ORDIN nr. 3.109 din 9 februarie 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 270 din 21 martie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 369 29/03/2021 ART. 13
ActulREFERIRE LAHOTARARE 994 18/11/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 993 18/11/2020
ActulREFERIRE LAMETODOLOGIE 18/11/2020
ActulREFERIRE LAHG 918 20/11/2013
ActulREFERIRE LALEGE 87 10/04/2006
ActulREFERIRE LAOUG 75 12/07/2005 ART. 24
ANEXA 1REFERIRE LAHG 918 20/11/2013
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) și d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calității educației, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările și completările ulterioare, luând în considerare dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 993/2020 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituțională în vederea autorizării, acreditării și evaluării periodice a organizațiilor furnizoare de educație,având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 994/2020 privind aprobarea standardelor de autorizare de funcționare provizorie și a standardelor de acreditare și de evaluare externă periodică în învățământul preuniversitar,având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului național al calificărilor, cu modificările și completările ulterioare,luând în considerare Hotărârea Consiliului Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar nr. 20 din 15.12.2021 privind propunerea de acordare a autorizației de funcționare provizorie pentru unitățile de învățământ preuniversitar particular evaluate în perioada 23 noiembrie-10 decembrie 2021,văzând Referatul de aprobare nr. 245 din 19.01.2022 privind acordarea autorizației de funcționare provizorie pentru nivelul de învățământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză) din cadrul unității de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul București, în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 369/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației, cu modificările și completările ulterioare,ministrul educației emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se acordă autorizația de funcționare provizorie Asociației Centrul Creștin București din municipiul București pentru unitatea de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“, cu sediul în municipiul București, Strada Răsăritului nr. 59, sectorul 6, pentru nivelul de învățământ „liceal“ (nivelul 4, conform Hotărârii Guvernului nr. 918/2013, cu modificările și completările ulterioare), profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), începând cu anul școlar 2022-2023, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 2Autorizarea de funcționare provizorie conferă Asociației Centrul Creștin București din municipiul București dreptul de organizare a admiterii, precum și de desfășurare a procesului de învățământ pentru nivelul de învățământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), din cadrul unității de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul București. + 
Articolul 3Unitatea de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul București are următoarele obligații: a)de a angaja personal didactic de conducere și de predare, cu respectarea prevederilor Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, precum și a tuturor celorlalte reglementări legale în vigoare; b)de a solicita acreditarea în termen de maximum 3 ani de la absolvirea primei promoții, conform prevederilor legale în vigoare, dar nu mai târziu de anul școlar 2028-2029, pentru nivelul de învățământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), sub sancțiunea ridicării autorizației de funcționare provizorie;c)de a întocmi și înainta la Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar raportul anual de evaluare internă a calității, până cel mai târziu la data de 15 octombrie a fiecărui an (https://calitatearacip.eu).
 + 
Articolul 4Unitatea de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul București este monitorizată și controlată periodic de Ministerul Educației, Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar și de Inspectoratul Școlar al Municipiului București în vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza acordării autorizației de funcționare provizorie. + 
Articolul 5Ministerul Educației, unitatea de învățământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul București, Asociația Centrul Creștin București din municipiul București, Inspectoratul Școlar al Municipiului București și Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul educației,
Gigel Paraschiv,
secretar de stat
București, 9 februarie 2022.Nr. 3.109. + 
ANEXĂ + 
Municipiul București, sectorul 6

Nr. crt. Denumirea unității de învățământ Hotărârea ARACIP de evaluare/data Denumirea persoanei juridice inițiatoare Adresa unității de învățământ, tel./fax, e-mail Nivelul de învățământ/Nivelul de calificare Domeniul/Profilul Domeniul pregătirii de bază Calificarea profesională/Specializarea Limba de predare Forma de învățământ
1. Liceul „Româno-Finlandez“ 21/24.11.2021 Asociația „Centrul Creștin București“ Municipiul București, Str. Răsăritului nr. 59, sectorul 6, tel.: 021/7770795, contact@scoalafinlandeza.ro Liceal/Nivel 4(conform Hotărârii Guvernului nr. 918/2013, cu modificările și completările ulterioare) Real(filiera teoretică)   Matematică-informatică (bilingv limba engleză) Română Cu frecvență
Capacitate maximă de școlarizare*): 72 de formațiuni de studiu/2 schimburi (maximum 53 de formațiuni de studiu/schimbul 1 și maximum 19 formațiuni de studiu/schimbul 2)Număr de formațiuni de studiu ce pot fi școlarizate, conform resursei umane calificate identificate: 4 formațiuni de studiu

*) Capacitatea de școlarizare reprezintă numărul maxim de formațiuni de studiu care pot fi școlarizate în 2 schimburi în sălile de clasă și cabinete (excluzând laboratoare, ateliere) la nivelul unității de învățământ.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x