ORDIN nr. 374/332/617/788/2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INVESTITIILOR SI PROIECTELOR EUROPENE Nr. 374 din 9 februarie 2024MINISTERUL FINANTELOR Nr. 332 din 14 februarie 2024MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE Nr. 617 din 12 februarie 2024MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI ADMINISTRATIEI Nr. 788 din 8 februarie 2024
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 127 din 14 februarie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1978 07/05/2024
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 374 09/02/2024
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul prevederilor art. 5 alin. (2) din mecanismul de implementare a măsurilor de acordare a unui sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027, regulile de acordare, modalitatea și frecvența măsurilor de sprijin, precum și instituțiile responsabile, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 70/2024,precum și ale:– art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea și funcționarea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, cu modificările și completările ulterioare;– art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor, cu modificările și completările ulterioare;– art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, cu modificările și completările ulterioare;– art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, cu modificările și completările ulterioare,ministrul investițiilor și proiectelor europene, ministrul finanțelor, ministrul muncii și solidarității sociale și ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației emit prezentul ordin. + 
Articolul 1(1)Sprijinul material sub formă de tichet social, pe suport electronic, pentru produse alimentare și mese calde, denumit în continuare sprijin material, acordat în baza prevederilor art. XLVIII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, se asigură de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pe baza situațiilor centralizatoare la nivel național, transmise de către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale.(2)Situațiile centralizatoare prevăzute la alin. (1) sunt primite de către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale de la entitățile aflate în subordonarea/coordonarea/sub autoritatea acestuia.(3)Formatul de transmitere a situațiilor centralizatoare este prevăzut în anexa nr. 1.(4)Situațiile centralizatoare se transmit Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene în format electronic și conțin:a)destinatarii finali aflați în plată, în luna de plată anterioară celei pentru care se efectuează plata sprijinului material, în cazul celor prevăzuți la art. 1 alin. (3) lit. a) din mecanismul de implementare a măsurilor de acordare a unui sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027, regulile de acordare, modalitatea și frecvența măsurilor de sprijin, precum și instituțiile responsabile, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 70/2024, denumit în continuare mecanism;b)destinatarii finali aflați în evidență în luna anterioară celei pentru care se efectuează plata sprijinului material, în cazul celor prevăzuți la art. 1 alin. (3) lit. b) și e) din mecanism;c)destinatarii finali prevăzuți la art. 1 alin. (3) lit. c), d) și f) din mecanism, pe baza listelor transmise de către autoritățile administrației publice locale, conform art. 4 alin. (4) din mecanism.(5)În anul 2024, sprijinul material prevăzut la art. 1 alin. (1) lit. a) din mecanism are o valoare nominală de 250 lei și se acordă o dată la două luni.
 + 
Articolul 2(1)Transmiterea către Ministerul Investiților și Proiectelor Europene a situațiilor centralizatoare prevăzute la art. 1 alin. (1) se face până cel târziu la data de 5 a lunii în care se face plata sprijinului material.(2)Ministerul Muncii și Solidarității Sociale transmite Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene situații centralizatoare, pe județe și categorii de destinatari finali care îndeplinesc condițiile de eligibilitate prevăzute de mecanism.(3)Pentru transmiterea situațiilor centralizatoare prevăzute la alin. (2) se procedează după cum urmează:a)în cazul destinatarilor finali aflați în evidența entităților aflate în subordonarea/coordonarea/sub autoritatea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale:(i)până pe data de 20 a lunii anterioare celei în care se face plata sprijinului material, Casa Națională de Pensii Publice și Agenția Națională de Plăți și Inspecție Socială întocmesc listele cu destinatarii finali aflați în bazele de date proprii;(ii)lista întocmită de Casa Națională de Pensii Publice conține exclusiv persoanele prevăzute la art. 1 alin. (3) lit. a) din mecanism, iar pentru lista cu persoanele prevăzute la art. 1 alin. (3) lit. b) din mecanism va face schimb de date cu Agenția Națională de Plăți și Inspecție Socială, în vederea corelării listelor potrivit prevederilor art. 1 alin. (7) din mecanism;(iii)în data de 26 a lunii anterioare celei în care se face plata sprijinului material sau, în situația în care această dată este zi nelucrătoare, în ziua lucrătoare imediat următoare instituțiile prevăzute la pct. (i) transmit, în condițiile art. 70^1 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, la Agenția Națională de Administrare Fiscală listele cu destinatarii finali, în vederea determinării venitului lunar realizat potrivit prevederilor art. 3 alin. (2) din mecanism;(iv)în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la primirea listelor, Agenția Națională de Administrare Fiscală determină veniturile lunare pentru categoriile de venit prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. e)l) din mecanism și transmite informațiile respective către instituțiile din subordinea/coordonarea/sub autoritatea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, în vederea verificării încadrării nivelului veniturilor realizate de potențialii beneficiari în limita de venituri prevăzută de lege;(v)în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la primirea listelor de la Agenția Națională de Administrare Fiscală, Casa Națională de Pensii Publice și Agenția Națională de Plăți și Inspecție Socială transmit Ministerului Muncii și Solidarității Sociale listele finale cu destinatarii finali ai sprijinului material;(vi)în termenul prevăzut la alin. (1), Ministerul Muncii și Solidarității Sociale transmite Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene situația centralizatoare, însoțită de o adresă de înaintare;b)în cazul destinatarilor finali pentru care primăria întocmește situațiile centralizatoare conform art. 4 alin. (9) din mecanism:(i)până la data de 5 a lunii, primăriile centralizează solicitările depuse și le trimit la agenția județeană pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București;(ii)agenția județeană pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București centralizează situațiile la nivelul județului/municipiului București în termen de maximum 2 zile și le trimite la Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială pentru centralizare la nivelul întregii țări;(iii)pentru verificarea condiției de venit și pentru transmiterea la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a listei finale cu destinatarii finali ai sprijinului material, prevederile lit. a) pct. (iii)-(vi) se aplică în mod corespunzător.(4)Pentru destinatarii finali prevăzuți la art. 1 alin. (3) lit. f) din mecanism, verificarea veniturilor nu se efectuează. + 
Articolul 3(1)Situațiile centralizatoare prevăzute la art. 2 se actualizează cu evidențierea separată a modificărilor intervenite față de listele anterioare, respectiv a destinatarilor finali nou-introduși și a celor care nu mai îndeplinesc condițiile de acordare a sprijinului material.(2)Formatul de transmitere a situațiilor centralizatoare prevăzute la alin. (1) este prevăzut în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 3^1(1)Situațiile centralizatoare pentru beneficiarii finali, prevăzute la art. 5 alin. (1) din mecanism, se întocmesc conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezentul ordin și se transmit Ministerului Muncii și Solidarității Sociale de către entitățile aflate în subordonarea/coordonarea/sub autoritatea acestuia, după cum urmează: a)unitatea administrației publice întocmește lista beneficiarilor eligibili aflați în evidențele sale până la sfârșitul lunii anterioare și o transmite la agenția județeană pentru plăți și inspecție socială/Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București până la data de 5 a lunii în curs; b)agenția județeană pentru plăți și inspecție socială/Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București centralizează situațiile primite la nivel de județ și le transmite în două zile de la primirea lor către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială;c)Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială centralizează la nivel național listele cu destinatarii finali pe județe și le transmite Ministerului Muncii și Solidarității Sociale.(2)Ministerul Muncii și Solidarității Sociale transmite Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, în format electronic, până la data de 10 a lunii în curs, listele cu destinatarii finali aflați în evidență la sfârșitul lunii anterioare celei pentru care se acordă sprijinul material prevăzut la art. 1 alin. (1) lit. b) din mecanism. Situațiile centralizatoare cu destinatarii finali sunt transmise și unităților administrației publice în a căror rază teritorială își au domiciliul sau reședința aceștia, de către entitățile aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale.(3)Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, prin intermediul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, constituie la nivelul fiecărei agenții județene pentru plăți și inspecție socială/Agenției pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București grupuri de lucru cu atribuții de întocmire și centralizare a documentelor privind destinatarii finali.(4)La nivelul fiecărei unități a administrației publice se constituie prin act administrativ un grup de lucru, cu atribuții de recepție cantitativă și calitativă de la furnizor a pachetelor cu produse alimentare, de întocmire a documentelor privind recepția, sinteza de rulare și listele cu semnăturile de primire ale destinatarilor finali. (5)Lista cu datele de contact ale persoanelor care alcătuiesc grupul de lucru pentru fiecare unitate a administrației publice va fi comunicată de către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, precum și către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene.(6)Furnizorul de pachete cu produse alimentare asigură livrarea către unitățile administrației publice în a căror rază teritorială își au domiciliul sau reședința destinatarii finali, conform listelor comunicate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de beneficiar.(7)Distribuția pachetelor cu produse alimentare către beneficiarii finali este făcută prin intermediul unităților administrației publice în baza listelor întocmite și comunicate de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, în termen de 15 zile de la recepționarea pachetelor. (8)Pachetele cu produse alimentare se ridică personal de către destinatarii finali de la unitățile administrației publice în a căror rază teritorială își au domiciliul sau reședința, pe baza actului de identitate, a numărului unic de identificare desemnat persoanelor fără cod numeric personal și fără adăpost sau a documentului eliberat de serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor, după verificarea identității, a persoanei pe listă și semnarea de primire a pachetului cu produse alimentare. (9)Pentru destinatarii finali nedeplasabili, unitățile administrației publice în a căror rază teritorială își au domiciliul sau reședința au obligația de a asigura serviciul de livrare a pachetului cu produse alimentare la domiciliul sau reședința acestora.(10)Unitățile administrației publice transmit documentele întocmite la nivelul acestora către agențiile județene pentru plăți și inspecție socială/Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București, în maximum 10 zile de la data finalizării distribuirii pachetelor cu produse alimentare.(11)Pentru a facilita gestionarea și centralizarea documentelor întocmite pentru distribuirea pachetelor cu produse alimentare la nivel național, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene încheie un acord de cooperare cu Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială.(12)Pentru demararea procedurii de achiziție a produselor din pachetul cu produse alimentare, Ministerul Muncii și Solidarității Sociale transmite Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene o situație generală cu beneficiarii sprijinului material prevăzut la art. 1 alin. (1) lit. b) din mecanism.(la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Punctul 1. , Articolul I din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Articolul 3^2(1)Livrarea pachetelor cu produse alimentare se face la locația stabilită de unitățile administrației publice și comunicată către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale prin situațiile centralizatoare cu destinatarii finali, care sunt transmise și autorităților administrației publice locale în a cărei rază teritorială își au domiciliul sau reședința aceștia, în vederea distribuirii.(2)Locurile de depozitare a pachetelor cu produse alimentare până la distribuirea acestora trebuie să aibă prevăzute căi de acces facil și să asigure condiții optime de păstrare, manipulare și pază.(3)Graficul de livrări pentru fiecare tranșă de livrare este comunicat de furnizor către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială și către unitățile de administrație publică, cu minimum 5 zile calendaristice anterior datei de livrare.(4)Recepția cantitativă și calitativă se va consemna în procesul-verbal de recepție cantitativă și calitativă de către persoanele desemnate pentru preluarea pachetelor cu produse alimentare din grupurile de lucru constituite la nivelul unităților de administrație publică, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.(5)În cazul în care se constată neconformități privind ambalarea, conținutul, termenul de valabilitate, precum și produse deteriorate sau conținut incomplet al pachetului cu produse alimentare, persoanele desemnate cu preluarea acestora vor refuza recepția livrării respective integral sau parțial și vor remite o adresă Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene în care se vor consemna neregularitățile constatate. (6)Pentru verificarea și monitorizarea calității alimentelor din pachetele cu produse alimentare, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene va încheia un acord de cooperare cu Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor.(7)Atât situațiile cu eventualele cantități excedentare de pachete cu produse alimentare, cât și cele cu nevoi neacoperite vor fi comunicate de unitățile administrației publice agenției județene pentru plăți și inspecție socială.(8)Agenția județeană pentru plăți și inspecție socială va centraliza la nivelul județului situațiile menționate la alin. (7) și le va comunica grupurilor de lucru constituite la nivelul unităților administrației publice.(9)Grupul de lucru constituit la nivelul unităților de administrație publică va gestiona pachetele cu produse alimentare care au rămas nedistribuite, în sensul relocării acestora către unități ale administrației care înregistrează deficit. (10)Pentru corelarea cantităților raportat la data de livrare și capacitatea de primire și depozitare, unitățile administrației publice vor comunica operativ furnizorului cantitatea estimată de produse care poate fi depozitată pentru fiecare transport, precum și eventuale modificări ale graficului de livrare.(11)La finalizarea distribuției, autoritățile administrației publice trimit Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, în format electronic, declarația de conformitate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5, și sinteza privind derularea proiectului la nivelul unităților administrației publice, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6.(la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Punctul 1. , Articolul I din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Articolul 4Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.(la 22-07-2024,
Articolul 4 a fost modificat de Punctul 2. , Articolul I din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul investițiilor și proiectelor europene,
Teodora-Elena Preoteasa,
secretar de stat
Ministrul finanțelor,
Marcel-Ioan Boloș
p. Ministrul muncii și solidarității sociale,
Mădălin-Cristian Vasilcoiu,
secretar de stat
p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației,
Marin Țole,
secretar de stat
 + 
Anexa nr. 1
– Format
SITUAȚIE CENTRALIZATOARE
cu beneficiarii sprijinului material sub formă de tichet social pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde^1
^1 Se completează pentru fiecare județ și fiecare categorie de beneficiari în parte.Județul ………………………Categoria de beneficiari: pensionari/persoane cu handicap etc.

Codul județului CNP Numele și prenumele beneficiarului Dosar de pensie/Nr. certificat de handicap/Dispoziție de primar Localitatea de domiciliu Strada Nr. clădirii Blocul Scara Etajul Ap. Oficiul poștal Venit (total sau mediu per membru de familie)^2

^2 Pentru pensionari și pentru persoanele încadrate în grad de handicap se va trece venitul propriu, în cazul familiilor și persoanelor singure care au stabilit dreptul la ajutorul de incluziune, în condițiile Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare. + 
Anexa nr. 2
– Format
SITUAȚIE CENTRALIZATOARE
cu beneficiarii^1 sprijinului material sub formă de tichet social pe suport electronic
pentru produse alimentare și mese calde, actualizată cu evidențierea separată
a modificărilor intervenite față de listele anterioare
^1 Se completează pentru fiecare județ și fiecare categorie de beneficiari în parte.Județul ………………………Categoria de beneficiari: pensionari/persoane cu handicap etc.

Codul județului CNP Numele și prenumele beneficiarului Dosar de pensie/Nr. certificat de handicap/Dispoziție de primar Localitatea de domiciliu Strada Nr. clădirii Blocul Scara Etajul Ap. Oficiul poștal Venit (total sau mediu per membru de familie)^2 Cod/Observații (0/1/2)

^2 Pentru pensionari și pentru persoanele încadrate în grad de handicap se va trece venitul propriu, în cazul familiilor și persoanelor singure care au stabilit dreptul la ajutorul de incluziune, în condițiile Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare.Cod observații:0 = nemodificat;1 = nou-intrat față de lista anterioară;2 = încetare plată, nu se mai încadrează în categoriile de beneficiari prevăzute în hotărâre.

 + 
Anexa nr. 3
SITUAȚIE CENTRALIZATOARE
cu beneficiarii sprijinului material sub formă de pachet cu produse alimentare
Județul ………………………………Denumirea unității administrativ-teritoriale: …………..Categoria de beneficiari: ……………………………………

Codul județului CNP Numele și prenumele beneficiarului Dispoziția primarului nr./Decizie AJPIS nr. Categoria de beneficiari conform art. 1 alin. (4) și (6) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 70/2024 Localitatea de domiciliu Strada Nr. clădirii Blocul Scara Etajul Ap. Venit (total sau mediu per membru de familie)^1

^1 În cazul familiilor, persoanelor singure, precum și al persoanelor/familiilor aflate temporar în situații critice de viață care au stabilit dreptul la ajutorul de incluziune, în condițiile Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare. (la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Punctul 3. , Articolul I din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Anexa nr. 4Titlul proiectului: sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027Codul de identificare: …………………………….Lotul ……….., tranșa …………………
PROCES-VERBAL DE RECEPȚIE CANTITATIVĂ ȘI CALITATIVĂ
pachete cu produse alimentare nr. ………….. data …………….…
Încheiat între grupul de lucru ………………(numele unității administrativ-teritoriale și județul)……………………. și furnizorul ………….. (denumirea furnizorului)………………Subsemnații, ………….… și ………………………………………., în calitate de reprezentanți ai părților, confirmăm primirea, respectiv predarea a ……..(cifre și litere)……… pachete cu produse alimentare.Primirea a avut loc fără rezerve referitoare la cantitatea recepționată, conținutul pachetelor, calitatea produselor alimentare livrate și a ambalajului acestora.Reprezentantul/Reprezentanții grupului de lucru confirmă primirea cantității de mai sus.
Reprezentantul grupului de lucru,
…………………………
(nume, prenume, semnătura)
Reprezentantul furnizorului,
………………………………………………….………
(nume, prenume, semnătura, ștampila furnizorului)
(la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Anexa nr. 2 din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Anexa nr. 5Titlul proiectului: sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027Lotul ….., tranșa ….Nr. …………./…….…….
DECLARAȚIE DE CONFORMITATE
Unitatea administrativ-teritorială: …………………………………………………………………………..Lotul …………………….., tranșa …………………………….…Furnizor: Prin prezenta, subsemnatul, ………………………….., reprezentant al UAT ………………., județul …………………….……, certific realitatea, regularitatea și legalitatea distribuției pachetelor cu produse alimentare conform listei anexate cuprinzând persoanele cele mai defavorizate stabilite potrivit Hotărârii Guvernului nr. 70/2024 pentru aprobarea mecanismului de implementare a măsurilor de acordare a unui sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027, regulile de acordare, modalitatea și frecvența măsurilor de sprijin, precum și instituțiile responsabile.Observații (dacă este cazul):
Numele, prenumele și semnătura reprezentantului UAT
……………………………………………………
Data ………(la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Anexa nr. 3 din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)
 + 
Anexa nr. 6Titlul proiectului: sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate, în perioada 2024-2027Lotul ……………………., tranșa …………………………………
SINTEZĂ
privind derularea proiectului la nivelul UAT-urilor
UAT ………………..(numele localității) …………………Data recepției pachetelor cu produse alimentare – lotul …., tranșa ……..– din contractul de furnizare: ……………………….…….Data la care a fost finalizată distribuția pachetelor cu produse alimentare – lotul …………………., tranșa …………………………– pe lista: ………………………………………………….……..

Nr. crt. Indicatorul Valoarea indicatorului
Pachete alimentare Număr pachete
1 Pachete recepționate
2 Pachete distribuite
3 Stoc/Diferență pachete recepționate – pachete distribuite(3 = 1 – 2) – explicații sub tabel
Beneficiari finali Număr persoane
4 Numărul total de persoane care au primit pachet cu produse alimentare

Explicații detaliate privind existența unui stoc/unei diferențe între cantitatea recepționată și cea distribuită, alte mențiuni privind nereguli și dificultăți întâmpinate, propuneri pentru îmbunătățirea derulării proiectului: ……….

Numele și prenumele reprezentanților UAT Semnătura

(la 22-07-2024,
Actul a fost completat de Anexa nr. 4 din ORDINUL nr. 1.978 din 7 mai 2024, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 22 iulie 2024
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x