ORDIN nr. 296 din 20 februarie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 318 din 13 aprilie 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 3 07/01/2008
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 ART. 1
ART. 2COMPLETEAZA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 3
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 1
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 2
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 3
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 23
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 34
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 39
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 40
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 1
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 7
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 8
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 23
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 27
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 28
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 29
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 30
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 31
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 32
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 740 03/07/2003 ART. 5
ActulREFERIRE LAOG 93 24/12/2003
ActulREFERIRE LALEGE 38 20/01/2003 ART. 59
ActulREFERIRE LALEGE 38 20/01/2003 ART. 62
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 ART. 1
ART. 1REFERIRE LALEGE 38 20/01/2003
ART. 2COMPLETEAZA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 3
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 1
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 2
ART. 2MODIFICA PEORDIN 1170 24/07/2003 CAP. 3
ART. 2REFERIRE LAORDIN 61 12/08/2003
ART. 2REFERIRE LALEGE 38 20/01/2003
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 23
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 34
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 39
ART. 2COMPLETEAZA PENORMA 24/07/2003 ART. 40
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 1
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 7
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 8
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 23
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 27
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 28
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 29
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 30
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 31
ART. 2MODIFICA PENORMA 24/07/2003 ART. 32
ART. 2REFERIRE LAORDIN 353 02/07/1998
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 3 07/01/2008

privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.170/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere – Metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea şi inspecţia tehnică periodică a autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor



În temeiul prevederilor art. 62 alin. (1) din Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, ale Ordonanţei Guvernului nr. 93/2003 pentru prorogarea termenului prevăzut la art. 59 alin. (1) din Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 740/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului,ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.170/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere Metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea şi inspecţia tehnică periodică a autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 577 din 12 august 2003, se modifică după cum urmează:1. Titlul ordinului va avea următorul cuprins:"ORDINpentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere – Metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor”2. Articolul 1 va avea următorul cuprins:"Art. 1. – Se aprobă Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere – Metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.”
 + 
Articolul IIAnexa la ordinul prevăzut la art. I, al cărei titlu este "Norme metodologice de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere Metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor, se modifică şi se completează după cum urmează:1. Articolul 1 va avea următorul cuprins:"Art. 1. – Prezentele norme metodologice reglementează metodologia de licenţiere a transporturilor rutiere publice de persoane sau bunuri în regim de taxi, a transporturilor rutiere publice de persoane în regim de închiriere, condiţiile privind agrearea autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, precum şi metodologia de eliberare a certificatului de atestare a pregătirii profesionale a taximetriştilor."2. Alineatul (1) al articolului 7 va avea următorul cuprins:"Art. 7. – (1) Licenţa de transport rutier public în regim de taxi se eliberează de către agenţia teritorială a Autorităţii Rutiere Române – A.R.R., în aceleaşi condiţii în care se acordă la transportul public local de călători, operatorilor de transport taxi, persoane juridice, care urmează să desfăşoare activităţi de transport rutier în regim de taxi, care deţin în proprietate sau cu orice alt titlu (cu excepţia comodatului) autovehicule şi care îndeplinesc condiţiile privind baza tehnico-materială, competenţa profesională, capacitatea financiară şi onorabilitatea."3. Litera e) a alineatului (2) al articolului 8 va avea următorul cuprins:"e) dovada că îndeplineşte condiţiile privind capacitatea financiară, dovedită prin raportul unui auditor autorizat, întocmit pe baza ultimului bilanţ contabil vizat de direcţia finanţelor publice, din care să reiasă că societatea prezintă solvabilitate determinată de valoarea patrimoniului prin care asigură un nivel de 500 euro pentru fiecare licenţă de execuţie pentru vehicul eliberată. Raportul auditorului va fi însoţit de o copie de pe bilanţul contabil respectiv.În cazul în care operatorul de transport obţine pentru prima oară licenţă de transport public în regim de taxi, dovada capacităţii financiare se consideră îndeplinită temporar dacă pentru fiecare licenţă de execuţie pentru vehicul solicitată prezintă dovada că deţine autovehiculul respectiv în proprietate.Vizarea anuală a licenţei de transport în regim de taxi se realizează în condiţiile respectării prevederilor primului alineat."4. Alineatul (4) al articolului 23 va avea următorul cuprins:"(4) Licenţele de execuţie pentru vehicul se eliberează de către agenţiile teritoriale ale Autorităţii Rutiere Române A.R.R. operatorilor de transport taxi deţinători de licenţă de transport rutier public în regim de taxi sau de exemplare de serviciu ale licenţei de transport rutier public în regim de taxi, precum şi taximetriştilor independenţi deţinători de licenţă taxi, pentru parcul deţinut în condiţiile legii, pentru o perioadă de 5 ani, şi îşi păstrează valabilitatea numai în condiţiile vizării anuale de către emitent, cu plata tarifelor aferente."5. După alineatul (4) al articolului 23 se introduce un nou alineat, alineatul (4^1), cu următorul cuprins:"(4^1) Perioada de valabilitate pentru care este eliberată licenţa de execuţie pentru vehicul nu poate depăşi perioada de valabilitate a licenţei de transport rutier public în regim de taxi sau a licenţei taxi, după caz."6. Alineatul (1) al articolului 27 va avea următorul cuprins:"Art. 27. – (1) Licenţa de execuţie pentru vehicul se suspendă în cazul în care nu mai sunt îndeplinite condiţiile care au stat la baza eliberării ei, precum şi în cazul suspendării licenţei de transport rutier public în regim de taxi sau a licenţei taxi."7. Litera d) a articolului 28 va avea următorul cuprins:"d) în cazul anulării licenţei de transport rutier public în regim de taxi sau a licenţei taxi."8. Titlul părţii a II-a va avea următorul cuprins:"PARTEA IICondiţii privind agrearea autovehiculelor de transport în regim de taxi"9. Alineatul (1) al articolului 29 va avea următorul cuprins:"Art. 29. – (1) Eliberarea certificatului de agreare pentru autovehiculele destinate transportului de persoane sau bunuri în regim de taxi se face contra cost de către RAR, prin reprezentanţele sale judeţene, respectiv reprezentanţa municipiului Bucureşti."10. Litera c) a alineatului (2) al articolului 29 va avea următorul cuprins:"c) autoturismul are dotările stabilite, conform legii, în stare de funcţionare, respectiv:– este dotat cu aparat de taxat, pentru care se face dovada că distribuitorul, autorizat de Ministerul Finanţelor Publice, are aprobare de model din partea Biroului Român de Metrologie Legală care atestă că aparatul corespunde prevederilor Legii nr. 38/2003 şi normelor în vigoare; până la 30 iunie 2004 se acceptă şi aparatele de taxat care nu corespund prevederilor Legii nr. 38/2003;– este dotat legal cu staţie radio de emisie-recepţie; prevederea este obligatorie pentru taxiurile autorizate de primăriile municipiilor şi opţională pentru taxiurile autorizate de primăriile celorlalte localităţi, precum şi pentru taxiurile cu autorizaţie sezonieră, situaţie care se va menţiona în certificatul de agreare, după caz;– este dotat cu dispozitiv de alarmă la dispoziţia şoferului, pentru protecţia sa. Dispozitivul trebuie să poată transmite, prin acţionare discretă, semnale de alarmă prin sistem de radio sau GPS; dispozitivul de alarmare poate fi încorporat în staţia radio de emisie-recepţie.Regimul opţional al dotării cu staţia radio de emisie-recepţie, prevăzut la a doua liniuţă, se aplică şi pentru dispozitivul de alarmă în mod similar;– este dotat cu lampă taxi certificată de RAR, care funcţionează în concordanţă cu poziţiile de operare în care lucrează aparatul de taxat, respectiv lt; lt;Liber gt; gt; şi lt; lt;Ocupat gt; gt;; până la 30 iunie 2004 se acceptă şi lămpile taxi care nu corespund prevederilor Legii nr. 38/2003;– poziţiile de lucru ale lămpii taxi, lt; lt;Liber gt; gt; şi lt; lt;Ocupat gt; gt;, trebuie să aibă corespondent vizibil în afişajul client al aparatului de taxat; prevederea nu este obligatorie până la 30 iunie 2004;"11. Litera c) a alineatului (3) al articolului 29 va avea următorul cuprins:"c) autovehiculul are dotările stabilite conform legii, în stare de funcţionare, respectiv:– este dotat cu aparat de taxat, pentru care se face dovada că distribuitorul, autorizat de Ministerul Finanţelor Publice, are aprobare de model din partea Biroului Român de Metrologie Legală care atestă că aparatul corespunde prevederilor Legii nr. 38/2003 şi normelor în vigoare; până la 30 iunie 2004 se acceptă şi aparatele de taxat care nu corespund prevederilor Legii nr. 38/2003;– este dotat cu lampă taxi certificată de RAR, care funcţionează în concordanţă cu poziţiile de operare în care lucrează aparatul de taxat, respectiv lt; lt;Liber gt; gt; şi lt; lt;Ocupat gt; gt;; până la 30 iunie 2004 se acceptă şi lămpile taxi care nu corespund prevederilor Legii nr. 38/2003;– poziţiile de lucru ale lămpii taxi, lt; lt;Liber gt; gt; şi lt; lt;Ocupat gt; gt;, trebuie să aibă corespondent vizibil în afişajul client al aparatului de taxat; prevederea nu este obligatorie până la 30 iunie 2004;– este dotat legal cu staţie radio de emisie-recepţie; prevederea este obligatorie pentru autovehiculele destinate transportului de bunuri în regim de taxi, autorizate de primăriile municipiilor, şi opţională pentru autovehiculele destinate transportului de bunuri în regim de taxi, autorizate de primăriile celorlalte localităţi, situaţie care se va menţiona în certificatul de agreare, după caz;– este dotat cu dispozitiv de alarmă la dispoziţia şoferului, pentru protecţia sa. Dispozitivul trebuie să poată transmite, prin acţionare discretă, semnale de alarmă prin sistem de radio sau GPS; dispozitivul de alarmare poate fi încorporat în staţia radio de emisie-recepţie.Regimul opţional al dotării cu staţia radio de emisie-recepţie, prevăzut la a patra liniuţă, se aplică şi pentru dispozitivul de alarmă în mod similar;"12. Litera f) a alineatului (3) al articolului 29 va avea următorul cuprins:"f) are elementele de caroserie de culoarea stabilită prin hotărâre a consiliului local sau a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, după caz.În cazul în care consiliul local sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti a stabilit culoarea taxiului obligatorie numai pentru partea de deasupra benzii duble tip şah, aceasta va fi aplicată cel puţin pe stâlpii şi pe cupola caroseriei, de la nivelul benzii în sus."13. Articolul 30 va avea următorul cuprins:"Art. 30. – (1) Inspecţia tehnică periodică a autovehiculelor agreate, licenţiate şi autorizate pentru transportul rutier în regim de taxi se face de către RAR, în reprezentanţele sale, respectiv reprezentanţa municipiului Bucureşti, sau de către staţiile de inspecţie tehnică periodică autorizate, deţinătoare de contract de franciză încheiat cu RAR în condiţiile legii şi monitorizate de către acesta. Prin derogare de la prevederile art. 7 din anexa la Ordinul ministrului transporturilor nr. 353/1998, modificat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 61/2003, inspecţia tehnică periodică la autovehiculele agreate, licenţiate şi autorizate pentru transportul rutier în regim de taxi, echipate cu instalaţii de alimentare cu GPL, se face de către RAR, în reprezentanţele sale, respectiv reprezentanţa municipiului Bucureşti, sau în staţiile de inspecţie tehnică periodică autorizate, deţinătoare de contract de franciză încheiat cu RAR în condiţiile legii şi monitorizate de către acesta.(2) Certificatele de agreare definitive se atribuie pentru o perioadă de 5 ani de la data eliberării şi sunt valabile numai în condiţiile vizării anuale de către RAR, cu plata tarifelor aferente.(3) Viza anuală a certificatelor de agreare se acordă numai dacă autovehiculele prezentate îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:a) au inspecţia tehnică periodică efectuată şi în termenul de valabilitate, conform reglementărilor privind încadrarea vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi în categoria de folosinţă conform destinaţiei RNTR 1;b) sunt menţinute condiţiile de agreare stabilite la art. 29;c) sunt îndeplinite cerinţele referitoare la dotările suplimentare cerute prin Legea nr. 38/2003, ulterioare agreării iniţiale.(4) Autovehiculul prezentat pentru verificarea dotărilor prevăzute la alin. (3) lit. c) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:a) are aplicate pe cele două portiere spate, iar în cazul transportului de bunuri în regim de taxi, pe părţile laterale ale cabinei sau caroseriei cele două indicatoare marcate, stabilite ca model unic la nivelul localităţii prin hotărâre a consiliului local sau a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, care trebuie să conţină:– numărul autorizaţiei taxi;– localitatea de autorizare;– data expirării autorizaţiei taxi;b) are aplicată pe cele două portiere faţă valoarea tarifului pe kilometru, a tarifului pe oră şi a tarifului de pornire;c) nu are pe geamuri aplicate înscrisuri, colante sau altele asemenea, care ar putea afecta vizibilitatea din şi înspre interior."14. Alineatele (6), (7) şi (8) ale articolului 31 vor avea următorul cuprins:"(6) Toate aparatele de taxat şi lămpile taxi existente pe taxiuri vor putea fi utilizate până la înlocuirea lor, conform legii, dar nu mai târziu de 30 iunie 2004. Toate staţiile radio existente pe taxiuri şi a căror înlocuire se impune prin reglementările în vigoare vor putea fi utilizate până la înlocuirea lor, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2003.(7) Certificatele de agreare existente la data de 28 aprilie 2003 vor fi valabile până la 31 decembrie 2003. Valabilitatea poate fi prelungită până la 30 iunie 2004, în condiţiile prezentelor norme metodologice, perioadă în care aparatul de taxat şi lampa taxi existente vor fi înlocuite cu noile tipuri prevăzute de Legea nr. 38/2003.(8) Până la eliberarea autorizaţiilor taxi de către consiliile locale sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti, după caz, se vor realiza următoarele:a) operatorii de transport taxi, taximetriştii independenţi şi operatorii pentru activitatea de dispecerat taxi vor solicita de la agenţia Autorităţii Rutiere Române – A.R.R. eliberarea licenţelor de transport rutier public în regim de taxi, a licenţelor taxi şi a licenţelor de execuţie pentru activitatea de dispecerat taxi, în condiţiile stabilite de lege;b) RAR şi agenţia Autorităţii Rutiere Române – A.R.R. vor elibera certificate de agreare şi, respectiv, licenţe de execuţie pentru vehicul, temporare, în condiţiile în care nu au avut loc dotarea şi amenajarea taxiurilor, conform legii, până la 31 decembrie 2003, respectiv dotarea cu aparat de taxat şi lampă taxi până la 30 iunie 2004, acestea urmând să fie preschimbate în definitive după reverificarea agreării de către RAR. Pe baza certificatelor de agreare temporare se pot elibera licenţe de execuţie temporare pentru vehicul şi pe baza acestora se pot elibera autorizaţiile taxi de către primărie;c) până la 30 iunie 2004, RAR va agrea temporar autoturismele prezentate pentru activitate de taxi dacă acestea îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii minimale:– au inspecţia tehnică periodică în termenul de valabilitate;– sunt dotate cu aparate de taxat şi staţie radio de emisie-recepţie în stare de funcţionare;– au în dotare caseta taxi;– au însemnele, înscrisurile, elementele de culoare ale caroseriei conform prevederilor Legii nr. 38/2003 şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare a taximetriei, stabilit de consiliile locale sau Consiliul General al Municipiului Bucureşti, după caz;– sunt dotate cu portiere de acces şi evacuare în dreptul fiecărei banchete sau fiecărui scaun pentru clienţi, după caz, precum şi cu spaţiu de 100 dm 3 necesar transportului bagajelor de mână, în condiţiile prezentelor norme metodologice, şi nu pot transporta mai mult de 4 persoane în afara conducătorului auto;d) RAR va agrea temporar autovehicule pentru activitatea de taxi până la 30 iunie 2004, în condiţiile în care acestea nu au finalizat înlocuirea aparatelor de taxat şi casetelor taxi, conform prevederilor Legii nr. 38/2003; după această dată certificatele de agreare temporare se vor preschimba, contra cost, în certificate de agreare definitive, în condiţiile art. 30 alin. (2), numai dacă au fost finalizate dotările respective. După 30 iunie 2004 certificatele de agreare temporare, eliberate de către RAR, îşi pierd valabilitatea;e) operaţiunea de pregătire a parcului de autoturisme pentru agreare definitivă ca taxiuri de către RAR începe cu data intrării în vigoare a prezentelor norme metodologice şi se finalizează la 30 iunie 2004, urmând ca procedura de agreare definitivă să se efectueze pe baza unor programări stabilite de comun acord între RAR şi camera taximetriştilor, ca filială judeţeană, sau cu asociaţiile profesionale reprezentative, prin filialele judeţene."15. Articolul 32 va avea următorul cuprins:"Art. 32. – Planul de operaţii privind desfăşurarea procedurii de agreare, procedura de omologare/certificare a lămpilor taxi, planul de operaţii privind verificarea anuală în vederea acordării vizei certificatului de agreare definitiv pentru autovehiculele taxi, precum şi modelul certificatului de agreare se stabilesc de RAR."16. La articolul 34, după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:"f) să prezinte recomandarea gratuită din partea camerelor taximetriştilor, ca filiale judeţene, sau din partea unei asociaţii profesionale reprezentative la nivel naţional, prin filialele judeţene."17. După alineatul (4) al articolului 39 se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:"(5) Vizarea anuală a certificatului de atestare a pregătirii profesionale este condiţionată de menţinerea îndeplinirii condiţiilor şi a valabilităţii documentelor prevăzute la art. 34."18. La alineatul (2) al articolului 40, după litera k) se introduce o nouă literă, litera l), cu următorul cuprins:"l) taximetristul nu s-a prezentat pentru vizarea certificatului de atestare a pregătirii profesionale în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data expirării vizei precedente."
 + 
Articolul IIIAutoritatea Rutieră Română – A.R.R. şi Regia Autonomă "Registrul Auto Român" vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul IVPrezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul transporturilor,construcţiilor şi turismului,Sergiu Sechelariu,secretar de statBucureşti, 20 februarie 2004.Nr. 296.______________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x