ORDIN nr. 31 din 15 ianuarie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INTEGRARII EUROPENE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 102 din 3 februarie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 81 10/03/2004
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 39 18/02/2003 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 18/02/2003
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 39 18/02/2003 ANEXA 1
ANEXA 1MODIFICA PEPROCEDURA 18/02/2003
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 734 03/07/2003
ActulREFERIRE LAHG 93 23/01/2003
ActulREFERIRE LAORDIN 39 18/02/2003
ActulREFERIRE LALEGE 151 15/07/1998
ART. 1MODIFICA PEORDIN 39 18/02/2003 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 18/02/2003
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 39 18/02/2003 ANEXA 1
ANEXA 1MODIFICA PEPROCEDURA 18/02/2003
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 81 10/03/2004

pentru aprobarea modificărilor la Procedurile privind implementarea subprogramului "Investiţii în servicii sociale", aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 39/2003



În temeiul Hotărârii Guvernului nr. 734/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Integrării Europene,având în vedere prevederile:Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regională în România;Hotărârii Guvernului nr. 93/2003 privind aprobarea structurii, indicatorilor şi fondurilor subprogramului „Investiţii în servicii sociale”, care se finanţează prin bugetul Ministerului Dezvoltării şi Prognozei pe anul 2003 în cadrul programelor regionale specifice;Ordinului ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 39/2003 pentru aprobarea Procedurilor privind implementarea subprogramului „Investiţii în servicii sociale”,ministrul integrării europene emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă modificările la Procedurile privind implementarea subprogramului "Investiţii în servicii sociale", licitaţia a II-a, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării şi prognozei nr. 39/2003, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
 + 
Articolul 3Direcţia implementare duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.Ministrul integrării europene,Alexandru FărcaşBucureşti, 15 ianuarie 2004.Nr. 31.
 + 
Anexa MODIFICĂRIla Procedurile de implementare a subprogramului "Investiţii în servicii sociale"1. Ministerul Dezvoltării şi Prognozei (MDP) se înlocuieşte cu Ministerul Integrării Europene (MIE).2. Pe tot parcursul procedurilor, adresa web: www.mdp.ro se înlocuieşte cu www.mie.ro.3. Alineatul 1 din capitolul 3 "Bugetul programului" va avea următorul cuprins:"Bugetul total estimat al programului aferent celei de-a II-a licitaţii este de 56.513.155.034 lei, din care:– suma de 49.862.839.531 lei este alocată de la bugetul de stat sprijinului financiar nerambursabil;– suma de 1.110.000.000 lei reprezintă asistenţă tehnică în cadrul subprogramului."4. Bumbii 1 şi 2 ai alineatului 2 al punctului 5.1 "Solicitanţii" vor avea următorul cuprins:"● înregistrează obligaţii restante de plată a contribuţiilor la asigurările sociale şi de sănătate, la 31 decembrie 2003;● înregistrează obligaţii restante de plată a taxelor şi impozitelor, conform prevederilor legale în vigoare, la 31 decembrie 2003."5. Alineatul 3 al punctului 5.2 "Parteneriate şi eligibilitatea partenerilor" va avea următorul cuprins:"Pentru implementarea proiectului solicitanţii, începând cu data depunerii cererii de finanţare şi până la îndeplinirea obiectivelor propuse, pot acţiona individual sau în asociere. Prin subprogram se urmăreşte crearea de parteneriate, în vederea stimulării implicării comunităţilor locale în problemele cu care se confruntă acestea, atribuindu-se astfel un punctaj mai mare proiectelor care prevăd implementarea în parteneriat."6. Alineatul 2 al punctului 5.3 "Eligibilitatea proiectelor" va avea următorul cuprins:"● Durata proiectului: să nu depăşească 8 luni de la semnarea contractului de finanţare nerambursabilă. În cazul proiectelor care prevăd activităţi de construcţii-montaj nu se vor depăşi 8 luni de la finalizarea proiectului tehnic."7. Alineatul 6 al punctului 5.4 "Costuri" va avea următorul cuprins:"Sunt neeligibile următoarele costuri:● cheltuieli de personal;● taxe şi impozite;● amenzi;● asigurare, instruire, audit, garanţii financiare;● provizioane pentru posibile pierderi sau datorii viitoare;● comisioane;● cumpărări de terenuri;● cumpărări de autovehicule;● pierderi de schimb valutar;● taxa pe valoarea adăugată;● costuri ale unor studii pregătitoare (proiect tehnic) sau ale altor activităţi pregătitoare;● avize, autorizaţii, taxe pentru construcţii;● alimente şi medicamente."8. La capitolul 8 "Completarea formularului «Cerere de finanţare nerambursabilă»", după alineatul 3 se adaugă următoarele alineate:"Obiectivele proiectului trebuie să fie specifice şi nu generale, măsurabile, realizabile, realiste şi trebuie să poată fi îndeplinite pe durata de derulare a proiectului.Justificarea trebuie să arate o cunoaştere foarte bună a situaţiei locale din sectorul respectiv, argumentată prin cifre, date şi opinii din diferite surse.Activităţile trebuie descrise în detaliu. Orice detaliu este important pentru aprecierea importanţei proiectului pentru respectiva comunitate locală.Rezultatele trebuie să fie în strânsă legătură cu obiectivele şi activităţile. De modul în care este gândit proiectul în primul rând de beneficiar, de cel care îl implementează contează şi implementarea lui după aprobare. De aceea se recomandă gândirea proiectului în toate detaliile lui tehnice, economice şi sociale pentru implementarea cât mai rapidă a acestuia.Bugetul trebuie să fie clar şi detaliat pe linii bugetare (componentele esenţiale). În buget trebuie trecută o sumă asiguratorie, pentru că suma o dată aprobată nu mai poate fi suplimentată. Pentru fiecare linie bugetară, valorile vor fi exprimate în mii lei, iar procentele corespunzătoare vor fi cifre întregi. Fiecare linie bugetară trebuie să cuprindă sume aferente valorii totale a bunului ce urmează a fi achiziţionat, respectiv a sumei care trebuie transferată din subprogram, precum şi a sumei care reprezintă contribuţia privată, în limita de maximum 90%, respectiv de minimum 10% din valoarea totală a bunului."9. Alineatul 6 din capitolul 8 "Completarea formularului «Cerere de finanţare nerambursabilă»" va avea următorul cuprins:"Documentele care însoţesc cererea de finanţare nerambursabilă:Pentru solicitanţi şi parteneri:1. copie de pe bilanţul contabil la data de 30 iunie 2003;2. copie de pe hotărârea consiliului local/judeţean privind aprobarea cofinanţării proiectului;3. CV-ul managerului de proiect şi al persoanelor responsabile cu realizarea activităţilor-cheie din proiect;4. copie de pe certificatul de înregistrare fiscală a solicitantului;5. declaraţie de atestare fiscală, în original, eliberată de administraţia financiară, care să stipuleze că solicitantul nu are datorii fiscale, eliberată între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;6. certificat emis de casa judeţeană de pensii, din care să rezulte că solicitantul nu are obligaţii restante la plata către bugetul asigurărilor sociale de stat, eliberat între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;7. certificat emis de casa de asigurări de sănătate judeţeană, din care să rezulte că solicitantul nu are obligaţii restante la plata către fondul asigurărilor de sănătate, eliberat între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;8. schema de organizare a solicitantului;9. actul de proprietate asupra terenului sau clădirii, în caz de modernizare sau construcţie. Pentru proprietatea privată a beneficiarului se va prezenta extrasul de carte funciară înainte de semnarea contractului de finanţare.Pentru parteneri:– copie de pe contractul de parteneriat.Toate documentele vor fi anexate la cererea de finanţare, în ordinea enumerată mai sus. Cererea de finanţare şi documentele anexate trebuie să fie în mod obligatoriu îndosariate şi să aibă paginile numerotate."10. Alineatul 1 din capitolul 9 "Depunerea formularului «Cerere de finanţare nerambursabilă»" va avea următorul cuprins:"Cererile de finanţare nerambursabilă trebuie trimise prin poştă cu confirmare de primire sau depuse la Ministerul Integrării Europene, Str. Libertăţii nr. 12, sectorul 5, Bucureşti, camera 409 (aducătorului i se va elibera o confirmare de primire cu dată şi semnătură)."11. La liniuţa a 4-a a alineatului 3 din capitolul 9 "Depunerea formularului «Cerere de finanţare nerambursabilă»", după bumbul al doilea se adaugă următorul bumb:"● denumirea proiectului;"12. Bumbul 5 de la liniuţa a 4-a a alineatului 3 din capitolul 9 "Depunerea formularului «Cerere de finanţare nerambursabilă»" va avea următorul cuprins:"● termenul limită de depunere este 10 martie 2004, ora 16,00. Orice cerere primită după termenul limită va fi respinsă în mod automat şi nu va fi deschisă chiar dacă ştampila poştei indică o dată anterioară datei limită."13. Alineatul 4 al punctului 10.3 "Evaluarea calităţii proiectelor" va avea următorul cuprins:"Punctajul maxim care poate fi acordat unui proiect este de 100 de puncte, iar cel minim este de 65 de puncte."14. Ultimul paragraf al anexei la proceduri "Documente care se anexează la cerere" va avea următorul cuprins:Pentru solicitant:1. copie de pe raportarea contabilă la data de 30 iunie 2003;2. copie de pe hotărârea consiliului local/judeţean privind aprobarea cofinanţării proiectului;3. CV-ul managerului de proiect şi al persoanelor responsabile cu realizarea activităţilor-cheie din proiect;4. copie de pe certificatul de înregistrare fiscală a solicitantului;5. declaraţie de atestare fiscală, în original, eliberată de administraţia financiară, care să stipuleze că solicitantul nu are datorii fiscale, eliberată între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;6. certificat emis de casa judeţeană de pensii, din care să rezulte că solicitantul nu are obligaţii restante la plata către bugetul asigurărilor sociale de stat, eliberat între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;7. certificat emis de casa de asigurări de sănătate judeţeană, din care să rezulte că solicitantul nu are obligaţii restante la plata către fondul asigurărilor de sănătate, eliberat între data lansării licitaţiei şi data termenului limită de depunere;8. schema de organizare a solicitantului.Pentru parteneri:a) copie de pe contractul de parteneriat;b) copie de pe raportul de activitate pe anul 2003, care să cuprindă elemente economice şi financiare;c) CV-ul persoanelor responsabile cu realizarea activităţilor-cheie din proiect;d) declaraţie pe propria răspundere că îndeplinesc condiţiile de eligibilitate prevăzute la pct. 5.2 din proceduri."––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x