Văzând Referatul de aprobare nr. 239.971/2022 al Direcției generale politici agricole și al Direcției generale afaceri europene și relații internaționale,în temeiul prevederilor:– art. 57 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; … – art. 9 alin. (5) și (6) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Administrarea Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor, cu modificările și completările ulterioare, … ministrul agriculturii și dezvoltării rurale emite următorul ordin: + Articolul IAnexa nr. 2 la Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 296/2022 privind stabilirea indicatorilor pentru realizarea evaluării Programului pentru școli al României aferente perioadei 2017-2022 și a obligațiilor evaluatorului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 994 din 13 octombrie 2022, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Petre DaeaBucurești, 15 noiembrie 2022.Nr. 340. + ANEXĂ(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 296/2022) Obligațiile evaluatorului1.Transmiterea raportului de evaluare și a unui rezumat în limba engleză de maximum 30 de pagini către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale până la 22 februarie 2023 … 2.Cerințele minime privind formatul și conținutul raportului de evaluare:1.Rezumat– Constatările evaluării … – Concluzii și recomandări … … 2.Introducere– Scopul și domeniul de aplicare al evaluării … – Scurtă descriere a procesului de evaluare … … 3.Metodologie– Structura evaluării și metodele utilizate … – Întrebări de evaluare, criterii de apreciere, indicatori … – Surse de date și tehnici de colectare a datelor … – Restricții și soluții găsite … … 4.Evaluarea funcționării programului pentru școli– Logica de intervenție sau legăturile dintre nevoile identificate, obiectivele stabilite în strategie și activitățile desfășurate … – Principalele modele sau tendințe ale școlilor participante/ copiilor participanți … – Furnizarea/Distribuția de fructe, legume, lapte și produse lactate în școli și prioritatea acordată fructelor și legumelor proaspete și laptelui de consum … – Măsuri educative însoțitoare … – Acțiuni de comunicare și informare … – Principalele modalități și dispoziții de punere în aplicare … – Implicarea autorităților din domeniul sănătății/nutriției, a altor autorități publice și a părților interesate private asociate planificării, punerii în aplicare, monitorizării și evaluării programului … … 5.Răspunsuri la întrebările de evaluare comune5.1.În ce măsură programul pentru școli a mărit consumul general de fructe, legume și lapte și produse lactate de către copii, în conformitate cu recomandările naționale privind o alimentație sănătoasă pentru grupa de vârstă avută în vedere?Indicatori:– Modificarea consumului direct și indirect de fructe și legume proaspete de către copii (cantitate și/sau frecvență) … – Modificarea consumului direct și indirect de lapte de consum de către copii (cantitate și/sau frecvență) … – Modificarea procentajului copiilor care respectă doza zilnică recomandată de fructe și legume … – Modificarea procentajului copiilor care respectă recomandările autorităților naționale din domeniul sănătății și nutriției privind doza zilnică de lapte de consum și de alte produse lactate fără adaos de zahăr, arome, fructe, nuci sau cacao și în conformitate cu nivelurile de lipide și de sodiu recomandate la nivel național pentru grupa de vârstă avută în vedere. … … 5.2.În ce măsură programul pentru școli a educat copiii cu privire la obiceiurile alimentare sănătoase?Indicatori:– Modificarea atitudinii copiilor față de consumul de fructe, legume, lapte și produse lactate, în conformitate cu recomandările naționale privind o alimentație sănătoasă pentru grupa de vârstă avută în vedere … – Modificarea cunoștințelor copiilor cu privire la avantajele pentru sănătate pe care le conferă consumul de fructe și legume proaspete, lapte de consum și produse lactate fără adaos de zahăr, arome, fructe, nuci sau cacao și în conformitate cu nivelurile de lipide și de sodiu recomandate la nivel național pentru grupa de vârstă avută în vedere. … … … 6.Concluzii și recomandări– Eficacitatea programului … – Lecții învățate … – Recomandări de îmbunătățire … … 7.AnexeDetaliile tehnice ale evaluării, inclusiv chestionarele, referințele și sursele. … … ––
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 296/2022 privind stabilirea indicatorilor pentru realizarea evaluării Programului pentru școli al României aferente perioadei 2017-2022 și a obligațiilor evaluatorului
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.