ORDIN nr. 3.104 din 21 ianuarie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 110 din 5 februarie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1307 20/11/2002
ActulREFERIRE LADECIZIE 3 29/09/2000
ActulREFERIRE LALEGE (R) 84 24/07/1995
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 212 19/04/2002
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 1012 06/06/2001
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 60 25/04/2001
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 60 25/04/2001 ART. 30
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" – 2004



Considerând Decizia Consiliului de Asociere România-Comunitatile Europene nr. 3/2000 privind participarea României la programele comunitare în domeniul educaţiei şi formării profesionale,având în vedere Decizia nr. 382/1999 care stabileşte a doua faza a Programului "Leonardo da Vinci",în baza Legii învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Hotărârii Guvernului nr. 1.307/2002 privind funcţionarea Centrului Naţional pentru Programul de Formare Profesională „Leonardo da Vinci” în faza a II-a Programului comunitar „Leonardo da Vinci”,ministrul educaţiei, cercetării şi tineretului emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" – 2004, cuprins în anexa la prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" – 2004 va fi adus la cunoştinţa celor interesaţi prin publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea l, şi prin alte mijloace specifice,
 + 
Articolul 3Aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin revine Centrului Naţional "Leonardo da Vinci".Ministrul educaţiei, cercetării şi tineretului,Alexandru AthanasiuBucureşti, 21 ianuarie 2004.Nr. 3.104.
 + 
AnexăPROGRAMUL EUROPEAN"Leonardo da Vinci"2000-2006APEL NAŢIONALpentru propuneri de proiecteMOBILITATI2004I. CADRU GENERALProgramul european "Leonardo da Vinci" se înscrie în politica Uniunii Europene de dezvoltare a unui spaţiu european de formare profesională. Programul contribuie la acţiunile statelor participante destinate formării profesionale iniţiale şi pe parcursul întregii vieţi, stimuleaza creativitatea şi inovarea pentru facilitarea insertiei cetăţenilor Europei în viaţa profesională, susţine procesele de adaptare a sistemelor educaţionale şi de formare la evolutiile economice şi tehnologice şi la mutaţiile constante specifice pieţei mondiale.În conformitate cu Decizia nr. 382/1999/CE a Consiliului Uniunii Europene, Comisia Europeană a lansat Apelul la propuneri de proiecte „Leonardo da Vinci”, exerciţiul 2003 – 2004. Documentul se referă la măsurile comunitare specifice Programului „Leonardo da Vinci” şi anume: mobilitati, proiecte pilot (PP), acţiuni tematice (TH), competente lingvistice (LA), reţele transnationale (NT) şi mijloace de referinţa (RF).În Apelul comunitar 2003 – 2004 sunt definite priorităţile în care trebuie să se înscrie propunerile de proiecte în cei doi ani la care se referă documentul. Aceste prioritati au fost stabilite în concordanta cu obiectivele Programului "Leonardo da Vinci" şi sunt următoarele:Prioritatea nr. l : Valorificarea educaţiei şi formăriiPrioritatea nr. 2 : Noi forme de pregătire şi învăţământ, competente de baza în materie de formare şi învăţământ profesionalPrioritatea nr. 3 : Orientare şi consiliereÎn conformitate cu reglementările Programului "Leonardo da Vinci", statele participante pot lansa apeluri naţionale la propuneri de proiecte în cadrul măsurii "mobilitati", în aceste apeluri pot fi formulate prioritati naţionale privind formarea profesională a resurselor umane. Priorităţile naţionale înscrise în apelurile naţionale trebuie să răspundă obiectivelor Programului "Leonardo da Vinci" şi să fie articulate cu priorităţile europene precizate în apelul comunitar.Pornind de la cele de mai sus Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului împreună cu Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" au initiat şi au întreprins demersuri specifice pentru definirea prioritatilor naţionale care să fie incluse în Apelurile naţionale la propuneri de proiecte "Leonardo da Vinci", mobilitati 2003 şi 2004.Priorităţile naţionale sunt articulate cu obiectivele naţionale referitoare la formarea profesională în România şi cu priorităţile comunitare stabilite prin Apelul european 2003 – 2004. în conformitate cu Decizia nr. 382/1999 a Consiliului Uniunii Europene, prezentul Apel se adresează organismelor şi instituţiilor publice/private implicate în formarea resurselor umane (v. Capitolul VI/1 al Apelului).II. PRIORITATI NAŢIONALE ÎN CONCORDANTA CU OBIECTIVELE PROGRAMULUI "Leonardo da Vinci"Propunerile de proiecte de mobilitati, care vor fi prezentate de instituţii/organisme (promotori) din România pentru exerciţiul 2004 trebuie să se înscrie în una din cele trei prioritati comunitare, incluse în Apelul comunitar la propuneri de proiecte 2003 – 2004, şi în una din priorităţile naţionale, menţionate mai jos:PNI: VALORIFICAREA ÎNVĂŢĂRII1.1. Dezvoltarea cadrului instituţional (servicii la nivel naţional şi local) cu rol de coordonare a evaluării şi recunoaşterii competentelor:– Elaborarea şi implementarea experimentala a unor proiecte instituţionale de dezvoltare a serviciilor cu acest rol la nivel naţional sau local;– dezvoltarea unor reţele transnationale de parteneriat între instituţiile cu rol în domeniu.1.2. Dezvoltarea metodologiilor de evaluare, certificare şi recunoaştere a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:– analiza metodologiilor europene de evaluare, certificare şi recunoaştere a competentelor, în special în întreprinderi sau sectorial şi propuneri pentru articularea acestor metodologii;– promovarea şi implementarea experientelor şi bunelor practici în domeniul identificarii şi evaluării/ autoevaluarii competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale.1.3. Dezvoltarea capacităţilor de identificare şi autoevaluare a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:– familiarizarea cu instrumentele de identificare şi autoevaluare a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie, în special în întreprinderi sau sectorial;– dezvoltarea şi promovarea de materiale de formare şi informare în domeniu.1.4. Pregătirea de specialişti şi experţi în domeniul evaluării, certificării şi recunoaşterii competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:– stagii de formare în instituţii europene de referinţa;– difuzarea de materiale informative, instrumente de formare, ghiduri practice de evaluare utilizate în ţările europene.1.5. Asigurarea complementaritatii educaţiei formale, nonformale şi informale:– dezvoltarea unor forme alternative de organizare a educaţiei de baza pentru populaţia care a abandonat şcoala;– crearea unor mecanisme de validare a competentelor dobândite în contexte de invatare nonformala şi informala;– dezvoltarea unor strategii de certificare a educaţiei nonformale pe bazacompetentei ocupationale;– programe de analiza pentru a determina gradul de recunoaştere a experienţeide muncă în raport cu standardele ocupationale;– proiectarea pregătirii profesionale în sistemul creditelor transferabile în VET.PN II: NOI FORME DE INVATARE ŞI PREDARE2.1. Dezvoltarea şi utilizarea de noi metodologii de predare-invatare în sistemele de formare profesională iniţială şi continua:– promovarea şi utilizarea metodelor activ-participative şi a învăţării centrate pe elev (lucrul în grup, invatare prin cooperare, proiecte etc.);– integrarea noilor tehnologii de comunicare şi informare în predare şi invatare (lecţii virtuale, chat-uri tematice etc.).2.2. Diversificarea mijloacelor şi suporturilor de invatare:– introducerea şi utilizarea metodelor moderne interactive în realizarea educaţiei de baza;– promovarea sistematica a unor metode şi tehnici moderne de studiu, precum şi practicarea de modele şi stiluri eficiente şi eficace de invatare;– dezvoltarea dispozitivelor de educaţie la distanta;– adaptarea programelor ICT şi a softurilor educaţionale la specificul diferitelor grupuri de beneficiari;– extinderea învăţării informatizate.2.3. Promovarea unor noi forme de organizare a formării profesionale (învăţământ la distanta, învăţământ dual, formarea la locul de muncă, şcoli de vara, universităţi populare).2.4. Pregătirea cadrelor didactice şi a formatorilor pentru promovarea de: metode inovative, utilizarea ICT ca mijloace de invatare, tehnici de lucru adaptate specificului diferitelor categorii de beneficiari.2.5. Educaţia permanenta. Educaţia adulţilor, (în favoarea insertiei profesionale şi a egalităţii sanselor).PN III: COMPETENTE DE BAZA ÎN FORMARE PROFESIONALĂ3.1. Identificarea nevoilor de formare privind competentele de baza (competente cheie– abilitaţi de comunicare, scriere, citire şi calcul matematic) ale diferitelor categorii de beneficiari, în special la nivelul grupurilor dezavantajate.3.2. Dezvoltarea noilor competente de baza (IT, limbi străine, spirit intreprenorial, competente sociale, participare civică etc.).3.3. Dezvoltarea unor sisteme şi practici pentru stimularea interesului angajatorilor în vederea facilitării accesului la formare şi pentru dezvoltarea de programe adecvate în domeniul competentelor de baza.3.4. Concepte noi şi un conţinut modern al ofertelor de formare ale furnizorilor publici şi privati, în perspectiva dezvoltării noilor competente de baza.PN IV: CONSILIERE ŞI ORIENTARE PROFESIONALĂ4.1. Dezvoltarea de reţele instituţionale la nivel european, naţional şi regional în domeniul orientarii şi consilierii profesionale.4.2. Dezvoltarea competentelor personalului din domeniul orientarii şi consilierii profesionale.4.3. Diversificarea abordarilor, metodelor şi instrumentelor utilizate în domeniul orientarii şi consilierii profesionale.4.4. Dezvoltarea cooperării între serviciile de orientare şi consiliere profesională şi alţi parteneri la, nivel local (agenţi economici, autorităţi locale, instituţii de învăţământ).4.5. Organizarea serviciilor de consiliere şi orientare profesională la nivelul instituţiilor de educaţie şi formare şi al companiilor, în vederea sustinerii dezvoltării personale pe plan profesional.PN V: DEZVOLTAREA PARTENERIATULUI ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ5.1. Sensibilizarea partenerilor sociali la nivel local şi regional în vederea stimulării investiţiilor în dezvoltarea resurselor umane.5.2. Dezvoltarea capacităţilor instituţionale pentru realizarea de studii, analize şi prognoze privind cerinţele de formare profesională în raport cu cerinţele de pe piaţa muncii, la nivel local şi regional, precum şi în vederea dezvoltării profesionale (planificarea carierei), în special pentru noile meserii.5.3. Dezvoltarea cooperării în elaborarea strategiilor de dezvoltare a resurselor umane la nivel regional, local şi instituţional, identificarea competentelor transferabile.5.4. Sisteme şi practici pentru diversificarea modalităţilor de cooperare a partenerilor sociali în vederea facilitării insertiei pe piaţa muncii a tinerilor absolvenţi, şomerilor, categoriilor de populaţii defavorizate.5.5. Proceduri pentru adaptarea ofertelor de formare la cerinţele pieţei muncii (nivel local şi regional).III. CALENDAR13 FEBRUARIE 2004 – data limita (data ştampilei poştei) până la care promotorii pot trimite (prezenta) propuneri de proiecte de MOBILITATI – 2004.Orice propunere de proiect trimisa (prezentată) după această dată nu va fi luată în considerare.16 FEBRUARIE – 09 APRILIE 2004 – analiza eligibilităţii, evaluarea şi selecţia propunerilor de proiecte de mobilitati – 2004.12 – 23 APRILIE 2004 – comunicarea rezultatelor procesului de selecţie, exerciţiul 2004.IV. ADRESA UNDE SE TRIMIT/PREZINTĂ PROPUNERILE DE PROIECTE DE MOBILITATIInstituţiile/organismele promotor vor trimite (prezenta) propunerile de proiecte de mobilitati – 2004 la Centrul Naţional pentru Programul de Formare Profesională "Leonardo da Vinci" (Centrul Naţional "Leonardo da Vinci") la adresa:

     
  Centrul Naţional "Leonardo da Vinci"
  Splaiul Independenţei, 313
  Universitatea "Politehnică" – Rectorat, R 518
  BUCUREŞTI – Sector 6 Cod 060042

Informaţii suplimentare, la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci", se pot solicita la:Tel. 410.37.57 sau 411.48.36; Fax. 410.32.13; E-mail: info@leonardo.roPrezentarea propunerilor de proiecte prin delegat, direct la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci", este de preferat.V. FORMULAR DE CANDIDATURA. INFORMAŢIIl. Propunerile de proiecte de mobilitati se redactează pe formulare de candidatura (modelul Comisiei Europene) şi se prezintă atât în versiune scrisă, pe hârtie (3 exemplare – original şi doua copii), cat şi în versiune electronică (discheta), în conformitate cu precizările incluse în "Formularului de candidatura pentru mobilitati" şi "Ghidul specific pentru mobilitati", propunerile de proiect se pot redacta în limba română, fiind obligatorie însă, redactarea rezumatului proiectului (punctul 1.4. din Formularul de candidatura) într-o limbă oficială a Uniunii Europene( de preferat engleza, franceza sau germană).Numai versiunea pe hârtie va fi luată în considerare la stabilirea eligibilităţii şi evaluarea propunerii de proiect.Modelul formularului de candidatura se poate obţine de la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" – România (versiune – hârtie) sau de pe site WEB la adresele:http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_en.htmlhttp://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_fr.html2. Informaţii privind Programul "Leonardo da Vinci", inclusiv referitoare la ghidul general, ghidurile specifice (mobilitati) pentru promotori şi "Manualul administrativ şi financiar" se pot obţine pe site-ul Internet – Europa.VI. CRITERII DE ADMITERE A PROPUNERII DE PROIECT1. În conformitate cu Decizia Consiliului UE nr. 382/1999 privind faza a doua a Programului "Leonardo da Vinci", accesul în acest program este deschis instituţiilor şi organismelor publice/private şi anume:– instituţii, centre şi unităţi (organisme) de formare profesională, la toate nivelurile, inclusiv universităţi;– centre şi unităţi (organisme) de cercetare ştiinţifică;– întreprinderi, mai ales IMM, instituţii din sectorul public, inclusiv celor care acţionează în domeniul formării profesionale;– organizaţii profesionale sau patronale, camere de comerţ, industrie şi agricultura;– parteneri sociali;– organisme şi / sau unităţi teritoriale;– organizaţii non guvernamentale.Instituţia/organismul care prezintă o propunere de proiect trebuie să aibă personalitate juridică şi să fie înregistrate oficial în România.Persoanele fizice (studenţi, elevi, tineri muncitori, formatori s.a.) pot participa la un proiect de mobilitati numai dacă au fost selecţionate de o instituţie cu personalitate juridică, promotorul unui astfel de proiect.2. În procesul de selecţie vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prin care stagiarii vor fi persoane fizice, angajaţi cu contract de muncă ai instituţiei/organismului promotor.În context, o situaţia particulară o constituie propunerile de proiecte pentru elevi/studenţi. În cazul acestor grupuri ţinta, vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prezentate de unităţi de învăţământ preuniversitar sau universităţi acreditate oficial în România.3. O propunere de proiect va fi luată în considerare numai dacă, pe lângă formularul de candidatura, promotorul prezintă documente cu informaţii complementare, care fac dovada capacităţii tehnice, manageriale şi financiare a instituţiei promotor de a realiza şi cofinanta proiectul. Aceste documente sunt următoarele:3.1. recomandare privind oportunitatea temei propunerii de proiect şi capacitatea promotorului de a realiza proiectul.Se prezintă de către:– instituţii de învăţământ preuniversitar (şcoli, licee, grupuri şcolare). Recomandarea va aparţine inspectoratului şcolar teritorial şi va fi semnată de inspectorul general;– operatori economici (IMM, societăţi comerciale, camere locale de comerţ, industrie şi agricultura, s.a.) – recomandare din partea Consiliului Naţional pentru întreprinderi Private Mici şi Mijlocii/confederatii patronale/Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti sau a unei camere de comerţ şi industrie locală, din care face parte promotorul.3.2. documente privind capacitatea managerială şi financiară a instituţiei/organismului promotor (v. Anexa). Se prezintă numai de către instituţiile nebugetare.După caz, Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" poate solicita promotorului propunerii de proiect şi alte documente prin care să ateste capacitatea de a realiza optim proiectul, dacă va fi selecţionat.4. Propunerea de proiect (formularul de candidatura) trebuie să fie semnată de persoana care conduce instituţia promotor (director/preşedinte).În cazul universitatilor propunerea de proiect va fi semnată de rector şi va fi parafată în consecinţa.VII. ASPECTE FINANCIARE1. Suportul financiar comunitar pentru proiectele selecţionate în cadrul prezentului apel la propuneri se acordă sub forma de subvenţie financiară.2. Unul şi acelaşi promotor al unui proiect sau un membru în parteneriatul acelui proiect nu poate solicita decât o singură dată o finanţare "Leonardo da Vinci" pentru acelaşi proiect. Unul şi acelaşi proiect nu poate fi finanţat decât o singură dată prin Programul "Leonardo da Vinci".3. Orice încercare de a introduce într-o propunere de proiect (depus în cadrul aceluiaşi exerciţiu de selecţie sau finanţate prin Programul "LdV" în exercitii precedente) pasaje de text similare unor proiecte anterioare, se va considera prezentare de informaţii false, va fi încadrat drept încercare de dubla finanţare şi va conduce la respingerea propunerii de proiect sau a proiectului, dacă a fost deja selecţionat şi la declararea instituţiei promotor ca instituţie ineligibila pentru Programul "LdV". Restituirea de către instituţie/organismul promotor a subventiei financiare "Leonardo da Vinci" primită se va face şi dacă asemenea încălcări sunt constatate în timpul realizării contractului de finanţare sau după încheierea acestuia.4. Instituţia care propune un proiect de mobilitati este necesar să aibă disponibilitatea de a cofinanta realizarea proiectului, alături de subvenţia financiară pe care o va primi din bugetul Programului "Leonardo da Vinci". Aceasta disponibilitate se va materializa în condiţiile stabilite prin reglementările Comisiei Europene. + 
Anexăla Apelul naţional pentru propuneri deproiecte – MOBILITATI 2004DOCUMENTE PRIVIND BONITATEA ŞI STABILITATEAUNITĂŢII PROMOTOR(Numai pentru unităţi nebugetare)În conformitate cu prevederile art. 30, alin. l din Ordonanţa de urgenta, nr. 60/2001, aprobată şi modificată prin Legea nr, 212/2002 cu modificările ulterioare, poate fi exclus dintr-o procedură pentru atribuirea contractului de achiziţie publică, respectiv nu este eligibil, orice ofertant/candidat care se afla în oricare dintre următoarele situaţii:a) este în stare de faliment ori lichidare, afacerile îi sunt administrate de un judecător sindic sau activităţile sale comerciale sunt suspendate ori este într-o situaţie similară cu cele anterioare, reglementată prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale, pentru declararea sa într-una din situaţiile prevăzute la lit a);c) nu şi-a îndeplinit obligaţiile de plată exigibile a impozitelor şi taxelor către stat, precum şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat;d) furnizează informaţii false în documentele prezentate;e) a comis o grava greseala în materie profesională sau ni şi-a îndeplinit obligaţiile asumate printr-un alt contract de achiziţie publică, în măsura în care autoritatea contractarea poate aduce ca dovada mijloace probante în acest sens.Pentru a face dovada ca respecta condiţiile prezentate mai sus, promotorul – instituţie nebugetara va include în dosarul de candidatura documente conform modelelor din Anexele Dl-D6. + 
Anexa D1Unitatea-promotor……………..DECLARAŢIEprivind eligibilitatea*)1. Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ……………………………………….,(denumirea/numele şi sediul/adresa contractantului)declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că nu neaflăm în nici una dintre situaţiile prevăzute la art. 30 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernuluinr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 212/2002, cumodificările ulterioare.2. Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliuşi înţeleg că Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" are dreptul de a solicita, în scopulverificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc Contractul,orice informaţii suplimentare privind eligibilitatea noastră, precum şi experienţa, competenţaşi resursele de care dispunem.3. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, altepersoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor Centrului Naţional "Leonardo daVinci" cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.4. Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ……………………………………………………………………………………………………………………..(se precizează data expirării perioadei de valabilitate a contractului)Data completării ………………….. Director/Preşedinte………………….(semnătură autorizată)
 + 
Anexa D2Unitatea-promotor………………………..INFORMAŢII GENERALE*)1. Denumirea/numele:2. Codul fiscal:3. Adresa sediului central:4. Telefon:Fax:Telex:E-mail:5. Certificatul de înmatriculare/înregistrare ……………………………………….(numărul, data şi locul de înmatriculare/înregistrare)6. Obiectul de activitate pe domenii: ………………………………………………(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)7. Birourile filialelor/sucursalelor locale, dacă este cazul ………………………….…………………………………………………………………………………..(adrese complete/telefon/telex/fax, certificate de înmatriculare/înregistrare)8. Principala piaţă a afacerilor:9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:

Cifra de afaceri
anuală la 31 decembrie
(mii lei)
Cifra de afaceri
anuală la 31 decembrie
(echivalent euro)
1.
2.
3.
Media anuală

10. Se ataşează statutul instituţiei promotor şi documentul care face dovada, la zi, aînmatriculării/înregistrării la registrul comerţului (pentru societăţi comerciale).Director/Preşedinte……………………(semnătură autorizată)–––-Notă *) Conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 212/2002, cu modificările ulterioare, şi Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea l, nr. 336 din 25 iunie 2001. + 
Anexa D3    Unitatea-promotor    ……………………    denumirea/numele)                                EXPERIENTA SIMILARĂ*)1. Denumirea şi obiectul contractului (se va menţiona dacă a fost un contract aferent unuiprogram naţional sau european, inclusiv numele oficial al programului):Numărul şi data contractului:2. Denumirea/numele beneficiarului:Adresa beneficiarului:Ţara:3. Calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului:(se bifează opţiunea corespunzătoare):[ ] contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie)[ ] subcontractant[ ] subcontractant4. Valoarea contractului exprimată în moneda exprimatăîn care s-a încheiat în echivalentcontractul euroa) iniţială (la data semnării contractului) ……………….. ………….b) finală (la data finalizării contractului) ……………….. ………….5. Dacă au fost litigii privind îndeplinirea contractului, natura acestora şi modul lor desoluţionare:6. Natura şi cantitatea de produse care a fost furnizată în baza contractului, precum şialte aspecte relevante prin care contractantul îşi susţine experienţa similară**).Director/Preşedinte………………………(semnătură autorizată)–––Notă *) Conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 212/2002, cu modificările ulterioare, şi Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea l, nr. 336 din 25 iunie 2001.Notă **) Se completează fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului respectiv.
 + 
Anexa D4

    Unitatea-promotor
    ……………………….
    (denumirea/numele)
                                        INFORMAŢII
                    privind asigurarea cu personal de specialitate,
                        dotarea cu echipamente şi alte mijloace
    A. PERSONAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
        Total personal, Experienta
         din care: Număr (vechime medie)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
    a) Personal de conducere şi
       administrativ
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
    b) Personal de execuţie:
       b^1) cu studii medii
       b^2) cu studii superioare
    TOTAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
    B. ECHIPAMENTE Sl ALTE MIJLOACE FIXE
 
Explicaţii Descriere-capacitate
1.
2.
3.

Data: ……………..Director/Preşedinţe,……………….(semnatura autorizata) + 
Anexa D5

    Direcţia Generală
    a Finanţelor Publice
                                                                   
Model
                                  CAPACITATE FINANCIARĂ*)
    Date conform ultimului bilanţ financiar-contabil încheiat la data de
                                                   …………………
                                                                   (mil. lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. ACTIV – total,
   din care: active circulante
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. PASIV – total,
   din care:
   – obligaţii către terţi
   – credite bancare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. VENITURI – total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. CHELTUIELI – total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. PROFITUL BRUT
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Data: …………Director/Preşedinţe,………………LS.–––Notă *) în plus, se vor anexa ultimul Bilanţ contabil vizat de D.G.F.P., precum şi ultima Balanţa de verificare analitica. + 
Anexa D6Unitatea-promotor……………….(denumirea/numele)INFORMAŢIIprivind bonitatea ofertantului la data de ………………….Prezentăm următoarele informaţii cu privire la bonitatea unităţii noastre:1. Motivele neonorării unor obligaţii contractuale:…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..2. Dacă a cedat drepturi prevăzute în contracte încheiate în beneficiulcreditorilor:…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..3. Dacă a cedat bunul ofertat sau l-a ipotecat în beneficiul creditorilor:…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..4. Dacă au existat litigii cu privire la neefectuarea plăţilor sau litigii decalitate privind serviciile efectuate:…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..…………………………………………………………………..Data: …………………Director/Preşedinte………………………(semnătură autorizată)–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x