ORDIN nr. 3.731 din 29 decembrie 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 06/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 17 din 9 ianuarie 2017
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 146 01/02/2022
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 3194 26/11/2019
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 3731 29/12/2016
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 146 01/02/2022
ActulREFERIT DEORDIN 146 01/02/2022





Având în vedere prevederile art. 11 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 7 lit. A pct. 23 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul 1Pentru realizarea schimbului de informații între Agenția Națională de Administrare Fiscală și instituțiile financiare nebancare înscrise în Registrul general, în Registrul special și în Registrul de evidență al Băncii Naționale a României se aprobă modelul-cadru al protocolului de colaborare, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.(la 17-12-2019,
Articolul 1 a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
 + 
Articolul 2În vederea aprobării, fiecare instituție financiară nebancară prevăzută la art. 1 va depune o cerere pentru acceptarea încheierii protocolului de colaborare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 3Direcția generală de informații fiscale împreună cu Direcția generală de tehnologia informației vor asigura gestionarea datelor și informațiilor obținute în baza protocoalelor de colaborare încheiate potrivit prezentului ordin. + 
Articolul 4Direcțiile de specialitate din cadrul aparatului central al Agenției Naționale de Administrare Fiscală vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. + 
Articolul 5Prelucrarea datelor cu caracter personal ce constituie obiectul protocolului de colaborare prevăzut în anexa nr. 1 se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).(la 17-12-2019,
Articolul 5 a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
 + 
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Agenției Naționale
de Administrare Fiscală,
Eugen-Dragoș Doroș
București, 29 decembrie 2016.Nr. 3.731. + 
Anexa nr. 1Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAFNr. …../…….. 2016Instituția financiară nebancară ……………..Nr. …../…….. 2016
PROTOCOL DE COLABORAREÎn temeiul următoarelor prevederi legale:– prevederile art. 11 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 7 lit. A pct. 23 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, conținutul, modalitatea de depunere și de gestionare a „Declarației privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate”;– prevederile Regulamentului Băncii Naționale a României nr. 17/2012 privind unele condiții de creditare, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile Regulamentului Băncii Naționale a României nr. 9/2008 privind cunoașterea clientelei în scopul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, cu modificările ulterioare;– prevederile Regulamentului Băncii Naționale a României nr. 20/2009 privind instituțiile financiare nebancare, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile Legii nr. 93/2009 privind instituțiile financiare nebancare, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).(la 17-12-2019,
Liniuța a 8-a din preambul, Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAF, cu sediul în București, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, reprezentată prin …………….., în calitate de președinte,șiInstituția financiară nebancară …………………, cu sediul în ……………., reprezentată prin ……………….., în calitate de ……………….., înscrisă în Registrul …………………. al Băncii Naționale a României (BNR), cu nr. …….. la data de ………………….,denumite în continuare părți, au convenit de comun acord încheierea prezentului protocol. + 
Articolul 1Obiectul protocoluluiObiectul protocolului constă în organizarea unui cadru formal de îmbunătățire a activității de creditare prin reducerea riscului de fraudă și fluidizarea procesului operațional de creditare, ca urmare a simplificării documentației solicitate aplicantului, precum și prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, prin furnizarea cu operativitate a informațiilor deținute de fiecare parte semnatară. + 
Articolul 2Obligațiile părțilorÎn îndeplinirea obiectivelor prezentului protocol, părțile semnatare au obligația respectării prevederilor referitoare la protejarea secretului fiscal, conform Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.2.1.Obligațiile instituției financiare nebancare2.1.1.În vederea interogării informațiilor de natură fiscală, instituția financiară nebancară semnatară a prezentului protocol va întreprinde următoarele activități:a)va solicita acordul scris, fie pe suport hârtie, fie în format electronic, exprimat în condițiile legii, persoanelor fizice și persoanelor juridice, respectiv semnarea unui acord de consultare, transmitere și prelucrare a informațiilor din bazele de date ale Ministerului Finanțelor Publice, Agenția Națională de Administrare Fiscală, precum și a datelor cu caracter personal aparținând clientului, denumit generic «acord». Acest acord va conține datele de identificare ale persoanelor (CNP, CUI), datele de contact (adresa), precum și mențiunea expresă cu privire la valabilitatea acordului (Acordul este valabil 5 zile lucrătoare de la data semnării de către contribuabil) conform anexei nr. 1 la prezentul protocol.(la 17-12-2019,
Litera a) din Punctul 2.1.1. , Punctul 2.1. , Articolul 2 , Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 4, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
b)va arhiva aceste acorduri la nivel central și le va pune la dispoziția reprezentanților ANAF de fiecare dată când aceștia le vor solicita;c)va solicita ANAF în numele contribuabilului, pe baza codului numeric personal (CNP), respectiv codului unic de identificare (CUI), informații fiscale despre solicitant pentru perioada aferentă ultimilor 2 (doi) ani fiscali încheiați, inclusiv informațiile aferente perioadei cuprinse între ultimul an fiscal încheiat și data solicitării acestora;d)solicitarea se va efectua după obținerea acordului scris al clientului și concomitent cu transmiterea fișierului de solicitare pentru obținerea informațiilor de natură fiscală, cu CNP/CUI către ANAF în format electronic;e)va desemna persoane din cadrul departamentelor abilitate, care să efectueze verificările care se impun;f)lista nominală cu persoanele desemnate și datele de contact: nume, funcție, adresă, e-mail, telefon va fi comunicată de către instituția financiară nebancară înainte de obținerea accesului. În cazul în care în perioada de valabilitate a acordului (prevăzut la anexa nr. 1 la prezentul protocol) lista nominală suportă modificări, aceasta va fi actualizată și comunicată ANAF în termen de o zi de la data modificării;g)va pune în practică proceduri de revocare a drepturilor utilizatorilor (în contextul încetării, suspendării raporturilor de muncă în conformitate cu Legea nr. 53/2003Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau în alte cazuri în care instituția consideră că e necesar);h)va pune la dispoziția clientului datele reprezentând veniturile, așa cum au fost primite de la ANAF, pentru toate lunile luate în calcul în cadrul analizei pentru acordarea creditului;
2.1.2.Instituția financiară nebancară semnatară a prezentului protocol va transmite ANAF date privind următoarele categorii de informații:a)lunar, toate solicitările referitoare la activitatea de creditare (aprobate sau respinse), respectiv identitatea clientului, tipul contractului de credit, cerere de creditare aprobată sau refuzată și informații privind creditul și tranzacții, conform anexei nr. 2a la prezentul protocol;b)lunar, date referitoare la activitatea de leasing, respectiv informații despre persoana fizică/persoana juridică și informații despre bunul care face obiectul leasingului, respectiv date de identificare unice despre bun în cazul bunurilor identificate prin serii unice, identitatea utilizatorului final, valoarea de intrare a bunului, valoarea contractului de leasing, durata contractului de leasing (dată inițiere – termen VR), soldul clientului la data raportării către ANAF, numărul zilelor de întârziere la plată, conform anexei nr. 2b la prezentul protocol;c)lunar, date referitoare la scrisorile de garanție, respectiv suma garantată, identitatea beneficiarului, identitatea solicitantului, termen de valabilitate – data expirării conform anexei nr. 2c la prezentul protocol;d)la solicitarea ANAF, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare vor transmite, în format letric, copii ale dosarelor de creditare, cu toată documentația aferentă depusă de solicitant;e)după obținerea acordului contribuabilului, în conformitate cu anexa nr. 1 la prezentul protocol, se vor transmite și datele referitoare la informațiile din istoricul situației existente, începând cu 1 ianuarie 2013 și până la data semnării acestuia.
2.2.Obligațiile Agenției Naționale de Administrare Fiscală2.2.1.ANAF va transmite, în termen de maximum 2 (două) zile lucrătoare de la data solicitării, cu excepția cazurilor de forță majoră, informațiile de natură fiscală, aferente ultimilor 2 ani fiscali încheiați, inclusiv informațiile aferente perioadei cuprinse între ultimul an fiscal încheiat și data solicitării acestora, personalului desemnat al instituției financiare nebancare semnatare, potrivit procedurii comune de lucru.2.2.2.ANAF va colabora cu Serviciul de Telecomunicații Speciale în vederea asigurării accesului securizat al personalului desemnat al instituției financiare nebancare.
 + 
Articolul 3Modalități de realizare a schimbului de informații3.1.Schimbul de informații între părți (actualizarea bazelor de date) se va realiza periodic, cu respectarea legislației în vigoare, conform procedurii de lucru comune.3.2.Formatul datelor transmise se stabilește de comun acord, la nivel de experți, conform procedurii comune de lucru.3.3.În termen de maximum 30 de zile de la data semnării prezentului protocol părțile vor stabili și vor semna procedura de lucru comună. Procedura de lucru se va semna la nivelul structurilor tehnice ale celor două instituții și va conține toate detaliile privind modalitatea de implementare a serviciilor din punct de vedere organizatoric și procedural. + 
Articolul 4Protecția datelor cu caracter personal4.1.Prelucrarea datelor cu caracter personal ce constituie obiectul prezentului protocol se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).4.2.Datele cu caracter personal ce sunt prelucrate de către părți în scopul menționat la art. 1 din prezentul protocol sunt următoarele: nume, prenume, adresă de domiciliu, cod numeric personal, număr și serie act de identitate, date fiscale.4.3.Datele cu caracter personal în cauză sunt prelucrate numai pentru realizarea scopului prevăzut la art. 1 din prezentul protocol, cu respectarea legislației în vigoare, și nu pot face obiectul diseminării către alte instituții/persoane fizice/persoane juridice decât în condițiile legii, cu acordul prealabil al părților.4.4.În situația în care persoana vizată își retrage consimțământul ce a stat la baza legalității prelucrării datelor cu caracter personal ce o privesc, părțile se informează reciproc pentru a dispune măsurile legale ce se impun.4.5.În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, persoanele vizate ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate beneficiază de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la datele cu caracter personal, dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal (dreptul de a fi uitat), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la opoziție, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, precum și dreptul de a depune plângere către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.4.6.Dacă persoanele vizate au exercitat și au obținut de la una dintre părți dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal (dreptul de a fi uitat), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la opoziție, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, părțile se informează reciproc despre acest fapt.4.7.Părțile pun în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a garanta și a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea se efectuează în conformitate cu normele de drept al Uniunii Europene sau de drept intern referitoare la protecția datelor cu caracter personal.4.8.Orice persoană fizică care acționează sub autoritatea uneia dintre părți și are acces la datele cu caracter personal ce fac obiectul prezentului protocol are obligația să păstreze confidențialitatea acestor date și nu le prelucrează decât la cererea părților, cu excepția cazului în care dreptul Uniunii Europene sau dreptul intern îl obligă să facă acest lucru.4.9.În situația în care părțile constată o încălcare a securității datelor cu caracter personal se vor informa reciproc și vor dispune măsurile prevăzute de normele de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, în special cele privind informarea persoanei vizate și notificarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.4.10.În scopul garantării prelucrării datelor cu caracter personal în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată, atât ANAF, cât și ………………………….. IFN asigură publicarea pe site-ul/portalul propriu a unei informări privind obiectul prezentului protocol.(la 17-12-2019,
Articolul 4 din Anexa nr. 1 a fost modificat de Punctul 5, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
 + 
Articolul 5Dispoziții finale5.1.Datele și informațiile furnizate de părți sunt confidențiale și se utilizează și se păstrează conform prevederilor legale și normelor interne în vigoare.5.2.Părțile vor trata informațiile pe care le dobândesc, una de la cealaltă, ca urmare a realizării atribuțiilor reciproce prevăzute în prezentul protocol, ca fiind confidențiale și nu le vor dezvălui terților, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.5.3.Părțile se angajează ca orice impediment survenit în aplicarea prezentului protocol să fie notificat în timp util celeilalte părți, iar remedierea acestuia va fi făcută având la bază consultarea reciprocă și dialogul constructiv.5.4.Prezentul protocol intră în vigoare în 5 (cinci) zile de la data semnării lui, urmând ca termenele stabilite în cadrul acestuia privind prelucrarea și/sau schimbul de date să curgă de la data semnării procedurii comune de lucru și în condițiile operabilității liniilor de comunicație care permit accesul securitizat la aplicația pusă la dispoziție de către ANAF.5.5.Prezentul protocol este valabil pe o perioadă de un an.5.6.ANAF poate vizualiza lista accesărilor utilizatorilor, respectiv poate solicita instituțiilor financiare nebancare să prezinte, prin sondaj, în format electronic, acordurile pentru a verifica dacă interogările au fost făcute în conformitate cu prevederile protocolului și s-au respectat dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. De asemenea, ori de câte ori se impune, ANAF poate solicita formularele de acord în original de la instituțiile financiare nebancare, ținând cont de faptul că aceste documente sunt arhivate în locații externe. În situația în care instituția financiară nebancară nu transmite formularele solicitate în termen de 10 zile lucrătoare pentru un număr de maximum 20 de acorduri și 25 de zile lucrătoare pentru un număr mai mare de 20 de acorduri, ANAF poate suspenda accesul la informațiile oferite de către ANAF.(la 17-12-2019,
Punctul 5.6. din Articolul 5 , Anexa nr. 1 a fost modificat de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
5.7.În situația în care, în urma verificărilor efectuate, ANAF identifică abateri, respectiv interogări în baza de date fără acordul semnat al persoanei și/sau în afara termenului de valabilitate, ANAF va suspenda accesul instituției financiare nebancare respective la informațiile oferite de către ANAF. Încetarea suspendării accesului va avea loc după ce instituția financiară nebancară va proceda la investigarea și stabilirea cauzelor care au generat deficiențele, precum și identificarea persoanelor responsabile. Rezultatele verificării vor fi comunicate ANAF în vederea reluării accesului.(la 17-12-2019,
Punctul 5.7. din Articolul 5 , Anexa nr. 1 a fost modificat de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
5.8.Protocolul se prelungește de drept cu câte un an la expirarea duratei, în aceleași condiții, dacă nu este denunțat unilateral de una din părțile semnatare în baza unui preaviz scris, adresat celeilalte părți cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de expirarea valabilității acestuia.5.9.Oricare dintre părți are dreptul de a denunța unilateral prezentul protocol, cu înștiințarea celeilalte părți, prin notificare cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte.5.10.Prezentul protocol poate fi modificat sau completat numai cu acordul scris al părților, prin act adițional, care va deveni parte integrantă a prezentului protocol. Modificările ulterioare referitoare la aspecte tehnice reglementate în procedura comună de lucru pot fi efectuate de reprezentanții structurilor tehnice ale părților, desemnați în acest sens.5.11.Anexele nr. 1, 2a, 2b și 2c fac parte integrantă din prezentul protocol.
Acest protocol s-a semnat astăzi, ……………, în două exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Președinte, ……………………………. INSTITUȚIA FINANCIARĂ NEBANCARĂ ……………………….. Reprezentant, …………………….

 + 
Anexa nr. 1la protocolNumăr de înregistrare:
ACORD
de consultare, transmitere și prelucrare a informațiilor din bazele de date
ale Ministerului Finanțelor Publice, Agenția Națională de Administrare Fiscală,
precum și a datelor cu caracter personal aparținând clientului
Subsemnatul(a) ………………………., cu domiciliul/sediul în ……………, identificat(ă) cu BI/CI nr. ….., emis de ……………… la data de ……………………, având CIF/NIF (CNP, CUI pentru persoane fizice sau persoane fizice autorizate rezidente sau nerezidente) ……………….., în calitate de Client,sau Subscrisa ……….(denumire client persoană juridică sau entitate asimilată)………, CUI ……………….., înregistrată la ……(denumirea registrului/autorității unde este înregistrat clientul)… cu nr. …../….., prin ….. în calitate de reprezentant legal având CNP ………………………………….,declar în mod expres următoarele:A.Declarații referitoare la consultarea informațiilor din bazele de date ale Agenției Naționale de Administrare FiscalăAm fost informat că Societatea ……. (instituția financiară nebancară) (denumită în cele ce urmează Destinatarul) dorește să consulte pe o durată maximă de 5 zile lucrătoare de la data semnării prezentului acord și să prelucreze informațiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidențele Ministerului Finanțelor Publice, Agenția Națională de Administrare Fiscală (denumită în cele ce urmează ANAF) în scopul: (i) inițierii sau derulării relațiilor contractuale specifice activității de creditare a Destinatarului, (ii) realizării intereselor legitime ale Destinatarului; și/sau (iii) îndeplinirii obligațiilor legale ce îi revin Destinatarului, inclusiv a celor privind administrarea riscurilor sau a celor derivând din acte administrative emise de autoritățile competente în aplicarea legii: a)date de identificare a persoanei fizice/persoanei fizice ce exercită o activitate autorizată: numele și prenumele, adresa de domiciliu/reședința, codul numeric personal/codul unic de identificare/numărul de identificare fiscală (NIF), seria și numărul actului de identitate în cazul persoanelor nerezidente;b)denumirea formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, codul de identificare fiscală a formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, adresa/sediul formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor; c)date de identificare ale persoanei fizice, reprezentant legal al persoanei juridice: numele și prenumele, codul numeric personal/codul unic de identificare;d)veniturile realizate din orice fel de activități (salariale, autorizate/independente, pensii, asigurări sociale, închirieri etc.);e)orice informații financiare (în cazul clientului persoană juridică).B.Declarații referitoare la transmiterea către și prelucrarea de către Agenția Națională de Administrare Fiscală a datelor cu caracter personal ale subsemnatului(ei), respectiv ale reprezentanților subscrisei, deținute de către instituția financiară nebancarăÎmi exprim în mod expres consimțământul ca, în măsura în care mă voi regăsi în una sau mai multe dintre situațiile de mai jos, Destinatarul să transmită lunar către ANAF:a)informațiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidențele Destinatarului, în scopul de a răspunde tuturor solicitărilor ANAF referitoare la activitatea de creditare (aprobate sau respinse) din luna anterioară, respectiv identitatea contribuabilului/clientului, tipul contractului de credit, cerere de creditare aprobată sau refuzată și informații privind creditul și tranzacțiile;b)informațiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidențele Destinatarului, în scopul de a răspunde tuturor solicitărilor ANAF referitoare la activitatea de leasing din luna anterioară, respectiv informații despre persoana fizică/persoana juridică și informații despre bunul care face obiectul leasingului, respectiv date de identificare unice despre bun în cazul bunurilor identificate prin serii unice, identitatea utilizatorului final, valoarea de intrare a bunului, valoarea contractului de leasing, durata contractului de leasing (dată inițiere – termen), valoare reziduală, soldul contribuabilului/clientului la data raportării către ANAF, numărul zilelor de întârziere la plată;c)date referitoare la scrisorile de garanție, respectiv suma garantată, identitatea beneficiarului, identitatea solicitantului, termen de valabilitate – data expirării;d)copia dosarelor de creditare, cu toată documentația aferentă depusă;e)în măsura în care mă voi regăsi în una sau mai multe dintre situațiile de mai sus, Destinatarul să transmită oricând către ANAF informațiile prevăzute la lit. B lit. a), b) și c) corespunzătoare perioadei începând cu 1 ianuarie 2013 și până la data semnării prezentului acord;DA [] NU []Înțeleg și accept că dezacordul meu (răspunsul NU) conduce la imposibilitatea instituției financiare nebancare de a interoga electronic baza de date a ANAF cu privire la informațiile de la lit. A. În consecință, înțeleg și accept să fac dovada veniturilor în modalitățile prevăzute de lege, așa cum îmi sunt solicitate de către instituția financiară nebancară.C.Declarații referitoare la drepturile persoanei vizate/care a dat declarațiile de mai susC1.Am luat cunoștință de faptul că îmi pot exercita toate drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit și Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD), publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L119/1 din 4 mai 2016, în condițiile și limitele prevăzute de legislația în materia protecției datelor cu caracter personal, astfel:(i)dreptul la informare și acces la datele cu caracter personal;(ii)dreptul la rectificare;(iii)dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat“);(iv)dreptul la restricționarea prelucrării;(v)dreptul la portabilitatea datelor;(vi)dreptul de opoziție;(vii)dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de RGPD, care le-au fost încălcate.Pentru exercitarea drepturilor prevăzute la lit. C1 pct. (vii), Clientul va adresa o cerere către Destinatar (de completat datele de contact) întocmită în formă scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită opoziția și motivul întemeiat și legitim legat de situația particulară a persoanei. Am luat cunoștință de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor (RGPD) și despre drepturile mele în contextul prelucrării datelor cu caracter personal, drepturi care pot fi exercitate în limitele legii, trimițând o adresă scrisă, datată și semnată către Destinatarul IFN, însoțită de o copie a actului de identitate, dreptul de a mă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiției. Data ………………… Semnătura clientuluisauSemnătura reprezentantului legal(la 17-12-2019,
Anexa nr. 1 din Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 7, Articolul I din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019
)
Notă
Articolul II din ORDINUL nr. 3.194 din 26 noiembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1015 din 17 decembrie 2019 prevede:
Articolul II(1) Fiecare instituție financiară nebancară care a semnat un protocol cu Agenția Națională de Administrare Fiscală va semna un act adițional la protocolul de colaborare care va cuprinde modificările aduse prin prezentul ordin.(2) Protocoalele care nu sunt actualizate potrivit alin. (1) își încetează valabilitatea în termen de 30 de zile de la data publicării prezentului ordin.
 + 
Anexa nr. 2ala protocolF3101 – Raportare lunară:Date referitoare la activitatea de creditare

Element Atribut Semnificație Tip și lungimecâmp Câmp obligatoriu Formule și restricții Erori
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA = 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de înregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului ERR- Cui invalid
0-n repetiții
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF.
denumire Nume și prenume/ denumire persoană raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe instituție Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_naștere Data nașterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
0-n apariții
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării creditului C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_contract Tipul contractului N(2) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator tip_contract ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
nr_contract Numărul contractului C(25) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
data_acordare Data aprobării contractului C(10) DA, dacă status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
suma_contract Suma împrumutată N(10) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
valuta Valuta în care este acordat împrumutul C(3) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
data_f Data scadentă a contractului C(10) DA, dacă status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata ERR- data_f nu poate sa fie mai data_acordare
sold Soldul total al creditului la data raportării N(10) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
status Statusul creditului ladata raportării N(2) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
nr_zile Număr zile de întârziere N(3) Daca status în (4,5) atunci nr_zile>0 ERR
suma_principal_ restant Valoare sold principalcredit restant N(10) Daca status în (4,5) atunci suma_principal_restant>0 ERR
suma_accesorii Valoare accesorii credit restant N(10) Daca status în (4,5) atunci suma_accesorii >0 ERR
den_cesionar Denumire terț cesionarîn cazul creditelor cesionate C(50) Dacă cui_cesionarnull atunci den_cesionarnull ERR
cui_cesionar Cui terț cesionar, în cazul creditelor cesionate N(10) Dacă den_cesionarnull atunci cui_cesionarnull ERR
suma_rambursata Suma rambursată în cazde rambursare anticipată N(10) Daca status = 2 atunci suma_rambursata >0 ERR- daca creditul a fost rambursat anticipat atuncisuma_rambursata > 0
moneda_suma_ramb Moneda în care a fost rambursată suma C(3) Daca status = 2 atunci moneda_suma_ramb null ERR daca creditul a fost rambursat anticipat atuncimoneda_suma_ramb null
data_rambursare Data rambursării anticipate C(10) = zz.ll.aaaa Camp obligatoriu daca status = 2 ERR – data_rambursare necompletata pentru rambursare anticipata
valoare_reziduala Valoarea reziduală N(10) Daca tip_contract = 3 atunci valoare_reziduala>= 0 ERR- camp necompletat pentru tip contract leasing
tip_garanție Tip garanție N(2) Nomenclator ERR
val_garanție Valoare garanție N(10) Dacă tip_garanțienull atunci val_garanție>0 ERR
moneda_garanție Moneda în care este exprimată valoarea garanției C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garanțienull atunci moneda_garanțienull ERR
adresa_bun Adresa bunului adus îngaranție C(200) Dacă tip garanție în (1, 2, 3, 4) atunci adresanull ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garanție = 8 atunci cui_bancanull ERR
cui_garanție Cnp/Nif/Cui – proprietar garanție/ titular cash colateral/avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garanțienull atunci cui_garanțienull ERR
den_garanție Nume și prenume/ denumire- proprietar garanție/titular cash colateral/ avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_ garanțienullatunci den_garanțienull ERR
0-n repetiții
Tip_tranzacție Tipul tranzacției efectuate N(2) DA =1 operațiune initiata de banca=2 operațiune cu numerar =3 transfer prin OP sau online banking =4 tranzacție cu cardul =5 alte operațiuni ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
Debit_credit Debit/credit N(1) DA 0-debit 1-credit ERR- camp necompletat
Data_tranzacție Data efectuării tranzacției C(10) DA =ZZ.LL.AAAA ERR- camp necompletat ERR- data tranzacției trebuie sa fie mai mare decat Data_i si mai mica decat Data_s
Adresa_detalii Adresa/detalii partener C(200)
Cod_banca Cod bancă C(15)
Denumire Denumire/Nume, prenumepartener tranzacție C(200) ERR-camp necompletat pt Tip_tranzacție =3
Explicație Detalii plată C(200) DA ERR- camp necompletat
suma Contravaloarea tranzacției N(15.2) DA ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
Cont_partener IBAN partener (IBAN românesc, altfelse completează nr_cont_partener) C(24) =TTaaXXXXbbbbbbbbbbbbbbbb, undeTT-indicativul tarii aa-set cifre XXXX-indicativul băncii bbbbbbbbbbbbbbbb- set de 16 cifre si litere ERR- valoare eronata
Nr_cont_partener Numărul contului C(50)
Banca_partener Banca Partenerului C(75)
Tara_banca Țara băncii partenerului C(75)

 + 
Anexa nr. 2bla protocolF3102 – Raportare lunară: Date referitoare la activitatea de leasing

Element Atribut Semnificație Tip și lungimecâmp Câmp obligatoriu Formule și restricții Erori
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA =6 sau 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de înregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului ERR- Cui invalid
0-n repetiții
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume și prenume/ denumire persoana raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe instituție Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_naștere Data nașterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
0-n apariții
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării leasingului C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_leasing Tipul de leasing N(1) DA, daca status_cerere =1 1 = leasing financiar 2 = leasing operațional ERR
tip_bun Tipul bunului ce face obiectul contractului de leasing N(2) DA, daca status_cerere =1 =1, pt bun imobil =2, pt auto =3, echipamente industriale =4, utilaje pentru agricultura =5, pt bunuri mobile altele decat auto ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
serie_motor Serie motor C(10) Daca tip_bun = 2 atunci serie_motor null ERR pentru tip bun = 2 (auto) trebuie sa completați serie motor
serie_sasiu Serie șasiu C(15) Daca tip_bun = 2 atunci serie_sasiu null ERR pentru tip bun = 2 (auto) trebuie sa completați serie sasiu
alte_informații Alte informații ce identifică bunul C(50) Daca tip_bun 2 atunci alte_informații null ERR camp obligatoriu pentru tip bun diferit de auto
den_utilizator Denumire utilizator final C(50) null dacă utilizatorul final este diferit de solicitant
cif_utilizator CIF utilizator N(13) null dacă utilizatorul final este diferit de solicitant
adresa_bun Adresa bunului C(50) DA, daca status_cerere =1 ERR camp necompletat
nr_contract Numărul contractului C(10) DA, daca status_cerere =1 ERR- camp necompletat
data_acordare Data aprobării contractului C(10) DA, daca status_cerere =1 =zz.ll.aaaa ERR-camp necompletat ERR-valoare eronata
valoare_achiziție Valoarea de achiziție a bunului N(10) DA, daca status_cerere =1 ERR-camp necompletat
moneda_achiziție Moneda în care a fost achiziționat bunul C(3) DA, daca status_cerere =1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
avans Avansul plătit N(10) DA, daca status_cerere =1 ERR-camp necompletat
moneda_avans Moneda în care a fost plătit avansul C(3) DA, daca status_cerere =1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
suma_contract Suma împrumutată N(10) DA, daca status_cerere =1 ERR-camp necompletat
valuta Valuta în care este acordat împrumutul C(3) DA, daca status_cerere =1 Nomenclator valute ERR-camp necompletat ERR-valoare eronata
data_f Data scadentă a contractului C(10) DA, daca status_cerere =1 =zz.ll.aaaa ERR-camp necompletat ERR- valoare eronata ERR- data_f nu poate sa fie
sold Soldul total al creditului la data raportării N(10) DA, daca status_cerere =1 ERR-camp necompletat
status Statusul creditului la data raportării N(2) DA, daca status_cerere =1 Nomenclator ERR- camp necompletat ERR-valoare eronata
suma_rambursata Suma rambursată în cazde rambursare anticipată N(10) Dacă status= 2 atunci suma_rambursata >0 ERR- daca creditul a fost rambursat anticipat atuncisuma_rambursata > 0
nr_zile Număr zile de întârziere N(3) Dacă status în (4,5) atunci nr_zile>0
suma_principal_ restant Valoare sold principalcredit restant N(10) Dacă status în (4,5) atunci suma_principal_restant >0
suma_accesorii Valoare accesorii credit restant N(10) Dacă status în (4,5) atunci suma_accesorii >0
den_cesionar Denumire terț cesionarîn cazul creditelor cesionate C(50) Dacă cui_cesionarnull atunci den_cesionarnull
cui_cesionar Cui terț cesionar în cazul creditelor cesionate N(10) Dacă den_cesionarnull atunci cui_cesionarnull
data_rambursare Data rambursării anticipate C(10) =zz.ll.aaaa Camp obligatoriu dacă status=2 ERR – data_rambursare necompletata pentru rambursare anticipata
valoare_reziduala Valoarea reziduală N(10) DA, daca status_cerere =1 ERR- camp necompletat
Moneda_vr Moneda valoare reziduală C(3) DA, daca status_cerere =1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
tip_garanție Tip garanție N(2) Nomenclator ERR
val_garanție Valoare garanție N(10) Dacă tip_garanțienull atunci val_garanție>0 ERR
moneda_garanție Moneda în care este exprimată valoarea garanției C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garanțienull atunci moneda_garanțienull ERR
adresa_bun Adresa bunului adus în garanție C(200) Dacă tip garanție în (1, 2, 3, 4) atunci adresanull ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garanție = 8 atunci cui_bancanull ERR
cui_garanție Cnp/Nif/Cui – proprietar garanție/ titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garanțienull atunci cui_garanțienull ERR
den_garanție Nume și prenume/ denumire – proprietar garanție/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_garanțienull atunci den_garanțienull ERR

 + 
Anexa nr. 2cla protocolF3103 – Raportare lunară: Date referitoare la scrisorile de garanție

Element Atribut Semnificație Tip și lungimecâmp Câmp obligatoriu Formule și restricții Erori
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA = 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de înregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul băncii declaratnu aparține CUI-ului ERR- Cui invalid
0-n repetiții
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume și prenume/ denumire persoană raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe instituție Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_naștere Data nașterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
0-n apariții
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării scrisorii de garanție C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_scrisoare Tip scrisoare garanție N(1) DA, daca status_cerere = 1 Nomenclator ERR
suma Suma garantată (valoare scrisoare de garanție) N(10) DA, daca status_cerere = 1 ERR camp necompletat
moneda Moneda sumei C(3) DA, daca status_cerere = 1 Nomenclator valute ERR camp necompletat
data_i Data început valabilitate C(10) DA, daca status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa ERR camp necompletat ERR valoare eronata
data_s Data sfârșit valabilitate C(10) DA, daca status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa Data_s> = data_i ERR camp necompletat ERR valoare eronata ERR data_s nu poate fi
tip_garanție Tip garanție N(2) DA, daca status_cerere = 1 Nomenclator ERR
val_garanție Valoare garanție N(10) Dacă tip_garanțienull atunci val_garanție>0 ERR
moneda_garanție Moneda în care este exprimată valoarea garanției C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garanțienull atunci moneda_garanțienull ERR
adresa_bun Adresa bunului adus în garanție C(200) Dacă tip garanție în (1, 2, 3, 4) atunci adresanull ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garanție = 8 atunci cui_bancanull ERR
cui_garanție Cnp/Nif/Cui – proprietar garanție/ titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garanțienull atunci cui_garanțienull ERR
den_garanție Nume și prenume/ denumire – proprietar garanție/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_garanțienull atunci den_garanțienull ERR
iban Contul menționat în scrisoarea de garanție C(24) DA, daca status_cerere = 1
0-n repetiții
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul beneficiarului N(13) DA Validare cnp cui ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata ATT- cnp-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume și prenume/ denumire beneficiar C(50) DA ERR- camp necompletat
executat Scrisoare de garanție executată de beneficiar N(1) DA 0 = nu 1 = da
data_executare Data executării scrisorii de garanție C(10) DA zz.ll.aaaa

Nomenclator Cod de înregistrare IFNNomenclator Tip contract

Valoarea Semnificația
1 Nevoi personale
2 Nevoi personale cu ipotecă
3 Ipotecar achiziție bun
4 Imobiliar
5 Card de credit
6 Linie de credit/overdraft
7 Finanțarea creanțelor
8 Credite pentru investiții

Nomenclator Tip scrisoare garanție

Valoarea Semnificația
1 Scrisoare de garanție pentru participare la licitație
2 Scrisoare de garanție pentru bună execuție
3 Scrisoare de garanție pentru bună plată
4 Scrisoare de garanție (restituire) a avansului (avans primit în cadrul unui contract comercial)
5 Scrisoare de garanție pentru acordarea de credite
6 Scrisoare de garanție de vamă și plată a taxelor

Nomenclator Status

Valoarea Semnificația
1 În desfășurare (curent)
2 Rambursat anticipat
3 Ajuns la scadență
4 În procedură de executare silită
5 Restant – neintrat în procedură de executare silită
6 Reeșalonat/rescadențat

Nomenclator Tip garanție

1 Ipotecă pe apartament
2 Ipotecă pe casă și teren
3 Ipotecă pe teren
4 Gaj – auto
5 Gaj – echipamente industriale
6 Gaj – utilaje pt. agricultură
7 Gaj – bunuri mobile, altul decât 4, 5 și 6
8 Cash colateral
9 Bilet la ordin în alb avalizat
10 Contract de fidejusiune

Nomenclator valuteAEDAFAALLAMDANGAOAARSAUDAWGAZMBAMBBDBDTBGLBGNBHDBIFBMDBNDBOBBRLBSDBTNBWPBYRBZDCADCDFCHFCLPCNYCOPCRCCUPCVECYPCZKDJFDKKDOPDZDEEKEGPERNETBEURFJDFKPGBPGELGGPGHCGIPGMDGNFGTQGYDHKDHNLHRKHTGHUFIDRILSIMPINRIQDIRRISKJEPJMDJODJPYKESKGSKHRKMFKPWKRWKWDKYDKZTLAKLBPLKRLRDLSLLTLLVLLYDMADMDLMGFMKDMMKMNTMOPMROMTLMURMVRMWKMXNMYRMZMNADNGNNIONOKNPRNZDOMRPABPENPGKPHPPKRPLNPYGQARROLRONRUBRURRWFSARSBDSCRSDDSEKSGDSHPSITSKKSLLSOSSPLSRGSTDSVCSYPSZLTHBTJSTMMTNDTOPTRLTRYTTDTVDTWDTZSUAHUGXUSDUYUUZSVEBVNDVUVWSTXAFXAGXAUXCDXDRXOFXPDXPFXPTYERYUMZARZMKZWD

 + 
Anexa nr. 2APROBAT/RESPINS
CERERE
pentru încheierea protocolului de colaborare dintre ANAF și IFN-uri
Stimate Domnule Președinte al Agenției Naționale de Administrare FiscalăSubscrisa …..(denumirea integrală a entității pentru care se solicită înscrierea)….. IFN – S.A., având sediul în ………………, înregistrată la Registrul comerțului de pe lângă …………………………… cu nr. ………….., având CIF ………… și obiect principal de activitate ……………………………………, reprezentată legal prin ….(numele și prenumele)…., având funcția de ………………, vă solicită respectuos:– să dispuneți acceptarea instituției pe care o reprezint să ia parte la schimbul reciproc de informații dintre ANAF și IFN-uri, așa cum este prevăzut în Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.731/2016, și– să dispuneți comunicarea către noi, spre semnare, a documentației aferente privind modalitatea de realizare a schimbului reciproc de informații dintre ANAF și IFN-uri, în scopul prevenirii și combaterii evaziunii fiscale, precum și în scopul îmbunătățirii activității de creditare prin reducerea riscului de fraudă și simplificarea documentației solicitate clienților IFN-urilor.La data prezentei cereri …….(denumirea integrală a entității pentru care se solicită înscrierea)….. IFN – S.A. este înregistrată în Registrul general/Registrul special IFN al BNR (Se barează varianta necorespunzătoare.) cu nr. ……….. din data ……………În susținerea cererii anexez următoarea documentație:…………………. Certificat de înmatriculare la Registrul comerțului …………………………………………. Certificat constatator eliberat de Registrul comerțului ……………………………………. Documentul BNR de înscriere a IFN-ului solicitant în unul din cele două registre IFN ………………………………. .Prin semnarea prezentei cereri, reprezentantul legal declară pe propria răspundere că se obligă atât în nume personal, cât și în numele instituției pe care o reprezintă să informeze ANAF, în termen de 1 zi lucrătoare, asupra radierii IFN-ului din Registrul general/Registrul special IFN al BNR, întrucât radierea atrage după sine anularea dreptului IFN-ului de interogare a bazei de date ANAF, conform prevederilor Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.731/2016.…………………..,(numele și prenumele)………………….(funcția)…/…/….(data)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x