte cheltuieli de personal, din care: 16 0 0  
  deplasări, detaşări 17      
  tichete de masă 18      
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 1.100.000 1.000.000 90,9
  d) Cheltuieli de protocol 20 13.473 13.706 101,7
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 100.000 50.000 50,0
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22      
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal 23      
  h) Alte cheltuieli 24 12.967.163 15.027.069 115,9
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 950.000 1.000.000 105,3
    – cheltuieli privind dobânzile 26 700.000 900.000 128,6
    – alte cheltuieli financiare 27 250.000 100.000 40,0
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 673.625 685.280 101,7
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30 100.000 100.000 100,0
  V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI 31      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 143.406 93.645 65,3
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 530.219 591.635 111,6
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 106.044 118.327 111,6
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 318.131 354.981 111,6
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 106.044 118.327 111,6
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 4.200.000 2.500.000 59,5
  1 Surse proprii 38 2.000.000 1.000.000 50,0
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 2.200.000 1.500.000 68,2
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 4.200.000 2.500.000 59,5
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 4.200.000 2.500.000 59,5
  2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 40.500.000 43.983.000 108,6
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 39.826.375 43.297.720 108,7
  3 Rezultate (+/-) 51 673.625 685.280 101,7
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 100 100 100,0
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 70 70 100,0
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 12.452.500 13.324.175 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 13.700.000 14.659.000 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 * 100) 56 1,69 1,58 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 405.000 439.830 108,6
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 13,9 22,3 X
  10 Plăţi restante – total 59 2.000.000 1.000.000 50,0
  11 Creanţe de încasat – total 60 4.000.000 3.000.000 75,0

–––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 25.367.100 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 757.363 mii.lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 700.000 mii.lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general + 
Anexa 7Ministerul Economiei şi ComerţuluiInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Pentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2005Institutul Naţional de Cercetare-DezvoltarePentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM Bucureşti

             
    INDICATORI Nr. rd. Preliminat/ realizat an 2004 Buget prevăzut an 2005 % (col. 2/ col. 1 * 100)
    A 0 1 2 3
  I VENITURI TOTALE, din care: 1 45.000.000 52.000.000 115,6
  1 Venituri din exploatare, din care: 2 44.800.000 51.700.000 115,4
  a) Venituri din activitatea de bază*) 3 40.000.000 50.000.000 125,0
  b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 4 4.800.000 1.700.000 35,4
  2 Venituri financiare 5 200.000 300.000 150,0
  3 Venituri extraordinare 6      
  II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 44.850.000 51.500.000 114,8
  1 Cheltuieli pentru exploatare total, din care: 8 44.650.000 51.250.000 114,8
  a) Cheltuieli materiale 9 2.000.000 2.300.000 115,0
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 24.970.000 22.833.403 91,4
  cheltuieli cu salariile 11 17.500.000 16.504.228 94,3
  contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 4.812.500 3.523.236 73,2
  contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 525.000 480.441 91,5
  contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 14 1.225.000 1.155.296 94,3
  contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 87.500 220.202 251,7
    alte cheltuieli de personal, din care: 16 820.000 950.000 115,9
  deplasări, detaşări 17 820.000 950.000 115,9
  tichete de masă 18      
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 19 1.350.000 1.430.000 105,9
  d) Cheltuieli de protocol 20 10.000 10.000 100,0
  e) Cheltuieli reclamă şi publicitate 21 1.800 5.000 277,8
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22      
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privindCodul fiscal 23 307.000 330.085 107,5
  h) Alte cheltuieli 24 16.011.200 24.341.512 152,0
  2 Cheltuieli financiare, din care: 25 200.000 250.000 125,0
    – cheltuieli privind dobânzile 26      
    – alte cheltuieli financiare 27 200.000 250.000 125,0
  3 Cheltuieli extraordinare 28      
  III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 150.000 500.000 333,3
  IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII 30      
  V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE ANII PRECEDENŢI 31      
  VI IMPOZIT PE PROFIT 32 37.500 80.000 213,3
  VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 33 112.500 420.000 373,3
  a) pentru cointeresarea personalului angajat 34 22.500 84.000 373,3
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 35 67.500 252.000 373,3
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente 36 22.500 84.000 373,3
  VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 37 2.200.000 2.930.000 133,2
  1 Surse proprii 38 996.000 1.430.000 143,6
  2 Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 39 1.204.000 1.500.000 124,6
  3 Credite bancare pentru investiţii 40      
    – interne 41      
    – externe 42      
  4 Alte surse 43      
  IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 44 2.200.000 2.930.000 133,2
  1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 45 2.200.000 2.930.000 133,2
  2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 46      
    – interne 47      
    – externe 48      
  XI DATE DE FUNDAMENTARE        
  1 Venituri totale 49 45.000.000 52.000.000 115,6
  2 Costuri aferente veniturilor totale 50 44.850.000 51.500.000 114,8
  3 Rezultate (+/-) 51 150.000 500.000 333,3
  4 Număr mediu personal, total institut, din care: 52 185 168 90,8
    – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 53 151 141 93,4
  5 Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**) (lei/persoană) 54 7.157.408 7.658.427 107,0
  6 Câştig mediu lunar pe sal. – personal de cercetare-dezvoltare 55 7.845.772 8.394.976 107,0
  7 Rentabilitatea (rd. 51/rd. 50 * 100) 56 0,33 0,97 X
  8 Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd. 49/rd. 52) 57 243.243 309.524 127,2
  9 Rata rentabilităţii financiare (rd. 33 x 100/capital propriu) 58 1,50 5,41 X
  10 Plăţi restante 59 0 0  
  11 Creanţe de încasat – total 60 6.500.000 4.000.000 61,5

–––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 30.384.654 mii lei, încheiate în anul 2004Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducătorului unităţii (manageri, directori generali sau directori, după caz)NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2005, s-au cuprins şi:– suma de 489.520 mil.lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie– suma de 575.320 mil.lei, reprezentând drepturile băneşti ale managerului, administratorului sau directorului–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x