ORDIN nr. 380 din 2 aprilie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 254 din 8 aprilie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 9
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 1
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ANEXA 1
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013 ART. 13
ART. 1INLOCUIESTE PENORMA 08/07/2013 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PENORMA 08/07/2013 ART. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 08/07/2013 ART. 18
ANEXA 1INLOCUIESTE PENORMA 08/07/2013 ANEXA 1
ANEXA 2COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 2COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 3COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 3COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 4COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 4COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 5COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 5COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 144 23/02/2010 ART. 7
ActulREFERIRE LALEGE 95 14/04/2006 ART. 93
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 9
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 1
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ART. 18
ART. 1MODIFICA PEORDIN 850 08/07/2013 ANEXA 1
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ART. 1COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013 ART. 13
ART. 1INLOCUIESTE PENORMA 08/07/2013 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PENORMA 08/07/2013 ART. 9
ART. 1MODIFICA PENORMA 08/07/2013 ART. 18
ANEXA 1INLOCUIESTE PENORMA 08/07/2013 ANEXA 1
ANEXA 2COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 2COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 3COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 3COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 4COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 4COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 4REFERIRE LANORMA 08/07/2013
ANEXA 5COMPLETEAZA PEORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 5REFERIRE LAORDIN 850 08/07/2013
ANEXA 5COMPLETEAZA PENORMA 08/07/2013
ANEXA 5REFERIRE LANORMA 08/07/2013
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI



Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 1.269 din 1 aprilie 2014 al Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice din cadrul Ministerului Sănătăţii,având în vedere art. 93 alin. (4) şi (4^1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 17 iulie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul conţinut:"(2) Acţiunile prevăzute la alin. (1) se derulează de către secţiile ATI din spitalele nominalizate în anexă şi se finanţează din fonduri asigurate din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale acestuia."2. La articolul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:"(4) În anul 2014, fondurile alocate acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI prevăzute la alin. (1) sunt în sumă de 157.800 mii lei."3. În normele tehnice, la articolul 9 punctul 2, literele f) şi g) se abrogă.4. În normele tehnice, la articolul 13, după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:"g) avizează documentele justificative (facturile) care însoţesc cererile de finanţare lunară."5. În normele tehnice, articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins:"Art. 18. – Anexele nr. 1, 1a), 1b), 2, 3, 4 şi 5 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice."6. Anexa nr. 1 la normele tehnice se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1.7. După anexa nr. 1 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 1a) şi 1b), având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 2 şi 3.8. După anexa nr. 3 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 4 şi 5, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 4 şi 5.
 + 
Articolul IIAnexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIIDirecţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi instituţiile publice care derulează AP-ATI vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul sănătăţii,Nicolae BănicioiuBucureşti, 2 aprilie 2014.Nr. 380.
 + 
Anexa 1––-(Anexa nr. 1 la normele tehnice)–––––––––––STRUCTURA AP-ATII. Activităţi:1. Achiziţionarea medicaţiei necesare în tratamentul pacienţilor incluşi în AP-ATI:– soluţii perfuzabile;– soluţii perfuzabile combinate, gata de administrare, pentru administrare intravenoasă, sub formă de flacoane/pungi perfuzabile sau seringi preumplute pentru administrarea prin injectomat, pregătite prin metode standardizate de calitate şi siguranţă;– soluţii de alimentaţie enterală şi parenterală;– sedative, analgetice, curare, simptomatice;– antibiotice;– vasoactive, antiaritmice, medicaţie cardiologică;– medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul bolii trombembolice;– medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul ulcerului gastroduodenal de stres sau a hemoragiei digestive superioare;– medicaţie pentru tratamentul coagulopatiilor sau hemoragiilor;– medicaţie pentru tratamentul disfuncţiilor de organ;– antitoxice;– tratamente patogenetice specifice fiecărei patologii.2. Achiziţionarea de reactivi specifici şi materiale consumabile pentru determinări de laborator în punctele de lucru proprii (gaze arteriale, electroliţi, hematologie, markeri biologici de sepsis şi inflamaţie).Achiziţionarea de casete de determinare automată rapidă pentru analizor tip PCR a agenţilor patogeni şi sensibilităţii/rezistenţei la antibiotice – se vor putea achiziţiona în cadrul unui program-pilot în: spitalele clinice judeţene de urgenţă Cluj, Târgu Mureş, Iaşi, Timişoara, Craiova, Spitalul de Urgenţă Floreasca Bucureşti, Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, Spitalul Clinic Fundeni, Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C. C. Iliescu" Bucureşti.3. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare monitorizării pacienţilor:– catetere intravasculare;– kituri pentru monitorizare hemodinamică invazivă – inclusiv Swan Ganz;– kituri pentru monitorizare hemodinamică prin metode minim invazive – PICCO, Vigileo, LIDCCO, ecografie transtoracică sau transesofagiană;– consumabile pentru monitorizare standard – electrozi EKS, manşete şi cabluri tensiometre, senzori pulsoximetrie, senzori capnografie, senzori temperatură, gel electrozi;– kituri pentru monitorizarea presiunii intracraniene;– kituri pentru monitorizarea presiunii intravezicale;– kituri pentru monitorizare funcţie, circulaţie şi oxigenare cerebrală;– consumabile pentru monitorizarea noninvazivă, continuă a hemoglobinei sanguine;– consumabile pentru monitorizarea continuă, dinamică a coagulării şi funcţiei plachetare.4. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare ventilaţiei mecanice:– sonde de intubaţie speciale, cu calităţi de etanşeitate şi protecţie superioare;– canule de traheostomie;– kituri de cricotirotomie;– măşti faciale sau alte sisteme pentru ventilaţie noninvazivă;– circuite/tuburi ventilator;– filtre antibacteriene;– senzori de flux ventilatoare;– senzori de oxigen;– sisteme de aspiraţie traheală în sistem închis, cu durată lungă de utilizare;– sisteme de aspiraţie pleurală.5. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de epuraţie extrarenală continuă.6. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de dializă hepatică.7. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru efectuarea tehnicilor de oxigenare extracorporeală sau eliminare extracorporeală a CO(2).8. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru aparate de tip Cell-Saver;9. Achiziţionarea de kituri şi consumabile pentru dispozitive de asistare mecanică a circulaţiei.10. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare pentru tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici:– seringi şi kituri pentru injectomate;– kituri pentru infuzomate;– kituri pentru administrarea nutriţiei enterale pe nutripompă;– kituri pentru administrarea transfuziilor în ritm rapid şi încălzite;– seturi consumabile pentru încălzire activă pacienţi;– seturi consumabile pentru profilaxia mecanică a bolii trombembolice;– soluţii şi materiale sanitare necesare îngrijirii pacienţilor– consumabile tip etichete de siguranţă pentru seringile cu medicamente specifice şi cu administrare restricţionată;– echipamente de protecţie pentru personalul sanitar.11. Consumabile, kituri şi piese de schimb ale aparaturii şi echipamentelor din dotarea secţiei ATIII. Criterii de eligibilitate:De activităţile prevăzute la cap. I beneficiază pacienţii critici, cu funcţiile vitale afectate, internaţi în secţiile ATI cu următoarele diagnostice:– politraumatisme;– traumatisme craniocerebrale;– malformaţii vasculare, anevrisme cerebrale;– accidente vasculare cerebrale;– anevrisme vase mari;– mari urgenţe cardiovasculare, medicale sau chirurgicale;– arsuri;– intoxicaţii acute severe;– insuficienţă respiratorie acută ce necesită ventilaţie mecanică;– sepsis sever, şoc septic;– pancreatită acută severă;– cazuri ce necesită epuraţie extrarenală, dializă hepatică sau oxigenare extracorporeală şi eliminare extracorporeală a CO(2).III. Indicatori de evaluare:1. Indicatori fizici:– numărul de pacienţi critici din secţiile ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);– evidenţa nominală a pacienţilor critici din secţiile ATI pe bază de cod numeric personal [anexele 1a) şi 1b) la normele tehnice].2. Indicatori de eficienţă:– cost mediu/pacient critic din secţia ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);– execuţia bugetului aprobat pentru AP-ATI (anexa nr. 5 la normele tehnice).3. Indicatori de rezultat:– Realizarea de registre naţionale pentru patologiile specifice, de ghiduri şi protocoale de diagnostic şi tratament al pacienţilor critici, prezentarea acestora pentru aprobare Ministerului Sănătăţii şi implementarea lor în practica medicală.IV. Natura cheltuielilor AP-ATI:– cheltuieli pentru medicamente, materiale sanitare, consumabile, reactivi şi piese de schimb (pentru punctele de lucru proprii, în cazul în care secţia deţine aparat propriu de gaze arteriale şi electroliţi şi analizor automat rapid tip PCR pentru diagnosticarea infecţiilor şi rezistenţei la antibiotice) specifice monitorizării, tratamentului şi îngrijirii pacienţilor critici din secţiile ATI.V. Unităţi care derulează AP-ATI:

Nr.
crt.
Judeţul

Unitatea sanitară

Administrare

0 1 2 3
1 B Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti Ministerul Sănătăţii
2 B Institutul Clinic Fundeni Ministerul Sănătăţii
3

B

Institutul de Urgenţă pentru Boli
Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C.
Iliescu" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
4

B

Spitalul Universitar de Urgenţă
Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
5

B

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru
Copii "Grigore Alexandrescu" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
6

B

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru
Copii "M. S. Curie" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
7

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Sfântul
Ioan"
Ministerul Sănătăţii
8

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Sf.
Pantelimon"
Ministerul Sănătăţii
9

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Bagdasar
Arseni" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
10

B

Spitalul Clinic de Urgenţă Chirurgie
Plastică Reparatorie şi Arşi Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
11

B

Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi
Copilului "Prof. Dr. A. Rusescu"
Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
12

B

Institutul de Pneumoftiziologie "M.
Nasta" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
13

B

Institutul Naţional de Boli
Infecţioase "Prof. dr. M. Balş"
Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
14

B

Institutul Naţional de Neurologie şi
Boli Neurovasculare Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
15

B

Institutul Oncologic "Prof. Dr.
Alexandru Trestioreanu" Bucureşti
Ministerul Sănătăţii
16

CJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Cluj-Napoca
Ministerul Sănătăţii
17

CJ

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă în cardiologie şi
chirurgie cardiovasculară din cadrul
Institutului Inimii de Urgenţă pentru
Boli Cardiovasculare "N. Stăncioiu"
Cluj-Napoca
Ministerul Sănătăţii
18

CJ

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă în gastroenterologie
din Institutul Regional de
Gastroenterologie-Hepatologie "Prof.
Dr. O. Fodor" Cluj-Napoca
Ministerul Sănătăţii
19

CJ

Institutul Oncologic "Prof. Dr. I.
Chiricuţă" Cluj-Napoca
Ministerul Sănătăţii
20

DJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Craiova
Ministerul Sănătăţii
21

IS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
"Sf. Spiridon" Iaşi
Ministerul Sănătăţii
22

IS

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă în cardiologie şi
chirurgie cardiovasculară din cadrul
Institutului de Boli Cardiovasculare
"Prof. Dr. G.I.M. Georgescu" Iaşi
Ministerul Sănătăţii
23 IS Institutul Regional de Oncologie Iaşi Ministerul Sănătăţii
24

MS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Târgu Mureş
Ministerul Sănătăţii
25

MS

Institutul de Urgenţă pentru Boli
Cardiovasculare şi Transplant Târgu
Mureş
Ministerul Sănătăţii
26

TM

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Timişoara
Ministerul Sănătăţii
27

TM

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă în cardiologie şi
chirurgie cardiovasculară din cadrul
Institutului de boli Cardiovasculare
Timişoara
Ministerul Sănătăţii
28

AB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Alba
Administraţia publică
locală
29

AR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Arad
Administraţia publică
locală
30

AG

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti

Administraţia publică
locală
31

AG

Spitalul de Pediatrie Piteşti

Administraţia publică
locală
32

BC

Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău

Administraţia publică
locală
33

BH

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Oradea
Administraţia publică
locală
34

BN

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Bistriţa
Administraţia publică
locală
35

BT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Botoşani
Administraţia publică
locală
36

BR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Brăila
Administraţia publică
locală
37

BV

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Braşov
Administraţia publică
locală
38

BV

Spitalul Clinic de Copii Braşov

Administraţia publică
locală
39

B

Spitalul Clinic Sfânta Maria Bucureşti

Administraţia publică
locală
40

BZ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Buzău
Administraţia publică
locală
41

CJ

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă din cadrul
Spitalului Clinic de Urgenţă pentru
Copii Cluj-Napoca
Administraţia publică
locală

42

CJ

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă din cadrul
Spitalului Municipal Cluj-Napoca
Administraţia publică
locală

43

CL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Călăraşi
Administraţia publică
locală
44

CS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Reşiţa
Administraţia publică
locală
45

CT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Constanţa
Administraţia publică
locală
46

CV

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Sfântu Gheorghe
Administraţia publică
locală
47

DB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Târgovişte
Administraţia publică
locală
48

GL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
"Sf. Apostol Andrei" Galaţi
Administraţia publică
locală
49

GL

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru
Copii "Sf. Ioan" Galaţi
Administraţia publică
locală
50

GR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Giurgiu
Administraţia publică
locală
51

GJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Târgu Jiu
Administraţia publică
locală
52

HR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Miercurea-Ciuc
Administraţia publică
locală
53

HD

Spitalul Judeţean de Urgenţă Deva

Administraţia publică
locală
54

IL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Slobozia
Administraţia publică
locală
55

IS

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă pentru copii din
cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă
pentru Copii "Sf. Maria" Iaşi
Administraţia publică
locală

56

IS

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă în neurologie şi
neurochirurgie din cadrul Spitalului
Clinic de Urgenţă "Prof. Dr. N. Oblu"
Iaşi:
Administraţia publică
locală

57

IF

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Ilfov
Administraţia publică
locală
58

MM

Spitalul Judeţean de Urgenţă "Dr. C.
Opriş" Baia Mare
Administraţia publică
locală
59

MH

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Turnu Severin
Administraţia publică
locală
60

NT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Piatra-Neamţ
Administraţia publică
locală
61

OT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Slatina
Administraţia publică
locală
62

PH

Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti

Administraţia publică
locală
63

PH

Spitalul de Pediatrie Ploieşti

Administraţia publică
locală
64

SJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Zalău
Administraţia publică
locală
65

SM

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Satu Mare
Administraţia publică
locală
66

SB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Sibiu
Administraţia publică
locală
67

SB

Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu

Administraţia publică
locală
68

SV

Spitalul Judeţean de Urgenţă "Sf. Ioan
cel Nou" Suceava
Administraţia publică
locală
69

TR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Alexandria
Administraţia publică
locală
70

TM

Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă
Timişoara
Administraţia publică
locală
71

TM

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă din cadrul
Spitalului Clinic de Urgenţă pentru
Copii "L. Ţurcanu" Timişoara
Administraţia publică
locală

72

TM

Structurile implicate în asigurarea
asistenţei medicale de urgenţă şi
terapie intensivă din cadrul
Spitalului Municipal Timişoara
Administraţia publică
locală

73

TL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Tulcea
Administraţia publică
locală
74

VL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Râmnicu Vâlcea
Administraţia publică
locală
75

VS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Vaslui
Administraţia publică
locală
76

VN

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă
Focşani
Administraţia publică
locală
77 B Spitalul Universitar de Urgenţă Elias Academia Română
78

B

Centrul Clinic de Urgenţă de Boli
Cardiovasculare "Acad. Vasile Cândea
Bucureşti
Ministerul Apărării
Naţionale

79

B

Spitalul Universitar de Urgenţă
Militar Central "Dr. Carol Davila"
Ministerul Apărării
Naţionale

VI. Repartiţia fondurilor pentru unităţile sanitare care derulează AP-ATI se propune de către Comisia ATI a Ministerului Sănătăţii şi se aprobă de către Ministerul Sănătăţii. + 
Anexa 2––-[Anexa nr. 1a) la normele tehnice]–––––––––––-FORMULARde raportare lunarăUnitatea sanitară ………………….

Nr.
crt.
CNP

Localitatea de
domiciliu
Secţia de
provenienţă
    Lista beneficiarilor AP-IMA
    Luna/anul ………..
    Manager, Coordonator local,
   …………… ……………..

 + 
Anexa 3––-[Anexa nr. 1b) la normele tehnice]–––––––––––-FORMULARde raportare pentru pacientulinternat în secţia ATI(nu se transmite, se păstrează în secţia ATI; este destinat analizei medicale a complexităţii cazului şi tratamentului)I. Date pacient1. Numele, prenumele2. F.O.3. Data internării în secţia ATI4. Data externării din secţia ATI5. DiagnosticII. Proceduri/Tratamente1. Monitorizare standard []2. Monitorizare complexăa) PICCO []b) Vigileo []c) Swan-Ganz []d) Presiunea intracraniană []e) Presiunea intraabdominală []f) Altele (INVOS, BIS, Vigilance etc.) []– precizaţi –3. Epuraţie extrarenalăa) Hemodializă intermitentă []b) Hemodiafiltrare []c) Plasmafereză []d) Hemodiafiltrare kit sepsis []4. Epuraţie extracorporeală CO(2) (tip NOVALUNG) []5. ECMO []6. Dializă hepatică []7. Balon contrapulsaţie aortică []8. Tratamente specifice cu cost ridicat [](Novoseven, Complex protrombinic, Factori de coagulare etc. – precizaţi)
 + 
Anexa 4––-(Anexa nr. 4 la normele tehnice)–––––––––––MACHETA DE RAPORTAREa indicatorilor de evaluare (fizici şi deeficienţă) conform pct. III din anexa nr. 1 la normele tehniceUnitatea ……………………Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATIRaportare pentru trimestrul*)….

*Font 7*
                                                          Nr. …. din ….
 
AP-ATI

Prevedere
bugetară
anuală
(lei)

Finanţare
primită în
trimestrul
de
raportat
(lei)

Indicatori
fizici
realizaţi
în
trimestrul
de
raportat

Finanţare
primită
de la
începutul
anului
(lei)

Indicatori
fizici
realizaţi
cumulat de
la
începutul
anului

Cheltuiala
efectivă
realizată
în
trimestrul
de
raportat
(lei)
Cheltuiala
efectivă
realizată
cumulat de
la
începutul
anului
(lei)
Cost
mediu
realizat
pe
fiecare
indicator
fizic
(lei)
Plăţi
efectuate
în
trimestrul
de
raportat
(lei)

Plăţi
efectuate
cumulat
de la
începutul
anului
(lei)

Suma
rămasă
neutilizată
de la
începutul
anului

1 2 3 4 5 6 7 8 9=8/6 10 11 12=5-11
Numărul de
pacienţi
critici din
secţiile ATI
          Managerul unităţii care derulează Directorul financiar-contabil Coordonatorul AP-ATI,
                      AP-ATI**), al unităţii sanitare**), ………………
          …………………………… ………………………..
                         Directorul executiv al direcţiei Directorul executiv adjunct economic
                             de sănătate publică***) al direcţiei de sănătate publică***)
                         ………………………….. ………………………………

––Notă *) Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual.Notă **) Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI.Notă ***) Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013.NOTĂ:Costul mediu/indicator fizic se calculează ca raport între cheltuielile efective şi indicatorii fizici realizaţi.În cazul în care au fost finanţate şi alte acţiuni pentru care nu au fost stabiliţi indicatori fizici, acestea vor fi evidenţiate distinct, indicându-se fiecare acţiune.Sumele care se găsesc în tabel se exprimă în lei. + 
Anexa 5––-(Anexa nr. 5 la normele tehnice)–––––––––––MACHETA DE RAPORTAREa execuţiei bugetare pentru AP-ATIAcţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATIUnitatea care derulează AP-ATI*)/Direcţia de sănătate publică**) ……………………..Raportare pentru***)………………………………………….Execuţia bugetară

*Font 7*
 
Nr.
crt.
Titlul bugetar

Buget de stat

Venituri proprii

Prevedere
bugetară
anuală
(lei)

Finanţare
primită
în tri-
mestrul
de
raportat
(lei)
Finanţare
primită
de la
începutul
anului
(lei)

Plăţi
efectuate
în tri-
mestrul
de
raportat
(lei)
Plăţi
efectuate
cumulat
de la
începutul
anului
(lei)
Prevedere
bugetară
anuală
(lei)

Finanţare
primită
în tri-
mestrul
de
raportat
(lei)
Finanţare
primită
de la
începutul
anului
(lei)

Plăţi
efectuate
în tri-
mestrul
de
raportat
(lei)
Plăţi
efectuate
cumulat
de la
începutul
anului
(lei)
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1

Total, din
care:
1.1

Bunuri şi
servicii, din
care:
1.1.1

Bunuri şi
servicii AAPL
1.1.2

Bunuri şi
servicii DSP
1.2 Transferuri
    Managerul unităţii care derulează Directorul financiar-contabil Coordonatorul local,
                AP-ATI*), al unităţii sanitare*), ………………..
    …………………………… ………………………..
                 Directorul executiv al direcţiei Directorul executiv adjunct economic
                    de sănătate publică**), al direcţiei de sănătate publică**),
                 ………………………….. ………………………………

––Notă *) Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI.Notă **) Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013.Notă ***) Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual.––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x