ORDIN nr. 3.124 din 18 septembrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 809 din 21 septembrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PENORMA 18/09/2018
ActulCONTINE PENORMA 18/09/2018
ActulCONTINE PENORMA 18/09/2018
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ANEXA 4REFERIRE LANORMA 18/09/2018
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DENORMA 18/09/2018
ActulREFERIT DENORMA 18/09/2018
ActulREFERIT DENORMA 18/09/2018
ANEXA 1REFERIT DENORMA 18/09/2018
ANEXA 5REFERIT DENORMA 18/09/2018
ANEXA 6REFERIT DENORMA 18/09/2018
ANEXA 7REFERIT DENORMA 18/09/2018





În temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare,în baza prevederilor art. 28 alin. (21) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018,ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: + 
Articolul 1Sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, orașelor, municipiilor și județelor prevăzute la art. 27 alin. (1) lit. c2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, repartizate de Ministerul Finanțelor Publice potrivit art. 2, se utilizează pe destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018, potrivit normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 1 sau în anexa nr. 2, după caz. + 
Articolul 2(1)Sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, orașelor, municipiilor și județelor prevăzute la art. 27 alin. (1) lit. c2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 se repartizează pe județe și pe municipiul București de Ministerul Finanțelor Publice potrivit prevederilor art. 28 alin. (6)-(10) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și ale normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 3.(2)Direcțiile generale regionale ale finanțelor publice/Administrațiile județene ale finanțelor publice repartizează sumele pe unități/subdiviziuni administrativ-teritoriale, potrivit prevederilor art. 28 alin. (13) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și ale normelor metodologice prevăzute în anexele nr. 1 și 2.
 + 
Articolul 3Se aprobă următoarele formulare:a)Cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale din suma prevăzută la art. 27 alin. (1) lit. c2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 4;b)Situația obligațiilor de plată restante către furnizorii de bunuri, servicii și lucrări și/sau către furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat și către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, potrivit prevederilor art. 28 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 5;c)Acord încheiat pentru stingerea obligațiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 28 alin. (4) lit. a) și b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6a, și acord încheiat pentru stingerea obligațiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 28 alin. (4) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6b;d)Cererea privind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2018, conform prevederilor art. 28 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 7. + 
Articolul 4Anexele nr. 1-5, 6a, 6b și 7 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanțelor publice,
Eugen Orlando Teodorovici
București, 18 septembrie 2018.Nr. 3.124. + 
Anexa nr. 1NORME METODOLOGICEde utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelorlocale alocate pentru achitarea plăților restante ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritorialeși instituțiilor publice finanțate integral din bugetul local pe destinațiile prevăzutela art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018
 + 
Anexa nr. 2NORME METODOLOGICEde utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelorlocale alocate pentru achitarea plăților restante ale instituțiilor publice finanțateparțial din bugetul local și spitalelor publice din rețeaua autorităților administrațieipublice locale, raportate potrivit legii, pentru destinațiile prevăzute la art. 28 alin.(4)din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018 + 
Anexa nr. 3NORME METODOLOGICEde repartizare a sumelor potrivit prevederilor art. 28 alin. (6)-(10) din Ordonanța deurgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul2018
 + 
Anexa nr. 4Județul/Municipiul București …………………………………………………..Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială …………………………Adresa ………………………………………………………………………………..Telefon/fax/adresa e-mail ………………………………………………………
CEREREA
privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată
pentru echilibrarea bugetelor locale din suma aprobată la art. 27 alin. (1) lit. c2)
din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018
Subsemnatul, …………………..^1), în calitate de ordonator principal de credite al ………………^2), identificat prin codul de identificare fiscală ………….^3), având conturile deschise la unitatea Trezoreriei Statului ……….., solicit alocarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2018 pentru achitarea obligațiilor de plată restante conform art. 28 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, în valoare de …………….. lei.Suma solicitată este aferentă achitării obligațiilor de plată restante ale următoarelor instituții publice:– unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială ……………….., cu codul de identificare fiscală ………………, suma de …………… lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….lei;– art. 28 alin. (4) lit. b) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. c) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– instituția publică finanțată integral din bugetul local ……………., cu codul de identificare fiscală ……………….., suma de ……………. lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. ……78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– instituția publică finanțată integral din bugetul local …………………., cu codul de identificare fiscală …………………………….., suma de ………………….. lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– ………………………………………………– instituția publică finanțată parțial din bugetul local ………………, cu codul de identificare fiscală ………………, suma de …………….. lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– instituția publică finanțată parțial din bugetul local ………………, cu codul de identificare fiscală ………………, suma de …………………. lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– ……………………………………………………………..– spitalul public din rețeaua autorității administrației publice locale ……………, cu codul de identificare fiscală …………, suma de ……………… lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– spitalul public din rețeaua autorității administrației publice locale ………………………………….., cu codul de identificare fiscală ……………, suma de ……….. lei, din care pentru stingerea obligațiilor prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 la:– art. 28 alin. (4) lit. a) ……………………………………….. lei;– art. 28 alin. (4) lit. d) ……………………………………….. lei;– ……………………………………………………..Declar pe propria răspundere că datele prezentate în documentația anexată și sumele solicitate prin prezenta cerere sunt conforme realității și au fost determinate și înscrise în conformitate cu prevederile art. 28 dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăților restante ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale și instituțiilor publice finanțate integral din bugetul local pe destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, prevăzute în anexa nr. 1, și, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăților restante ale instituțiilor publice finanțate parțial din bugetul local și spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale raportate potrivit legii pentru destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, prevăzute în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3.124/2018 de aplicare a prevederilor art. 28 alin. (3)-(17) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018.

L.S.

Ordonator principal de credite,……………………….^2)………………………………..(prenumele și numele)Anexez la prezenta cerere următoarele documente^4):……………………………………………………………………………………^1) Se înscriu prenumele și numele reprezentantului legal.^2) Se înscrie denumirea unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.^3) Se înscrie codul de identificare fiscală a unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale.^4) Se vor înscrie detaliat documentele anexate întocmite potrivit prevederilor art. 28 alin. (5) dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și potrivit Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 3.124/2018. + 
Anexa nr. 5Județul/Municipiul București ………………………………………………….^1)Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ………………………..^2)Adresa ………………………………………………………………………………..Telefon/fax/adresa e-mail ………………………………………………………
SITUAȚIA
obligațiilor de plată restante către furnizorii de bunuri, servicii și lucrări și/sau
către furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție
a energiei termice în sistem centralizat și către bugetul de stat,
bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale,
potrivit prevederilor art. 28 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018
cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, raportate potrivit legii

-lei
Nr. crt. Denumirea unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale/instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, subordonate/spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale Codul de identificare fiscală al unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale/instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, subordonate/spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale Denumirea furnizorului care are obligații de plată Codul de identificare fiscală al furnizorului care are obligații de plată Obligațiile de plată către furnizorii de bunuri, serviciiși lucrări Obligațiile de plată către furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat Obligațiile de plată ale furnizorilor care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat către furnizorii de bunuri, servicii și lucrări Obligațiile de plată ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale și ale instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local și spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale
0 1 2 3 4 5 6 7 8
1                
2                
………….                
TOTAL x x x X        

L.S.

Ordonator principal de credite, ………………………………………….,…………………………………^2)…………………………………^3)Avizat, conducător instituție publică 1………………………………………………………Avizat, conducător instituție publică 2………………………………………………………^1) Se înscrie denumirea județului/municipiul București.^2) Se înscrie denumirea unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.^3) Se înscriu prenumele și numele reprezentantului legal.

 + 
Anexa nr. 6aUnitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială……………………………………….Nr. ……………../…………….Furnizor de bunuri, servicii și lucrări/furnizor care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat……………………………………………..Nr. ……………./……………………
ACORD
încheiat pentru stingerea obligațiilor de plată/fiscale
conform prevederilor art. 28 alin. (4) lit. a) și b) dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018
cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ……………….., reprezentată prin domnul/doamna ……………………, în calitate de ordonator principal de credite, și furnizorul de bunuri, servicii și lucrări/furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat, cod de identificare fiscală ………………., reprezentat prin ………………………., în calitate de ………………………………………, suntem de acord cu stingerea obligațiilor de plată și obligațiilor fiscale restante, precum și a celor care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, prin plata acestora de către unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială/instituții publice finanțate integral sau parțial din bugetul local/spitalul public din rețeaua autorităților administrației publice locale în condițiile art. 28 alin. (4) lit. a) și b) dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, după cum urmează:1.obligațiile de plată ale unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale/instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local/spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale către furnizorul de bunuri, servicii și lucrări/furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat ……………………………………………………………, care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ………………………………………………. lei*), din care:– unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială ………………….., cu codul de identificare fiscală …………….., suma de ……………… lei;– instituția publică finanțată integral din bugetul local ……………, cu codul de identificare fiscală ……………….., suma de ……………… lei;– instituția publică finanțată integral din bugetul local ………………, cu codul de identificare fiscală ………………, suma de …………… lei;– ………………………………………………………………………………….;– instituția publică finanțată parțial din bugetul local …………….., cu codul de identificare fiscală …………………, suma de ………….. lei;– instituția publică finanțată parțial din bugetul local …………….., cu codul de identificare fiscală ……………….., suma de …………. lei;– …………………………………………………………………………..;– spitalul public din rețeaua autorității administrației publice locale ………….., cu codul de identificare fiscală ………… suma de …………lei;– spitalul public din rețeaua autorității administrației publice locale ……………….., cu codul de identificare fiscală …………… suma de ………..lei;– ……………………………………………………………………;2.obligațiile fiscale restante, precum cele care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, ale furnizorului de bunuri, servicii și lucrări/furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat ……………………. în sumă totală de ………………………… lei*).În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condițiile art. 28 alin. (16) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială va comunica furnizorului de bunuri, servicii și lucrări/furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligații de plată de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritorială/instituție publică finanțată integral sau parțial din bugetul local/spital public din rețeaua autorității administrației publice locale, cât și obligațiile fiscale restante, precum și cele care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiții:– alocarea de către Ministerul Finanțelor Publice și direcțiile generale regionale ale finanțelor publice/administrațiile județene ale finanțelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 78/2018;– încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 28 alin. (5) lit. c) dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și, respectiv, a Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăților restante ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale și instituțiilor publice finanțate integral din bugetul local pe destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, prevăzute în anexa nr. 1, și, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăților restante ale instituțiilor publice finanțate parțial din bugetul local și spitalelor publice din rețeaua autorităților administrației publice locale raportate potrivit legii pentru destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, prevăzute în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3.124/2018 de aplicare a prevederilor art. 28 alin. (3)-(17) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018. Stingerea obligațiilor fiscale de la pct. 2 se efectuează de către organele fiscale centrale potrivit reglementărilor legale în vigoare.Ordonatorul principal de credite,…………………………………………..Reprezentantul legal al furnizorului de bunuri, servicii și lucrări/furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat…………………………………………..Avizat,pentru datele prevăzute la pct. 1 Instituția publică ………………………………………..Ordonator de credite, ………………………………..Instituția publică ……………………………………….Ordonator de credite, ………………………………..Instituția publică ……………………………………….Ordonator de credite, ………………………………..Spitalul public …………………………………………..Ordonator de credite, ………………………………..Spitalul public …………………………………………..Ordonator de credite, ………………………………..*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.

 + 
Anexa nr. 6bUnitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială…………………………………Nr. …………/………………..Furnizor care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat…………………………………Nr. …………/………………..Furnizor de bunuri, servicii și lucrări………………………………….Nr. …………/………………..
ACORD
încheiat pentru stingerea obligațiilor de plată/fiscale conform
prevederilor art. 28 alin. (4) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018
cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ……………….., reprezentată prin domnul/doamna ……………………, în calitate de ordonator principal de credite, furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat, cod de identificare fiscală ………………, reprezentat prin ……………, în calitate de ………………………., și furnizorul de bunuri, servicii și lucrări, cod de identificare fiscală …………………., reprezentat prin ……………….., în calitate de ……………………………, suntem de acord cu stingerea obligațiilor de plată și obligațiilor fiscale restante, precum și a celor care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, prin plata acestora de către unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială în condițiile art. 28 alin. (4) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, după cum urmează:1.obligațiile de plată ale unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale către furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat ……………………………., care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de …………………… lei;

2.obligațiile de plată restante ale furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat către furnizorul de bunuri, servicii și lucrări ……………………………, în sumă totală de ………….. lei*);3.obligațiile fiscale restante, precum și cele care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, ale furnizorului de bunuri, servicii și lucrări care are de încasat sume de la furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat, care se sting, în sumă de ……………………. lei*).În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condițiile art. 28 alin. (16) dinOrdonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială va comunica furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport și distribuție a energiei termice în sistem centralizat și furnizorului de bunuri, servicii și lucrări atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligații de plată de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritorială/instituție publică finanțată integral din bugetul local, cât și obligațiile fiscale restante, precum și cele care fac obiectul eșalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiții:– alocarea de către Ministerul Finanțelor Publice și direcțiile generale regionale ale finanțelor publice/administrațiile județene ale finanțelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 78/2018; – încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 28 alin. (5) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și, respectiv, a Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăților restante ale unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale și instituțiilor publice finanțate integral din bugetul local, raportate potrivit legii, pe destinațiile prevăzute la art. 28 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3.124/2018 de aplicare a prevederilor art. 28 alin. (3)-(17) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018. Stingerea obligațiilor fiscale de la pct. 3 se efectuează de către organele fiscale centrale potrivit reglementărilor legale în vigoare.
Ordonatorul principal de credite,
…………………………………..
Reprezentantul legal al furnizorului care prestează
serviciul public de producere, transport
și distribuție a energiei termice în sistem centralizat,
………………………………..
Reprezentantul legal al furnizorului de bunuri, servicii și lucrări,
…………………………………….
*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală. + 
Anexa nr. 7Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice/Administrația Județeană a Finanțelor Publice ………………………………………………………………………Adresa ……………………………………………………………Telefon/fax/adresa e-mail …………………………………..Nr. ……………../Data …………………..
CEREREA
privind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată
pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2018, conform prevederilor
art. 28 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018
cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018
În baza prevederilor art. 28 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018 solicităm repartizarea pentru județul/municipiul București ……………… a sumei de ……………… mii lei*) reprezentând sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2018 aprobate potrivit prevederilor art. 27 alin. (1) lit. c2) din același act normativ.Suma solicitată este rezultată pe baza cererilor depuse de unitățile/subdiviziunile administrativ-teritoriale cu respectarea prevederilor art. 28 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018 și analizate de Direcția generală regională a finanțelor publice/Administrația județeană a finanțelor publice ………………………. .Suma de ……………………….. mii lei*) cuprinde suma totală care face obiectul situației centralizatoare întocmite în baza prevederilor art. 28 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 78/2018.Suma de ……………….. mii lei*) este diminuată cu suma de …………….. mii lei*) provenită din sume solicitate anterior și nevirate în contul unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale.(Director general/Șef administrație județeană)…………………………………………………………

L.S.

…………………………………………………………(prenumele și numele)……………………………………………………….*) Suma se poate înscrie cu două zecimale.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x